SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Oh, wanneer heeft Rik gevraagd dan of ze spijt had? Heb er nog geen antwoord op gehoord namelijk en vond het aardig spannend..quote:Op woensdag 30 november 2011 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De cliffhanger van gisteren was dat Charlie doorhad dat Danny een boek had geschreven over hun affaire.
Domme snol!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
nou die gaat dat boek weer leze.
Hoezo eigenlijk? Het is officieel toch gewoon hartstikke uit tussen hem en Lucas?quote:
Met Edwin al helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Het is officieel toch gewoon hartstikke uit tussen hem en Lucas?
Overigens als ik homo was en Lucas als vriend had, dan zou ik spontaan hetero worden
Hugo is wel leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 01:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
huh die met die dreads is hugo?
Lucas is eerder een stereotype nicht en begrijp me goed hoor, Edwin is ook niet mijn grote held, maar nu die weer terug is merk ik dat Lucas mij het meest irriteert. Meningen verschillen tenslotte.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met Edwin al helemaal.
Lucas is gewoon een stereotype homo.
Edwin is onredelijk, hypocriet, egocentrisch en bot.
Ik zou het wel weten hoor.
Nou nou nou, hij heeft het wel lang volgehouden aan het bed van Lukas.quote:
Eensquote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou nou nou, hij heeft het wel lang volgehouden aan het bed van Lukas.
En Lukas heeft een beetje teveel noten op zijn zang, hij moet een beetje dimmen.
Dat zeker.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Als Lucas niet met Edwin bezig is, vind ik hem overigens minder irritant, wat mij betreft blijven ze gewoon lekker uit elkaar.
Ik vraag me af hoelang Lukas aan het bed van Edwin was blijven zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens
Bovendien door die scene in de Koning dreef hij Edwin rechtstreeks in Rons armen. Edwin kon tenslotte ook niet weten dat Lucas zich (weer) zou bedenken.
Nou dan is het toch niet erg dat Edwin het aan het 'verpesten' is?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ik wil de pre-EdwinLucas terug.![]()
Die was gewoon veel leuker.
De schrijvers gaan "Ludwin" uiteindelijk toch weer herenigen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou dan is het toch niet erg dat Edwin het aan het verpesten is?
Beter schrijven ze "Ludwin" eruit met nog veel anderen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De schrijvers gaan "Ludwin" uiteindelijk toch weer herenigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |