Jij telt niet mee, jij bent bijna dertigerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:52 schreef babette21 het volgende:
* Babetje feliciteert Sven met z'n verjaardag
Eindelijk tiener-af
Welkom bij de twintigers
tsssssssssssquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
Jij telt niet mee, jij bent bijna dertiger
Over paarden gesproken, heb je mijn kaart nog gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eerst een heel mooi paard, en toen werd dat afgepikt en kreeg ik er een schurftig tweedehands paard voor terug. Ofzo
Mag ik mee, want ik kom net terug van Tennis en ik ben helemaal bezweet... vind jij dat niet opwindendquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet ik, problemen met schaduwnet........
en nu ga ik mezelf onder de douche zetten.........
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
Daaaizer!!! Bedankt voor je kaart
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, jij bent bijna dertiger
Dan niet hoor.... ga ik lekker met Chantal douchenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef babette21 het volgende:
ken je Henk nog niet?!??!
nou ja, vraag maar aan Sven..... er wordt op me gewacht![]()
Maar ik blijf je stiekem toch Diezer noemenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik blijf je stiekem toch Diezer noemen.
Kom op Dizer, vriendinnetjes verzinnen is niet oké.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan niet hoor.... ga ik lekker met Chantal douchen
[Hyacinth-stem]quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik blijf je stiekem toch Diezer noemen.
Wie zegt dat dat mijn vriendin isquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom op Dizer, vriendinnetjes verzinnen is niet oké.
Zoek de defenitie op van noonerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
10 hele minuten??? lucky Chantal.....
Ik lag echt in een deuk toen ik die kaart zagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
Daaaizer!!! Bedankt voor je kaart
Ik ook, vooral door jouw geschiedenis met paarden-TT'squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk toen ik die kaart zag
Ja, maar, dat klinkt gewoon nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
[Hyacinth-stem]
IT IS DAAAAIIIZZEEEER!!!
[/Hyacinth-stem]
Inderdaad, die combinatie en zo...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, vooral door jouw geschiedenis met paarden-TT's
disserquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
[Hyacinth-stem]
IT IS DAAAAIIIZZEEEER!!!
[/Hyacinth-stem]
Als deze vol is, wordt die andere heropend.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef Zhenar het volgende:
Hoe is het nou met die TT afgelopen? Of is er nog een apart FeliTopic gekomen?
Bupa de modquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als deze vol is, wordt die andere heropend.
Ik wilde je nét wat vragen, maar toen zag ik een Gmail-popupje verschijnen.quote:
Que?quote:
Het was gewoon een duidelijk 'mod-antwoord'quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Cc of Duiveltja heropent dat topic toch?
En als ze er niet zijn...tsja, dan wil ik wel even bijspringen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Cc of Duiveltja heropent dat topic toch?
En als ze er niet zijn...tsja, dan wil ik wel even bijspringen.
Is het geen boepie, die bupaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:11 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik nu even de van mijn zus geleende auto door de wasstraat jensen... En daarna met mijn eigen bolide boodschappen doen.
Met het geruststellende gevoel dat Bupatih de honeurs waarneemt.
Ja, Bupa is zo anders geworden sinds hij mod is!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was gewoon een duidelijk 'mod-antwoord'
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, Bupa is zo anders geworden sinds hij mod is!
Meeeuh.. vind het geen leuke fotoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:41 schreef BVO het volgende:
Even een nieuw fotootje in m'n FB, is er straks weer uit hoor..
Die zijn ook niet leuk, vandaar binnenkort nieuwequote:
Das een wit shirt, geeft verder niet hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die zijn ook niet leuk, vandaar binnenkort nieuwe
Maar ik ben gewoon eerlijk Beev.. .die andere in het zwarte shirt met TV op de achtergrond was wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |