Morgen?quote:
als je om dr heen wil lopen moet je brood meenemen, maar zij denkt dat niemand het nog weetquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
Oh Rikki wilt het niet meer geheim houden.
Maar ze zat toch niet op school meer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je om dr heen wil lopen moet je brood meenemen, maar zij denkt dat niemand het nog weet
Ik hoop het niet. Wat een domme bal gehakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Hugo wordt toch hopelijk niet een nieuw personage? Wat een saai figuur.
En Ludo heeft z'n verstand terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
Dankzij de familie Sanders is het nu weer leuk om te kijken.
Absoluut!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
Dankzij de familie Sanders is het nu weer leuk om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, flexwet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de Jack-personage definitief uit de serie?
Eruit voor 3 maanden vanwege Flexwet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de Jack-personage definitief uit de serie?
Als Ludo Nick destijds vertrouwd had in plaats van Maxime, dan had hem dat anders veel ellende bespaard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
En gelukkig vertrouwt Ludo Nick ook niet.
Nick vertrouwen is nog dommer dan Maxime vertrouwen.
Ik ben ook wel eens in Spanje geweest. In Toscane.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Wat een domme bal gehakt.
Oh, ik moet gaan. Voetbalkwalificatie, mag ik niet missen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Spanje geweest. In Toscane.
ja maar ze komt toch nog wel eens buiten? of heeft ze de laatse maanden opgesloten gezeten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar ze zat toch niet op school meer?
Nee, jij zal er niet inkomen maar heeft vast een functie ofzo. Zo'n sukkel lijkt me erg slecht voor de soap.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Wat een domme bal gehakt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: denken moet je aan een paard overlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]Hij doet alleen alsof hij dom is. Eigenlijk is hij een geheim agent die Lorena wil ontvoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat hij dan spannender is dan Jack 'de agent'quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij doet alleen alsof hij dom is. Eigenlijk is hij een geheim agent die Lorena wil ontvoeren.
Jack de coole agent... Daar was op het eind niets meer van over. Ben blij dat hij weggezeild is...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoop dat hij dan spannender is dan Jack 'de agent'
Noud vind ik veel te dun.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een lekkere vent maar als dit het is dan nee bedanktIk kan eigenlijk geen 1 lekkere vent uit GTST bedenken. Noud knap ik altijd op af als ik zijn bodywarmer met Noud Bouwt erop zie
Hij zag er zeker niet vrolijk uit na de waarheid van Maxime. Maar toch betwijfel ik of hij Nick zo maar even vergeeft. Of hij stuurt Nick weg, samen met Charlie. Lijkt me logischerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef Frey het volgende:
Het komt natuurlijk een keer uit van Nick, maar ik hoop wel dat Ludo dan begrip voor hem heeft na deze onthulling.
Lucas vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef loezzzje het volgende:
Lucas is wel leuk maarja die is homo
hmmn met Charlie mee moeten naar een god vergeten plek is ook een straf natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hij zag er zeker niet vrolijk uit na de waarheid van Maxime. Maar toch betwijfel ik of hij Nick zo maar even vergeeft. Of hij stuurt Nick weg, samen met Charlie. Lijkt me logischer
maxime die nu zegt dat ze doodsbang was? Ow Plz!! Nick was juist degene die zenuwachtig van haar werd.
Dan kan ze nog steeds bang voor hem zijn. Hij had al eerder mensen wat aangedaan, dus ik snap heel goed dat ze bang voor hem was en is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Sk00p het volgende:
maxime die nu zegt dat ze doodsbang was? Ow Plz!! Nick was juist degene die zenuwachtig van haar werd.
Op die foto niet nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lucas vind ik dan weer helemaal niks.
[ afbeelding ]
Een hunk zou ik het niet noemen ..
In het echt is hij bi, dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef loezzzje het volgende:
Lucas is wel leuk maarja die is homo
En toch sta ik aan de kant van Nick.. Maxime komt overal mee wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan kan ze nog steeds bang voor hem zijn. Hij had al eerder mensen wat aangedaan, dus ik snap heel goed dat ze bang voor hem was en is.
Ludo heeft anders heel duidelijk laten blijken dat hij het walgelijk vindt wat ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch sta ik aan de kant van Nick.. Maxime komt overal mee wegZo te zien met dit dus ook
Ik hoop gewoon dat Ludo Nick voorgoed wegstuurtLijkt me de best oplossing.
praat je jezelf niet tegen zo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch sta ik aan de kant van Nick.. Maxime komt overal mee wegZo te zien met dit dus ook
Ik hoop gewoon dat Ludo Nick voorgoed wegstuurtLijkt me de best oplossing.
Omdat ik Nick niet in de gevangenis wil zien verdwijnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
praat je jezelf niet tegen zo?
desmilie omdat maxime overal mee wegkomt en dan
omdat nick wegmoet en dan toch aan nick zijn kant staan. ik vat m niet
Dat scheelt dan weer hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In het echt is hij bi, dus dat scheelt weer.
Ik vind Noud wel knapper worden met de jaren. En ik denk zomaar dat hij in het echt een sympathieke kerel is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer hahaEcht een hunk is het niet nee maar hij heeft een leuk koppie en vind hem de leukste jongen uit GTST.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een lekkere vent maar als dit het is dan nee bedanktIk kan eigenlijk geen 1 lekkere vent uit GTST bedenken. Noud knap ik altijd op af als ik zijn bodywarmer met Noud Bouwt erop zie
Jullie vergeten iemandquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Noud vind ik veel te dun.
Danny is erg knap, maar dat kapsel .....![]()
Jack vind ik ook wel leuk.
Maar geef mij maar Stefano of Benjamin.
Die hoef ik nog niet al is die de laatste man op aarde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten iemand!
De woest aantrekkelijke schavuit Ludo Sanders.
Rijk, intelligent, romantisch en altijd strak in pak!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is er zeker op vooruit gegaan sinds de jaren '90, maar echt een hunk is het niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[..]
Jullie vergeten iemand!
De woest aantrekkelijke schavuit Ludo Sanders.
Rijk, intelligent, romantisch en altijd strak in pak!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Spanje geweest. In Toscane.
Nou, ik kan me een foto herinneren van Eric de Vogel van zijn beginperiode. Met paardquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is er zeker op vooruit gegaan sinds de jaren '90, maar echt een hunk is het niet.
Naar Spanje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Sk00p het volgende:
Of hij stuurt Nick weg, samen met Charlie.
Moeten ze dat meisje eerst kunnen vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop overigens dat Ludo Amy nu eindelijk eens terug gaat eisen, als ie Maxime zo ziek vindt, dan is het natuurlijk niks dat zijn dochter daar opgroeit
Zijn de middelste twee niet hetzelfde meisje?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Moeten ze dat meisje eerst kunnen vinden.
Leeft ze eigenlijk nog en is ze nu in Meerdijk?
Ik hoor ze er wel eens over haar praten, maar volgens mij is ze al jaren vermist.
[ afbeelding ]
Zoja, hoe zal ze er nu weer uitzien?
Die gast is sowieso homo, ook in het echt...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In het echt is hij bi, dus dat scheelt weer.
Ferry Doedens zei aanvankelijk dat hij biseksueel was, is hij op teruggekomen. Afgaande op sommige van z'n tweets is hij in het echt net zoals hij Lukas isquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:57 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Die gast is sowieso homo, ook in het echt...
Ik vind het wel behoorlijk vreemd dat hij daarover heeft gelogen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ferry Doedens zei aanvankelijk dat hij biseksueel was, is hij op teruggekomen. Afgaande op sommige van z'n tweets is hij in het echt net zoals hij Lukas is
Juist niet dan toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het wel behoorlijk vreemd dat hij daarover heeft gelogen.
Zeker voor iemand die zo pro gay rights is.
Hij heeft gezegd dat hij biseksueel was terwijl hij homoseksueel is.quote:
Juist niet, hij is er toch niet voor niks bang voor oid om gewoon eerlijk te zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij biseksueel was terwijl hij homoseksueel is.
En biseksualiteit wordt soms als minder "erg" gezien dan homoseksualiteit.
Ik blijf het vreemd vinden van iemand die bij elk programma aanschuift om te praten over de discriminatie van homo's ...
Dat klopt, maar ik weet waarom haar foto er 2x staat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:11 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zijn de middelste twee niet hetzelfde meisje?Die vond ik wel echt tausend keer leuker dan die rechter..
Ik ben wel eens in Spanje geweest maar nog nooit in Toscanequote:
Eigenlijk wisten we allemaal wel dat Ferry Doedens gay zou zijn toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat hij biseksueel was terwijl hij homoseksueel is.
En biseksualiteit wordt soms als minder "erg" gezien dan homoseksualiteit.
Ik blijf het vreemd vinden van iemand die bij elk programma aanschuift om te praten over de discriminatie van homo's ...
Wat is RTL toch ongelofelijk kut.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef Frey het volgende:
Ik kan de scènes met Ludo en Maxime helaas niet uploaden. GTST wordt nu ook geblokkeerd door RTL op youtube.
WTF?! Niet te geloven dit zegquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:24 schreef Frey het volgende:
Ik kan de scènes met Ludo en Maxime helaas niet uploaden. GTST wordt nu ook geblokkeerd door RTL op youtube.
Het viel me al op dat er de laatste tijd weinig werd geüpload.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WTF?! Niet te geloven dit zeg
Er waren een paar weken terug echt een paar dagen waar echt niets was geupload.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Het viel me al op dat er de laatste tijd weinig werd geüpload.
Gaat volgens mij vooral om dat recente materiaal.
Dus omdat ik al een tijdje een vriend heb ben ik geen biseksueel meer? Goeie grap dit!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:00 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Eigenlijk wisten we allemaal wel dat Ferry Doedens gay zou zijn toch?
Snap best dat hij het zo verteld heeft, zo is hij 'geleidelijk' homo geworden.
Biseksualiteit is sowieso een raar begrip, je hebt velen die zeggen bi te zijn, krijgen een relatie met een persoon van hetzelfde geslacht en blijven beweren bi te zijn, tja tot in hoeverre is dat dan nog zo.
Trouwens ook redelijk grappig dat die schrijvers maar niet door hebben dat ze de plank volledig mis hebben geslagen met die babyverhaallijn.
Wacht maar tot maandag.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef masja2010 het volgende:
Geweldig hoe Ludo voor Nick opkwam. Lekker geen enkel begrip voor Maxime
Dit is dus ook precies waar ik me aan erger bij Rikkie. Ik ga me langzaam maar gewoon overgeven; we zien wel wat de schrijvers nu weer verzinnen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:37 schreef alors het volgende:
ik vind het echt ongeloofwaardig van Rikki, zeker nu ze heeft gezegd ooit echt wel kinderen te willen. Haar vriendje wil helpen en beide families. Als ze zich na de bevalling niet bedenkt wordt het nog ongeloofwaardiger...
Daarbij vind ik een tienermoeder veel interessanter dan Sjors en Bing met hun burgerlijkheid. Trouwens hoe willen zij dat gaan doen, met twee jonge kinderen blijven wonen in dat verkapte studentenhuis?Die schrijvers moeten echt eens wat praktischer gaan denken ipv blijven hangen in hun gefantaseerde wereldje.
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 12 november 2011 16:29 schreef Maincoon het volgende:
Ik hebt altijd het idee dat Valentijn een beetje autistisch is.
Na huizendief Barbara hebben we nu de kinderdieven Sjors en Bing.quote:Op zondag 13 november 2011 01:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe Sjors & Bing al helemaal blij met die kinderkleertjes zaten, dat is niet voor niks zegt mijn gevoel.
Daar lijkt het wel op hequote:Op zondag 13 november 2011 01:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Na huizendief Barbara hebben we nu de kinderdieven Sjors en Bing.
ook niet gek net zo een moeder.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:29 schreef Maincoon het volgende:
Als Rikki bevallen is, gaat ze zich vast bedenken. Zou het wel leuk vinden als Rikki en Sjoerd het kindje zelf gaan opvoeden, is interessanter dan weer een kind bij Bing & Sjors, dat hebben we nou wel gezien...
Ik hebt altijd het idee dat Valentijn een beetje autistisch is.
Vreselijk ja.quote:Op zondag 13 november 2011 11:08 schreef loezzzje het volgende:
Ja, sjors kan er idd ook wat van. Zegt ze tegen bing dat hij niet moet pushen en zelf gaat ze weer op de thee bij rikki
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dus omdat ik al een tijdje een vriend heb ben ik geen biseksueel meer? Goeie grap dit!
Oh, oke. Dan is het goed.quote:Op zondag 13 november 2011 13:46 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Het gaat me meer om mensen die zeggen dat ze bi zijn om te verdoezelen dat ze homoseksueel zijn. Maar uiteindelijk hebben deze bi's allen iemand van hetzelfde geslacht en gebruiken ze het woord bi omdat dat net wat beter klinkt.
heb ik zelf ook een tijdje gedaan, maar dat lost weinig op. Heeft Ferry nu ook door.
Wowquote:
Mede door een goede acteur -> Erik de Vogel.quote:Op zondag 13 november 2011 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Wat een prachtige wraak voor Nick, eigenlijk. Maxime legt zélf uit waarom ze haar lot verdient. Nu hoop ik echt dat ze het onrecht krijgt waar ze recht op heeft. Het zou geweldig zijn als zij de schuld blijft krijgen![]()
En Amy moet terug naar Ludo, natuurlijk.
Wat een intensieve, lange en goede scene voor GTST
Nice!quote:
Zo beter toch.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet quoten op fok forum mobiel, dus doe ik het even zo. Rond het einde van het vorige topic werd ik door user Knagsje uitgemaakt voor pisvlek en topichunter. Hier ben ik absoluut niet van gediend. Te meer omdat ik deze 'knagsje' zelf nooit in dit topic zie behalve om dergelijke aantijgingen te maken. Ik was overigens niet aanwezig om het nieuwe deel te openen (dat was te merken, het duurde even voor het nieuwe deel geopend werdWel een tip, kopieer in het geval van een nieuw deel de OP van Frey's website over. Nu staan die Stan Nijholt dingen namelijk weer in de OP
), ik was namelijk bezig met mijn DVD-box van seizoen 4 (thanks again FOK!). Zojuist de laatste aflevering van DVD 10 gezien. Op de helft dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:
We hopen niet dat dit de nieuwe hunk voor Lorena wordtquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef alors het volgende:
wtf is die nieuwe voor lbo zwakstromer dan?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
We hopen niet dat dit de nieuwe hunk voor Lorena wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ze nog niet gelezen. Heb je ze voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kunnen GTST beter 'The NeverEnding Sjors-wil-een-baby Story' noemen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het erg als ik steeds aan dit plaatje denk bij het babygezeik?
[ afbeelding ]
Dan heb je even een paar weken rouw en boosheid en daarna is het klaar. Nu gaat het gezeik sowieso maanden en misschien wel jarenlang door.
Nee, dat wens ik zelfs een soap personage niet toe.quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je even een paar weken rouw en boosheid en daarna is het klaar. Nu gaat het gezeik sowieso maanden en misschien wel jarenlang door.
Ehm, is dat niet wat Bing niet zo lang geleden met een stuur heeft gedaan? Moeten er nog meer mensen op ideeën gebracht worden?quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
ja en nee.quote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al teruggeteld?
Klopt heel die zwangerschapsduur van Rikkie wel?
Klopt niet, hebben we in het vorige topic of het topic daarvoor al een discussie over gehad!quote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk al teruggeteld?
Klopt heel die zwangerschapsduur van Rikkie wel?
Niet alleen Christophe, maar ook Erik en Marjolein.quote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zeker, Chrisophe kan heel goed acteren dat hij aan het acteren is...
Wat ze Nick vroeger heeft aangedaan.quote:
Maar zelfs daaraan zit een grensquote:Op maandag 14 november 2011 20:15 schreef Klipnap het volgende:
Nick![]()
SjoerdZe is zwanger, dan is ze niet altijd even redelijk...
Ja verschrikkelijkquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef James1988 het volgende:
Wat een contrast, van bloedstollende scène tussen de Sanders naar wéér een hoop saai liefdesgeneuzel.
Echt Bing met zijn 1x per maandquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goh Sjors en Bing komen de stemming weer bederven
Haha ja idd ook dat nog!quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die straks niet eens de vader blijkt te zijn
Nee, die slaat keihard terug.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja idd ook dat nog!
Volgens mij gaat Ludo in Nick zijn plannetje trappen
En dan acteert hij nog geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Erik de Vogel is trouwens lekker verkouden!
Eindelijkquote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De ondergang van Maxime is begonnen
Ja en een leuk t-shirt: ASAP die bevalling please!!!quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef fotostarter het volgende:
ffff fff ffff, samen naar de puf-les
Maar Ludo speelt iedereen van de set af daarquote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een verkouden Ludo acteert nog beter dan een topfitte Bing
Dacht al dat het aan mij lag. Hij klinkt zo sexy.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Crohnjurist het volgende:
Erik de Vogel is trouwens lekker verkouden!
Te geweldig was hetquote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet alleen Christophe, maar ook Erik en Marjolein.
quote:
Dat dus...quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef Frey het volgende:
Zo jammer dat Nick er straks weer een keer uit gaat. Wel tof dat hij echt meerdere maanden blijft en niet maar voor een maandje is teruggekomen. Maar ik wil hem er gewoon weer vast in.
Neeeequote:
Bedoel je in normale tijd of GTST jaren?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de waarheid komt altijd uit. Desnoods 2,5 jaar later ().
Helaas in normale tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Bedoel je in normale tijd of GTST jaren?
Want dat is Silquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die straks niet eens de vader blijkt te zijn
Is al ruim een maand bekend, LetsGame had het hier destijds gepostquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 5 zou toch vandaag uitkomen of vergis ik me? Op bol.com staat ineens 22-11.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing en Sjors zijn echt smerige mensen eerst poes lief over die baby etc en als ze de buit binnen hebben is het van ja je mag het kind 1 keer per maand zien. Alsof dat kan met maar 3 sets per aflevering.
Ja, ik ben juist niet van het heel jong kinderen krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef ejiraM het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 2 kinderen en een baan niet heel erg vreemd vind op je 25e hoor, Lana is ruim een jaar dus dan was ze 24 toen ze die kreeg.
Dat is juist een van de geloofwaardigere dingen aan GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._o_They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
je vergeet alleen dat ze met twee kinderen wonen in een studente huis. Alsof de kinder bescherming daar mee eens is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef ejiraM het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 2 kinderen en een baan niet heel erg vreemd vind op je 25e hoor, Lana is ruim een jaar dus dan was ze 24 toen ze die kreeg.
Dat is juist een van de geloofwaardigere dingen aan GTST
idd hij kan in het rijtje Dennis, Pascalle Barbara etc en nog meer . Zo hatelijk als personages zo gaan doen over iemand anders kind.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Charlie en Danny gaan eruit, maar wie verlost ons van Bing?
Ik wacht op het moment dat Rik of Sjoerd hem vol op zijn bek slaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
idd hij kan in het rijtje Dennis, Pascalle Barbara etc en nog meer . Zo hatelijk als personages zo gaan doen over iemand anders kind.
Ik dacht vanochtend te zien dat ze een lege vorm in de oven stoptequote:
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zei Sjoerd nou echt 'net als jouw hoofd'?
Nee, die vrouw dan. Je krijgt er zoveel voor terug. Lekker tactischquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
lekker tactisch weer Bing MIJN ZOON
Kon zij niet weten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee, die vrouw dan. Je krijgt er zoveel voor terug. Lekker tactisch
jawel, Sjors kwam binnen met "Ik word de pleegmoeder", dan kan dat mens toch weten dat Rikki het zelf niet gaat opvoeden en er dus niet veel voor terugkrijgt..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kon zij niet weten.
Bing wel: "Ik wil niet dat MIJN zoon daarop ligt"
Dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
jawel, Sjors kwam binnen met "Ik word de pleegmoeder", dan kan dat mens toch weten dat Rikki het zelf niet gaat opvoeden en er dus niet veel voor terugkrijgt..
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zei Sjoerd nou echt 'net als jouw hoofd'?
dat dacht ik ook te zien!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend te zien dat ze een lege vorm in de oven stoptemaar ik weet het niet zeker.
Inderdaad. Wat een verschrikkelijk figuur is dat. Het zal je zoon maar zijn ...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas: Edwin, wat kijk je moeilijk en wat doe je raar?
Beste Lucas, jij moet je pas zorgen gaan maken als Edwin een keer NIET raar & moeilijk doet!
Anton had Edwin vroeger eens wat vaker een schop onder z'n kont moeten geven!
Eens, Bing begon leuk, maar ik vind hem al een egoïstische debiel sinds Sjors vreemdging met Milan en hij wekenlang nietszeggend boos bleef doen. Sinds Dorotea overleden is, is hij nog veel erger geworden vind ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
En Bing is echt een enorme eikel.
ik vind bianca nog het meest sympatiek in deze kwestie.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:17 schreef kissaa het volgende:
Pa en ma Bouman komen me ook de neus uit. Ze bemoeien zich overal mee.
Het kinsje-gedoe was ook weer tenenkrommend.
En ik blijf stug doorkijken, al 20 jaar lang
Ik zag het ook!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend te zien dat ze een lege vorm in de oven stoptemaar ik weet het niet zeker.
Jij bedoel seks. Nee daar doet ie niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef ZaZoe het volgende:
Lorena stort zich op een bouwvakker die nog maagd is, kan nog leuk worden.
Nog niet nee,...nog niet..quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Jij bedoel seks. Nee daar doet ie niet aan.
Gelukkig mag hij niet te veel in beeld komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef James1988 het volgende:
Godsamme, Valentijn is echt niet goed wijs zeg.
Die zoen ligt ook echt alleen aan Ron volgens hem.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Edwin toch een verschrikkelijke egocentrische zak.![]()
![]()
![]()
![]()
Het meest walgelijke personage dat ik ooit in GTST gezien heb.
En hij wordt elke aflevering erger.
Natuurlijk ligt het alleen aan Ron. Edwin heeft immers altijd gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die zoen ligt ook echt alleen aan Ron volgens hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Edwin![]()
Je kunt hetzelfde zeggen van de "NickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."- en "Bing
"-berichten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Edwin![]()
Ja, sorry. Maar hij deed toch ook niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Neuh maar de hele situatie is niet zo leuk.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar hij deed toch ook niet leuk
Ik ben ook klaar met de "baby gezeikquote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt hetzelfde zeggen van de "Nick"- en "Bing
"-berichten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef alors het volgende:
Maar Edwin had gister wel Blistex/Labello/Purol op
Dat bleek wel bij de dood van Rosa.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niks mis met Gigi's uiterlijk, maar ik vind Lorena zo overdreven gespeeld en ietwat kinderlijk neergezet. Ze heeft soms het serieusheidsgehalte van Myriam van der Pol, als ze haar nou wat echtere en serieuzere verhaallijnen zouden geven dan kwam Gigi ook wat meer tot haar recht.
Jonge, hij ging de aardappels afgietenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Weten ze wel zeker of Valentijn er echt eentje van de Sanders clan is?
Hij kan alleen maar onzin brabbelen en schaapachtig lachen.
Volgens mij is de Charlie-gen het meest dominant aanwezig.
Toen Rik, Charlie uitnodigde voor pizza, was mijn eerste gedachte: Thuisbezorgd.nl.
Maar dat viel me nog reuze mee.
Ik heb een sterk vermoeden, dat Hugo eventjes ging fappen op het toilet van De Koning.
Ik vind dit ook weer zo ver gezocht.. Een foute man goed proberen te maken, okay, maar wat moet je in godsnaam nou met iemand die nog net niet te dom is om te poepen en sociaal 10 jaar achterloopt? En zeker Lorena, die zeker wel beter kan krijgen. Het enige wat dit personage nog kan redden is dat het een psychopaat blijkt te zijn, maar daar kan ik me bijzonder weinig bij voorstellen...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niks mis met Gigi's uiterlijk, maar ik vind Lorena zo overdreven gespeeld en ietwat kinderlijk neergezet. Ze heeft soms het serieusheidsgehalte van Myriam van der Pol, als ze haar nou wat echtere en serieuzere verhaallijnen zouden geven dan kwam Gigi ook wat meer tot haar recht.
Inderdaad. De Sanders verhaallijn blijft leuk.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad. De Sanders verhaallijn blijft leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha idd, hij heeft volgens mij echt maar 1 hersencel!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dit ook weer zo ver gezocht.. Een foute man goed proberen te maken, okay, maar wat moet je in godsnaam nou met iemand die nog net niet te dom is om te poepen en sociaal 10 jaar achterloopt? En zeker Lorena, die zeker wel beter kan krijgen. Het enige wat dit personage nog kan redden is dat het een psychopaat blijkt te zijn, maar daar kan ik me bijzonder weinig bij voorstellen...
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind hem wel mega grappig. Ik heb hem liever dan Edwin, Bing & Sjors
aflevering van morgen:Ja ik moest ook wel kostelijk om hem lachen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag toch hopen dat het een gast rol isquote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is hugo een gast rol of hebben we weer een ergenis?
Inderdaad. Wat een dooie boer is hetquote:Op donderdag 17 november 2011 20:02 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
mag toch hopen dat het een gast rol is
Wel een beetje hypocriet. Hem 100x verlaten om zulk gedrag en het nu zelf willen doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:11 schreef Frey het volgende:
Janine die Ludo wil helpen in plaats van tegenhouden.
Maar nu gaat het om een aanslag op haar he. Das wel wat anders.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel een beetje hypocriet. Hem 100x verlaten om zulk gedrag en het nu zelf willen doen.
mwa... vond het nog wel aardig zitten als je weken in coma hebt gelegen.quote:
Dat zou kunnen, maar dan dus buiten Janine om.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef Frey het volgende:
Ik twijfel nu of Ludo een dubbelspel speelt.
Janine verpest toch altijd zijn plannen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:34 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan dus buiten Janine om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hij zal tenminste zijn rol wel goed spelen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
De schuldige laten doen alsof hij schuldig is.
Dat zei mijn mams ook alquote:Op donderdag 17 november 2011 21:09 schreef Klipnap het volgende:
Alsof Sjoerd wat weet over weeën met zijn hiphop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |