"Nee, de schrijvers die hier op het scherm te zien zijn maken zeker "goede" verhalen! Lik mijn VUIST, Knuppel Kennard!!!!"quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef Frey het volgende:
Wie denkt Kennard Bos wel dat hij is?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
"Nee, de schrijvers die hier op het scherm te zien zijn maken zeker "goede" verhalen! Lik mijn VUIST, Knuppel Kennard!!!!"
Wie, Kennard? Ach ja, dat hebben al die huidige prutsschrijvers daar. En ze vinden wat ze maken echt zóóóóóóó geweldigquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
Hij heeft zichzelf echt hoog zitten.
Neuh, maar wel van die verschrikkelijke smiles op hun gezicht, net als Knuppel Kennardquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef Frey het volgende:
Zouden ze ook paarse bulten ofzo krijgen van dat virus?
Ze krijgen allemaal een Kennard kop. Vreselijk virus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, maar wel van die verschrikkelijke smiles op hun gezicht, net als Knuppel Kennard
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een Kennard kop. Vreselijk virus.
Toen was het nog spannend. Vooral die 2500e.quote:
Inderdaad, was een mooie afleveringquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Toen was het nog spannend. Vooral die 2500e.
Vooral over dat "lieve" karakter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet nog dat ik het niet eens was met Olga's stelling over deze verhaallijn
En dat "Ludo ook allerlei slechte dingen heeft gedaan en er nooit op werd gereageerd". Wel logisch, Ludo is de badguy van de serie en niet iemand die beweert de goodguy te zijn.quote:
Daarbij vergeleken is die babywisseling van Arnie en Dennis nog nietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef Frey het volgende:
Vooral dat gezicht van Bing kan echt niet.
Noud was in het begin echt vreselijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De twee nog redelijk verstandige personages wat mij betreft
Jack werd niet goed van dat saaie geneuzel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:35 schreef MoiMoi85 het volgende:
Dat gedoe tussen Jack en Lorena is vet saai!
Ja, maar ik vind hem steeds leuker worden, misschien niet het meest spannende personage, maar wel iemand in een gezonde psychische staat en een sympathiek karakterquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Noud was in het begin echt vreselijk.
Als hij Nina maar niet weer softer maakt nu ze eindelijk eens haar vader helpt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind hem steeds leuker worden, misschien niet het meest spannende personage, maar wel iemand in een gezonde psychische staat en een sympathiek karakterHij is een goede tegenhanger voor Nina
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Als hij Nina maar niet weer softer maakt nu ze eindelijk eens haar vader helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |