Ik wacht op het moment dat Rik of Sjoerd hem vol op zijn bek slaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
idd hij kan in het rijtje Dennis, Pascalle Barbara etc en nog meer . Zo hatelijk als personages zo gaan doen over iemand anders kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht vanochtend te zien dat ze een lege vorm in de oven stoptequote:
Volgens mij welquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zei Sjoerd nou echt 'net als jouw hoofd'?
Nee, die vrouw dan. Je krijgt er zoveel voor terug. Lekker tactischquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
lekker tactisch weer Bing MIJN ZOON
Kon zij niet weten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Nee, die vrouw dan. Je krijgt er zoveel voor terug. Lekker tactisch
jawel, Sjors kwam binnen met "Ik word de pleegmoeder", dan kan dat mens toch weten dat Rikki het zelf niet gaat opvoeden en er dus niet veel voor terugkrijgt..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kon zij niet weten.
Bing wel: "Ik wil niet dat MIJN zoon daarop ligt"
Dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
jawel, Sjors kwam binnen met "Ik word de pleegmoeder", dan kan dat mens toch weten dat Rikki het zelf niet gaat opvoeden en er dus niet veel voor terugkrijgt..
Jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zei Sjoerd nou echt 'net als jouw hoofd'?
dat dacht ik ook te zien!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend te zien dat ze een lege vorm in de oven stoptemaar ik weet het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |