Ik snap de point ook niet helemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, die mevrouw is veel gayer?
Dat zou wel mooi zijn ja!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat vreselijk met dit weer, ja. Ik hoop dat ik en Sven het met Lowlands beter treffen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben leuker en belangrijker dan Sven..
.
Wij....nou ja, ik wil dan ook helemaal niet met jou praten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Jullie doen nog steeds gemeen.
...ik heb helemaal niet gemeen tegen je gedaan hoor, Sven!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Jullie doen nog steeds gemeen.
Nou ja, jij weet er waarschijnlijk niks van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Wij....nou ja, ik wil dan ook helemaal niet met jou praten.
Maar ja een TVP mag niet meer
Ik weet waar wel wat van?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, jij weet er waarschijnlijk niks van.
En LeBeau wel dus. [afbeelding]
Hee Zhenar. Drie keer raden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:39 schreef Zhenar het volgende:
knock knock
Dankje Godt.quote:
Jaja, ik was bezigquote:
Maar het is Sven...quote:
*gooit topic vol*quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:52 schreef Dizer het volgende:
Geen nieuwe topic openen hoor voor 12 uur.. dan ben ik terug van Tennis namelijk
Dit is de SlowChat van Soaps, Showbizz & Sterren. Vandaar onze naam: SHOW CHAT ipv Slow..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:56 schreef mordradead het volgende:
waar gaat dit forum eigenlijk over, ik ben hier nav jou noodoproep
Er staat toch TVquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:59 schreef mordradead het volgende:
dus een slotje
NIet echt, want we hebben het eerder over soaps op TV en zo. En wij doen aan sex met elkaar, dus omdat in een andere sub fora te doen.. geloof me.. wil je niet zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:01 schreef mordradead het volgende:
ja, dat moet Film, Tv en Radio daar dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |