Seizoen 5quote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog steeds geen antwoord op mijn mail aan Just Bridge wat betreft die dubbele aflevering op seizoen 6.
Jullie hebben receptiemensen die ervoor worden betaald mij te beantwoorden, asociale boeren!
Just Bridge zit hem de hele tijd al te stennen.quote:
Een van die rustpauzes was in seizoen 8 na dat gedoe met Bowien. Totdat Janine betrokken raakte bij de strijd met Dian, toen ging hij weer los.quote:Op zondag 11 december 2011 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zij was gewoon echt altijd met iets crimineels bezig, terwijl Frits en zelfs Ludo weleens lange rustpauzes namen.
Het is misschien ook verbazend hoe Ludo in zijn begintijd was, iemand die zich vooral pesterig gedroeg en die juist onschuldige mensen lastig viel ('bermtoerist, Jessic Harmsen, Martin Helmink). Zijn eerste serieuze actie waarbij hij zelf in actie kwam, was dat 'Op de Loop' met Huib. Na de komst van Stefano werd hij nog serieuzer en ook een stuk machtiger. Dit moest waarschijnlijk ook wel, hij had ineens een volwassen zoon en kon zich niet al te onvolwassen meer gedragen natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 13:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Een van die rustpauzes was in seizoen 8 na dat gedoe met Bowien. Totdat Janine betrokken raakte bij de strijd met Dian, toen ging hij weer los.
Dat blijft mijn meest favoriete actie van Ludo.quote:
klopt, 3/4 afleveringen uit 1 week toch? Aftiteling is niet zo erg, maar idd vreemdquote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het viel me net op dat een reeks afleveringen achter elkaar op DVD 17 van seizoen 4 de aftiteling blijken te missen. Heel vreemd.
Klopt, en dat maakte Ludo in het begin een echte opvolger van Frits. Pas daarna kwam zijn 'zwarte ridder'-periode. Persoonlijk vind ik die Ludo de beste. De strijd tegen de maffia, de komst van Stefano en het afrekenen met Huib en Bowien. Deze Ludo nam vooral wraak op minder belangrijke karakters die hem iets hadden geflikt.quote:Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is misschien ook verbazend hoe Ludo in zijn begintijd was, iemand die zich vooral pesterig gedroeg en die juist onschuldige mensen lastig viel ('bermtoerist, Jessic Harmsen, Martin Helmink). Zijn eerste serieuze actie waarbij hij zelf in actie kwam, was dat 'Op de Loop' met Huib. Na de komst van Stefano werd hij nog serieuzer en ook een stuk machtiger. Dit moest waarschijnlijk ook wel, hij had ineens een volwassen zoon en kon zich niet al te onvolwassen meer gedragen natuurlijk
Ben echt benieuwd naar die scènes.quote:Op zondag 11 december 2011 16:07 schreef Hogendoorn het volgende:
Maar in seizoen 7 is het wel mooi dat Ludo met Onno P. Wassenaar te maken krijgt.
Hij bedoelt een aflevering die er 2 keer op staat, waardoor een andere helaas ontbreekt.quote:Op zondag 11 december 2011 16:56 schreef LetsGame het volgende:
Is er een dubbele aflevering in seizoen 5? Ik weet wel dat de cliffhanger "extended" is, maar is er ook een andere "extended" of dubbele aflevering?
oh. Dat is erg spijtig. Om welke aflevering gaat dat?quote:Op zondag 11 december 2011 17:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij bedoelt een aflevering die er 2 keer op staat, waardoor een andere helaas ontbreekt.
929quote:Op zondag 11 december 2011 17:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
oh. Dat is erg spijtig. Om welke aflevering gaat dat?
De strak-in-pak-meneer van de bankquote:Op zondag 11 december 2011 13:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik begin nu toch wel zin in seizoen 6 te krijgen, de ontknoping van de Peter Kelder verhaallijn. De dood van Frits, de komst van Ludo.
Ik vond haar rol nu veel leuker dan eerst.quote:Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Angie Weston is echt geschift![]()
![]()
Maar wel een erg leuke verhaallijn om te zien
Ik ook, zeker de psychische (goh, toevallig!!) kant erachter: Angela die het nooit heeft kunnen verkroppen dat Simon niet voor haar koos en dit botviert op Helen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond haar rol nu veel leuker dan eerst.
Ik dacht eerst dat het gewoon dezelfde actrice was in een andere rol.quote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
Wel jammer dat Daniël er pas redelijk laat achter komt dat Angie eigenlijk Angela is: iedere blinde kip ziet dat. Maar ja, tis soap hè
Wat je ook nog eens even bij mij navroegquote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het gewoon dezelfde actrice was in een andere rol.
Het ging allemaal ineens heel erg naar Simon toe.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat je ook nog eens even bij mij navroeg
Er stond ook een keer op een brief aan AA&F dat het in de gemeente Woondrecht lag, overigens de kaart waarop Frits het huis van Jef bestudeerde stelt dat dat huis aan het Acaciaplein in Gouda ligt:quote:Op zondag 11 december 2011 23:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nadat Simon gemept werd door die vallende fotolamp, noemde Janine aan de telefoon het adres van het huis van Simon; Van de(r) Veldestraat 16.
Altijd leuk om te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers Ma 19 t/m Vr 23 decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Laat hem Danny en Bing alsjeblieft ook vermoorden.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Ascendancy het volgende:
Danny gaat Charlie iig weer neuken. Hopen dat Rick 'r vermoord
Wat ze in zo'n doos zien hequote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Echt iedereen wil Charlie hè? Rik, Nick, Danny.
Rikki heeft al een vriendjequote:Op maandag 12 december 2011 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat ze in zo'n doos zien he![]()
Ik zou eerder voor Sjors of Rikki gaan. Of allebei![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Bing is een zak en Danny een bemoeial en egoïstische lul. Lekkere aflevering weer.
In zo'n grot in de woestijn net als Rick en die ene gast die z'n chick mepte toen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat dus.
Kunnen ze niet met z'n tweeën in een kelder gaan wonen? Offscreen?
Die 3 maanden duren mij nu al te lang.
Benjamin en Ray toch?quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In zo'n grot in de woestijn net als Rick en die ene gast die z'n chick mepte toen.
En dan elkaars ogen uitklauwen
Rikki blijft gewoon, ik denk dat danny en charlie samen vertrekken.quote:
Danny gaat 2 maanden later weg dan Charlie.quote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rikki blijft gewoon, ik denk dat danny en charlie samen vertrekken.
Menend? oh jammer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Danny gaat 2 maanden later weg dan Charlie.
Wanneer is dat dan? Maart ofzo?quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Danny gaat 2 maanden later weg dan Charlie.
Wat ik maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden al zeiquote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Dan gaat Charlie gelukkig met Nick mee
De plotwending met Danny en z'n boek had ook die kant op kunnen gaan...quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat ik maaaaaaaaaaaaaaaaanden geleden al zei
Was best aardig eigenlijk. Was wel een beetje filler aflevering, dat wel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een vreemde aflevering.
Beetje onnodig.
Klopt. Zelfs mijn buurmeisje van 14 mag Bingbong niet meer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja waarom rot Bing niet op, blijkbaar ergert iedereen zich aan hem
Inderdaad Dannyquote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Je zou Danny maar als broer hebben.
Het Playmobil menneke is net terug en zit weer achter Charlie aan, terwijl Rik het hem net vergeven heeft, ALWEER!
Je ziet Charlie gewoon twijfelen aan haar 'liefde' voor Rik, ALWEER!
Rikki, ga toch niet weg uit Meerdijk!![]()
Wat Danny, Bing & Charlie betreft, liever gisteren dan vandaag.
Jaa, dat was een toffe verhaallijn! Hoe lang heeft dat toen geduurd? Heb een idee dat ze daar echt een jaar hebben gezeten ofzo, maar kan me dat bijna niet voorstellenquote:
Charlie hoort bij niemand, stuk vreemdgaande sekreet.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De plotwending met Danny en z'n boek had ook die kant op kunnen gaan...
Gelukkig niet, Charlie hoort bij Nick!
Ik zou als man dan nog liever een broer hebben als Bing, als ik de keuze heb voor Danny, want dan mag je je vrouw wel aan de ketting leggen in een burka.quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind Danny nog altijd beter te pruimen dan Bing.
Ze voelen dat ze gemakkelijk is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat ze in zo'n doos zien he![]()
Ik zou eerder voor Sjors of Rikki gaan. Of allebei![]()
![]()
![]()
![]()
Maandje misschien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jaa, dat was een toffe verhaallijn! Hoe lang heeft dat toen geduurd? Heb een idee dat ze daar echt een jaar hebben gezeten ofzo, maar kan me dat bijna niet voorstellen![]()
Heb overigens nu al een week geen GTST meer gekeken, maar mis t absoluut niet
Ik had iets gepost wat kennelijk van geen kant klopte nadat ik het nog eens nakeek.quote:
Deze acteur speelde toch ook nog eens een andere rol in GTST?quote:Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hebben we nog Luigi Pavese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
Jeetje! Lijkt eindelijk weer eens een beetje spannend te worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |