Inderdaad Dannyquote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Je zou Danny maar als broer hebben.
Het Playmobil menneke is net terug en zit weer achter Charlie aan, terwijl Rik het hem net vergeven heeft, ALWEER!
Je ziet Charlie gewoon twijfelen aan haar 'liefde' voor Rik, ALWEER!
Rikki, ga toch niet weg uit Meerdijk!![]()
Wat Danny, Bing & Charlie betreft, liever gisteren dan vandaag.
Jaa, dat was een toffe verhaallijn! Hoe lang heeft dat toen geduurd? Heb een idee dat ze daar echt een jaar hebben gezeten ofzo, maar kan me dat bijna niet voorstellenquote:
Charlie hoort bij niemand, stuk vreemdgaande sekreet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De plotwending met Danny en z'n boek had ook die kant op kunnen gaan...
Gelukkig niet, Charlie hoort bij Nick!
Ik zou als man dan nog liever een broer hebben als Bing, als ik de keuze heb voor Danny, want dan mag je je vrouw wel aan de ketting leggen in een burka.quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind Danny nog altijd beter te pruimen dan Bing.
Ze voelen dat ze gemakkelijk is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat ze in zo'n doos zien he![]()
Ik zou eerder voor Sjors of Rikki gaan. Of allebei![]()
![]()
![]()
![]()
Maandje misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jaa, dat was een toffe verhaallijn! Hoe lang heeft dat toen geduurd? Heb een idee dat ze daar echt een jaar hebben gezeten ofzo, maar kan me dat bijna niet voorstellen![]()
Heb overigens nu al een week geen GTST meer gekeken, maar mis t absoluut niet
Ik had iets gepost wat kennelijk van geen kant klopte nadat ik het nog eens nakeek.quote:
Deze acteur speelde toch ook nog eens een andere rol in GTST?quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hebben we nog Luigi Pavese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Jeetje! Lijkt eindelijk weer eens een beetje spannend te worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |