Ja, ik vond de scene ook een beetje overbodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Hmm, niemand. Ik vond die deur zo opvallend in beeld gebracht.
Ik kreeg vooral wurgneigingen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
En toen Bing zei: "Misschien willen ze er ook een koekje bij" lag ik in een deuk
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helaas wel ... Martijn Krabbé alleen is al reden genoeg om níet te kijken.
Pleegouders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
ja wat zijn het nou pleegouders of adoptieouders? dat is toch wel een wezenlijk verschil hoor!
Ik kijk al uit naar de janksmoel van Bing als hij weer geen "vader" is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pleegouders.
Dus Rikki en Sjoerd kunnen het kind gewoon terug eisen.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
En toen Bing zei: "Misschien willen ze er ook een koekje bij" lag ik in een deuk
Ja, ik moest ook lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
Sinterklaas![]()
Zal Rik echt zo overtrokken reageren?
Ik zie het niet ? Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef Fluxy het volgende:
Sjors haar zoon-oke
Bing zijn zoon-verkeerd!!!
Maatschappelijk/sociaal werkers, breek me de bek niet openquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef alors het volgende:
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe er met Rikki om wordt gegaan, hoe iedereen haar pushed om afstand te nemen. Ook geen sociaal werker in zicht. Terwijl adoptie toch vaak als traumatisch wordt ervaren voor de moeder. Rik die eerst zo graag wilde dat Rikki het zelf zou opvoeden, merkt niet eens iets op als 'Je kunt nog terug en wij hebben alle plek voor het kindje'Bizar
Het worden adoptie-ouders, maar je kan een kind niet direct adopteren, maar je moet er een jaar voor zorgen. Daarom zijn het nu pleegouders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Pleegouders.
Dus Rikki en Sjoerd kunnen het kind gewoon terug eisen.
Ik denk dat ze bedoelt dat Sjors wel een moeder zou kunnen zijn voor Bram, maar dat Bing hem niet verdient en geen goede vader zal zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie het niet ? Wat bedoel je?
Maar op dit moment pleegouders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het worden adoptie-ouders, maar je kan een kind niet direct adopteren, maar je moet er een jaar voor zorgen. Daarom zijn het nu pleegouders.
Nee, want ze zegt 'verkeerd'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat Sjors wel een moeder zou kunnen zijn voor Bram, maar dat Bing hem niet verdient en geen goede vader zal zijn.
Klopt, dat ontken ik toch niet? Maar er is wel een verschil tussen 'gewoon pleegouderschap' en pleegouderschap op weg naar adoptie. Iemand die een kind wil adopteren zal zich eerder zo idioot gedragen als Bing (quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |