Dat dus.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Bing is een zak en Danny een bemoeial en egoïstische lul. Lekkere aflevering weer.
In zo'n grot in de woestijn net als Rick en die ene gast die z'n chick mepte toen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat dus.
Kunnen ze niet met z'n tweeën in een kelder gaan wonen? Offscreen?
Die 3 maanden duren mij nu al te lang.
Benjamin en Ray toch?quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In zo'n grot in de woestijn net als Rick en die ene gast die z'n chick mepte toen.
En dan elkaars ogen uitklauwen
Rikki blijft gewoon, ik denk dat danny en charlie samen vertrekken.quote:
Danny gaat 2 maanden later weg dan Charlie.quote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rikki blijft gewoon, ik denk dat danny en charlie samen vertrekken.
Menend? oh jammer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Danny gaat 2 maanden later weg dan Charlie.
Wanneer is dat dan? Maart ofzo?quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Danny gaat 2 maanden later weg dan Charlie.
Wat ik maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden al zeiquote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Dan gaat Charlie gelukkig met Nick mee
De plotwending met Danny en z'n boek had ook die kant op kunnen gaan...quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat ik maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden al zei
Was best aardig eigenlijk. Was wel een beetje filler aflevering, dat wel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een vreemde aflevering.
Beetje onnodig.
Klopt. Zelfs mijn buurmeisje van 14 mag Bingbong niet meer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja waarom rot Bing niet op, blijkbaar ergert iedereen zich aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |