misschien gaan ze ook wel liedjes voor je zingen als je weg gaat!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef bar_rel het volgende:
Ben blij dat ik weg ben Dizer...wat een kut tijd heb ik hier zeg
Misschien begint het feest pas als hij weg is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien gaan ze ook wel liedjes voor je zingen als je weg gaat!
Deden ze dat bij Dizerquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:26 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien gaan ze ook wel liedjes voor je zingen als je weg gaat!
Ah vette cadeausquote:
Dat is toch ook veel simpeler?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:04 schreef timbob het volgende:
ik deed altijd enter
Wat een smerige hackertquote:
Niet leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:09 schreef Nano het volgende:
BVO, wat vindt jij eigenlijk van die bevalling in BB?
Eikel.quote:
quote:
jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel simpeler?
Dat is toch geweldig!! Heel Nederland zal met haar mee leven en uitkijken naar de bevalling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet leuk.. Niet dat ik het zoals sommige mensen niet vind kunnen (hoeveel programma's heb je er al over??), maar gewoon omdat ik denk dat nu heel dat programma om die zwangere vrouw gaat draaien.
.
Nou, jottem. Ik zie liever ruzies enzo.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig!! Heel Nederland zal met haar mee leven en uitkijken naar de bevalling.
Ik weet nou niet meer of ik hem snap.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt 'm toch niet
of wel natuurlijk..
Nou je het zegt, ik probeer op internet ook eerst altijd alt+squote:Op maandag 8 augustus 2005 11:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
gewoontes enzo
ik heb heel vaak tab tab spatie gedaan in fok, en op andere fora is het dan weer ineens tab spatie..
en nu doe ik automatisch alt + s
maar dat werkt ook weer niet overal
Och die ruzies zullen vanzelf wel komen als het nijlpaard natuurlijk weigert een poot uit te steken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, jottem. Ik zie liever ruzies enzo..
Nu weet ik toevallig wel iemand die precies 6/7 maanden zwanger is, als zij het huis ingaat kan het toch nog leuk worden..
quote:
Dat je de Quote-knop moet gebruiken. Dan weten de mensen hier tegen wie je het hebt.quote:
Daar zit wat in.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och die ruzies zullen vanzelf wel komen als het nijlpaard natuurlijk weigert een poot uit te steken.
Okquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je de Quote-knop moet gebruiken. Dan weten de mensen hier tegen wie je het hebt.
ik vond'm wel okquote:
Ja, HODFR, ga je nou nog zeggen voor wie diequote:
bedoeld was?quote:
HODFR?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, HODFR, ga je nou nog zeggen voor wie die
[..]
bedoeld was?
De vorige keer dat ik 'm las kon ik geen Engels. Nu wel, dus misschien moet ik 'm nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vond'm wel ok
lekker makkelijk weg te lezen...
maar 1984 was tof
en ik heb er een t-shirt van
Ik vond hem wel leuk.quote:
Loekiequote:Op maandag 8 augustus 2005 11:37 schreef bar_rel het volgende:
Het was tegen niemand hoorgewoon aandacht trekken
Timmiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |