Ook geen MissBlissjes.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:05 schreef MissBliss het volgende:
Óf gewoon helemaal geen plaatjes van meisjes
MissBliss heeft al maanden geen nieuwe foto meer gemaaktquote:
Wel mên! Die werk-foto!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MissBliss heeft al maanden geen nieuwe foto meer gemaakt
Ohja, die fantastische werk-fotoquote:
Die was toch onduidelijkquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:33 schreef MissBliss het volgende:
Herstel: die van mij en timbob ben ik kwijt.
Uhuhquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die was toch onduidelijkDesondanks wel leuk
!
Als het allemaal goed komt zien wij elkaar straks misschien twee keer in 1 week!!!
Ja, zulk soort dingen moet je dus nooit zeggen.quote:
Ja, maar die mag ik vast niet op FOK! plaatsenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh
Kan je allemaal foto's maken enzo
OMG al die MissBliss-avatarsquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar die mag ik vast niet op FOK! plaatsen.
Lowlands en de laffer & static-meet. Maar beide nog niet zeker dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Waar zien jullie elkaar dan?!?
Lowlands misschien en L&S-meet misschienquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:45 schreef BVO het volgende:
Waar zien jullie elkaar dan?!?
Reden?quote:
Lowlands.. tja, niet echt mijn muziek enzo geloof ik.quote:
Je kent Skaai, MBabe en mijquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
Die L&S meet.. weet ik eigenlijk niet.. Ben blut en geloof dat ik dat weekend wat heb. Ah, en ik ken daar niemand enzo joh.
.
Elke meet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:06 schreef Svensational het volgende:
Hoe komt het trouwens dat jij bij elke meet toevallig wat hebt? Zolang van tevoren al
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |