misschien gaan ze ook wel liedjes voor je zingen als je weg gaat!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef bar_rel het volgende:
Ben blij dat ik weg ben Dizer...wat een kut tijd heb ik hier zeg
Misschien begint het feest pas als hij weg is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien gaan ze ook wel liedjes voor je zingen als je weg gaat!
Deden ze dat bij Dizerquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien gaan ze ook wel liedjes voor je zingen als je weg gaat!
Ah vette cadeausquote:
Dat is toch ook veel simpeler?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:04 schreef timbob het volgende:
ik deed altijd enter
Wat een smerige hackertquote:
Niet leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Nano het volgende:
BVO, wat vindt jij eigenlijk van die bevalling in BB?
Eikel.quote:
quote:
jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel simpeler?
Dat is toch geweldig!! Heel Nederland zal met haar mee leven en uitkijken naar de bevalling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet leuk.. Niet dat ik het zoals sommige mensen niet vind kunnen (hoeveel programma's heb je er al over??), maar gewoon omdat ik denk dat nu heel dat programma om die zwangere vrouw gaat draaien.
.
Nou, jottem. Ik zie liever ruzies enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig!! Heel Nederland zal met haar mee leven en uitkijken naar de bevalling.
Ik weet nou niet meer of ik hem snap.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt 'm toch niet
of wel natuurlijk..
Nou je het zegt, ik probeer op internet ook eerst altijd alt+squote:Op maandag 8 augustus 2005 11:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
gewoontes enzo
ik heb heel vaak tab tab spatie gedaan in fok, en op andere fora is het dan weer ineens tab spatie..
en nu doe ik automatisch alt + s
maar dat werkt ook weer niet overal
Och die ruzies zullen vanzelf wel komen als het nijlpaard natuurlijk weigert een poot uit te steken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, jottem. Ik zie liever ruzies enzo..
Nu weet ik toevallig wel iemand die precies 6/7 maanden zwanger is, als zij het huis ingaat kan het toch nog leuk worden..
quote:
Dat je de Quote-knop moet gebruiken. Dan weten de mensen hier tegen wie je het hebt.quote:
Daar zit wat in.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och die ruzies zullen vanzelf wel komen als het nijlpaard natuurlijk weigert een poot uit te steken.
Okquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je de Quote-knop moet gebruiken. Dan weten de mensen hier tegen wie je het hebt.
ik vond'm wel okquote:
Ja, HODFR, ga je nou nog zeggen voor wie diequote:
bedoeld was?quote:
HODFR?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, HODFR, ga je nou nog zeggen voor wie die
[..]
bedoeld was?
De vorige keer dat ik 'm las kon ik geen Engels. Nu wel, dus misschien moet ik 'm nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vond'm wel ok
lekker makkelijk weg te lezen...
maar 1984 was tof
en ik heb er een t-shirt van
Ik vond hem wel leuk.quote:
Loekiequote:Op maandag 8 augustus 2005 11:37 schreef bar_rel het volgende:
Het was tegen niemand hoorgewoon aandacht trekken
Timmiequote:
Ik snap hem welquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt 'm toch niet
of wel natuurlijk..
Ja, en gezien de tijd dat ik ging slapen is dat nog best vroeg vond ik zelfquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Nu al wakker, MissB?
Ja dat deed ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:25 schreef Svensational het volgende:
bar_rel, mega-Loekie, flikker eens op [afbeelding]
1 keer was al teveel .quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat deed ik niet
Het ging heel vreemd..![]()
Ik post hem 1x en hij komt er 3 x uit![]()
![]()
Ja, daarom zei ik het ook. Ik vind écht dat je vroeg wakker bent. Als ik na 4en naar bed zou gaan dan zou ik echt niet voor een uur of 1 uit bed komen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en gezien de tijd dat ik ging slapen is dat nog best vroeg vond ik zelf
Wat doe je dom?quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 keer was al teveel . [afbeelding]
Jij bent aan het baggeren hier. Dus ben je een Loekie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat doe je dom?
Met dat stomme "ding"![]()
Wat een gelulquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent aan het baggeren hier. Dus ben je een Loekie.
Het verbaasde mij ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik het ook. Ik vind écht dat je vroeg wakker bent. Als ik na 4en naar bed zou gaan dan zou ik echt niet voor een uur of 1 uit bed komen.
Loekie. Met ie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat een gelul![]()
Jij dan met je Loeki's![]()
Ik heb dat niet nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!! Ik gebruik nu Firefox, maar ik vond die toolbar altijd ontzettend handig
!!!! Met spellingcontrole voor bijdehante Bupatih's enzo.
Het bevalt me goed.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En hoe bevalt het modden je? Is het wat je verwachtte, valt het mee of tegen?
Nee, maar ik wel.quote:
Die kan je toch zo weghalen:quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
Die google-toolbar maakte mn scherm kleiner![]()
En ik maak natuurlijk ook nooit spelfouten.
Ik had hem al weggehaald jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die kan je toch zo weghalen:
Bij adres ( naast je http:// bar weet je wel) daar rechtermuisklik je op...dan haal je het vinkje bij Google weg en voila
Tjaquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
Jeetje wat is Fok weer traag zeg!
Ja, ik had het gehoord. Best zielig zo iets.quote:
Ja de kleurtjes zijn mooiquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik had het gehoord. Best zielig zo iets.
Oh, in het blog heb jij je MB icoon! Hij blijf mooi heh, met die kleurtjes?
Ja, verander hem dan gewoon eensquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja de kleurtjes zijn mooi
Hij is ook mooier dan deze, deze heeft een beetje grauwe kleuren
Middag, Beavje. Middag.quote:
Denk je eraan dat ze de teams gereset hebben ej je je FOK!voetbalteam opnieuw moet selecteren?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:10 schreef The_Langolier het volgende:
Harro.
Ja maar deze is leuker verder...quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, verander hem dan gewoon eens.
.
Ik snapte het al niet. Ga maar gelijk weer aan de slag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:22 schreef BVO het volgende:
Denk je eraan dat ze de teams gereset hebben ej je je FOK!voetbalteam opnieuw moet selecteren?.
Nog 4 dagen en ik ben klaar met stagequote:
Ze hebben de database aangepast.. sommige spelers van plek verwisseld en de waardes van spelers gewijzigd..quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet. Ga maar gelijk weer aan de slag.
Tnx!![]()
Tenerife.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nog 4 dagen en ik ben klaar met stage![]()
Nog 11 dagen voor ik Tenerife ga![]()
Had ik al gezegd dat ik nog 4 dagen op me stage moet![]()
![]()
Heerlijk daarquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Tenerife..
.
.
.
Ik ga deze winter waarschijnlijk weer..
.
Los Cristianos, hebben een eigen huisje daar.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Heerlijk daar
Waar ga jij altijd heen? welke plaats? welk hotel?
Anders neem ik 'm hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar deze is leuker verder...
Nee echt?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
Die TT slaat trouwens nergens op zie ik nu dus pas.
Ok MvenBationalquote:
Los Christianos aha!quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Los Cristianos, hebben een eigen huisje daar..
Ah, en over 1,5 jaar wil ik er gaan studeren..
Ben er in m'n leven een keer of 15 geweest ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Los Christianos aha!
Wij zitten altijd in PLaya de las Americas, dus dat is niet zo ver van Los Christianos. Wij gaan elk jaar heen. We kennen de hele buurt daarMooi hotelltje met op dakterras en naaktgebiedje
...
ohhh Ik heb zon zin!!!![]()
dat weet ik tochquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Timmie
Je bent geweldig!!!!!
De zon schijnt hier en het is nog warm ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:44 schreef MissBliss het volgende:
Die TT slaat trouwens nergens op zie ik nu dus pas.
Vetquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben er in m'n leven een keer of 15 geweest ofzo.. Zo leuk.
.
Heb er veel vrienden wonen, spreek de taal... hoop er over een paar jaar te wonen..
quote:Volgens deelnemer en ONM-acteur Aram van der Rest ging het er heftig aan toe.
Zo vertelde de acteur vorige week in de Telegraaf: "De hele strijd stond voor mij op een gegeven moment in het teken van mijn gevecht met Viola Holt. Pff, wat een agressie zit er in die vrouw. Dat is gewoon niet leuk meer. Op een gegeven moment deden we een soort twisterspelletje op een luchtkussen, waarbij degenen die naast het kussen stonden leden van de andere ploeg mochten hinderen met supersoakers. Ik spoot er dus lustig op los, toen ik van achteren werd aangevallen door concurrente Viola. Ik werd bijna verpletterd."
"Ik droeg een zweetbandje dat ze naar beneden richting mijn nek trok. Het leek wel of ze probeerde me te wurgen. Ik gaf met mijn elleboog een por naar achteren, zodat ze terugdeinsde. Maar een paar minuten later sprong ze met al haar gewicht weer boven op me. Nu ging het zweetbandje over mijn ogen en plantte ze haar nagels naast mijn oren en in mijn borst. Het ging bloeden en ik had er genoeg van. Na nog een por heb ik me van het strijdterrein teruggetrokken."
Mwah, niet zo goed als zij daar, maar ik kan me goed verstaanbaar maken ja.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vet![]()
Dus je ken helemaal volledig Spaans praten?
Puh.quote:
Ik heb er zin inquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
De zon schijnt hier en het is nog warm ook
Alleen is de tuin een modderpoel dus je hebt er niet veel aan.
Suffiequote:Op maandag 8 augustus 2005 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik keek serieus naar die post van: 'Huh, dat heb ik toch niet geschreven'
Spaans is echt vetquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, niet zo goed als zij daar, maar ik kan me goed verstaanbaar maken ja.. En versta het ook allemaal wel.
.
Wat, gek?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://i11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/Gniffel.gif]afbeelding][/url]
Dat is toch fout of nietquote:
Ach, jij.....loop toch een verkoudheid op ofzoquote:
Die heb ik al.quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, jij.....loop toch een verkoudheid op ofzo
quote:Altijd baas boven baas
Haiquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
Goeienavond?
ShowChat #447: Hip hip hintig, Sven wordt 20!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, jij.....loop toch een verkoudheid op ofzo
Deze keer heb je het wel goed!quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
Goeienavond?
ShowChat #448 geniet van de zomer!quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ShowChat #447: Hip hip hintig, Sven wordt 20!
Dat zei ik tochquote:
Loekiequote:
Ik vond het nogal overbodig. Daarom vind ik je een loekie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:32 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou "Loekie"?
En wát is een Loekie.
Ik vond mijn reactie in ieder geval niet dom. Meer een kwestie van begrijpend lezen bij mijn reactie (ja, ik had die van jou wel gezien).
>>>KLBquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:38 schreef MissBliss het volgende:
>>> B&H
Nee dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond al met![]()
Wytske
![]()
?
[afbeelding]
Sterrenslagquote:
Zeg, anders slik je die fles ff lekker een keertje helemaal doorquote:
Ik verheug me nu al op het zwembad-spelquote:
Anders neem jij even een valium.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, anders slik je die fles ff lekker een keertje helemaal door.
Ah, dan bied ik mijn excuses aanquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Anders neem jij even een valium..
Ik bedoelde alleen dat sterrenslag vanavond wel weer. was. Met Viola en Kelly enzo.
.
Er is een topic voor dat mens hoorquote:
Eigenlijk vind ik al die Wytske's steeds ook wel irritant.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een topic voor dat mens hoor
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, dan bied ik mijn excuses aan!
Wie niet?quote:Ik vind Viola stom.
Ook geen MissBlissjes.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
Óf gewoon helemaal geen plaatjes van meisjes
MissBliss heeft al maanden geen nieuwe foto meer gemaaktquote:
Wel mên! Die werk-foto!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissBliss heeft al maanden geen nieuwe foto meer gemaakt
Ohja, die fantastische werk-fotoquote:
Die was toch onduidelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef MissBliss het volgende:
Herstel: die van mij en timbob ben ik kwijt.
Uhuhquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was toch onduidelijkDesondanks wel leuk
!
Als het allemaal goed komt zien wij elkaar straks misschien twee keer in 1 week!!!
Ja, zulk soort dingen moet je dus nooit zeggen.quote:
Ja, maar die mag ik vast niet op FOK! plaatsenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Kan je allemaal foto's maken enzo
OMG al die MissBliss-avatarsquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die mag ik vast niet op FOK! plaatsen.
Lowlands en de laffer & static-meet. Maar beide nog niet zeker dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Waar zien jullie elkaar dan?!?
Lowlands misschien en L&S-meet misschienquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Waar zien jullie elkaar dan?!?
Reden?quote:
Lowlands.. tja, niet echt mijn muziek enzo geloof ik.quote:
Je kent Skaai, MBabe en mijquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
Die L&S meet.. weet ik eigenlijk niet.. Ben blut en geloof dat ik dat weekend wat heb. Ah, en ik ken daar niemand enzo joh.
.
Elke meet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
Hoe komt het trouwens dat jij bij elke meet toevallig wat hebt? Zolang van tevoren al
.
Ja, alletweequote:
Vorige keer had ik wat ja, nu weet ik het niet zeker.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Magoed, als ik niks heb dan kom ik ook denk ik niet hoor..
Noh nooit gehoordquote:
Zegt me op 't moment niks.quote:
Als je 'm al ingevoerd had, kon je 'm niet meer aanpassen toch? Behalve na die reset danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
Ik ga m'n team ook nog aanpassen hoor, hebben nog een dag of 4..
Ah, nog 6 dagen nu..
Jawel, je kan tot vrijdag gratis en voor niks doorwisselen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je 'm al ingevoerd had, kon je 'm niet meer aanpassen toch? Behalve na die reset dan.
Nee, dat forum was er ook eigenlijk veel te vroegquote:
Ah oké, ik ben nog steeds bezigquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel, je kan tot vrijdag gratis en voor niks doorwisselen.
Nah, wij IDO'ers vullen dat zo. Desnoods met 20 topics over H. ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat forum was er ook eigenlijk veel te vroeg. Als IDO nu zou komen zou er ook geen hol aan zijn. Denk ik.
Uhuh, ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah oké, ik ben nog steeds bezig.
Hind hoort in MUZ thuisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, wij IDO'ers vullen dat zo. Desnoods met 20 topics over H. ofzo..
FF serieus, dat kan toch pas na de auditiesquote:Kan ik m'n IdolsProno vast opzetten..
Sinds het topic daar staat is het helemaal stil gevallen.quote:
Uhuh, theaterronde begint 'ie.quote:[..]
FF serieus, dat kan toch pas na de audities?
Deze keer gaan we voor hoger dan de 2e plekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, ik ook.. Ik wil Nigel de Jong er graag in hebben, maar die is net te duur.
.
Onze subleague moet natuurlijk wel winnen he..
Uhuh, elk tegendoelpunt is -1 en de nul houden +2...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deze keer gaan we voor hoger dan de 2e plek. Jammer dat subleagues niks kunnen winnen
.
Ik denk trouwens dat ik eerder een verdediger van een topclub zal nemen dan een aanvaller..
Trouwens, de totale uitslag wordt toch helemaal niet bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Sinds het topic daar staat is het helemaal stil gevallen..
[..]
Uhuh, theaterronde begint 'ie..
Waarvan?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Trouwens, de totale uitslag wordt toch helemaal niet bekend gemaakt?
Vooral PSV houdt vaak de nul, dus denk dat ik Gomes als keeper neem. En je hebt altijd wel een subtopper die een goeie doelpuntenmaker heeft. Elkhatabbi bij RBC ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, elk tegendoelpunt is -1 en de nul houden +2...
De Jong staat als verdediger maar speelt middenveld en scoort laatste tijd vaak.. Wil hem dus wel hebben.
.
Uhu, Gomes had ik eerst ook. Die was alleen zo duur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral PSV houdt vaak de nul, dus denk dat ik Gomes als keeper neem. En je hebt altijd wel een subtopper die een goeie doelpuntenmaker heeft. Elkhatabbi bij RBC ofzo.
Van Idols, of snap ik nu die prono niet?quote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef BVO het volgende:
Elke week moet je andere dingen voorspellen.
Voor theaterronde slecteer ik gewoon een aantal kandidaten van de audities, met per persoon de vraag: Halen ze de workshops?!
Bij een finaleronde moet je elke week bijvoorbeeld aangeven wie je denkt dat er op de krukken komen en wie er weg moet gaan. Dan doe ik er nog een bonussysteem bij met het voorspellen van de finalisten en de hele top 10 enzo, gaat wel mooi worden..
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van Idols, of snap ik nu die prono niet?
sloeg dus nergens opquote:
Ik lul ook maar wat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:47 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, dit:
[..]
sloeg dus nergens op!!
Ik wilde ook net gaan. Nog even naar Talpa kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Nja, hoewel snel FOK! een verademing is ga ik toch maar eens slapen. Morgen zal het wel weer bagger zijn..
Trusten BVO.
Naja ik ben erquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:43 schreef LeBeau het volgende:
Niemand wakker natuurlijk. Stelletje luilakken!
Je zal wel lol hebben dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Naja ik ben er
..Op me stage dan wel he![]()
Nouhou..ik ben stiekem aan het fokkenquote:
Ja, ik heb dat wel vaker dat ik wakker ben. Gek heh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nouhou..ik ben stiekem aan het fokken![]()
![]()
Me collega die altijd naast me zit is op vakantiedus kan me gang gaan
![]()
En jij bent gewoon.....wakker?
Johquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat wel vaker dat ik wakker ben. Gek heh?
Nou om eerlijk te zijn als ik vakantie heb ben ik er ook om 9 uur uit om Angel te kijkenquote:
Ohquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:14 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]
DIG.. je weet wel, subforum van FOK! Digital Corner. Afgekort DIG. En gezien het feit dat het allemaal nerds zijn, en avn die hocus pocus avatars nemen, is het net een DIG avatarquote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
DIG.. je weet wel, subforum van FOK! Digital Corner. Afgekort DIG. En gezien het feit dat het allemaal nerds zijn, en avn die hocus pocus avatars nemen, is het net een DIG avatar
Moet je maar niet zo van die vreemde kamasutra posities doen 's nachtsquote:
Daar weet jij toch alles van?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo van die vreemde kamasutra posities doen 's nachts
Ik weet niet hoe ze heet maar ze was welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef mark_03 het volgende:
Goeiemorgen
Sven, welke bedoelde je? Arlette? Die is ook.
Deze is het leukst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:06 schreef Svensational het volgende:
Die avatar heb ik gewoon gegoogled hoorSpidersational staat ook op Google
!
Mwoah...quote:
Te lang iig.quote:
Oh, het was niet Arlette nee, zie ik nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heet maar ze was wel!
Wat was nou die grote geldschieter waar je het toen eens over had?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:34 schreef BVO het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik dmv advertenties nog wat kan verdienen aan http://www.bigbrotherlive.nl/ ?.
Ben daar niet zo handig in..
Als je graag naar poepende vrouwen kijkt.quote:
Grote geldschieter valt ook mee, maar heb er wel wat reclame en deze URL aan te danken ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat was nou die grote geldschieter waar je het toen eens over had?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Deze dus.
Niet slaan, MBabe..
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:21 schreef BVO het volgende:
Ligt jullie MSN er ook uit?!?
Hou het voorlopig bij BB.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee..
Ga je trouwens ook een Idols web-log maken?
je msn account zit vast op een brakke server..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Hou het voorlopig bij BB..
www.hotmail.com doet het ook al niet bij mij.. Hoe kan dat?!
.
Ik vind haar dan weer verschrikkelijk... ik krijg wel steeds meer sympathie voor Celine... deze dus:quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Deze dus.
Niet slaan, MBabe..
quote:
Vrijdag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
BVO, maak je team eens openbaar
En waarom doet die smilie het niet bij de voetbalmanager
Zie mijn homepagequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Link! Url! Bron! Porno!
nee wacht...
Jouw link doet 't nietquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
http://spaces.msn.com/members/bvo/PersonalSpace.aspx?owner=1
Staat nog bijna niks op hoor..
'Je bent ook met je handtekening aan het kloten hequote:
Een kleine b-cup is niet lelijk neequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
Lauren Graham is opzich niet lelijk.
Stomme strage FOK ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
'Je bent ook met je handtekening aan het kloten he.
Ik had het niet over haar cupmaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een kleine b-cup is niet lelijk nee
Ik welquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het niet over haar cupmaat.
Oh, heb ik nie op gelet hoor..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:
Niet om te zeiken, maar principe is niet met ie, Daiz.
Welke van de driequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik word een beetje wagenziek van deze, Svensationalquote:
Missie geslaagdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje wagenziek van deze, Svensational.
Shameless aan het kijken? En was je nog naar de Rechter geweest?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik word een beetje wagenziek van deze, Svensational.
29 augustus tochquote:
De videoclip van Give me a Sign is aanstaande maandag al te zien, de single ligt de 29e in de winkels en het album half september.quote:
Nope, video aan. Was even bj mijn zus om m'n auto* bij mijn neefjes te showenquote:
Neehee... F. was met z'n dochter eten en zijn telefoon vergetenquote:En was je nog naar de Rechter geweest?
Johquote:kom es online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |