ik denk dat ik er ook nog een flesje bij open ga trekkenquote:In de zon zitten is trouwens nog slechter dan roken.
Nee, omdat ik je woensdag al zo veel online vond enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie ik?? yep [behalve woensdag, da's m'n vrije dag]...
iemand moet het doen he
maar 't is nu komkommertijd, omdat veel cliënten op vakantie zijn enzo.....
Oepsquote:Bijna 70.000 hectare bos in Portugal verbrand
Uitgegeven: 4 augustus 2005 15:01
LISSABON - Sinds begin dit jaar is in Portugal zeker 68.000 hectare bos in vlammen opgegaan. Alleen in de maand juli is al ruim 52.000 hectare verwoest. Dat heeft het Portugese persbureau Lusa donderdag gemeld op gezag van het Portugese bureau voor bosbeheer DGRF.
Ruim 12.000 brandweerlieden zijn donderdag druk in de weer met het blussen van zeker vijftien branden. Daarbij gebruiken de korpsen zeker 320 voertuigen en vijftien helikopters. Een van de grootste branden woedt in de kustplaats Aveiro in midden-Portugal, waar 110 brandweerlieden zijn ingezet.
Wat voor bier hebben ze eigenlijk in italie? In Spanje heb je volgens mij heel veel blikbier, in Frankrijk te kleine flesjes, en in Australie waren de flesjes tenminste een normaal formaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik denk dat ik er ook nog een flesje bij open ga trekken
ja woensdag moest m'n auto naar de apk,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Nee, omdat ik je woensdag al zo veel online vond enzo.![]()
Niks eigenlijk, maar ik kon geen betere TT verzinnen. En niemand anders deed hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Wat is er met BVO?
Ach, op het werk FOK! je ook wel veel hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja woensdag moest m'n auto naar de apk,
die garage is bij m'n pa in de buurt dus ik heb daar de hele dag zitten wachten
en wat moet een mens nou andes doen in 'n leeg huis dat niet 't hare is, dan fokken?!??!?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Was er morgen niet iemand jarig??
geen idee, dit gaat een rose-vakantie wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Wat voor bier hebben ze eigenlijk in italie? In Spanje heb je volgens mij heel veel blikbier, in Frankrijk te kleine flesjes, en in Australie waren de flesjes tenminste een normaal formaat.
quote:
Ja, het alcohol percentage viel dan weer wel tegen. Volgens mij was VB de enige die een beetje normaal rond de 5 % lag..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee, dit gaat een rose-vakantie worden
aaah Australie..... fijne flesjes jaVB
![]()
soms wel, soms niet... ligt aan welke pc ik heb, hoeveel afspraken enz...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:34 schreef Svensational het volgende:
Ach, op het werk FOK! je ook wel veel hoor.
Toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, maar ik kon geen betere TT verzinnen. En niemand anders deed het
Volgens mij gaat werken in de jeugdzorg me wel bevallenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
soms wel, soms niet... ligt aan welke pc ik heb, hoeveel afspraken enz...
en nu is 't écht heel rustig, heb daarom net besloten dat ik vanmiddag lekker vrij neem
haha 't is soms ook heel druk hoor...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:45 schreef Tania18 het volgende:
Volgens mij gaat werken in de jeugdzorg me wel bevallen
Je zegt iedereen in een post goedemorgenquote:
Nee, het was ook helemaal niet gezellig toen.quote:
Nu (na 10 minuten stilte) gelukkig wel!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het was ook helemaal niet gezellig toen..
Buupquote:
De Nancy Sinatra versie mag ik hopen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
Jij gebruikt FOK!Tools nogquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Nancy Sinatra versie mag ik hopen?
Maar ik luister wel de Nancy Sinatra versie ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij gebruikt FOK!Tools nog!!!!!!!!
Ik gebruik ze ook heel soms nog als ik iets wil quoten uit een gesloten topicquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij gebruikt FOK!Tools nog!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:19 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zoals andere 17 jarige jongens..
voetbalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:03 schreef BVO het volgende:
Jullie doen toch wel mee aan FOK!voetbalmanager 2005 online he???
Subleague voor ShowChat is wel leuk..
Daar ga ik eens goed voor zittenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:03 schreef BVO het volgende:
Jullie doen toch wel mee aan FOK!voetbalmanager 2005 online he???
Subleague voor ShowChat is wel leuk..
Oh nee, dat hoefde nog niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:23 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik ga eerst een team samenstellen natuurlijk
Dat kan ik gewoon ook al.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook heel soms nog als ik iets wil quoten uit een gesloten topic![]()
Welke 2 mods?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:19 schreef BVO het volgende:
Wachtwoord: namen van de twee mods aan elkaar, zonder hoofdletter..
Nee, die van IDO.quote:
Tell me something I don't knowquote:
Maar hoe kom ik daar?quote:
Laat me nou ff.quote:
Uhuh, en als je je aangemeld heb ga je naar "Subleagues" bij manager en vul je onderin "ShowChat" met wachtwoord in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar?
Ik ben me nu aan het aanmelden, maar dan moet ik zo'n teamnaam opgeven.
Klikt op Subleages, dan vink je ShowChat aan, tikt wachtwoord in en vervolgens op aanmelden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar?
Ik ben me nu aan het aanmelden, maar dan moet ik zo'n teamnaam opgeven.
Sorry, newbiemodquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat me nou ff.
Het is allemaal zo nieuw voor mij.
Wat jij een leuke naam vindt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Hoe moet ik mijn teamnaam dan noemen?
Of maakt dat niet uit?
Bupatih Vooruit, FC Bupatih, De Bupatihanen, keus genoeg hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Hoe moet ik mijn teamnaam dan noemen?
Of maakt dat niet uit?
Deugniet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
Favoriete speler: Johan Cruijff!
!
Ze hebben niet gezegd dat het een speler moet zijn die nu nog speelt
![]()
![]()
Uhuh, maar ik lees eerst de regels even rustig door, bij het tourspel begreep ik de regels eerst ook verkeerd wat heel m'n team om zeep hielp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
En nu moet ik een team gaan samenstellen?
Regels? Waar staan die?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik lees eerst de regels even rustig door, bij het tourspel begreep ik de regels eerst ook verkeerd wat heel m'n team om zeep hielp..
quote:Crewleden kunnen meedoen aan de manager, maar kunnen geen aanspraak maken op prijzen.
Jeez, ik word ook altijd genaaid waar het maar kan, hè.quote:Crewleden kunnen meedoen aan de manager, maar kunnen geen aanspraak maken op prijzen.
Een wát?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
VI-Leage dus,
Ga je m'n Engels nu ook al verbeteren?quote:
Én: Elke wissel zal 6% transactiekosten met zich meebrengen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Het is gewoon een uitgebreide VI-Leage dus, met als verschil dat je nu meerdere spelers per team kan kiezen en je een budget hebt. Verder geen rare poespas gelukkig.
Ja, dat hoort dus bij budgetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Én: Elke wissel zal 6% transactiekosten met zich meebrengen.
Mag je zoveel spelers per club als je wil??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat hoort dus bij budget.
Volgens mij wel ja. Heb alle spelers ff uitgeprint zodat ik op m'n gemak een goed team kan maken dat in het budget pastquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag je zoveel spelers per club als je wil??
Dat budget is trouwens wel krap, wordt toch nog puzzelen om er een mooi team van te maken..
Ja, je moet ook niet alle dure spelers meteen kiezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:55 schreef mark_03 het volgende:
Wat een kutsysteem, dat teammanager ... heb je 10 spelers, kun je niet meer kiezen voor een 11e en moet je dus weer opnieuw. Bleh, doe mij maar de Dagblad van het Noorden versie... veel meer opties enzo
.
Wel eens van gehoord, maar nooit gespeeld. Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:57 schreef mark_03 het volgende:
http://www.dvhn.nl/coachvanhetjaar.
Ken jij ook wel zeker Sven
Wat zijn dat nou weer voor newbie-praktijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Schop.
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:43 schreef LeBeau het volgende:
M'n zus gaat morgen gezellig naar Plensvalley.
Zij liever dan ik.
*kuch* Sven en ik *kuch*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.
was ie gister op tv!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
*kuch* Sven en ik *kuch*
ik heb gisteren Reqeuim for a Dream opgenomen, en ging vandaag kijken,
maar ben bij het eerste reclameblok afgehaakt.....
Ik ben leuker en belangrijker dan Sven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
*kuch* Sven en ik *kuch*
ik heb gisteren Reqeuim for a Dream opgenomen, en ging vandaag kijken,
maar ben bij het eerste reclameblok afgehaakt.....
misschien later in de film wel, maar in 't eerste half uur gebeurt er geen rukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
't Gaat nergens over?.
Nou ja, da's jouw mening..
Ik snap de point ook niet helemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, die mevrouw is veel gayer?
Dat zou wel mooi zijn ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben leuker en belangrijker dan Sven..
.
Wij....nou ja, ik wil dan ook helemaal niet met jou praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Jullie doen nog steeds gemeen.
...ik heb helemaal niet gemeen tegen je gedaan hoor, Sven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Jullie doen nog steeds gemeen.
Nou ja, jij weet er waarschijnlijk niks van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Wij....nou ja, ik wil dan ook helemaal niet met jou praten.
Maar ja een TVP mag niet meer
Ik weet waar wel wat van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, jij weet er waarschijnlijk niks van.
En LeBeau wel dus. [afbeelding]
Hee Zhenar. Drie keer raden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:39 schreef Zhenar het volgende:
knock knock
Dankje Godt.quote:
Jaja, ik was bezigquote:
Maar het is Sven...quote:
*gooit topic vol*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:52 schreef Dizer het volgende:
Geen nieuwe topic openen hoor voor 12 uur.. dan ben ik terug van Tennis namelijk
Dit is de SlowChat van Soaps, Showbizz & Sterren. Vandaar onze naam: SHOW CHAT ipv Slow..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:56 schreef mordradead het volgende:
waar gaat dit forum eigenlijk over, ik ben hier nav jou noodoproep
Er staat toch TVquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:59 schreef mordradead het volgende:
dus een slotje
NIet echt, want we hebben het eerder over soaps op TV en zo. En wij doen aan sex met elkaar, dus omdat in een andere sub fora te doen.. geloof me.. wil je niet zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:01 schreef mordradead het volgende:
ja, dat moet Film, Tv en Radio daar dus
En als ik nou jouw onschuld afpak, mag het dan ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:04 schreef LeBeau het volgende:
Zit jij even de onschuld van willekeurige bezoekers aan te tasten.![]()
Oh... ok... dat kan...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:05 schreef mordradead het volgende:
nee
voetbalquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:06 schreef Dizer het volgende:
Wat kijk je op tv dan?
Das waar ook...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:06 schreef mordradead het volgende:
ik ben nog jong he
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:07 schreef mordradead het volgende:
jammer dat die nederlanders zo slecht zijn
ali gquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:07 schreef Dizer het volgende:
Films... zoals???
Ja, zo komt het nooit vol heh?quote:
117quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:09 schreef mordradead het volgende:
nog 120
Als dat hier ook gebeurt... moet ik naar binnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:11 schreef mordradead het volgende:
hier regende het net
Omdat er al een Verjaardagstopic bestaat en ik wil liever aan een SC topic speciaal voor sven..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:12 schreef PeRi het volgende:
Waarom open je niet gewoon ook een verjaardagstopic hier? Waarom moet het persé een sc met Sven TT zijn??
Waar is hier eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:11 schreef mordradead het volgende:
hier regende het net
Boeiend. Ik had op mijn verjaardag ook uiteindelijk drie topics voor me lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat er al een Verjaardagstopic bestaat
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Boeiend. Ik had op mijn verjaardag ook uiteindelijk drie topics voor me lopen
Daar doen we niet aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:41 schreef Dizer het volgende:
Kan er een moderator dit topic alvast op slot doen... IVM de jarige sven. Zodat ie een mooie ochtendtopic krijgt met ene leuke op die staat te wachten?
THX
Daarmee zou ze BVO's ziel vertrappen en in stukken scheuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:21 schreef PeRi het volgende:
Of ze verandert gewoon de TT. Dat was toch ook geen lastige vraag geweest?![]()
Dat hoeft ook niet hoor, open maar gewoon een nieuw topic in SHO, kreeg bar_rel ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het is Sven...![]()
Nu heeft ie geen verassings SC topic
Grappenmakerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:19 schreef Dada het volgende:
Als Sven jarig was waarom zei hij dan niets vantevoren?![]()
Daar moet nog "zit" tussenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nooit een verjaardagstopic gehad.
En dat nog steeds héél diep
[ Bericht 3% gewijzigd door Bupatih op 06-08-2005 10:50 (Ja, Dadaquote:
Praat mij eens bij over Shameless.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, Bupatih!
En de rest natuurlijk ook.
Ja, dat was niet de bedoeling hequote:
Whehehequote:
Ja, maar ik had eerst een heel mooi paard, en toen werd dat afgepikt en kreeg ik er een schurftig tweedehands paard voor terug. Ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
"Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"
Copy 'n Paste hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Wat doet trouwens die ' in de TT?
Dan nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eerst een heel mooi paard, en toen werd dat afgepikt en kreeg ik er een schurftig tweedehands paard voor terug. Ofzo
quote:Treur niet om wat je mist, maar wees blij met wat je hebt.
Ha-ha-haquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is er nog een oudere versie van jou?![]()
Als deze vol is, kan die andere (van jou) toch weer heropend worden?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als deze vol is, kan die andere (van jou) toch weer heropend worden?
Jij telt niet mee, jij bent bijna dertigerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:52 schreef babette21 het volgende:
* Babetje feliciteert Sven met z'n verjaardag
Eindelijk tiener-af
Welkom bij de twintigers
tsssssssssssquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
Jij telt niet mee, jij bent bijna dertiger
Over paarden gesproken, heb je mijn kaart nog gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eerst een heel mooi paard, en toen werd dat afgepikt en kreeg ik er een schurftig tweedehands paard voor terug. Ofzo
Mag ik mee, want ik kom net terug van Tennis en ik ben helemaal bezweet... vind jij dat niet opwindendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik, problemen met schaduwnet........
en nu ga ik mezelf onder de douche zetten.........
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
Daaaizer!!! Bedankt voor je kaart
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, jij bent bijna dertiger
Dan niet hoor.... ga ik lekker met Chantal douchenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
ken je Henk nog niet?!??!
nou ja, vraag maar aan Sven..... er wordt op me gewacht![]()
Maar ik blijf je stiekem toch Diezer noemenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik blijf je stiekem toch Diezer noemen.
Kom op Dizer, vriendinnetjes verzinnen is niet oké.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan niet hoor.... ga ik lekker met Chantal douchen
[Hyacinth-stem]quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik blijf je stiekem toch Diezer noemen.
Wie zegt dat dat mijn vriendin isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom op Dizer, vriendinnetjes verzinnen is niet oké.
Zoek de defenitie op van noonerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
10 hele minuten??? lucky Chantal.....
Ik lag echt in een deuk toen ik die kaart zagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
Daaaizer!!! Bedankt voor je kaart
Ik ook, vooral door jouw geschiedenis met paarden-TT'squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk toen ik die kaart zag
Ja, maar, dat klinkt gewoon nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
[Hyacinth-stem]
IT IS DAAAAIIIZZEEEER!!!
[/Hyacinth-stem]
Inderdaad, die combinatie en zo...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, vooral door jouw geschiedenis met paarden-TT's
disserquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
[Hyacinth-stem]
IT IS DAAAAIIIZZEEEER!!!
[/Hyacinth-stem]
Als deze vol is, wordt die andere heropend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef Zhenar het volgende:
Hoe is het nou met die TT afgelopen? Of is er nog een apart FeliTopic gekomen?
Bupa de modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als deze vol is, wordt die andere heropend.
Ik wilde je nét wat vragen, maar toen zag ik een Gmail-popupje verschijnen.quote:
Que?quote:
Het was gewoon een duidelijk 'mod-antwoord'quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Cc of Duiveltja heropent dat topic toch?
En als ze er niet zijn...tsja, dan wil ik wel even bijspringen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Cc of Duiveltja heropent dat topic toch?
En als ze er niet zijn...tsja, dan wil ik wel even bijspringen.
Is het geen boepie, die bupaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:11 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu even de van mijn zus geleende auto door de wasstraat jensen... En daarna met mijn eigen bolide boodschappen doen.
Met het geruststellende gevoel dat Bupatih de honeurs waarneemt.
Ja, Bupa is zo anders geworden sinds hij mod is!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was gewoon een duidelijk 'mod-antwoord'
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, Bupa is zo anders geworden sinds hij mod is!
Meeeuh.. vind het geen leuke fotoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
Even een nieuw fotootje in m'n FB, is er straks weer uit hoor..
Die zijn ook niet leuk, vandaar binnenkort nieuwequote:
Das een wit shirt, geeft verder niet hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die zijn ook niet leuk, vandaar binnenkort nieuwe
Maar ik ben gewoon eerlijk Beev.. .die andere in het zwarte shirt met TV op de achtergrond was wel weer
foto, zus? Kleine foto? Baby's? Die heb ik gezien hoor.. maar oudere zusje en zo.. Nee niet gezien.. is ze lekker??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Das een wit shirt, geeft verder niet hoor..
Je hebt de foto met zus zeker gemist?!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |