Ah, ok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:36 schreef BVO het volgende:
Elke week moet je andere dingen voorspellen.
Voor theaterronde slecteer ik gewoon een aantal kandidaten van de audities, met per persoon de vraag: Halen ze de workshops?!
Bij een finaleronde moet je elke week bijvoorbeeld aangeven wie je denkt dat er op de krukken komen en wie er weg moet gaan. Dan doe ik er nog een bonussysteem bij met het voorspellen van de finalisten en de hele top 10 enzo, gaat wel mooi worden..
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van Idols, of snap ik nu die prono niet?
sloeg dus nergens opquote:
Ik lul ook maar wat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:47 schreef Svensational het volgende:
Oftewel, dit:
[..]
sloeg dus nergens op!!
Ik wilde ook net gaan. Nog even naar Talpa kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Nja, hoewel snel FOK! een verademing is ga ik toch maar eens slapen. Morgen zal het wel weer bagger zijn..
Trusten BVO.
Naja ik ben erquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:43 schreef LeBeau het volgende:
Niemand wakker natuurlijk. Stelletje luilakken!
Je zal wel lol hebben dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Naja ik ben er
..Op me stage dan wel he![]()
Nouhou..ik ben stiekem aan het fokkenquote:
Ja, ik heb dat wel vaker dat ik wakker ben. Gek heh?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nouhou..ik ben stiekem aan het fokken![]()
![]()
Me collega die altijd naast me zit is op vakantiedus kan me gang gaan
![]()
En jij bent gewoon.....wakker?
Johquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat wel vaker dat ik wakker ben. Gek heh?
Nou om eerlijk te zijn als ik vakantie heb ben ik er ook om 9 uur uit om Angel te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |