Fos heeft een paar dingen gedaan na GTST, maar die komt denk ik niet terug.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wacht op de dag dat Fos en Skylar terug komen van wereldreis.
Woont die Ron bij hun in ofzo? Ik heb al een paar weken niet gekeken, maar hij zit daar altijd binneen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:25 schreef alors het volgende:
Ik kijk even terugRon en Edwin hebben net een week en praten nu al over samenwonen in het buitenland nota bene
!! En Anton die doet alsof Oxford en Cambridge tien minuutjes treinen zijn van Londen
!
Jahoor commando Jack arriveert op het moment supreme!
Woordspelingen van Jack!! Aah Lorena
Een halfjaar Australië? De kinders hebben geen schoolplicht?
Sil zit in de bakquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef cleany het volgende:
[..]
Fos heeft een paar dingen gedaan na GTST, maar die komt denk ik niet terug.
Skylar was tijdelijk...die komt denk ik niet even terug uit Zweden:
[ afbeelding ]
Tja als Maria Kooistra (die heeft toch geld nodig....oh dat kan niet, Pascale is dood) er weer zin in zou hebben, mag ze terug komen of Angela Schijf, maar die kennen bijna niemand meer
Vreemd ook dat Daantje en Stefano nooit even langs komt.
Waar is Sil uberhaupt?
Waarom gaat er nooit iemand langs bij Wiet?
Het is nog steeds jammer van Vicky. Dat was gewoon een interessante rol.
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bron: mediacourant.nl
R.I.P.
Zwarte dag voor de serie, ik verwacht vanavond wel een In Memoriam.
ah ja...was ik bijna vergeten, moord op Rutger natuurlijk...die gevangenis zit ondertussen ook bijna vol.quote:
Hij kan lekker kaarten met Wietquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:51 schreef cleany het volgende:
[..]
ah ja...was ik bijna vergeten, moord op Rutger natuurlijk...die gevangenis zit ondertussen ook bijna vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
de aflevering van vanavond gezienDenk het ook ja. SpanneeeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond jij ook niet dat de aflevering laat begon? Pas om 10.40.
Ja normaal is het om half toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Spanneeeend
Vond jij ook niet dat de aflevering laat begon? Pas om 10.40.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja normaal is het om half toch?
Ik vond het wel een leuke afleveringJa normaal is het altijd om half 11. Ze gaan een beetje kuren van rtl 4 krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefano is dan wel tijdelijk terug geweest toen Anita op sterven lag, samen met Dennis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef cleany het volgende:
Vreemd ook dat Daantje en Stefano nooit even langs komt.
Waar is Sil uberhaupt?
Waarom gaat er nooit iemand langs bij Wiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |