Als het al in de tekst staat lijkt me een begrippenlijst overbodig. Hoewel ik wel altijd een bronnenlijst maak terwijl ik bronnen ook al in de voetnoot zet, dus als je nog zin hebt.. het kan nooit kwaadquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:56 schreef Dizer het volgende:
Of is een begrippenlijst overbodig? Op zich heb ik het allemaal goed uitgelegd in de tekst zelf en zo en gebruik nooit moielijke begrippen...
Om de bronnen in de voetnoot te gaan zetten, zou ik gek worden nuquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het al in de tekst staat lijkt me een begrippenlijst overbodig. Hoewel ik wel altijd een bronnenlijst maak terwijl ik bronnen ook al in de voetnoot zet, dus als je nog zin hebt.. het kan nooit kwaad
Zodra ik iets uit een bron copy/paste (quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om de bronnen in de voetnoot te gaan zetten, zou ik gek worden nu![]()
Weet jij toevallig of een samenvatting een maximum heeft? Ik kan me vaags herinneren dat een samenvatting niet meer dan 1 pagina mag zijn.... klopt dat?
Kleiner lettertype?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef Dizer het volgende:
Ik heb dit.. weet niet of het voldoende is. Ik mis wie de concurrenten zijn en wie de doelgroepen zijn. Daarnaast mis ik iets over reclame. Maar dat past allemaal niet en dit is al 1 A4
[..]
Had ik stiekem eigenlijk ook verwacht dat je dat niet zou doenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kleiner lettertype?
Het hoeft ook allemaal niet uitgebreid, die dingen die je niet hebt kan je toch heel kort noemen, 1 zinnetje per onderwerp ofzo.
Ik heb het niet gelezen trouwens, sorry
Nouquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:32 schreef MissBliss het volgende:
Bedrijfsgeheim he? Shit, daar gaat mn chantage-materiaal
Ow en mn zus dr vlucht komt eerder aan dus ik moet nu ongeveer wel weg
Ah bedankt, maarreeh..... ik zie geen foto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |