SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:32 schreef Frey het volgende:
Vooral:Wat een onzin zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ligt straks wéér heel Meerdijk op dat ene ziekenhuiskamertje
Nou ja, hebben we weer een nieuw deel voor de Superjack-franchise: Superjack and the Deathly Virus![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg![]()
![]()
Ligt straks wéér heel Meerdijk op dat ene ziekenhuiskamertje
Nou ja, hebben we weer een nieuw deel voor de Superjack-franchise: Superjack and the Deathly Virus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:19 schreef Frey het volgende:
[..]Sebsa wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sebsaliet werd gebruikt in de meubelfabriek waar Jef in seizoen 2 de baas van was. Johan Rigter, een medewerker van de meubelfabriek en het vriendje van Myriam, kwam in aanraking met het spul, niet wetende dat het ernstig giftig is. Algauw begint hij steeds zieker te worden en blijkt hij - na onderzoeken - niet lang meer te leven heeft. Hij overleed aan het einde van seizoen 2.quote:
Ok thanks! Weer wat wijzer gewordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sebsaliet werd gebruikt in de meubelfabriek waar Jef in seizoen 2 de baas van was. Johan Rigter, een medewerker van de meubelfabriek en het vriendje van Myriam, kwam in aanraking met het spul, niet wetende dat het ernstig giftig is. Algauw begint hij steeds zieker te worden en blijkt hij - na onderzoeken - niet lang meer te leven heeft. Hij overleed aan het einde van seizoen 2.
Jef nam ontslag na de hele Sebsaliet-affaire, omdat hij het niet eens was met het beleid wat de rest van de directiestaf wilde uitvoeren rond deze affaire.
wij welquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef DeLuna het volgende:
Tactisch weer, dit hadden ze toch kunnen weten?
Als ze een gewone dood sterven zoals Anita bakken ze er ook niks van, een aanrijding met een busje van 20 km/u en dan kunnen ze opeens niets meer doen voor dr in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik wel altijd om moet grinniken zijn die wat potsierlijke manieren waarop mensen aan hun eind komen in soaps... een simpele hartaanval of ongeluk is niet goed genoeg natuurlijk
Kogel in den hoofd en twee weken later ben je alweer snode plannen aan het machenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze een gewone dood sterven zoals Anita bakken ze er ook niks van, een aanrijding met een busje van 20 km/u en dan kunnen ze opeens niets meer doen voor dr in het ziekenhuis
Dat lijkt misschien wel heel erg onbenullig, maar in het echte leven kan dit gewoon zo maar gebeuren. Het ligt er vooral aan hoe je na je val terecht komt: als je zó terechtkomt dat bepaalde delen van je lichaam niet meer functioneren, is het gewoon afgelopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze een gewone dood sterven zoals Anita bakken ze er ook niks van, een aanrijding met een busje van 20 km/u en dan kunnen ze opeens niets meer doen voor dr in het ziekenhuis
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze niks met haar ziekte hebben gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien wel heel erg onbenullig, maar in het echte leven kan dit gewoon zo maar gebeuren. Het ligt er vooral aan hoe je na je val terecht komt: als je zó terechtkomt dat bepaalde delen van je lichaam niet meer functioneren, is het gewoon afgelopen.
Er zijn ook genoeg mensen die van hun fiets lazeren en dan dood zijn door hun val, terwijl er ook genoeg mensen zijn die vallen en er alleen een blauwe plek aan over houden.
Ik vond het in ieder geval realistischer dan alle verlammingsverschijnselen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze niks met haar ziekte hebben gedaan.
Ik geloof het ook nog.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Was Anita ziek dan? Wij weten daar niets van!"
Gelukkig niet. Dan wordt het echt een wandelend skelet.quote:
Het had niets te betekenen schatje? Het is niet wat je denkt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Hier komt weer een mooie smoes achteraan.
Hm, ik denk dat ze wel met een smoes komt die dit keer wel geloofwaardig is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef Klipnap het volgende:
Ninanu gaat ze Ludo's plan verpesten
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, juist leuk![]()
Wie heeft The Voice of Meerdijk?
Toch vind ik die achterdochtigheid ook erg irritant worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Typisch Nina![]()
Altijd zeiken dat ze overal buiten gehouden word. En gebeurt dat een keer niet, verpest ze het
Die wordt tweede. Want op de eerste plaats staat...quote:
Boooeee!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die wordt tweede. Want op de eerste plaats staat...
... Lucas Saunders![]()
![]()
Ludo heeft invloed gehad: hij betaalde Martijn Krabbé 1 euro als deze de uitslag zou saboteren zodat er een Sanders zou winnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
The Voice wordt vanaf volgend jaar vervangen door The Sound.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo heeft invloed gehad: hij betaalde Martijn Krabbé 1 euro als deze de uitslag zou saboteren zodat er een Sanders zou winnen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef loezzzje het volgende:
Joepie spoilers klinken goed
aflevering vanavond:Nee, ik erger me daar groen en geel aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik ga me daar niet mee bemoeien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stem op mij
VBL Awards 2011! Stemronde #1
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 14 december 2011 01:11 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ludo kan nog beter Valentijn inschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick is inderdaad de schuldige.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef cleany het volgende:
Ik vind het maar een irritante verhaallijn. Ik heb een paar afleveringen gemist, maar Maxime is toch niet schuldig hieraan? Ik wist niet dat Ludo zo naief was...
Inderdaad, maar Bianca bemoeit zich overal mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch vind ik die achterdochtigheid ook erg irritant worden.
Charlie die 1 keer het woord ''Danny'' laat vallen en gelijk lopen Noud en Bianca er dingen achter te zoeken.
En Maxime dramt ook altijd door. Hoewel Nina natuurlijk erg slecht kan liegen.
Dat was ook best irritant, ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maxime had vroeger anders vaak zat dat iedereen om haar heen dom was.
Klopt. Haar personage wordt bijna alleen maar gebruikt om zich te bemoeien met andermans liefdesleven.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Bianca bemoeit zich overal mee.
Ja, ik zou gestoord worden als mijn moeder telkens zo liep door te drammen. Al bedoelt ze het goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Klopt. Haar personage wordt bijna alleen maar gebruikt om zich te bemoeien met andermans liefdesleven.
Waaronder natuurlijk vooral die van Edwin.
Dan doen volgens mij al die 'moeders' en 'oudere' vrouwen in gtst. Dat was vroeger ook al met Sylvia, nog steeds Laura, vroeger Barbara, Janine en nu dus ook Bianca.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Bianca bemoeit zich overal mee.
Ik ook.quote:
Die is nog kapot van de vorige keer.quote:
Nee man, die gozer is gayer dan een piem0l in een vent z'n reet.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Hoewel, die gozer zou nog bi kunnen zijn.
Hij heeft al meer inhoud dan Hugoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een kansloos een figuur waar Lorena en Lucas achteraan zitten
Door herrie hier in huis heb ik hem niet horen praten. Dan hoor je het nog wat beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man, die gozer is gayer dan een piem0l in een vent z'n reet.
Anton denkt dat Edwin wel op Oxford binnen kan komen. Ja hoor, hij is notabene gezakt voor zijn examenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
Hoe gaat Edwin trouwens een Engelse beurs krijgen met zijn huidige studieresultaten.
Dat bedoel ik. Daar moet je minimaal Cum Laude geslaagd zijn en in staat zijn goede motivatiebrieven te schrijven en de sociale capaciteiten hebben om een intake-gesprek te overlevenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Anton denkt dat Edwin wel op Oxford binnen kan komen. Ja hoor, hij is notabene gezakt voor zijn examen
Stappen is inderdaad overdreven. Maar een pilsje na school is toch vrij normaal. Ik ging vaak poolen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
Op het smsje van Janine staat 17.11 en Edwin wil uitgaan, wie gaat er nou om 17.00 s middags stappen
Ja das waar. Maar ik denk dat Edwin het over stappen had, achja tijdlijnen en gtstquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stappen is inderdaad overdreven. Maar een pilsje na school is toch vrij normaal. Ik ging vaak poolen.
Ouders en de verwachtingen van hun kinderen...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Anton denkt dat Edwin wel op Oxford binnen kan komen. Ja hoor, hij is notabene gezakt voor zijn examen
Even langs bij de Ikea. Kasten genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
Die gast heeft echt kast-problemen
En als ie dan eenmaal uit de kast is, maken ze in Amsterdam een ikea bouwpakket van hemquote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even langs bij de Ikea. Kasten genoeg.
Er zit er notabene 1 in Meerdijk. Bing had daar het babybedje voor Bram gekochtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even langs bij de Ikea. Kasten genoeg.
Daar werd niet gezegd dat ze het in Meerdijk hadden gekocht. Ze waren bij zuidzeederwoude de brug over gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Er zit er notabene 1 in Meerdijk. Bing had daar het babybedje voor Bram gekocht
Ja het kan zijn dat ze naar Amsterdam zijn geredenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar werd niet gezegd dat ze het in Meerdijk hadden gekocht. Ze waren bij zuidzeederwoude de brug over gegaan.
bij Velsen toch? Dus IKEA Haarlem is beterquote:Op woensdag 14 december 2011 20:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja het kan zijn dat ze naar Amsterdam zijn geredenWaar ligt Meerdijk eigenlijk?
Hij mag er bij mij wel uitkomenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
Die gast heeft echt kast-problemen
Dan zullen ze daar heen zijn gegaanquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bij Velsen toch? Dus IKEA Haarlem is beter
Ze verhuizen daar zo vaak dat het geen eens zin heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
Hebben ze trouwens geen sloten op deuren in GTST.
Ze kunnen toch sleutels ruilen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze verhuizen daar zo vaak dat het geen eens zin heeft.
Dat hebben ze in geen 1 film of serie. Daar kun je altijd heel makkelijk inbreken in auto's en huizen. En de deuren zijn ook altijd open.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
Ook zo fout als Sjors bijv. buiten de was ophangt. Af en toe hoor je een vogel fluiten, om ons het idee te geven dat ze echt buiten isquote:
Dat zorgt juist voor een beetje sfeer.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ook zo fout als Sjors bijv. buiten de was ophangt. Af en toe hoor je een vogel fluiten, om ons het idee te geven dat ze echt buiten is
Maar je hoort nooit auto'squote:Op woensdag 14 december 2011 20:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zorgt juist voor een beetje sfeer.
Het centrum van Meerdijk is autovrij. Dat weet iedereenquote:
Ohh okquote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het centrum van Meerdijk is autovrij. Dat weet iedereen
Die staat niet geparkeerd in het centrum.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohh okIk vraag me dan af hoe Nina uit Meerdijk komt met haar auto
Als ze het bij GTST plotseling over iemand gaan hebben, dan weet je het wel weerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
Goh, Jack die ineens weer binnenkomt/thuis is. Verrassend!![]()
Ik zei het een halve minuut van tevoren en mijn vader zei: hoe weet jij dat nu weer!?
Like...duh!!
Als het nu zomer was geweest...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
En laten we het verder maar niet gaan hebben over de gele broek van Lucas.
Nina gaat ook altijd eerst 15 minuten lopen totdat ze bij haar auto isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die staat niet geparkeerd in het centrum.
Nina zou zich nog laten rijden naar haar parkeerplaats.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nina gaat ook altijd eerst 15 minuten lopen totdat ze bij haar auto is
Ik zie het al voor me
Jack was vorige week nog in afrika, heeft hij snel gedaan dan
Dat bedoel ik jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nina zou zich nog laten rijden naar haar parkeerplaats.
Iedereen kent Bing inmiddels wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij kun je dat beter in spoilers zetten. Weet niet of iedereen dat al wil weten.
Hoop het ookquote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Frey het volgende:
Zolang Nick er uiteindelijk maar mee weg komt, want die heeft al genoeg ellende gehad.
Dat wordt uitgerekt tot de zomer denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhaallijn rondom het dodelijke virus dat Meerdijk in zijn greep krijgt, rondom oud jaar. Lijkt me een heftige verhaallijn. Dit is dus de reden waarom ze dus Anton zijn praktijk geofferd hebben, zodat ze hiernaar toe kunnen werken
Allemaal miljonairs he! Lekker rentenieren..quote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef loezzzje het volgende:
Mensen daar verblijven ook echt eeuwen in de Rozenboom, waar halen ze het geld vandaan
Rozenboom lijkt me een chique hotel, zo'n ¤100 per nacht?
Dat zeggen wij dus ook altijd hier, geld trouwens ook voor andere soaps zoals bijv. ATWT.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:35 schreef Ascendancy het volgende:
dat je daar op letquote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef loezzzje het volgende:
Op het smsje van Janine staat 17.11 en Edwin wil uitgaan, wie gaat er nou om 17.00 s middags stappen
Ja en je ziet nooit iemand werkenquote:Op donderdag 15 december 2011 07:00 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Allemaal miljonairs he! Lekker rentenieren..
Jawel, je ziet Laura, Rik, Jef, Lorena, Charlie en Nina wel werken.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja en je ziet nooit iemand werken
Esther, je hoeft er niet op te letten, het valt gewoon op.
Nou ja, ik kan me nog herinneren dat Anton en Ludo vorig seizoen gingen golfen. Rond seizoen 19 stond iedereen opeens in de fitnesshal van de Rozenboom en in seizoen 20 reageerde Ludo zijn frustratie over het feit dat Jack en Janine gingen trouwen af op zijn squashballetje.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:05 schreef cleany het volgende:
[..]
Jawel, je ziet Laura, Rik, Jef, Lorena, Charlie en Nina wel werken.
Bing en Lucas lopen alleen te feesten in Dansatoria.
Ik vind het vooral opvallend dat 1) De meeste mensen geen 'normale' baan hebben en vaak leidinggevend. 2) Bijna niemand sport (gek ook dat niemand op voetbal, tennis of hockey zit (om maar wat sporten te noemen die veel beoefend worden)), wel veel slechte dingen eten, maar toch in vorm blijven.
quote:
Daar komt ook het grootste gedeelte van het familie Sanders fortuin vandaanquote:Op donderdag 15 december 2011 00:33 schreef loezzzje het volgende:
Mensen daar verblijven ook echt eeuwen in de Rozenboom, waar halen ze het geld vandaan
Rozenboom lijkt me een chique hotel, zo'n ¤100 per nacht?
Ik heb een aantal seizoenen gemist. Kan iemand mij uitleggen waarom Jack is godsnaam met Janine zou willen trouwen??quote:Op donderdag 15 december 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me nog herinneren dat Anton en Ludo vorig seizoen gingen golfen. Rond seizoen 19 stond iedereen opeens in de fitnesshal van de Rozenboom en in seizoen 20 reageerde Ludo zijn frustratie over het feit dat Jack en Janine gingen trouwen af op zijn squashballetje.
In de eerste seizoenen gingen Jef en Simon nog wel eens joggen of tennissen, deed Mark aan zwemmen en zat Roos op volleybal. Maar in feite sporten de personages alleen als er een verhaallijn aan kan worden gehangen.
Bron: mediacourant.nlquote:GTST-moeder Olga Madsen (64) overleden
Tv-producente Olga Madsen, die aan de wieg stond van Goede Tijden Slechte Tijden, is overleden. De ‘moeder van de Nederlandse soap’ is 64 jaar geworden. Dat hebben intimi donderdag bevestigd. Madsen schreef jarenlang de scripts van GTST en is de ontdekker van Antonie Kamerling, die begin jaren negentig in de RTL 4-soap speelde. Later zette ze ook de soapseries Onderweg naar Morgen en Goudkust op poten. Die programma’s zijn inmiddels van het televisiescherm verdwenen.
Ze was toch seropositief verklaard rond 2000, 2001?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze niks met haar ziekte hebben gedaan.
Ze kunnen nog niet eens de verhaallijnen van de afgelopen drie jaar onthouden, laat staan wie de moeder is van de soapquote:Op donderdag 15 december 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
Vreemd dat er nog geen eens een In Memoriam op de GTST-site staat, zou wel moeten vind ik!
Ik hoorde het ook net. R.I.P.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: mediacourant.nl
R.I.P.
Zwarte dag voor de serie, ik verwacht vanavond wel een In Memoriam.
Wat.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
R.I.P.
dat vond ik ook maar een beetje raar..."o hee, ik moet wat doen...let jij even op de zaak?" huh? voor privedingen?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:59 schreef loezzzje het volgende:
Charlie werkt volgens mij parttime, ze helpt 1 klant en dan gaat ze weer een halve dag de deur uit
Bron; GtstFanclub (Nou ja.. bron...)quote:In april 2011 waren alle verhaallijnen voor de soap al geschreven toen het drama in Alphen aan de Rijn zich afspeelde. In een winkelcentrum schoot Tristan van der Vlis mensen dood en daarvoor geldt een zware straf in Nederland. Tristan beroofde zichzelf van het leven en heeft dus niks te maken gehad met deze straf, maar de schrijvers van GTST zaten met hun handen in het haar.
Ze hadden net een verhaallijn geschreven waarin Wiet mensen zou vermoorden en waarin zij uiteindelijk vrij rond bleef lopen. Pip Pellens had net te horen gekregen dat ze graag met haar verder wilden in het nieuwe seizoen. Na het drama dachten de schrijvers hier heel anders over. Wiet moest gestraft worden.
De verhaallijnen werden snel anders geschreven en dat zorgde ervoor dat Pip Pellens afscheid moest nemen van GTST. “Ik had nog graag doorgegaan in de soap, maar helaas moest ik stoppen!” vertelt de actrice. Zo maakte de actualiteit dus een einde aan de GTST-carrière van Pip Pellens.
Dat vind ik echt jammer. Wiet had gewoon moeten blijven.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bron; GtstFanclub (Nou ja.. bron...)
Doodzonde ! Pip Pellens acteerde prima. Jammer hadden ze nog hele leuke verhaallijnen van kunnen maken.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zonde. Beetje een 'Dokter Peer'-gebeuren, een lastminute wijziging van een verhaallijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit... Ik wist niet eens dat ze ziek was, hoe vreselijk is dat dan. Ik zei nog een tijdje geleden "Haal in hemelsnaam gewoon Olga Madsen, Rogier Proper en het verdere oude schrijversteam terug"... Maar dit had ik nooit zien aankomen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
R.I.P.
Komt Olga ook in het In Memoriam-blokje van de OP, Frey?quote:
Ja, maar helaas is die weer eens weggelaten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Komt Olga ook in het In Memoriam-blokje van de OP, Frey?
Tja, het is onbegrijpelijk, niet voor te stellen. 64 jaar, te jong om te sterven.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit... Ik wist niet eens dat ze ziek was, hoe vreselijk is dat dan. Ik zei nog een tijdje geleden "Haal in hemelsnaam gewoon Olga Madsen, Rogier Proper en het verdere oude schrijversteam terug"... Maar dit had ik nooit zien aankomen.
quote:Producent Reinout Oerlemans, die zijn televisiecarrière begon bij Goede tijden, slechte tijden, zei in een reactie op Madsen's overlijden: ''Een kleine grote vrouw is niet meer. Ik heb veel van Olga geleerd en veel aan haar te danken.
"Dat geldt voor een hele generatie aan acteurs. Ze stond als een leeuw voor ons in GTST, vakkundig, gedreven en zeer rechtdoorzee. We hadden nog plannen samen.''
Jack is net terug.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat die homo nog voor het eind van deze aflevering nooit meer terugkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, als dit waar is, wordt GTST echt een komedie... Het is al ongeloofwaardig, maar dit neigt echt naar de ongeloofwaardigheid van een komedie of zelfs een tekenfilm.
Ik zie Ludo al net als Willy E. Coyote met aambeelden sjouwen, om vervolgens Maxime te laten verpletteren, terwijl ze vervolgens zo plat als een papiertje eronder vandaan waait![]()
Weet je hoeveel zo'n acteur verdient johquote:Op donderdag 15 december 2011 07:00 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Allemaal miljonairs he! Lekker rentenieren..
Geen idee.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:18 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zo'n acteur verdient joh
En Meerdijk is echt zo groot, bij elke buitenopname zie je een ander deel van Meerdijk. Nooit dezelfde plek.![]()
Wel vast me op dat je de huis-shots tegenwoordig bijna niet meer ziet.![]()
Hoe ziet het huis er aan de buiten kant uit van:
- Rik en Charlie
- Charlies
- De Koning (had wel een andere gevel opeens wat meer op een cafetaria leek, dan een echt cafe (met grindpad ervoor)
- De Bouwhuisjes
- Toko
- Dansatoria
Nou
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Nina-Sanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef amaranta het volgende:
Zou knap zijn... Ze was toch onvruchtbaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, ludo was verlamd, en hij kan weer lopen, ludo was blind, en kan weer zien, charlie was verlamd en kan weer lopen, nina was verlamd en kan weer lopen.
Alles kan toch![]()
Alles met met betrekking tot Sjors heeft met baby's te maken. Al jaren lang inmiddels.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Zou knap zijn... Ze was toch onvruchtbaar?
maar ja, ludo was verlamd, en hij kan weer lopen, ludo was blind, en kan weer zien, charlie was verlamd en kan weer lopen, nina was verlamd en kan weer lopen.
Alles kan toch
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef DeLuna het volgende:
Jep, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Hij ging ook om 17.00 s middags al naar Dansatoriaquote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nou, die Edwin is ook lekker wezen stappen. Was dan wel erg vroeg thuis als iedereen nog wakker is.
Fatale longziekte.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef RobbieBoy het volgende:
weet iemand waaraan Olga is overleden?
Fos heeft een paar dingen gedaan na GTST, maar die komt denk ik niet terug.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wacht op de dag dat Fos en Skylar terug komen van wereldreis.
Woont die Ron bij hun in ofzo? Ik heb al een paar weken niet gekeken, maar hij zit daar altijd binneen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:25 schreef alors het volgende:
Ik kijk even terugRon en Edwin hebben net een week en praten nu al over samenwonen in het buitenland nota bene
!! En Anton die doet alsof Oxford en Cambridge tien minuutjes treinen zijn van Londen
!
Jahoor commando Jack arriveert op het moment supreme!
Woordspelingen van Jack!! Aah Lorena
Een halfjaar Australië? De kinders hebben geen schoolplicht?
Sil zit in de bakquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef cleany het volgende:
[..]
Fos heeft een paar dingen gedaan na GTST, maar die komt denk ik niet terug.
Skylar was tijdelijk...die komt denk ik niet even terug uit Zweden:
[ afbeelding ]
Tja als Maria Kooistra (die heeft toch geld nodig....oh dat kan niet, Pascale is dood) er weer zin in zou hebben, mag ze terug komen of Angela Schijf, maar die kennen bijna niemand meer
Vreemd ook dat Daantje en Stefano nooit even langs komt.
Waar is Sil uberhaupt?
Waarom gaat er nooit iemand langs bij Wiet?
Het is nog steeds jammer van Vicky. Dat was gewoon een interessante rol.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
R.I.P.
ah ja...was ik bijna vergeten, moord op Rutger natuurlijk...die gevangenis zit ondertussen ook bijna vol.quote:
Hij kan lekker kaarten met Wietquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef cleany het volgende:
[..]
ah ja...was ik bijna vergeten, moord op Rutger natuurlijk...die gevangenis zit ondertussen ook bijna vol.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
de aflevering van vanavond gezienDenk het ook ja. SpanneeeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond jij ook niet dat de aflevering laat begon? Pas om 10.40.
Ja normaal is het om half toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Spanneeeend
Vond jij ook niet dat de aflevering laat begon? Pas om 10.40.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja normaal is het om half toch?
Ik vond het wel een leuke afleveringJa normaal is het altijd om half 11. Ze gaan een beetje kuren van rtl 4 krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefano is dan wel tijdelijk terug geweest toen Anita op sterven lag, samen met Dennis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef cleany het volgende:
Vreemd ook dat Daantje en Stefano nooit even langs komt.
Waar is Sil uberhaupt?
Waarom gaat er nooit iemand langs bij Wiet?
quote:
Stefano in de bushquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
...Alle schoolmeisjes die nu kijken naar GTST denken bij die prijsvraag... Wie is Stefano?
530 aan dr kop te zienquote:
Ze ziet er zo oud uit. Wallen, diepe rimpels, terwijl ze toch heel jong moet zijn.quote:
Ik ga eens kijken wat wiki te melden heeft. Moment.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze ziet er zo oud uit. Wallen, diepe rimpels, terwijl ze toch heel jong moet zijn.
Nr. 73 neemt niemand meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand het adres van die Chinees voor mij?
De Koningin van de Nederlandse Soapquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:10 schreef Frey het volgende:
Het volgende topic wordt uiteraard voor Olga Madsen.
Nee, laten we het even over het huidige GTST hebbenquote:Nova Zembla: slecht geschreven, slecht gespeeld, slecht geregisseerd. Kortom, slechte film...
"Nee, de schrijvers die hier op het scherm te zien zijn maken zeker "goede" verhalen! Lik mijn VUIST, Knuppel Kennard!!!!"quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef Frey het volgende:
Wie denkt Kennard Bos wel dat hij is?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Nee, de schrijvers die hier op het scherm te zien zijn maken zeker "goede" verhalen! Lik mijn VUIST, Knuppel Kennard!!!!"
Wie, Kennard? Ach ja, dat hebben al die huidige prutsschrijvers daar. En ze vinden wat ze maken echt zóóóóóóó geweldigquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Hij heeft zichzelf echt hoog zitten.
Neuh, maar wel van die verschrikkelijke smiles op hun gezicht, net als Knuppel Kennardquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef Frey het volgende:
Zouden ze ook paarse bulten ofzo krijgen van dat virus?
Ze krijgen allemaal een Kennard kop. Vreselijk virus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, maar wel van die verschrikkelijke smiles op hun gezicht, net als Knuppel Kennard
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een Kennard kop. Vreselijk virus.
Toen was het nog spannend. Vooral die 2500e.quote:
Inderdaad, was een mooie afleveringquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen was het nog spannend. Vooral die 2500e.
Vooral over dat "lieve" karakter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet nog dat ik het niet eens was met Olga's stelling over deze verhaallijn
En dat "Ludo ook allerlei slechte dingen heeft gedaan en er nooit op werd gereageerd". Wel logisch, Ludo is de badguy van de serie en niet iemand die beweert de goodguy te zijn.quote:
Daarbij vergeleken is die babywisseling van Arnie en Dennis nog nietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef Frey het volgende:
Vooral dat gezicht van Bing kan echt niet.
Noud was in het begin echt vreselijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De twee nog redelijk verstandige personages wat mij betreft
Jack werd niet goed van dat saaie geneuzel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:35 schreef MoiMoi85 het volgende:
Dat gedoe tussen Jack en Lorena is vet saai!
Ja, maar ik vind hem steeds leuker worden, misschien niet het meest spannende personage, maar wel iemand in een gezonde psychische staat en een sympathiek karakterquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Noud was in het begin echt vreselijk.
Als hij Nina maar niet weer softer maakt nu ze eindelijk eens haar vader helpt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind hem steeds leuker worden, misschien niet het meest spannende personage, maar wel iemand in een gezonde psychische staat en een sympathiek karakterHij is een goede tegenhanger voor Nina
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Als hij Nina maar niet weer softer maakt nu ze eindelijk eens haar vader helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |