Is toch lekker voor in bedquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef loezzzje het volgende:
Hoe oud moet Ron eigenlijk voorstellen? Hij is co assistent dus hij is volgens mij al dik in de 20.
Wat moet hij dan met een middelbare scholier
Lukas en Edwin ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Edwin en Ron helemaal niet leuk samen
Doe mij maar sowieso Lukas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso Edwin + willekeurig iemand
in soapland kan allesquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef loezzzje het volgende:
Hoe oud moet Ron eigenlijk voorstellen? Hij is co assistent dus hij is volgens mij al dik in de 20.
Ik weet wel een goede combinatie!quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso Edwin + willekeurig iemand
Zolang hij Lukas ook meeneemt, vind ik het een geweldig plan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede combinatie!
Edwin & Danny, Jan Klooijman was in Onderweg naar Morgen ook een homo, dus als die twee nu wat zouden krijgen.
In Onderweg naar Morgen doet hij me heel sterk aan Ron denken, ook hetzelfde kapsel.
Had z'n tweelingbroer kunnen zijn.
Kan Edwin mooi met Danny mee als hij binnenkort GTST gaat verlaten.
quote:
Hier is hij gewoon net Ron jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Edwin & Danny, Jan Klooijman was in Onderweg naar Morgen ook een homo, dus als die twee nu wat zouden krijgen.
In Onderweg naar Morgen doet hij me heel sterk aan Ron denken, ook hetzelfde kapsel.
Dat klopt daar vond ik hem wel meer sympatiek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:26 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Volgens wiki is Edwin al 19 ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:03 schreef loezzzje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |