Nee, die van IDO.quote:
Tell me something I don't knowquote:
Maar hoe kom ik daar?quote:
Laat me nou ff.quote:
Uhuh, en als je je aangemeld heb ga je naar "Subleagues" bij manager en vul je onderin "ShowChat" met wachtwoord in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar?
Ik ben me nu aan het aanmelden, maar dan moet ik zo'n teamnaam opgeven.
Klikt op Subleages, dan vink je ShowChat aan, tikt wachtwoord in en vervolgens op aanmelden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik daar?
Ik ben me nu aan het aanmelden, maar dan moet ik zo'n teamnaam opgeven.
Sorry, newbiemodquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat me nou ff.
Het is allemaal zo nieuw voor mij.
Wat jij een leuke naam vindt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Hoe moet ik mijn teamnaam dan noemen?
Of maakt dat niet uit?
Bupatih Vooruit, FC Bupatih, De Bupatihanen, keus genoeg hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Hoe moet ik mijn teamnaam dan noemen?
Of maakt dat niet uit?
Deugniet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
Favoriete speler: Johan Cruijff!
!
Ze hebben niet gezegd dat het een speler moet zijn die nu nog speelt
![]()
![]()
Uhuh, maar ik lees eerst de regels even rustig door, bij het tourspel begreep ik de regels eerst ook verkeerd wat heel m'n team om zeep hielp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
En nu moet ik een team gaan samenstellen?
Regels? Waar staan die?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik lees eerst de regels even rustig door, bij het tourspel begreep ik de regels eerst ook verkeerd wat heel m'n team om zeep hielp..
quote:Crewleden kunnen meedoen aan de manager, maar kunnen geen aanspraak maken op prijzen.
Jeez, ik word ook altijd genaaid waar het maar kan, hè.quote:Crewleden kunnen meedoen aan de manager, maar kunnen geen aanspraak maken op prijzen.
Een wát?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
VI-Leage dus,
Ga je m'n Engels nu ook al verbeteren?quote:
Én: Elke wissel zal 6% transactiekosten met zich meebrengen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
Het is gewoon een uitgebreide VI-Leage dus, met als verschil dat je nu meerdere spelers per team kan kiezen en je een budget hebt. Verder geen rare poespas gelukkig.
Ja, dat hoort dus bij budgetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Én: Elke wissel zal 6% transactiekosten met zich meebrengen.
Mag je zoveel spelers per club als je wil??quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat hoort dus bij budget.
Volgens mij wel ja. Heb alle spelers ff uitgeprint zodat ik op m'n gemak een goed team kan maken dat in het budget pastquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag je zoveel spelers per club als je wil??
Dat budget is trouwens wel krap, wordt toch nog puzzelen om er een mooi team van te maken..
Ja, je moet ook niet alle dure spelers meteen kiezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:55 schreef mark_03 het volgende:
Wat een kutsysteem, dat teammanager ... heb je 10 spelers, kun je niet meer kiezen voor een 11e en moet je dus weer opnieuw. Bleh, doe mij maar de Dagblad van het Noorden versie... veel meer opties enzo
.
Wel eens van gehoord, maar nooit gespeeld. Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:57 schreef mark_03 het volgende:
http://www.dvhn.nl/coachvanhetjaar.
Ken jij ook wel zeker Sven
Wat zijn dat nou weer voor newbie-praktijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Schop.
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:43 schreef LeBeau het volgende:
M'n zus gaat morgen gezellig naar Plensvalley.
Zij liever dan ik.
*kuch* Sven en ik *kuch*quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.
was ie gister op tv!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
*kuch* Sven en ik *kuch*
ik heb gisteren Reqeuim for a Dream opgenomen, en ging vandaag kijken,
maar ben bij het eerste reclameblok afgehaakt.....
Ik ben leuker en belangrijker dan Sven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
*kuch* Sven en ik *kuch*
ik heb gisteren Reqeuim for a Dream opgenomen, en ging vandaag kijken,
maar ben bij het eerste reclameblok afgehaakt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |