Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:43 schreef LeBeau het volgende:
M'n zus gaat morgen gezellig naar Plensvalley.
Zij liever dan ik.
*kuch* Sven en ik *kuch*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.
was ie gister op tv!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
*kuch* Sven en ik *kuch*
ik heb gisteren Reqeuim for a Dream opgenomen, en ging vandaag kijken,
maar ben bij het eerste reclameblok afgehaakt.....
Ik ben leuker en belangrijker dan Sven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
*kuch* Sven en ik *kuch*
ik heb gisteren Reqeuim for a Dream opgenomen, en ging vandaag kijken,
maar ben bij het eerste reclameblok afgehaakt.....
misschien later in de film wel, maar in 't eerste half uur gebeurt er geen rukquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
't Gaat nergens over?.
Nou ja, da's jouw mening..
Ik snap de point ook niet helemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, die mevrouw is veel gayer?
Dat zou wel mooi zijn ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben leuker en belangrijker dan Sven..
.
Wij....nou ja, ik wil dan ook helemaal niet met jou praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Jullie doen nog steeds gemeen.
...ik heb helemaal niet gemeen tegen je gedaan hoor, Sven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Jullie doen nog steeds gemeen.
Nou ja, jij weet er waarschijnlijk niks van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Wij....nou ja, ik wil dan ook helemaal niet met jou praten.
Maar ja een TVP mag niet meer
Ik weet waar wel wat van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, jij weet er waarschijnlijk niks van.
En LeBeau wel dus. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |