Als je naar het rechter plaatje kijkt zie je een top down view van de mijn.. Met je linker stick kun je makkelijk de pin in het midden houden... Zachtjes de R knop indrukken... mikken... L gebruiken om je adem in te houden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar die mijnen gaan de hele tijd kapot als ik ze in het midden probeer te doen, snap er echt niks van
Ow, kon je ook nog je adem inhouden. Ik heb het zonder gedaan, maar wel gehaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je naar het rechter plaatje kijkt zie je een top down view van de mijn.. Met je linker stick kun je makkelijk de pin in het midden houden... Zachtjes de R knop indrukken... mikken... L gebruiken om je adem in te houden.
en dat is welke aanbieding??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:46 schreef Deathraiser het volgende:
Leuke aanbieding van de bart smit heb ze gelijk maar allebei gekocht Hitman en Tomb raider voor die prijs ga ik niet moeilijk doen
Zolang live niet fatsoenlijk werkt, raak ik het spel niet meer aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:49 schreef Niek. het volgende:
PES6 is echt geweldighoud nu echt geen sociaal leven meer over
![]()
dan kan je hem verkopen, live zal nooit gaan werken bij pesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zolang live niet fatsoenlijk werkt, raak ik het spel niet meer aan.
Waarom niet, heb zelf nog geen wedstrijd online gespeeld(al wel gelezen dat het hopeloos slecht werkt) maar vermaak me prima offlinequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zolang live niet fatsoenlijk werkt, raak ik het spel niet meer aan.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan kan je hem verkopen, live zal nooit gaan werken bij pes![]()
Maarja voor mensen die de PES gameplay gewendtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan kan je hem verkopen, live zal nooit gaan werken bij pes![]()
Offline vind ik gewoon niet zo boeiend.. Ik wil echte mensen vernederenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom niet, heb zelf nog geen wedstrijd online gespeeld(al wel gelezen dat het hopeloos slecht werkt) maar vermaak me prima offline
Achievements zijn nutteloos, hebben echt totaal geen nut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
FIFA 07Heel seizoen gespeeld in Manager mode, zonder een wedstrijd verloren te hebben, maar geen achievement unlcoked
Mag je soms ook niet in de beker verliezen ofzo?
Sowieso zijn de achievements een beetje sucky, je moet echt weken spelen wil je ze halen volgens mij
Haal een 2de controller en ga iemand thuis afmaken (als dat kan....)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Offline vind ik gewoon niet zo boeiend.. Ik wil echte mensen vernederen![]()
Kan. (al hebben mijn vrienden zelf ook een controllerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Haal een 2de controller en ga iemand thuis afmaken (als dat kan....)
ja, maar tegen betalingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:15 schreef Myers het volgende:
Jammer dat de eredivisie niet in fifa 2007 zit, anders had ik het spel gekocht. Zou dat later nog met een update ofzo toe te voegen zijn?
hij zit wel in pes6quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:15 schreef Myers het volgende:
Jammer dat de eredivisie niet in fifa 2007 zit, anders had ik het spel gekocht. Zou dat later nog met een update ofzo toe te voegen zijn?
De naam zegt het al he, je moet wat doen om iets te bereiken... dat heet een achievementquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso zijn de achievements een beetje sucky, je moet echt weken spelen wil je ze halen volgens mij
Tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De naam zegt het al he, je moet wat doen om iets te bereiken... dat heet een achievement
Maar de EA spellen zijn vlgs mij makkelijk de 1000 punten te halen hoor..
quote:Tot zover nog weinig om je druk over te maken; een nieuwe PES is altijd wennen, dus nu ook. Oh ja, toch: de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven. Vergeet niet dat we het hier over een next-gen footie hebben. Als ik even kijk naar de sprong die FIFA heeft gemaakt, dan vallen de graphics van Pro Evolution Soccer 6 gewoon tegen. Dat betekent ook weer niet dat het heel lelijk is, maar zonder HDTV is de stap van deze generatie naar een next-gen console als de Xbox 360 eigenlijk te klein.
quote:Ach, ik ben zo’n schappelijke gozer: ik wil al die gebreken nog wel door de vingers zien. Want ach: hoe vaak kijk je een herhaling terug, en die gezichten: dat went na een tijdje vanzelf wel. Bovendien zit de Master League er gelukkig gewoon in en er is voldoende om een lange tijd bezig te zijn. Nee, de oorlog tussen mij en PES 6 breekt pas uit zodra Xbox Live wordt ingeschakeld. Ik kan wachten en zoeken wat ik wil, ik krijg geen wedstrijd. Dat probleem hebben veel meer mensen: feit is gewoon dat Konami zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Maar zelfs áls het goed zou werken, dan is de online modus op Live slechts een slap aftreksel van wat de PS2-versie heeft. Online competities? Nier hier. Met meer dan twee mensen in één wedstrijd? Vergeet het maar. Waarom zou je een netwerk als Xbox Live ook ondersteunen
quote:Neem bijvoorbeeld alleen al het gebrek aan editting. Op de 360 kun je alleen de stats van spelers veranderen, maar niet hun uiterlijk. Nou, Huntelaar heeft lange, blonde haren in dit spel: daar zit je dus mooi aan vast. Ook de nepnamen van clubs zijn zodoende niet te fixen. Nou kun je zeggen dat dat ‘toch niet zo heel belangrijk is’, maar ik ken veel mensen die een update voor hun option file hebben, om zo de echte namen te hebben. Of nog zoiets: ik maakte een spectaculaire goal en moest toen de camera van mijn mobiel tevoorschijn toveren om dat vast te leggen, want opslaan is er niet bij. Er is geen International Challenge. Er is niets dat je vrij kunt spelen. Er zitten maar acht verschillende stadions in (tegen de 33 van de PS2!!).
maar het kan niet in het spelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:24 schreef Niek. het volgende:
Het merendeel van dat commentaar gaat over de graphics en inderdaad, voor graphics moet je bij fifa zijn.
Daarnaast is het trouwens wel mogelijk herhalingen op te slaan, volgens de handleiding gaat dat door eenmaal op de X te drukken
Nee, er is een soort van gare lag. Als je op schieten drukt, schiet je mannetje in het scherm pas 1,5 seconden later.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef _petjan het volgende:
Live werkt toch gewoon met pes6? Mijn broertje zit al de hele tijd online te spelen iig
gewoon schieten zodra je op de andere helft komt en dan zorgen dat je binnen 1,5 seconde bij het goal van de tegenstander bentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, er is een soort van gare lag. Als je op schieten drukt, schiet je mannetje in het scherm pas 1,5 seconden later.
Zucht. PES6 is gewoon beter, get used to it ipv commentaar van pubertjes hier te quoten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer
Commentaar op pes 6![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Nee, in FIFA 07 echt niet meer. Een heel seizoen ongeslagen blijven, 50 keer man of the Match worden met een spits, 10 doelpunten in één wedstrijd, een gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd... allemaal dat soort dingen. Onmogelijk om dat snel of makkelijk te halenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De naam zegt het al he, je moet wat doen om iets te bereiken... dat heet een achievement
Maar de EA spellen zijn vlgs mij makkelijk de 1000 punten te halen hoor..
En sommige doen over 2 wedtrijdjes 90 minutequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, er is een soort van gare lag. Als je op schieten drukt, schiet je mannetje in het scherm pas 1,5 seconden later.
Zucht. Dit jaar is het op de 360 blijkbaar anders. PES krijgt echt veel kritiek en over FIFA 07 zijn veel mensen positief. Get used to it dat PES niet altijd de beste kan zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zucht. PES6 is gewoon beter, get used to it ipv commentaar van pubertjes hier te quoten.
Nee geen probleem mee gehad toen ik met een vriend van me online ging gamenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe release van Pes is er kritiek. Persoonlijk vind ik de gameplay er tov deel 5 erg op vooruit gegaan, ik zal me dan ook erg vermaken met Pes6quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zucht. Dit jaar is het op de 360 blijkbaar anders. PES krijgt echt veel kritiek en over FIFA 07 zijn veel mensen positief. Get used to it dat PES niet altijd de beste kan zijn.
Hitman besteld voor 20 euroquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:46 schreef Deathraiser het volgende:
Leuke aanbieding van de bart smit heb ze gelijk maar allebei gekocht Hitman en Tomb raider voor die prijs ga ik niet moeilijk doen
Ik vind het jammer dat die achievements bestaan eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, in FIFA 07 echt niet meer. Een heel seizoen ongeslagen blijven, 50 keer man of the Match worden met een spits, 10 doelpunten in één wedstrijd, een gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd... allemaal dat soort dingen. Onmogelijk om dat snel of makkelijk te halen
Nee hoor!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zucht. Dit jaar is het op de 360 blijkbaar anders.
denk je dat? is het een grapje van je of is het door EA bevestigd? anders wil ik fifa misschien ook nog welquote:
is geen grap,via het spel kan je later dingen downloaden, waarschijnlijk ook de nederlandse competitiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:47 schreef linuxje het volgende:
[..]
denk je dat? is het een grapje van je of is het door EA bevestigd? anders wil ik fifa misschien ook nog wel
Uiteraard game je omdat je het leuk vind..... mee eens, maar ik vind wel dat achievements de replay value omhoog halen. Ik ben best achievement geil. Als ik iets echt niet haal dan haal ik het niet maar doe er wel mijn best voor. Bv iets op hard proberen ofzo,................ meer geven, meer gamen..... Ik merk dat ik soms baal van mijn PS2 games omdat er geen achievements aan vast zitten.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die achievements bestaan eigenlijk
Je speelt een spel omdat je het leuk vind, niet 20 uur tegen je zin, om 25 punten voor je achievement te halen toch?
Klopt,... heb me prima vermaakt met dat spel.... Tombraider is nu ook 20 daar.... ook geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
20 euro voor Hitman is echt een koopje
Alleen via internetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die bartsmit actie, geld die alleen op hun website, of ook in de winkels?
Precies. Het nodigt uit om toch ff nog wat tijd in een bepaald onderdeel te stoppenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uiteraard game je omdat je het leuk vind..... mee eens, maar ik vind wel dat achievements de replay value omhoog halen. Ik ben best achievement geil. Als ik iets echt niet haal dan haal ik het niet maar doe er wel mijn best voor. Bv iets op hard proberen ofzo,................ meer geven, meer gamen..... Ik merk dat ik soms baal van mijn PS2 games omdat er geen achievements aan vast zitten.....Ik vinf het een briljant concept van Microsoft.
Maar een spel wat je niet leuk vind speel je toch sowieso nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die achievements bestaan eigenlijk
Je speelt een spel omdat je het leuk vind, niet 20 uur tegen je zin, om 25 punten voor je achievement te halen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |