quote:It’s simply a rumor that Konami higher-ups are pressuring Kojima Productions to consider making MGS4 a multiplatform game because production costs on the game are unsurprisingly high and only getting higher. With PS3 install base numbers not looking all that rosy due to console cost and manufacturing problems, Konami is scared they can’t recoup their investment on only 1 platform alone.
It’s also a nice way to maybe blackmail Sony into giving Konami an incentive to keeping the game a PS3 exclusive, imo.
Whatever the case, I highly doubt it’s going to happen so quit building yourself a disappointing kiloton bomb.
Als het al gebeurt, dan over een jaar of twee. Dus dan heeft het geen impact meer, dit gerucht krijgt al veel te veel aandacht. Lijkt wel Nintendo.quote:
nouja ik wacht wel tot iemand fifa over 2 maand aanbiedtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:56 schreef pmponer het volgende:
Dat is nog nergens bevestigd dus ga er maar niet vanuit dat competities als download worden aangeboden
kijk en daar zijn die achievements nou wee handig voor, zodat je ook een keer de NL-competitie speelt en wint... zijn toch weer gamerpuntenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
nouja ik wacht wel tot iemand fifa over 2 maand aanbiedtik speel toch eigenlijk geen nederlandse competitie, ik speel liever met arsenal of milan
Thanksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect voor je profile SC achievement!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
Na 5 dagen Tiger Woods 07 te hebben gespeeld moet ik constateren dat EA het eindelijk is gelukt om een spel dat ik 5 jaar lang met groot plezier heb gespeeld te vergallen. Ik weet niet precies wat ze met het puttingsysteem hebben gedaan maar het werkt iedergeval frustrerend genoeg om het spel plezier heel erg naar beneden te halen
![]()
Je penislengte compenseren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:13 schreef Retarded het volgende:
wat kun je dan met die achievements??
Ik weet niet hoever je character is getraind nu, maar ik vind dat putten eigenlijk min of meer hetzelfde. Als je niet let op die grid kun je net zo putten als eerder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
Na 5 dagen Tiger Woods 07 te hebben gespeeld moet ik constateren dat EA het eindelijk is gelukt om een spel dat ik 5 jaar lang met groot plezier heb gespeeld te vergallen. Ik weet niet precies wat ze met het puttingsysteem hebben gedaan maar het werkt iedergeval frustrerend genoeg om het spel plezier heel erg naar beneden te halen
![]()
Zuiderpark besteld dan zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds geen TW...hopelijk maandag of dinsdag
Kopietjes kopieëren geeft kwaliteitsverlies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
![]()
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hitman 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126607
Tomb Raider 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=125050
Hitman is anders gewoon een steengoede game hoor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.
Lezen, rundquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hitman is anders gewoon een steengoede game hoor!
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind ik wel vergeleken met de vorige delen.![]()
Tomb Raider is een geweldige game en al helemaal voor die prijs.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.Tomb Raider besteld.
![]()
Mijn stats zijn op 90% en nog steeds vind ik het niet lekker gaan. De info die je krijgt klopt gewoon niet. Ik heb geen moeite om de juiste lijn te vinden maar ik sla altijd net ietsje te zacht ofzo. Wat komt door misleidende informatie. Hun hanteren de regel 1 inch hoogte verschil is 1 foot meer of minder rekenen. Dus als het 6 feet is en het loopt 2 inch up dan moet ik dus volgens hun 8 feet rekenen. Maar de helft van de tijd klopt het gewoon niet. Ik had gister een put van 7 feet en 1 inch up. Dus als mijn putter dan op 10 feet staat en ik voluit sla moet hij gewoon hard genoeg zijn, maar dat was hij dus niet. Bleef lekker weer op het randje liggen. Dus hoe kun je dan fatsoendelijk greens lezen als de info die gegeven word gewoon niet klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt
Train je je mannetje ook? Dat moet je veel doen eigenlijk, dat die gele balken volop blijven.
En verder is dat putten een kwestie van kijken en mikken zoals de vorige keer, bonus is zelfs dat je spin kan geven bij putten door die rechtertepel te gebruiken.
Ik zat ook zelf ff te kutten, maar wat wil je als je een kutpoppetje hebt.
Ach ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt
Train je je mannetje ook? Dat moet je veel doen eigenlijk, dat die gele balken volop blijven.
En verder is dat putten een kwestie van kijken en mikken zoals de vorige keer, bonus is zelfs dat je spin kan geven bij putten door die rechtertepel te gebruiken.
Ik zat ook zelf ff te kutten, maar wat wil je als je een kutpoppetje hebt.
Dit deel is denk ik gewoon niet zo aan mij besteed ofzo. Ik ga ervan uit dat ik aan de hand van de info die ik krijg een fatsoendelijk put kan maken. Bij 2006 had ik een gemiddeld aantal slagen van 1.2 bij het putten en nu zit ik dik op 2.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
Dat rekenen doe ik helemaal niet
Eerst zat ik ook te kijken, oh het gaat 1 feet omhoog, die afstand te gaan, de club kan zoveel slaan op 100% enzo.
Nu kijk ik gewoon en schiet op gevoel, put kans is met 75% gestegen, en wat ik vaak had is dat de bal precies op het randje bleef liggen, dat is nu ook veel minder geworden
Nee vind het zelf weer een verbetering tov andere delen, speelbaarheid, grafisch en leuk zo met dat trainen.
Wel cool dat ze al kunnen reviewen. Men kan vrijdag pas de Preview-code laten zien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Atuniel het volgende:
OXM is verschenen en geeft Call of Duty 3 een 9
Kut he dat iemand eerder speelt dan jou.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wel cool dat ze al kunnen reviewen. Men kan vrijdag pas de Preview-code laten zien.![]()
Zo las ik in de GUNK ook een review van een beta-versie. Echt... tricky dat die bladen dat soms doen.
Maar ik geloof wel dat COD3 goed is, daar niet van.
wil net zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kut he dat iemand eerder speelt dan jou.
Is media connect wel helemaal klaar met verzamelen? Het duurt even voordat ie alle nummers verzameld heeft... ik heb zo'n 60Gb geshared staan wat ik allemaal kan benaderen dus de hoeveelheid nummers is het probleem niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die vanaf hun PC met Windows Media Connect muziek streamen naar de 360? Ik zit namelijk met een probleem....ik probeer al mijn muziek te sharen alleen om 1 of andere vage reden worden er maar max. 228 nummers gestreamt terwijl ik er zo'n 1500 wil streamenIemand die me kan helpen?
zou de vista RC 1 ook werken met xb media extend?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is media connect wel helemaal klaar met verzamelen? Het duurt even voordat ie alle nummers verzameld heeft... ik heb zo'n 60Gb geshared staan wat ik allemaal kan benaderen dus de hoeveelheid nummers is het probleem niet.
Na een half uur is er nog geen nummer bijgekomen.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is media connect wel helemaal klaar met verzamelen? Het duurt even voordat ie alle nummers verzameld heeft... ik heb zo'n 60Gb geshared staan wat ik allemaal kan benaderen dus de hoeveelheid nummers is het probleem niet.
En dan een hele lange lijst.quote:[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - The River.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Streets of Philladelphia.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Santa Claus Is Coming To Town.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Dancing In The Dark.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Born In The USA.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
Ja, vista werkt vet goed, want daar krijg je media center bijquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef linuxje het volgende:
[..]
zou de vista RC 1 ook werken met xb media extend?
mja Call of Duty 3nog paar nachtjes
Nee dat weet ik niet.. maar als ik mijn pc opstart dan start automatisch media connect op. Want als ik die start om meteen muziek te luisterenvan de 360 kan ik het wel vergeten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die vanaf hun PC met Windows Media Connect muziek streamen naar de 360? Ik zit namelijk met een probleem....ik probeer al mijn muziek te sharen alleen om 1 of andere vage reden worden er maar max. 228 nummers gestreamt terwijl ik er zo'n 1500 wil streamenIemand die me kan helpen?
Tis kutmuziek, vandaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Na een half uur is er nog geen nummer bijgekomen.....
Hmmmz dit vind ik in de Windows log:
[..]
En dan een hele lange lijst.
Geprobeerd, heb 300 MP3'tjes in een andere map gezet, ga ik kijken op m'n 360 zijn er 24 nummers gestreamt. Tevens weer zo'n zelfde log...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis kutmuziek, vandaar![]()
Hier zegt Google
Probeer eens een andere directory voor die bestanden dus..
Hoe kom je in de windows log map?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geprobeerd, heb 300 MP3'tjes in een andere map gezet, ga ik kijken op m'n 360 zijn er 24 nummers gestreamt. Tevens weer zo'n zelfde log...
Ja met de Vista pre-release versies krijg je de ultimate versie, die heeft media center, en die werkt prima. Enige grote nadeel is dat transcode 360 niet werkt en je dus geen DivX of Xvid kunt afspelen via je 360. Maar ben je puur uit op muziek dan werkt het superquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef linuxje het volgende:
zou de vista RC 1 ook werken met xb media extend?
mja Call of Duty 3nog paar nachtjes
Pro Evo / Splinter Cellquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef truStie het volgende:
Wat is de meest gespeelde game op Live de laatste tijd? Ik wil morgen een nieuwe game aanschaffen maar heb geen idee welke.. alles is gewoon leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |