Ik snap hem welquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef timbob het volgende:
[..]
je snapt 'm toch niet
of wel natuurlijk..
Ja, en gezien de tijd dat ik ging slapen is dat nog best vroeg vond ik zelfquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:23 schreef LeBeau het volgende:
Nu al wakker, MissB?
Ja dat deed ik nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:25 schreef Svensational het volgende:
bar_rel, mega-Loekie, flikker eens op [afbeelding]
1 keer was al teveel .quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat deed ik niet
Het ging heel vreemd..![]()
Ik post hem 1x en hij komt er 3 x uit![]()
![]()
Ja, daarom zei ik het ook. Ik vind écht dat je vroeg wakker bent. Als ik na 4en naar bed zou gaan dan zou ik echt niet voor een uur of 1 uit bed komen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, en gezien de tijd dat ik ging slapen is dat nog best vroeg vond ik zelf
Wat doe je dom?quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 keer was al teveel . [afbeelding]
Jij bent aan het baggeren hier. Dus ben je een Loekie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat doe je dom?
Met dat stomme "ding"![]()
Wat een gelulquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent aan het baggeren hier. Dus ben je een Loekie.
Het verbaasde mij ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik het ook. Ik vind écht dat je vroeg wakker bent. Als ik na 4en naar bed zou gaan dan zou ik echt niet voor een uur of 1 uit bed komen.
Loekie. Met ie.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat een gelul![]()
Jij dan met je Loeki's![]()
Ik heb dat niet nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!! Ik gebruik nu Firefox, maar ik vond die toolbar altijd ontzettend handig
!!!! Met spellingcontrole voor bijdehante Bupatih's enzo.
Het bevalt me goed.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En hoe bevalt het modden je? Is het wat je verwachtte, valt het mee of tegen?
Nee, maar ik wel.quote:
Die kan je toch zo weghalen:quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:22 schreef MissBliss het volgende:
Die google-toolbar maakte mn scherm kleiner![]()
En ik maak natuurlijk ook nooit spelfouten.
Ik had hem al weggehaald jaquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Die kan je toch zo weghalen:
Bij adres ( naast je http:// bar weet je wel) daar rechtermuisklik je op...dan haal je het vinkje bij Google weg en voila
Tjaquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:43 schreef LeBeau het volgende:
Jeetje wat is Fok weer traag zeg!
Ja, ik had het gehoord. Best zielig zo iets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |