geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ron" is toch in het echt ook homo?
Bij Life4You vond ik hem tenminste wel behoorlijk nichterig overkomen (niet gemeen bedoeld).
Ik heb geen idee. Vroeg me wel af of ze voor dit soort scenes ook homo's zouden uitzoeken.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
"Ron" is toch in het echt ook homo?
Bij Life4You vond ik hem tenminste wel behoorlijk nichterig overkomen (niet gemeen bedoeld).
De originele Amy vond ik veel beter acteren dan de tweede en ze toont veel gelijkenis met haar soapmoeder Isabella.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, de leuke amy komt weer terug
Sinds 26 oktober 2010 speelt Naomi van Es de rol van Amy Kortenaer. Julia Batelaan had haar maximum aantal scènes al overschreden en moest verplicht afscheid nemen van Goede Tijden Slechte Tijden. Maar nu, na een jaar keert de actrice weer terug in de soap GTST.
Julia vertelt op Facebook dat ze weer opnames heeft voor Goede Tijden Slechte Tijden. Ze werd ook op de set gefotografeerd. Julia zal dan ook in januari weer in GTST te zien zijn als Amy Kortenaer.
Zo, ik ook niet anders had ik alle hoeken van de kamer gezienquote:Op woensdag 30 november 2011 21:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog nooit zo brutaal geweest tegen mijn ouders.
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Het is officieel toch gewoon hartstikke uit tussen hem en Lucas?
Overigens als ik homo was en Lucas als vriend had, dan zou ik spontaan hetero worden
Wat verpest ie dan in vredesnaam? Iets dat al verpest is?quote:
Volgens mij gaf Lucas Ron de schuld.quote:Eerst Ron de schuld geven van alles, en vervolgens hem weer zoenen. Het is weer afwachten tot Ron de schuld van Edwin krijgt voor déze kus.
2 Turkse vrouwen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Geloof dat er 3 nieuwe komen, 3 turkse mensen toch? of bedoelde je die niet?
Dat ie ook maar blijft schateren aan de andere kant van de lijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marian Mudder ja maar wanneer ?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
2 Turkse vrouwen.
En hier las ik laatst volgens mij ook dat Marian Mudder er in zou komen?
Jan. geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marian Mudder ja maar wanneer ?
Eind deze maand.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marian Mudder ja maar wanneer ?
Dat was goed ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:06 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
'Henk, ga wat uit de auto halen'
'Ik ben op de fiets'
'Dan ga je even kijken of hij op slot zit'
in een scheur.
Haha, ja dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
Ze lezen het fok! forum dus, weet iemand het antwoord wel?
Edwin is langer dan Sjoerd, dus zou je Edwin als oudste schatten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha, ja dacht ik ook al aanMaar denk dat je niet te moeilijk moet nadenken. Edwin heeft eindexamen gedaan, Sjoerd zit nog op school, en dus is Edwin ouder
Ook al heeft Edwin zijn examens niet gehaald én kan het verschillende niveaus zijn, het blijft soap
Jij hebt Edwin wel eens gezoend?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Volgens mij wordt uit deze aflevering (heb ik vanmorgen al gezien) of die van gister duidelijk dat Edwin de oudste is. Sjoerd zegt namelijk over hem 'mijn oudere broer'.
Oh en Edwin zoent vies! Dat is eigenlijk wat voornamelijk is blijven hangen
Haha nee dat dan weer niet (gelukkig)! Maar het zag er vies uit!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij hebt Edwin wel eens gezoend?
Maar Sjoerd is 17? Dat werd een keer gezegd.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha, ja dacht ik ook al aanMaar denk dat je niet te moeilijk moet nadenken. Edwin heeft eindexamen gedaan, Sjoerd zit nog op school, en dus is Edwin ouder
Ook al heeft Edwin zijn examens niet gehaald én kan het verschillende niveaus zijn, het blijft soap
Ah, of op wikipedia kijken! Volgens daar is Edwin 20 en Sjoerd 19!
Ja, ik zit vaak met mijn oren te klappen en denk dan, ik zou het niet eens willen om zo tegen mijn ouders te praten, al zou het ooit 'de norm' zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:50 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zo, ik ook niet anders had ik alle hoeken van de kamer gezien
Ik vind dat kinderen zowieso altijd wel brutaal zijn tegen hun ouders in die series, best wel onrealistisch als je het mij vraagt.
Humor!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En Noud vervolgens met een zuur gezicht dat worstje wegleggen
Je hebt gelijk. eigenlijk zijn ze beiden irritant.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de persoon die loopt te kwallen is NOAH, die in het ziekenhuis beland is. En maar zeuren en zeiken als een wijf. Luke is een beetje een sukkeltje die koste wat kost toch zijn 'oude vriendje' wil behouden. Maar die gaat ook weer lopen zieken en zeuren dat Luke iets heeft met de arts, terwijl dat ook nooit de insteek is geweest voor Luke.
Het ligt dus net even anders.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. eigenlijk zijn ze beiden irritant.
Inderdaad, halen ze een acteur van zijn kaliber in huis, doen ze er nauwelijks wat mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Anton moet trouwens eens wat mee maken, Ik vind hem een beetje saai nu.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Charlie & Nina, de roddeltantes van Meerdijk (maar van die eerste zijn we zo vanaf).
Als ik mijn vader toevallig tv zie kijken dan zie ik hem idd tenenkrommend zitten en een hoop commentaar van 'sjonge jonge als dat mijn kinderen waren'quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, ik zit vaak met mijn oren te klappen en denk dan, ik zou het niet eens willen om zo tegen mijn ouders te praten, al zou het ooit 'de norm' zijn.
Mijn ouders zijn daar veel te bijzonder voor. En ze zeggen niet voor niets, wie zijn neus schendt, schendt zijn aangezicht.
Hij doet het desondanks toch fantastisch, ik kijk met plezier naar zijn acteerwerk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Inderdaad, halen ze een acteur van zijn kaliber in huis, doen ze er nauwelijks wat mee.
Dadelijk staat hij nog biertjes te tappen in De Koning als Jef eens een snipperdag heeft.
Ik heb trouwens een goed idee!
Als ze nu alle familie Sanders scènes voor de reclameonderbreking doen en alle Bing-Sjors-baby-Edwin-Ron-Lucas scènes na de reclameonderbreking.
Waarom heb ik zo'n gevoel dat iedereen gaat zappen na de eerste helft.
Hoelang zou het dit keer gaan duren, voordat Nina het niet meer voor zich kan houden tegenover Maxime?
Ludo wil niet voor niets Nina er buiten houden, ondanks het feit dat Nina weer boos gaat worden vanwege de leugens van haar ouders.
Charlie & Nina, de roddeltantes van Meerdijk (maar van die eerste zijn we zo vanaf).
ja tuurlijk hij is goed even als Bianca .quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij doet het desondanks toch fantastisch, ik kijk met plezier naar zijn acteerwerk.![]()
Hij komt geloofwaardig over.
Die shots zijn echt tenenkrommendquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:51 schreef loezzzje het volgende:
Bianca staat alleen maar pepernoten en kruimelcake te bakken
Das waar, hopelijk komt het nog. De boog kan ook niet altijd gespannen zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja tuurlijk hij is goed even als Bianca .
Maar ze mogen wel weer wat meer beleven. Nu leven ze en reageren ze toch vaak mee/op Sjoerd en Edwin.
Nog slechter dat ik het ook voor me zagquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een slechte humor zeg van die salami.
Hij heeft wel vaker van die woorden die hij 'hot' of 'trending' of wat dan ook wil maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een slechte humor zeg van die salami.
Het is maar waar je bekend om wil staan met je soap he... Goede verhalen of irritante uitsprakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker van die woorden die hij 'hot' of 'trending' of wat dan ook wil maken.
Een tijd geleden viel het me ook op dat Lukas i.p.v. de standaardkreet 'kut' het woord 'pik' ging gebruiken. Ik dacht toen eh..okay...
Dat 'interfacen' werd laatst ook behoorlijk gepromoot. Ik kon ze wel slaan.
Toch best een goede lijn, Angie als een psycho dokter en Helen ook die achter elkaar van alles in de schoot geworpen kreeg:quote:
Dat dus, een keertje is leuk gewoon af en toe iets grappigs. Maar ik heb het idee dat ze het er sinds enige tijd erom doen. Ik heb altijd het idee dat wie tè grappig wil zijn al snel helemaal niet grappig meer is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar waar je bekend om wil staan met je soap he... Goede verhalen of irritante uitspraken
Heerlijk weer, maar ik geniet sowieso van alles uit de jaren 90.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat vond je van seizoen 5 in het algemeen Frey?
Het zou zeker prachtig zijn als ie zou blijven, hoewel er beter slechteriken in hebben gezeten is hij toch wel iemand aan wie de soap behoefte heeft. Bovendien is ie in zijn voordeel veranderd, wat berekender, kalmer en minder wanhopig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al hoop ik wel dat Nick snel terugkomt als hij in Januari al weer vertrekt.
Christophe zou het wel weer druk gehad hebben. Janine is ook leuk
Dit zijn ook de jaren (seizoen 4-5-6-7) waardoor gtst zijn bekenheid kreeg, de jaren dat "Linda, Roos en Jessica" werden opgericht, Carlo en Irene een vast gtst-onderdeel in telekids maakten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Heerlijk weer, maar ik geniet sowieso van alles uit de jaren 90.
Maar hier begint het echt de vorm te krijgen van het GTST zoals ik dat leerde kennen met seizoen 6, 7 enzovoorts. Zelfs de wat minder spannende verhaallijnen, die nu vaak als zeiklijntjes worden gezien, vond ik leuk omdat het om boeiende personages ging.
Ik heb Lucas' mening richting Ron niet echt gehoord. Lucas geet Edwin vooral de schuld. En Edwin geeft Ron telkens de schuld. Wordt boos als hij in de buurt komt, als hij wil praten, werd boos op Edwin in de Koning, toen Edwin zijn drankje in zijn gezicht kreeg door Nina. Enu nu is het weer een zoen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat verpest ie dan in vredesnaam? Iets dat al verpest is?
[..]
Volgens mij gaf Lucas Ron de schuld.
Ik zat vorige week de box nog te kijken en na een cliffhanger met weer geweldige muziek ging ik even de shortie kijken voor de volgende dag. Dan merk je meteen weer het verschil met een vreselijk liedje tijdens het einde.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit zijn ook de jaren (seizoen 4-5-6-7) waardoor gtst zijn bekenheid kreeg, de jaren dat "Linda, Roos en Jessica" werden opgericht, Carlo en Irene een vast gtst-onderdeel in telekids maakten.
'Pittige tijden' is ook een beetje in deze periode blijven hangen, zo bleef Arnie daar gewoon, dook Jef-van-AA&F soms op
Om je nog meer te kunnen ergeren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:43 schreef Klipnap het volgende:
Het is wel erg, maar na al die Lucas en Edwinscenes ben ik bijna blij om Bing weer te zien.
Ja denk ik!?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Zwemparadijs op de maan? Hij maakte een grapje zeker...
Ja, Maxime zat niet op te letten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Hij wou waarschijnlijk testen of Maxime eigenlijk wel naar hem luisterde. Antwoord: nee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:21 schreef Klipnap het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij wou waarschijnlijk testen of Maxime eigenlijk wel naar hem luisterde. Antwoord: nee.
Helaas wel ... Martijn Krabbé alleen is al reden genoeg om níet te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
50% van dit reclame blok gaat toch over dat vreselijk voh.
En waarom zegt hij altijd alles ZO HARD!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:35 schreef Fluxy het volgende:
Mischien willen ze een koekje erbij ga toch weg bing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |