Daar doen we niet aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:41 schreef Dizer het volgende:
Kan er een moderator dit topic alvast op slot doen... IVM de jarige sven. Zodat ie een mooie ochtendtopic krijgt met ene leuke op die staat te wachten?
THX
Daarmee zou ze BVO's ziel vertrappen en in stukken scheuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:21 schreef PeRi het volgende:
Of ze verandert gewoon de TT. Dat was toch ook geen lastige vraag geweest?![]()
Dat hoeft ook niet hoor, open maar gewoon een nieuw topic in SHO, kreeg bar_rel ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar het is Sven...![]()
Nu heeft ie geen verassings SC topic
Grappenmakerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:19 schreef Dada het volgende:
Als Sven jarig was waarom zei hij dan niets vantevoren?![]()
Daar moet nog "zit" tussenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb nooit een verjaardagstopic gehad.
En dat nog steeds héél diep
[ Bericht 3% gewijzigd door Bupatih op 06-08-2005 10:50 (Ja, Dadaquote:
Praat mij eens bij over Shameless.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen, Bupatih!
En de rest natuurlijk ook.
Ja, dat was niet de bedoeling hequote:
Whehehequote:
Ja, maar ik had eerst een heel mooi paard, en toen werd dat afgepikt en kreeg ik er een schurftig tweedehands paard voor terug. Ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:20 schreef Bupatih het volgende:
"Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken"
Copy 'n Paste hequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:23 schreef Bupatih het volgende:
Wat doet trouwens die ' in de TT?
Dan nog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eerst een heel mooi paard, en toen werd dat afgepikt en kreeg ik er een schurftig tweedehands paard voor terug. Ofzo
quote:Treur niet om wat je mist, maar wees blij met wat je hebt.
Ha-ha-haquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is er nog een oudere versie van jou?![]()
Als deze vol is, kan die andere (van jou) toch weer heropend worden?quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als deze vol is, kan die andere (van jou) toch weer heropend worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |