Ik weet nou niet meer of ik hem snap.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt 'm toch niet
of wel natuurlijk..
Nou je het zegt, ik probeer op internet ook eerst altijd alt+squote:Op maandag 8 augustus 2005 11:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
gewoontes enzo
ik heb heel vaak tab tab spatie gedaan in fok, en op andere fora is het dan weer ineens tab spatie..
en nu doe ik automatisch alt + s
maar dat werkt ook weer niet overal
Och die ruzies zullen vanzelf wel komen als het nijlpaard natuurlijk weigert een poot uit te steken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, jottem. Ik zie liever ruzies enzo..
Nu weet ik toevallig wel iemand die precies 6/7 maanden zwanger is, als zij het huis ingaat kan het toch nog leuk worden..
quote:
?
Dat je de Quote-knop moet gebruiken. Dan weten de mensen hier tegen wie je het hebt.quote:
Daar zit wat in.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och die ruzies zullen vanzelf wel komen als het nijlpaard natuurlijk weigert een poot uit te steken.
Okquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je de Quote-knop moet gebruiken. Dan weten de mensen hier tegen wie je het hebt.
ik vond'm wel okquote:
Ja, HODFR, ga je nou nog zeggen voor wie diequote:
bedoeld was?quote:
HODFR?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, HODFR, ga je nou nog zeggen voor wie die
[..]
bedoeld was?
De vorige keer dat ik 'm las kon ik geen Engels. Nu wel, dus misschien moet ik 'm nog maar een keer proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:32 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vond'm wel ok
lekker makkelijk weg te lezen...
maar 1984 was tof
en ik heb er een t-shirt van
Ik vond hem wel leuk.quote:
Loekiequote:Op maandag 8 augustus 2005 11:37 schreef bar_rel het volgende:
Het was tegen niemand hoorgewoon aandacht trekken
Timmiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |