quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:45 schreef mark_03 het volgende:
Ja
En het wordt nog erger de komende weken ... babette op vakantie, tania op vakantie
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe groot die pic is?
Nee, ik klik nooit op de links van pberends.quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe groot die pic is?
Doeiquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben verder niet meer online, dus ik zeg alvast gedag!![]()
![]()
Ook nog gefeliciteerd hequote:Op zondag 7 augustus 2005 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik klik nooit op de links van pberends.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben verder niet meer online, dus ik zeg alvast gedag!![]()
![]()
Well duhquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:23 schreef beaverhausen het volgende:
OMG... Glitter is best wel erg slecht.
Ja maar ik wilde zien hoe slecht ie wasquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Well duhniets voor niets in de IMDB slechtste films top10!!
Ik ontken alles!quote:Ooh en ik ben zwaar boos op je beav!
Het schijnt dat je gestopt bent met over mij te roddelen. Zo ben ik niet hip meerquote:
Ja, dat duurt anders zo lang met opstarten.quote:
Het is wel een typisch 80s pulp film, die in deze tijd geen potten zou breken. Is voor mij meer jeugdsentiment dan een goede film.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:32 schreef Dizer het volgende:
Mijn nieuwe wallpaper vanwege een superfilm![]()
[afbeelding]
Dat ik Top Gun gister pas voor het eerst heb gezien is echt
quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:17 schreef pberends het volgende:
http://www.parkyourpic.com/uploads/c8d4ff6676.jpg
http://forum.fok.nl/topic/737610.
MBabequote:
Dankjewelquote:Nog gefeliciteerd Sven! Jaja beetje laat
Als je nu weggaat, kun jeen binnendoorweggetje nemen.quote:Oh en ik moet vanacht mn zus ophalen van Schiphol
Svenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
MBabe
[..]
Dankjewel!
[..]
Als je nu weggaat, kun jeen binnendoorweggetje nemen..
Oh, de Lama's beginnen.
.... is heel ver van Zwijndrecht. Plus dat ik nou geen held ben op de snelwegquote:
Ik vind het invoegen op de snelweg niet bepaald leuk als het erg druk is. Maar voor de rest is de snelweg geen bal aan en juist ergquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
.... is heel ver van Zwijndrecht. Plus dat ik nou geen held ben op de snelwegJe zou het zelfs angst kunnen noemen...
Nee nog niet, dan zie je hier beneden v0.2.9 ipv v0.2.8 staan.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:56 schreef MissBliss het volgende:
Dat quoten uit gesloten topics is nog niet actief dus?
, ik lees terug
Volgens mij vindt ie 't slotjes zetten wel leuk, kijk maar eens in ONZ.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En hoe bevalt het modden je? Is het wat je verwachtte, valt het mee of tegen?
Ik twijfel zó ergquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het invoegen op de snelweg niet bepaald leuk als het erg druk is. Maar voor de rest is de snelweg geen bal aan en juist erg![]()
Ahaquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee nog niet, dan zie je hier beneden v0.2.9 ipv v0.2.8 staan.
Rond die tijd zit er geen kip op de snelweg dus kan je lekker gassenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfel zó erg
Ik ben gewoon een ramp op de snelweg.. mja ik heb ook geen zin om half 4 mn bed uit gebeld te worden. Dus toch maar Schiphol denk ik
Dat is wel zo, maar rond die tijd is mijn zicht ook wel zo verslechterd dat gassen misschien niet heel slim isquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Rond die tijd zit er geen kip op de snelweg dus kan je lekker gassen![]()
Je hebt toch een brilquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar rond die tijd is mijn zicht ook wel zo verslechterd dat gassen misschien niet heel slim iszeker als het regent
Maar ik heb haar al gesmst dus no way back![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Je zou kunnen overwegen om je lichten aan te doen tijdens het rijden.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:16 schreef Svensational het volgende:
Je zou kunnen overwegen om je lichten aan te doen tijdens het rijden.
Ja, maar met die bril zie ik nog minder dan met mn lenzenquote:
vandaar dat fok zo traag is..quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:34 schreef MissBliss het volgende:
Ja dat wist ik wel... maar is dat nu bezig dan?
Als het al in de tekst staat lijkt me een begrippenlijst overbodig. Hoewel ik wel altijd een bronnenlijst maak terwijl ik bronnen ook al in de voetnoot zet, dus als je nog zin hebt.. het kan nooit kwaadquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
Of is een begrippenlijst overbodig? Op zich heb ik het allemaal goed uitgelegd in de tekst zelf en zo en gebruik nooit moielijke begrippen...
Om de bronnen in de voetnoot te gaan zetten, zou ik gek worden nuquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het al in de tekst staat lijkt me een begrippenlijst overbodig. Hoewel ik wel altijd een bronnenlijst maak terwijl ik bronnen ook al in de voetnoot zet, dus als je nog zin hebt.. het kan nooit kwaad
Zodra ik iets uit een bron copy/paste (quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om de bronnen in de voetnoot te gaan zetten, zou ik gek worden nu![]()
Weet jij toevallig of een samenvatting een maximum heeft? Ik kan me vaags herinneren dat een samenvatting niet meer dan 1 pagina mag zijn.... klopt dat?
Kleiner lettertype?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dit.. weet niet of het voldoende is. Ik mis wie de concurrenten zijn en wie de doelgroepen zijn. Daarnaast mis ik iets over reclame. Maar dat past allemaal niet en dit is al 1 A4
[..]
Had ik stiekem eigenlijk ook verwacht dat je dat niet zou doenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kleiner lettertype?
Het hoeft ook allemaal niet uitgebreid, die dingen die je niet hebt kan je toch heel kort noemen, 1 zinnetje per onderwerp ofzo.
Ik heb het niet gelezen trouwens, sorry
Nouquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
Bedrijfsgeheim he? Shit, daar gaat mn chantage-materiaal
Ow en mn zus dr vlucht komt eerder aan dus ik moet nu ongeveer wel weg
Ah bedankt, maarreeh..... ik zie geen foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |