Ja, ik zit er ook al op te wachten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:53 schreef loezzzje het volgende:
Ik wil ook al wel graag de spoilers voor de komende 2 weken lezen.
Frey?
Deze bekijk ik ook altijd, maar hier staan ze eerder dan op GTSTFanclub.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl/category/spoilers/
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:54 schreef Frey het volgende:
Plaatje van Bing mist in de OP:
[ afbeelding ]
Vertel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:00 schreef alors het volgende:
[..]Ik had nog zo'n mooie TT maar MP was me net voor.
Nou zo spectaculair was het ook niet, maar geïnspireerd op de fantasieën hier over Bings dood had ik, Bing, een balkon en een langzaamrijdende treinquote:
Ik heb hem helemaal niet herkendquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie net pas dat die kale gast uit Shouf Shouf, Hugo uit GTST is
Ze had maar een paar woorden tekst.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:58 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
wat aandoenlijk dat Laura deze aflevering slechs wat mocht figureren in het kapsalon.
huh die met die dreads is hugo?quote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal niet herkend.
Dan is hij er wel op vooruit gegaan.
[ afbeelding ]
Is het trouwens al exit Hugo in GTST?
Dan was het wel een hele korte rol, dat zou ik jammer vinden.
Klopt, in een ander seizoen van Shouf Shouf! was hij wel kaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
huh die met die dreads is hugo?
Robert & Jef moeten weer een bedrijf beginnen in de garage van dat huisquote:Op woensdag 30 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
En Robert moet terugkomen en samen met Laura en Jef in een huis gaan wonen. Met fatsoenlijke verhaallijnen.
Ik ook niet daarom moest ik zo lachen! En een kennis van mij zegt dat hij in Tilburg woont en dat ze hem regelmatig bij de AH ziet met zijn 2 kinderenquote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow jaaa, ik dacht al dat ik hem en zijn gespeelde domheid ergens van kende!!quote:Op woensdag 30 november 2011 01:12 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja dat!quote:Op woensdag 30 november 2011 10:14 schreef MissN het volgende:
Ik vind het zo irrritant dat bing altijd zo'n woede uitbarsting heeft....en dan wordt sjors boos en dan zegt bing altijd heeeeel irritant 'sorrrry'...en dan vindt sjors het weer o.k. ..zucht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
BettyR, van welke site heb je die spoilers? Ik kan ze gewoon écht niet vinden!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl/category/spoilers/
Van het GTST forum (gtst.nl). Zou verder niet te veel aandacht besteden aan dat forum overigensquote:Op woensdag 30 november 2011 15:59 schreef Poesopstokje het volgende:
BettyR, van welke site heb je die spoilers? Ik kan ze gewoon écht niet vinden!
Thnx!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:18 schreef BettyR het volgende:
[..]
Van het GTST forum (gtst.nl). Zou verder niet te veel aandacht besteden aan dat forum overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 16:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Spoilers 05-12 / 16-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Dus Jack is back.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Inderdaad.. Veel DannyBing
en Jack
Sanders lijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goed teken, dan mag ze volgens mij voor langere tijd spelen en hoeft ze er dus minder snel uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Het personage Hugo staat niet meer bij de huidige cast op Wikipedia ..
En Robert moet terugkomen en samen met Laura en Jef in een huis gaan wonen. Met fatsoenlijke verhaallijnen.
En Julia Batelaan is ondertussen 15 ... Amy kan ondertussen echt geen 12 meer zijn dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
De cliffhanger van gisteren was dat Charlie doorhad dat Danny een boek had geschreven over hun affaire.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het zo irritant dat ze tegenwoordig niet meer verdergaan bij de cliff van de dag ervoor!! Vroeg Rik gister niet aan Rikkie of ze spijt had van het weggeven van Bram? En nu is zij nergens te bekennen en zit Rik doodleuk in de Koning
Ik zie ook liever weer dat de aflevering met de leader begint en dan gewoon verdergaat waar de vorige aflevering stopte.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het zo irritant dat ze tegenwoordig niet meer verdergaan bij de cliff van de dag ervoor!! Vroeg Rik gister niet aan Rikkie of ze spijt had van het weggeven van Bram? En nu is zij nergens te bekennen en zit Rik doodleuk in de Koning
Ik vind dat "wat vooraf ging"- stukje wel handig. Zeker als je een paar afleveringen gemist hebt.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zie ook liever weer dat de aflevering met de leader begint en dan gewoon verdergaat waar de vorige aflevering stopte.
Maar dat stukje aflevering dat voor de leader zit mag weg.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat "wat vooraf ging"- stukje wel handig. Zeker als je een paar afleveringen gemist hebt.
Was toch al een tijdje met dat Product placement oid .quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Charlie doet wel erg kranpachtig
En beginnen ze nu ook al aan reclame in beeld?!? Noo
En dat bord waar de boodschappen op staan daar staat ook al 3 weken hetzelfde op. Worden daar nooit boodschappen gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Oh, wanneer heeft Rik gevraagd dan of ze spijt had? Heb er nog geen antwoord op gehoord namelijk en vond het aardig spannend..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De cliffhanger van gisteren was dat Charlie doorhad dat Danny een boek had geschreven over hun affaire.
Domme snol!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
nou die gaat dat boek weer leze.
Hoezo eigenlijk? Het is officieel toch gewoon hartstikke uit tussen hem en Lucas?quote:
Met Edwin al helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Het is officieel toch gewoon hartstikke uit tussen hem en Lucas?
Overigens als ik homo was en Lucas als vriend had, dan zou ik spontaan hetero worden
Hugo is wel leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
huh die met die dreads is hugo?
Lucas is eerder een stereotype nicht en begrijp me goed hoor, Edwin is ook niet mijn grote held, maar nu die weer terug is merk ik dat Lucas mij het meest irriteert. Meningen verschillen tenslotte.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met Edwin al helemaal.
Lucas is gewoon een stereotype homo.
Edwin is onredelijk, hypocriet, egocentrisch en bot.
Ik zou het wel weten hoor.
Nou nou nou, hij heeft het wel lang volgehouden aan het bed van Lukas.quote:
Eensquote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij heeft het wel lang volgehouden aan het bed van Lukas.
En Lukas heeft een beetje teveel noten op zijn zang, hij moet een beetje dimmen.
Dat zeker.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Lucas niet met Edwin bezig is, vind ik hem overigens minder irritant, wat mij betreft blijven ze gewoon lekker uit elkaar.
Ik vraag me af hoelang Lukas aan het bed van Edwin was blijven zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens
Bovendien door die scene in de Koning dreef hij Edwin rechtstreeks in Rons armen. Edwin kon tenslotte ook niet weten dat Lucas zich (weer) zou bedenken.
Nou dan is het toch niet erg dat Edwin het aan het 'verpesten' is?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ik wil de pre-EdwinLucas terug.![]()
Die was gewoon veel leuker.
De schrijvers gaan "Ludwin" uiteindelijk toch weer herenigen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou dan is het toch niet erg dat Edwin het aan het verpesten is?
Beter schrijven ze "Ludwin" eruit met nog veel anderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De schrijvers gaan "Ludwin" uiteindelijk toch weer herenigen.
Daarin is ie toch niet veel erger dan het andere grut? Sjoerd kan er ook wat van, die heeft zijn vader nota bene een keer op z'n bek geslagen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat niet eens om dat vreemdgaan.
Het om het gedrag van Edwin in het algemeen. Ook hoe hij tegen z'n vader praat ...
Misschien zit er wel een pauze in van een paar jaar, Rik en Anita zijn jaren uit elkaar geweest verschillende malen. Net als Ludo en Janine, ik heb nu liever een 'Ludwin' break voor een langere tijd, dan dat ze echt eeuwig en continu aan elkaar vast zittenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De schrijvers gaan "Ludwin" uiteindelijk toch weer herenigen.
Ja, maar dat heeft hij van Lukas geleerd, om weerwoord te geven en een beetje respectloos te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat niet eens om dat vreemdgaan.
Het om het gedrag van Edwin in het algemeen. Ook hoe hij tegen z'n vader praat ...
Die gast heette Ron toch? Hugo was die bouwvakker waar Lorena zo op geilt of haal ik nu alles door elkaar?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hij van Lukas geleerd, om weerwoord te geven en een beetje respectloos te zijn.
Ik had ook niet direct iets met Edwin, maar als Hugo zich niet zo had opgedrongen was het wellicht niet eens tot die kus gekomen.
Om die reden kreeg ik een beetje een hekel aan die Hug.
I'm a sucker for love. Edwin gaf eerder juist blijk van toewijding en loyaliteit/trouw. Ik hou daar wel van.
Hugo?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hij van Lukas geleerd, om weerwoord te geven en een beetje respectloos te zijn.
Ik had ook niet direct iets met Edwin, maar als Hugo zich niet zo had opgedrongen was het wellicht niet eens tot die kus gekomen.
Om die reden kreeg ik een beetje een hekel aan die Hug.
I'm a sucker for love. Edwin gaf eerder juist blijk van toewijding en loyaliteit/trouw. Ik hou daar wel van.
Oh shoot ja, ik zag die naam en dacht, ja, dat is vast die nieuwe lover.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die gast heette Ron toch? Hugo was die bouwvakker waar Lorena zo op geilt of haal ik nu alles door elkaar?
Ja, duh, toen hij de boel al aangewakkerd had, en regelmatig zich liet zien. Hij had gewoon die relatie moeten respecteren en helemaal niet van die stiekeme avances moeten maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hugo?
Ron.
En Ron heeft vaak genoeg aangeboden afstand te houden.
Hij was de co-assistent van Anton. Hij kon niet anders dan zich vaak laten zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, duh, toen hij de boel al aangewakkerd had, en regelmatig zich liet zien. Hij had gewoon die relatie moeten respecteren en helemaal niet van die stiekeme avances moeten maken.
Dat is allemaal oude shit. Als iemand mij dumpt dan moet ik die direct weer terugnemen? Dacht het niet, vooral niet de manier waarop. Het is duidelijk dat Edwin ermee worstelt en niet omdat hij een flierefluiter is. Hij zou het ook liever anders hebben gezien. Maar Ron wou wel een onbewerkt blaadje.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij was de co-assistent van Anton. Hij kon niet anders dan zich vaak laten zien.
Edwin werkt trouwens ook niet mee: neemt z'n telefoon niet op als Lucas belt, wijst Lucas af als die zegt dat hij hem terug wil ondanks alles.
En tel dan alle rotdingen die hij heeft gedaan/gezegd erbij: Lucas proberen te wurgen en hem een vuile flikker noemen, Wiet gebruiken omdat hij niet wou toegeven aan zijn seksualiteit, tegen zijn vader zeggen dat die het vast fantastisch vindt dat Lucas in coma ligt, Lucas er de schuld van geven dat hij gezakt is voor zijn examen, omdat zijn vader niet binnen een paar uur accepteert dat hij homo is, Lucas op zijn verjaardagsfeest in de woonkamer op zijn bek pakken, etc. etc.
Ik kan precies hetzelfde zeggen. Jij bent ook te subjectief. Jij bent juist veel negatiever tegenover Lucas dan tegenover Edwin.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is allemaal oude shit. Als iemand mij dumpt dan moet ik die direct weer terugnemen? Dacht het niet, vooral niet de manier waarop. Het is duidelijk dat Edwin ermee worstelt en niet omdat hij een flierefluiter is. Hij zou het ook liever anders hebben gezien. Maar Ron wou wel een onbewerkt blaadje.![]()
![]()
Edwin neemt een keer niet op (midden in de nacht) nadat hij gedumpt is.![]()
Hij heeft hem een flikker genoemd, wat is daar mis mee? Dat hij dat tegen zijn vader zegt is ook niet terecht, pa had hem best links kunnen laten liggen, al begrijp ik de reactie van Edwin wel (in zijn vertwijfeling en omstandigheid. Ik vergeef het hem, hij worstelt met de liefde, die 'jonge hond'.
Ik moet zeggen dat het blijkt dat de ouders het altijd weer gedaan hebben, als hun kinderen er een zooitje van maken, en geen ouderlijk advies willen.
Iemand zei eens "Youth is wasted on the young". Gelukkig ben ik nog nooit zo brutaal geweest tegen mijn ouders.
Je bent wel een beetje te subjectief in jouw weergave als het om deze twee gaat. En dan nog, Lukas wint het nog altijd van hem, wat irritant en horkerig gedrag betreft.
Ja, Ron was co, maar hij ging daar wel erg ver in.
Misschien wel, maar jij bent wel een stukje erger, je haalt steeds kleine dingen aan, terwijl over het geheel de persoon bij lange na niet zo erg is. In dit geval is Edwin een pussy vergeleken bij Lukas.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kan precies hetzelfde zeggen. Jij bent ook te subjectief. Jij bent juist veel negatiever tegenover Lucas dan tegenover Edwin.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien wel, maar jij bent wel een stukje erger, je haalt steeds kleine dingen aan, terwijl over het geheel de persoon bij lange na niet zo erg is. In dit geval is Edwin een pussy vergeleken bij Lukas.
Was te verwachtenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
nou die gaat dat boek weer leze.
Ik heb vast dat wurgen gemist, maar ik moet al vreselijk lachen als ik eraan denk dat het gebeurd zou zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Iemand proberen te wurgen is geen klein ding.
Je vader ervan beschuldigen dat hij het leuk vindt dat je vriendje in coma ligt, is geen klein ding.
Zulke dingen heeft Lucas nog nooit gedaan. Het lijkt me niet zo moeilijk om te zeggen welk personage erger is.
Ik vind Ron zoveel op Danny lijken. Geef hem een kapsel net als Danny en ze lijken tweelingbroers volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hugo is wel leuk.
In in het begin vond ik dat hij iets weg had van Danny, de oogopslag.
Maar Danny vind ik niet leuk, laat dat duidelijk zijn.
Sorry hoor, maar de persoon die loopt te kwallen is NOAH, die in het ziekenhuis beland is. En maar zeuren en zeiken als een wijf. Luke is een beetje een sukkeltje die koste wat kost toch zijn 'oude vriendje' wil behouden. Maar die gaat ook weer lopen zieken en zeuren dat Luke iets heeft met de arts, terwijl dat ook nooit de insteek is geweest voor Luke.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Was te verwachtenWat is ze soms verschrikkelijk!!
Sjoerd was lachen vandaagLijkt alsof hij een ander mens is geworden sinds de baby er is.
Lucas en Edwin.. Lucas moet Edwin gewoon once and for all dumpen!
Iemand die As The World Turns nog kijkt? Het lijkt heel erg op Noah (Edwin) en Luke (Lucas)
Edwin wil alleen maar dingen accepteren wanneer HIJ dat wil. Hopelijk komt hij er ook hier niet mee weg.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
En ja, ik ben niet blij waarvan hij zijn vader beschuldigde, maar dat vond je allemaal prima toen hij en Lukas nog lovey-dovey bezig waren.
Met pa had je toen geen medelijden, in tegendeel, hoe durfde hij Lukas aan te pakken enzo.
Haha, toevallig zei ik het net nog tegen mijn vriend toen we samen kekenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de persoon die loopt te kwallen is NOAH, die in het ziekenhuis beland is. En maar zeuren en zeiken als een wijf. Luke is een beetje een sukkeltje die koste wat kost toch zijn 'oude vriendje' wil behouden. Maar die gaat ook weer lopen zieken en zeuren dat Luke iets heeft met de arts, terwijl dat ook nooit de insteek is geweest voor Luke.
Het ligt dus net even anders.
Ja he? Ik bedoelde ook Ron, maar had die namen niet goed. Ik vind ze nog niet zo belangrijk, mochten ze langer in het spel zitten, dan doe ik wel moeite om ze belangrijk te vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vind Ron zoveel op Danny lijken. Geef hem een kapsel net als Danny en ze lijken tweelingbroers volgens mij
Ja dat vond ik nou ook, echt 2 heteromannen die gingen zoenen, bij lucas en edwin vond ik het wel mooiquote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja he? Ik bedoelde ook Ron, maar had die namen niet goed. Ik vind ze nog niet zo belangrijk, mochten ze langer in het spel zitten, dan doe ik wel moeite om ze belangrijk te vinden.
Echter, echter, Ron is veel leuker dan Danny, dat dan weer wel. Hij zou zo een hetero kunnen spelen, ondanks dat hij als pseudo-homo rondloopt. Ik moet steeds denken, o nee, hij is naar verluidt, een homo.
Toen Edwin en Ron moesten zoenen, ging het ook erg onhandig.Net zoals bij Charlie en die andere blonde bimbo.
Die verhaallijn van homo's komt vast daar vandaan. Dat geloof ik heilig, al moet ik zeggen dat ik het wel een beetje sneu vind voor Nederland om een soort van slap aftreksel neer te zetten.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha, toevallig zei ik het net nog tegen mijn vriend toen we samen keken![]()
Het vind het er juist precies op lijken, ik vind zelfs de personages erop lijken, en dan die naam luke-lucas. Of overdrijf ik nu
Inderdaad, het scheelde bij Lukas en Edwin tenminste nog dat Lukas homo is.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nou ook, echt 2 heteromannen die gingen zoenen, bij lucas en edwin vond ik het wel mooi
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ron" is toch in het echt ook homo?
Bij Life4You vond ik hem tenminste wel behoorlijk nichterig overkomen (niet gemeen bedoeld).
Ik heb geen idee. Vroeg me wel af of ze voor dit soort scenes ook homo's zouden uitzoeken.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ron" is toch in het echt ook homo?
Bij Life4You vond ik hem tenminste wel behoorlijk nichterig overkomen (niet gemeen bedoeld).
De originele Amy vond ik veel beter acteren dan de tweede en ze toont veel gelijkenis met haar soapmoeder Isabella.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, de leuke amy komt weer terug
Sinds 26 oktober 2010 speelt Naomi van Es de rol van Amy Kortenaer. Julia Batelaan had haar maximum aantal scènes al overschreden en moest verplicht afscheid nemen van Goede Tijden Slechte Tijden. Maar nu, na een jaar keert de actrice weer terug in de soap GTST.
Julia vertelt op Facebook dat ze weer opnames heeft voor Goede Tijden Slechte Tijden. Ze werd ook op de set gefotografeerd. Julia zal dan ook in januari weer in GTST te zien zijn als Amy Kortenaer.
Zo, ik ook niet anders had ik alle hoeken van de kamer gezienquote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog nooit zo brutaal geweest tegen mijn ouders.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Het is officieel toch gewoon hartstikke uit tussen hem en Lucas?
Overigens als ik homo was en Lucas als vriend had, dan zou ik spontaan hetero worden
Wat verpest ie dan in vredesnaam? Iets dat al verpest is?quote:
Volgens mij gaf Lucas Ron de schuld.quote:Eerst Ron de schuld geven van alles, en vervolgens hem weer zoenen. Het is weer afwachten tot Ron de schuld van Edwin krijgt voor déze kus.
2 Turkse vrouwen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Geloof dat er 3 nieuwe komen, 3 turkse mensen toch? of bedoelde je die niet?
Dat ie ook maar blijft schateren aan de andere kant van de lijnquote:
Marian Mudder ja maar wanneer ?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
2 Turkse vrouwen.
En hier las ik laatst volgens mij ook dat Marian Mudder er in zou komen?
Jan. geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marian Mudder ja maar wanneer ?
Eind deze maand.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marian Mudder ja maar wanneer ?
Dat was goed ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
'Henk, ga wat uit de auto halen'
'Ik ben op de fiets'
'Dan ga je even kijken of hij op slot zit'
in een scheur.
Haha, ja dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
Ze lezen het fok! forum dus, weet iemand het antwoord wel?
Edwin is langer dan Sjoerd, dus zou je Edwin als oudste schatten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha, ja dacht ik ook al aanMaar denk dat je niet te moeilijk moet nadenken. Edwin heeft eindexamen gedaan, Sjoerd zit nog op school, en dus is Edwin ouder
Ook al heeft Edwin zijn examens niet gehaald én kan het verschillende niveaus zijn, het blijft soap
Jij hebt Edwin wel eens gezoend?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij wordt uit deze aflevering (heb ik vanmorgen al gezien) of die van gister duidelijk dat Edwin de oudste is. Sjoerd zegt namelijk over hem 'mijn oudere broer'.
Oh en Edwin zoent vies! Dat is eigenlijk wat voornamelijk is blijven hangen
Haha nee dat dan weer niet (gelukkig)! Maar het zag er vies uit!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt Edwin wel eens gezoend?
Maar Sjoerd is 17? Dat werd een keer gezegd.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha, ja dacht ik ook al aanMaar denk dat je niet te moeilijk moet nadenken. Edwin heeft eindexamen gedaan, Sjoerd zit nog op school, en dus is Edwin ouder
Ook al heeft Edwin zijn examens niet gehaald én kan het verschillende niveaus zijn, het blijft soap
Ah, of op wikipedia kijken! Volgens daar is Edwin 20 en Sjoerd 19!
Ja, ik zit vaak met mijn oren te klappen en denk dan, ik zou het niet eens willen om zo tegen mijn ouders te praten, al zou het ooit 'de norm' zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo, ik ook niet anders had ik alle hoeken van de kamer gezien
Ik vind dat kinderen zowieso altijd wel brutaal zijn tegen hun ouders in die series, best wel onrealistisch als je het mij vraagt.
Humor!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Noud vervolgens met een zuur gezicht dat worstje wegleggen
Je hebt gelijk. eigenlijk zijn ze beiden irritant.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de persoon die loopt te kwallen is NOAH, die in het ziekenhuis beland is. En maar zeuren en zeiken als een wijf. Luke is een beetje een sukkeltje die koste wat kost toch zijn 'oude vriendje' wil behouden. Maar die gaat ook weer lopen zieken en zeuren dat Luke iets heeft met de arts, terwijl dat ook nooit de insteek is geweest voor Luke.
Het ligt dus net even anders.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. eigenlijk zijn ze beiden irritant.
Inderdaad, halen ze een acteur van zijn kaliber in huis, doen ze er nauwelijks wat mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Anton moet trouwens eens wat mee maken, Ik vind hem een beetje saai nu.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Charlie & Nina, de roddeltantes van Meerdijk (maar van die eerste zijn we zo vanaf).
Als ik mijn vader toevallig tv zie kijken dan zie ik hem idd tenenkrommend zitten en een hoop commentaar van 'sjonge jonge als dat mijn kinderen waren'quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik zit vaak met mijn oren te klappen en denk dan, ik zou het niet eens willen om zo tegen mijn ouders te praten, al zou het ooit 'de norm' zijn.
Mijn ouders zijn daar veel te bijzonder voor. En ze zeggen niet voor niets, wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.
Hij doet het desondanks toch fantastisch, ik kijk met plezier naar zijn acteerwerk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Inderdaad, halen ze een acteur van zijn kaliber in huis, doen ze er nauwelijks wat mee.
Dadelijk staat hij nog biertjes te tappen in De Koning als Jef eens een snipperdag heeft.
Ik heb trouwens een goed idee!
Als ze nu alle familie Sanders scènes voor de reclameonderbreking doen en alle Bing-Sjors-baby-Edwin-Ron-Lucas scènes na de reclameonderbreking.
Waarom heb ik zo'n gevoel dat iedereen gaat zappen na de eerste helft.
Hoelang zou het dit keer gaan duren, voordat Nina het niet meer voor zich kan houden tegenover Maxime?
Ludo wil niet voor niets Nina er buiten houden, ondanks het feit dat Nina weer boos gaat worden vanwege de leugens van haar ouders.
Charlie & Nina, de roddeltantes van Meerdijk (maar van die eerste zijn we zo vanaf).
ja tuurlijk hij is goed even als Bianca .quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij doet het desondanks toch fantastisch, ik kijk met plezier naar zijn acteerwerk.![]()
Hij komt geloofwaardig over.
Die shots zijn echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef loezzzje het volgende:
Bianca staat alleen maar pepernoten en kruimelcake te bakken
Das waar, hopelijk komt het nog. De boog kan ook niet altijd gespannen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja tuurlijk hij is goed even als Bianca .
Maar ze mogen wel weer wat meer beleven. Nu leven ze en reageren ze toch vaak mee/op Sjoerd en Edwin.
Nog slechter dat ik het ook voor me zagquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een slechte humor zeg van die salami.
Hij heeft wel vaker van die woorden die hij 'hot' of 'trending' of wat dan ook wil maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een slechte humor zeg van die salami.
Het is maar waar je bekend om wil staan met je soap he... Goede verhalen of irritante uitsprakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker van die woorden die hij 'hot' of 'trending' of wat dan ook wil maken.
Een tijd geleden viel het me ook op dat Lukas i.p.v. de standaardkreet 'kut' het woord 'pik' ging gebruiken. Ik dacht toen eh..okay...
Dat 'interfacen' werd laatst ook behoorlijk gepromoot. Ik kon ze wel slaan.
Toch best een goede lijn, Angie als een psycho dokter en Helen ook die achter elkaar van alles in de schoot geworpen kreeg:quote:
Dat dus, een keertje is leuk gewoon af en toe iets grappigs. Maar ik heb het idee dat ze het er sinds enige tijd erom doen. Ik heb altijd het idee dat wie tè grappig wil zijn al snel helemaal niet grappig meer is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar waar je bekend om wil staan met je soap he... Goede verhalen of irritante uitspraken
Heerlijk weer, maar ik geniet sowieso van alles uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vond je van seizoen 5 in het algemeen Frey?
Het zou zeker prachtig zijn als ie zou blijven, hoewel er beter slechteriken in hebben gezeten is hij toch wel iemand aan wie de soap behoefte heeft. Bovendien is ie in zijn voordeel veranderd, wat berekender, kalmer en minder wanhopig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al hoop ik wel dat Nick snel terugkomt als hij in Januari al weer vertrekt.
Christophe zou het wel weer druk gehad hebben. Janine is ook leuk
Dit zijn ook de jaren (seizoen 4-5-6-7) waardoor gtst zijn bekenheid kreeg, de jaren dat "Linda, Roos en Jessica" werden opgericht, Carlo en Irene een vast gtst-onderdeel in telekids maakten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Heerlijk weer, maar ik geniet sowieso van alles uit de jaren 90.
Maar hier begint het echt de vorm te krijgen van het GTST zoals ik dat leerde kennen met seizoen 6, 7 enzovoorts. Zelfs de wat minder spannende verhaallijnen, die nu vaak als zeiklijntjes worden gezien, vond ik leuk omdat het om boeiende personages ging.
Ik heb Lucas' mening richting Ron niet echt gehoord. Lucas geet Edwin vooral de schuld. En Edwin geeft Ron telkens de schuld. Wordt boos als hij in de buurt komt, als hij wil praten, werd boos op Edwin in de Koning, toen Edwin zijn drankje in zijn gezicht kreeg door Nina. Enu nu is het weer een zoen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat verpest ie dan in vredesnaam? Iets dat al verpest is?
[..]
Volgens mij gaf Lucas Ron de schuld.
Ik zat vorige week de box nog te kijken en na een cliffhanger met weer geweldige muziek ging ik even de shortie kijken voor de volgende dag. Dan merk je meteen weer het verschil met een vreselijk liedje tijdens het einde.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zijn ook de jaren (seizoen 4-5-6-7) waardoor gtst zijn bekenheid kreeg, de jaren dat "Linda, Roos en Jessica" werden opgericht, Carlo en Irene een vast gtst-onderdeel in telekids maakten.
'Pittige tijden' is ook een beetje in deze periode blijven hangen, zo bleef Arnie daar gewoon, dook Jef-van-AA&F soms op
Om je nog meer te kunnen ergeren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Het is wel erg, maar na al die Lucas en Edwinscenes ben ik bijna blij om Bing weer te zien.
Ja denk ik!?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Zwemparadijs op de maan? Hij maakte een grapje zeker...
Ja, Maxime zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Hij wou waarschijnlijk testen of Maxime eigenlijk wel naar hem luisterde. Antwoord: nee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij wou waarschijnlijk testen of Maxime eigenlijk wel naar hem luisterde. Antwoord: nee.
Helaas wel ... Martijn Krabbé alleen is al reden genoeg om níet te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
50% van dit reclame blok gaat toch over dat vreselijk voh.
En waarom zegt hij altijd alles ZO HARD!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:35 schreef Fluxy het volgende:
Mischien willen ze een koekje erbij ga toch weg bing
Ja, ik vond de scene ook een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Hmm, niemand. Ik vond die deur zo opvallend in beeld gebracht.
Ik kreeg vooral wurgneigingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
En toen Bing zei: "Misschien willen ze er ook een koekje bij" lag ik in een deuk
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helaas wel ... Martijn Krabbé alleen is al reden genoeg om níet te kijken.
Pleegouders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ja wat zijn het nou pleegouders of adoptieouders? dat is toch wel een wezenlijk verschil hoor!
Ik kijk al uit naar de janksmoel van Bing als hij weer geen "vader" is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pleegouders.
Dus Rikki en Sjoerd kunnen het kind gewoon terug eisen.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
En toen Bing zei: "Misschien willen ze er ook een koekje bij" lag ik in een deuk
Ja, ik moest ook lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
Sinterklaas![]()
Zal Rik echt zo overtrokken reageren?
Ik zie het niet ? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef Fluxy het volgende:
Sjors haar zoon-oke
Bing zijn zoon-verkeerd!!!
Maatschappelijk/sociaal werkers, breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe er met Rikki om wordt gegaan, hoe iedereen haar pushed om afstand te nemen. Ook geen sociaal werker in zicht. Terwijl adoptie toch vaak als traumatisch wordt ervaren voor de moeder. Rik die eerst zo graag wilde dat Rikki het zelf zou opvoeden, merkt niet eens iets op als 'Je kunt nog terug en wij hebben alle plek voor het kindje'Bizar
Het worden adoptie-ouders, maar je kan een kind niet direct adopteren, maar je moet er een jaar voor zorgen. Daarom zijn het nu pleegouders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pleegouders.
Dus Rikki en Sjoerd kunnen het kind gewoon terug eisen.
Ik denk dat ze bedoelt dat Sjors wel een moeder zou kunnen zijn voor Bram, maar dat Bing hem niet verdient en geen goede vader zal zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie het niet ? Wat bedoel je?
Maar op dit moment pleegouders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het worden adoptie-ouders, maar je kan een kind niet direct adopteren, maar je moet er een jaar voor zorgen. Daarom zijn het nu pleegouders.
Nee, want ze zegt 'verkeerd'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat Sjors wel een moeder zou kunnen zijn voor Bram, maar dat Bing hem niet verdient en geen goede vader zal zijn.
Klopt, dat ontken ik toch niet? Maar er is wel een verschil tussen 'gewoon pleegouderschap' en pleegouderschap op weg naar adoptie. Iemand die een kind wil adopteren zal zich eerder zo idioot gedragen als Bing (quote:
Is toch lekker voor in bedquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef loezzzje het volgende:
Hoe oud moet Ron eigenlijk voorstellen? Hij is co assistent dus hij is volgens mij al dik in de 20.
Wat moet hij dan met een middelbare scholier
Lukas en Edwin ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Edwin en Ron helemaal niet leuk samen
Doe mij maar sowieso Lukas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso Edwin + willekeurig iemand
in soapland kan allesquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef loezzzje het volgende:
Hoe oud moet Ron eigenlijk voorstellen? Hij is co assistent dus hij is volgens mij al dik in de 20.
Ik weet wel een goede combinatie!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso Edwin + willekeurig iemand
Zolang hij Lukas ook meeneemt, vind ik het een geweldig plan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede combinatie!
Edwin & Danny, Jan Klooijman was in Onderweg naar Morgen ook een homo, dus als die twee nu wat zouden krijgen.
In Onderweg naar Morgen doet hij me heel sterk aan Ron denken, ook hetzelfde kapsel.
Had z'n tweelingbroer kunnen zijn.
Kan Edwin mooi met Danny mee als hij binnenkort GTST gaat verlaten.
quote:
Hier is hij gewoon net Ron jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Edwin & Danny, Jan Klooijman was in Onderweg naar Morgen ook een homo, dus als die twee nu wat zouden krijgen.
In Onderweg naar Morgen doet hij me heel sterk aan Ron denken, ook hetzelfde kapsel.
Dat klopt daar vond ik hem wel meer sympatiek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Volgens wiki is Edwin al 19 ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef loezzzje het volgende:
Robin komt gewoon terugquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Serieus een asperger in gtst zou een hoop goed doen voor het taboe. Het is homo's ook gelukt.
Zo grappig de terughoudende houding van Edwin tijdens z'n zoenscenesquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe mij maar sowieso Lukas.![]()
(Enne Edwin is ook geen homotype, dus het zij hem vegeven).
Gehersenspoeld door de kwaadaardige tweelingbroer van Benjamin, aangezien Winston Post terug wil komen.quote:
Haha ja dat is ook een optie dan!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Gehersenspoeld door de kwaadaardige tweelingbroer van Benjamin, aangezien Winston Post terug wil komen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Zo grappig de terughoudende houding van Edwin tijdens z'n zoenscenes
Ja klopt, Pascalle..quote:Op zondag 4 december 2011 11:25 schreef loezzzje het volgende:
RobinHij had toch iemand vermoord? (onbewust)
Ja en dan heeft hij het toch maar mooi aan zichzelf te danken. Door hem kan Sjors geen kinderen meer krijgen en nu zorgt hij er zelf voor dat Bram ook niet bij hem blijft door zo overtrokken te reageren op alles. Ik hoop echt dat het niet al te lang meer duurt voor Rikki en Sjoerd Bram weer terug hebben, het duurt nu al veels te lang!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar de janksmoel van Bing als hij weer geen "vader" is.
Eerst Florien die haar zwangerschap fakete. Daarna het kind dat gewoon van Danny bleek te zijn. Vervolgens zorgt Bing er zelf voor dat Sjors zijn kind kwijtraakt en dat ze er geen meer kan krijgen. En straks heeft hij weer niks.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja en dan heeft hij het toch maar mooi aan zichzelf te danken. Door hem kan Sjors geen kinderen meer krijgen en nu zorgt hij er zelf voor dat Bram ook niet bij hem blijft door zo overtrokken te reageren op alles. Ik hoop echt dat het niet al te lang meer duurt voor Rikki en Sjoerd Bram weer terug hebben, het duurt nu al veels te lang!
Je zal zien dat hij daar Sjors weer de schuld van gaat gevenquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja en dan heeft hij het toch maar mooi aan zichzelf te danken. Door hem kan Sjors geen kinderen meer krijgen en nu zorgt hij er zelf voor dat Bram ook niet bij hem blijft door zo overtrokken te reageren op alles.
Sjors gaat dan vreemd en dan blijkt dat ze wel nog kinderen kan krijgen. Bing denkt toch nog vader te worden, maar helaas.quote:Op zondag 4 december 2011 15:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Je zal zien dat hij daar Sjors weer de schuld van gaat geven.
Een tijdje later komt dan weer de bekende 'Sorry, zo bedoelde ik het niet'.
Ik zag ook een ander filmpje waar Laura beschuldigt wordt van de moord op Pascalle, hoe zat dat dan weer?quote:
Blijkbaar is het hem gewoon écht niet gegund!quote:Op zondag 4 december 2011 15:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst Florien die haar zwangerschap fakete. Daarna het kind dat gewoon van Danny bleek te zijn. Vervolgens zorgt Bing er zelf voor dat Sjors zijn kind kwijtraakt en dat ze er geen meer kan krijgen. En straks heeft hij weer niks.
Karma.quote:Op zondag 4 december 2011 17:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Blijkbaar is het hem gewoon écht niet gegund!
Jef was in dit seizoen af en toe echt een hufter, vooral in die periode dat ie ruzie kreeg met Robert en daardoor ook met Silvia en Laura. Daarna Dian Alberts die volledig aan het pesten slaatquote:
Daar was hij echt de weg kwijt ja.quote:Op zondag 4 december 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jef was in dit seizoen af en toe echt een hufter, vooral in die periode dat ie ruzie kreeg met Robert en daardoor ook met Silvia en Laura.
Ik vraag me eigenlijk af waar dat verhaaltechnisch nou voor nodig was, de familie Alberts zo een grote lange ruzie laten krijgen?quote:
Geen idee. Ik wist dat ze ruzie zouden krijgen, maar niet dat het zo erg zou zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af waar dat verhaaltechnisch nou voor nodig was, de familie Alberts zo een grote lange ruzie laten krijgen?
Seizoen 5.quote:
maar ja die Ron is denk ik minstens 25... zoals hij eruit ziet vind ik hem 30 ofzo, dus het slaat gewoon nergens op die 2 samenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:25 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Volgens wiki is Edwin al 19 ofzo
En daar heeft Anton dan weer geen problemen meequote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ja die Ron is denk ik minstens 25... zoals hij eruit ziet vind ik hem 30 ofzo, dus het slaat gewoon nergens op die 2 samen
Robert en Jef die in hun directiekamer via Marieke tegen elkaar sprakenquote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik wist dat ze ruzie zouden krijgen, maar niet dat het zo erg zou zijn.
Zou je het ook nergens op vinden slaan als het om een hetero-stel ging? Vind het leeftijdsverschil namelijk lang niet zo shockerend.quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar ja die Ron is denk ik minstens 25... zoals hij eruit ziet vind ik hem 30 ofzo, dus het slaat gewoon nergens op die 2 samen
Stel hij hij is 23, dan valt het nog best mee toch?quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is wel GTST he, als je dan op je 18e aan zo´n studie begint dan ben je natuurlijk op je 21e al klaar.quote:Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef loezzzje het volgende:
Ben je met je 23ste al co-assistent? Ben je niet al wat ouder dan?
Niet dat ik er verstand van heb
Dat is waarquote:Op maandag 5 december 2011 08:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wel GTST he, als je dan op je 18e aan zo´n studie begint dan ben je natuurlijk op je 21e al klaar.
De studie geneeskunde bestond uit 4 jaar doctoraal (dan ben je dus drs.) en 2 jaar co-schappen waarna je pas echt arts bent. Tegenwoordig met het bachelor-master systeem is dit ongeveer hetzelfde gebleven, maar ben je na 4 jaar bachelor en na die 2 jaar co-schappen master en tegelijkertijd arts.quote:Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef loezzzje het volgende:
Ben je met je 23ste al co-assistent? Ben je niet al wat ouder dan?
Niet dat ik er verstand van heb
Ik zit hier nog steeds aan de medische faculteit van de Leidse universiteit en hier is het toch nog echt na je 4e jaar, aan het begin van het 5e jaar dus. Hoe dan ook het maakt voor Ron niet veel uitquote:Op maandag 5 december 2011 09:51 schreef MissN het volgende:
In je 4e jaar ga je al co-schappen doen..na je 3 jaar bachelor..sommige mensen beginnen zelfs op hun 17e met geneeskunde en zijn op hun 20e al co-ass...
Of 18, in mijn laatste jaar op het VWO werd een groot deel 18, een deel was nog 17, maar er liepen ook al wat 19-jarigen rond.quote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef TheVulture het volgende:
Edwin is toch een jaar of 17 want hij zit nog op de middelbare school
Gaat inderdaad nergens over.quote:Op maandag 5 december 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een spannende muziek bij zo een saaie cliff vrijdag.
Tenzij je natuurlijk Doogie Howser heetquote:Op maandag 5 december 2011 09:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De studie geneeskunde bestond uit 4 jaar doctoraal (dan ben je dus drs.) en 2 jaar co-schappen waarna je pas echt arts bent. Tegenwoordig met het bachelor-master systeem is dit ongeveer hetzelfde gebleven, maar ben je na 4 jaar bachelor en na die 2 jaar co-schappen master en tegelijkertijd arts.
Als je op je 18e begint en alles in 1 keer haalt kan je op je 22e co-assistent zijn en op je 24e afgestudeerd arts. Hierna moet je je nog 6 jaar specialiseren (huisarts, chirurgie of internist, enz, maar dan verdien je wel al salaris)
Daar zat ik idd ook al aan te denken, zonder Charlie en Danny hoeft hij niet meer zo'n driftkikker te zijn, maar ja Rikki blijft nog wel dus dat zal wel nietquote:Op maandag 5 december 2011 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk is Rik weer gewoon zo als vroeger als Charlie en Danny gtst verlaten
Als Rikki en Sjoerd nou tegen die tijd Bram ook weer terug hebben. Is dat ook al weer een ergenis minder.quote:Op maandag 5 december 2011 16:14 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Daar zat ik idd ook al aan te denken, zonder Charlie en Danny hoeft hij niet meer zo'n driftkikker te zijn, maar ja Rikki blijft nog wel dus dat zal wel niet
Je hebt ook junior-coschappen, die zijn vrij vroeg.quote:Op maandag 5 december 2011 10:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zit hier nog steeds aan de medische faculteit van de Leidse universiteit en hier is het toch nog echt na je 4e jaar, aan het begin van het 5e jaar dus. Hoe dan ook het maakt voor Ron niet veel uit![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Crohnjurist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |