Statementquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef DooD het volgende:
Meer aandacht aan mortal 3. 17 november komt eraan daar moet meer aandacht aan besteed worden![]()
Niets AI, dit is hardcore 2D fighting Gijs! Geen respawnende vijanden of backtracken. Gewoon vijanden die KEI-HARD slaan. Enkel de getalenteerde gamers verslaan Shao Kahn en halen die tournament achievementquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Gijs cool spel, maar die AIGisteren 2 uur over Kimaro en Shao Kahn gedaan..... !
Idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede titel.
Precies, heerlijke game voor online ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets AI, dit is hardcore 2D fighting Gijs! Geen respawnende vijanden of backtracken. Gewoon vijanden die KEI-HARD slaan. Enkel de getalenteerde gamers verslaan Shao Kahn en halen die tournament achievement
Vond Ninja Gaiden meer uitdaging hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets AI, dit is hardcore 2D fighting Gijs! Geen respawnende vijanden of backtracken. Gewoon vijanden die KEI-HARD slaan. Enkel de getalenteerde gamers verslaan Shao Kahn en halen die tournament achievement
Dat lachen als je verliest en de ander probeert een Fatalityquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies, heerlijke game voor online ook
Ach je krijgt tenminste nog een mailtjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef quantas het volgende:
Beste klant,
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we
ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.
MVG NEDgame
Zag de game daar gister in de winkel liggenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef quantas het volgende:
Beste klant,
ze vandaag pas krijgen.
MVG NEDgame
GVD kut webshopsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:17 schreef quantas het volgende:
Beste klant,
ze vandaag pas krijgen.
MVG NEDgame
![]()
![]()
Broeliebroeliequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
Je kan wel zien aan de OP die totaaaal verneukt is nu, dat de TS geen 360 gamer is.
Wie geeft er nou om MK3?? Doe normaal vent, er komt zoveel goeie shit aan! Je gaat toch ook geen OP wijden aan de prachtige gameplay van Texas hold'm?
Overdrijven is ook een vak he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BroeliebroelieEr staat geen auto of pistool in de OP
Doe mij die maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
Je kan wel zien aan de OP die totaaaal verneukt is nu, dat de TS geen 360 gamer is.
Wie geeft er nou om MK3?? Doe normaal vent, er komt zoveel goeie shit aan! Je gaat toch ook geen OP wijden aan de prachtige gameplay van Texas hold'm?
pfoe.. sinds gister fifa 2007 en ik moet zeggen dat het toch wel ff wennen is. Ik moet het boekje nog eens doornemen, maar ik mis nog de trucjes eigenlijk die je normaal gesproken met de rechterstick kon doen. Verder is de gameplay wel erg vertraagd.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:26 schreef masterdave het volgende:
versnellingen in oorlog wordt gewoon bruut ja, BRUUT, en diegene die mij tegenspreekt krijgt BRUUT klappen ja!!
Gewoon negeren, hopenlijk gaat ie dan weg of gaat ie normaal posten en wordt het niveau hier weer een stukje hogerquote:
ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hopenlijk gaat ie dan weg of gaat ie normaal posten en wordt het niveau hier weer een stukje hoger
Meer aandacht voor een Snes spel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Er moet meer aandacht besteed worden aan Ultimate Mortal Kombat 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik ga niet weg, maar goed, ik weet dat ik nogal dom kan reageren, dit was er 1 vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hopenlijk gaat ie dan weg of gaat ie normaal posten en wordt het niveau hier weer een stukje hoger
Wat is er zo vet aan dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
GoW heeft mij al genoeg overtuigd dat dit wel de beste game op de 360 tot nu toe kan worden
Tja moeilijk te zeggen, maar als ik naar die filmpjes zit te kijken zit ik helemaal zo vanquote:
Jij en je denkbeeldige vriendje Henk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Wij hebben dat dus niet.
Ik ben niet de enige hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij en je denkbeeldige vriendje Henk?
* Tain begint met het kweken van geldbomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef Atuniel het volgende:
Tijd voor wat plaatjes van games die er wel toe doen in de tegenwoordige tijd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
forza komt pas in februari of maart 2007.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef linuxje het volgende:
gaan er ook nog mensen NFS Carbon halen want ik hoor niemand er over
En wanneer komt trouwens Forza Motorsport?
Ik zal straks trouwens ff mijn xboxje beneden zetten en op een normale TV Madden 07 weer spelen, en RB6 demo nog eens proberen niet na 3 min dood te gaan
Nope.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef linuxje het volgende:
gaan er ook nog mensen NFS Carbon halen
Hehe ik vind het juist voor geen meter bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel van die Cinematic trailer van GoW.
De muziek en beelden passen zo goed bij elkaar, ik ben hyped als een gek !
Riiigghhtt..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:18 schreef peristilius het volgende:
[XBOX 360] Deel 163 - Waar GoW nog moet overtuigen..
Dubbeltopic, daar zijn meer posts (en die heeft een fatsoenlijke OP)
lekker op tijdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:18 schreef peristilius het volgende:
[XBOX 360] Deel 163 - Waar GoW nog moet overtuigen..
Dubbeltopic, daar zijn meer posts (en die heeft een fatsoenlijke OP)
Ohwquote:
En ik dacht al dat ik dom was.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Tja moeilijk te zeggen, maar als ik naar die filmpjes zit te kijken zit ik helemaal zo van![]()
![]()
en dat heb ik niet bij andere games, deze heeft wat.
En al die snelle actie, lekker bruut, lijkt mij echt een topper, op 17 november zeggen jullie dat ik gelijk heb
Het waren er 2, nu is het er 1, magic.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik dom was.![]()
Ik 2 xbox topic's zoeken.![]()
Sorry dat ik niet de hele dag achter mijn PC kan zitten.quote:
Hey, jouw lelijke kut OP verneukt het topic.quote:
excuus aanvaardtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het waren er 2, nu is het er 1, magic.
Alleen jammer dat die merge functie topics altijd zo lelijk maakt.
[..]
Sorry dat ik niet de hele dag achter mijn PC kan zitten.
[..]
Hey, jouw lelijke kut OP verneukt het topic.![]()
Zijn het geen fanboys, dan doet een mod het wel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:23 schreef Atuniel het volgende:
Komt er ook een keer een mod, verneukt ie meteen een topic.
Op dit soort reacties zouden ze ook nekschoten moeten uitdelen trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Wat doe jij allemaal met je spullen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Fillipe het volgende:
Weer een Launch X360 kapot, speel 5 minuten PES 6, blijft hangen, start vervolgens niet meer op en krijg rode lampjes. Grrrreat!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Op dit soort reacties zouden ze ook nekschoten moeten uitdelen trouwens.
Op dit soort reacties ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toen ik het eens over een nekschot had in MUZ kreeg ik gelijk een 24-uurs banquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat let jou?quote:
Seborik zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen ik het eens over een nekschot had in MUZ kreeg ik gelijk een 24-uurs ban
Wat denk je wat ik met mijn X360 doe? Juist af en toe gamen, ik ga er niet mee basketballen. Ik heb er helemaal niets gek of vreemds mee gedaan, hij is niet omgevallen etc, etc.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je spullen?
Doe eens chillquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je gedronken hebt en bent gaan rijden, zou wel enorm slecht zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon over de 360 hebben?
Ik ga hem nog steeds niet kopen omdat ik net een boete van 130 euro binnen kreeg en ik er nog een van 65 euro moet betalen. Kut alcohol.
Betalen die boetes, de drank even laten voor wat het is, xbox360 kopen, pgr3 kopen, kratje bier kopen en vervolgens bezopen rondrijden met pgr3, zonder kans op boetesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon over de 360 hebben?
Ik ga hem nog steeds niet kopen omdat ik net een boete van 130 euro binnen kreeg en ik er nog een van 65 euro moet betalen. Kut alcohol.
tvpquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Snel hopelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef Gajes het volgende:
Vanavond toernooi PES 6! En wanneer gingen die konami servers online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |