quote:It’s simply a rumor that Konami higher-ups are pressuring Kojima Productions to consider making MGS4 a multiplatform game because production costs on the game are unsurprisingly high and only getting higher. With PS3 install base numbers not looking all that rosy due to console cost and manufacturing problems, Konami is scared they can’t recoup their investment on only 1 platform alone.
It’s also a nice way to maybe blackmail Sony into giving Konami an incentive to keeping the game a PS3 exclusive, imo.
Whatever the case, I highly doubt it’s going to happen so quit building yourself a disappointing kiloton bomb.
Als het al gebeurt, dan over een jaar of twee. Dus dan heeft het geen impact meer, dit gerucht krijgt al veel te veel aandacht. Lijkt wel Nintendo.quote:
nouja ik wacht wel tot iemand fifa over 2 maand aanbiedtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:56 schreef pmponer het volgende:
Dat is nog nergens bevestigd dus ga er maar niet vanuit dat competities als download worden aangeboden
kijk en daar zijn die achievements nou wee handig voor, zodat je ook een keer de NL-competitie speelt en wint... zijn toch weer gamerpuntenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
nouja ik wacht wel tot iemand fifa over 2 maand aanbiedtik speel toch eigenlijk geen nederlandse competitie, ik speel liever met arsenal of milan
Thanksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect voor je profile SC achievement!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
Na 5 dagen Tiger Woods 07 te hebben gespeeld moet ik constateren dat EA het eindelijk is gelukt om een spel dat ik 5 jaar lang met groot plezier heb gespeeld te vergallen. Ik weet niet precies wat ze met het puttingsysteem hebben gedaan maar het werkt iedergeval frustrerend genoeg om het spel plezier heel erg naar beneden te halen
![]()
Je penislengte compenseren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:13 schreef Retarded het volgende:
wat kun je dan met die achievements??
Ik weet niet hoever je character is getraind nu, maar ik vind dat putten eigenlijk min of meer hetzelfde. Als je niet let op die grid kun je net zo putten als eerder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
Na 5 dagen Tiger Woods 07 te hebben gespeeld moet ik constateren dat EA het eindelijk is gelukt om een spel dat ik 5 jaar lang met groot plezier heb gespeeld te vergallen. Ik weet niet precies wat ze met het puttingsysteem hebben gedaan maar het werkt iedergeval frustrerend genoeg om het spel plezier heel erg naar beneden te halen
![]()
Zuiderpark besteld dan zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds geen TW...hopelijk maandag of dinsdag
Kopietjes kopieëren geeft kwaliteitsverlies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
![]()
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hitman 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126607
Tomb Raider 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=125050
Hitman is anders gewoon een steengoede game hoor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.
Lezen, rundquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hitman is anders gewoon een steengoede game hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |