Morgen?quote:
als je om dr heen wil lopen moet je brood meenemen, maar zij denkt dat niemand het nog weetquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
Oh Rikki wilt het niet meer geheim houden.
Maar ze zat toch niet op school meer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je om dr heen wil lopen moet je brood meenemen, maar zij denkt dat niemand het nog weet
Ik hoop het niet. Wat een domme bal gehakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Hugo wordt toch hopelijk niet een nieuw personage? Wat een saai figuur.
En Ludo heeft z'n verstand terug.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
Dankzij de familie Sanders is het nu weer leuk om te kijken.
Absoluut!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Frey het volgende:
Dankzij de familie Sanders is het nu weer leuk om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, flexwet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de Jack-personage definitief uit de serie?
Eruit voor 3 maanden vanwege Flexwet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Is de Jack-personage definitief uit de serie?
Als Ludo Nick destijds vertrouwd had in plaats van Maxime, dan had hem dat anders veel ellende bespaard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:44 schreef Madame_Paon het volgende:
En gelukkig vertrouwt Ludo Nick ook niet.
Nick vertrouwen is nog dommer dan Maxime vertrouwen.
Ik ben ook wel eens in Spanje geweest. In Toscane.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Wat een domme bal gehakt.
Oh, ik moet gaan. Voetbalkwalificatie, mag ik niet missen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens in Spanje geweest. In Toscane.
ja maar ze komt toch nog wel eens buiten? of heeft ze de laatse maanden opgesloten gezeten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar ze zat toch niet op school meer?
Nee, jij zal er niet inkomen maar heeft vast een functie ofzo. Zo'n sukkel lijkt me erg slecht voor de soap.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Wat een domme bal gehakt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zeg altijd maar zo: denken moet je aan een paard overlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]Hij doet alleen alsof hij dom is. Eigenlijk is hij een geheim agent die Lorena wil ontvoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat hij dan spannender is dan Jack 'de agent'quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij doet alleen alsof hij dom is. Eigenlijk is hij een geheim agent die Lorena wil ontvoeren.
Jack de coole agent... Daar was op het eind niets meer van over. Ben blij dat hij weggezeild is...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hoop dat hij dan spannender is dan Jack 'de agent'
Noud vind ik veel te dun.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een lekkere vent maar als dit het is dan nee bedanktIk kan eigenlijk geen 1 lekkere vent uit GTST bedenken. Noud knap ik altijd op af als ik zijn bodywarmer met Noud Bouwt erop zie
Hij zag er zeker niet vrolijk uit na de waarheid van Maxime. Maar toch betwijfel ik of hij Nick zo maar even vergeeft. Of hij stuurt Nick weg, samen met Charlie. Lijkt me logischerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:54 schreef Frey het volgende:
Het komt natuurlijk een keer uit van Nick, maar ik hoop wel dat Ludo dan begrip voor hem heeft na deze onthulling.
Lucas vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef loezzzje het volgende:
Lucas is wel leuk maarja die is homo
hmmn met Charlie mee moeten naar een god vergeten plek is ook een straf natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hij zag er zeker niet vrolijk uit na de waarheid van Maxime. Maar toch betwijfel ik of hij Nick zo maar even vergeeft. Of hij stuurt Nick weg, samen met Charlie. Lijkt me logischer
maxime die nu zegt dat ze doodsbang was? Ow Plz!! Nick was juist degene die zenuwachtig van haar werd.
Dan kan ze nog steeds bang voor hem zijn. Hij had al eerder mensen wat aangedaan, dus ik snap heel goed dat ze bang voor hem was en is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Sk00p het volgende:
maxime die nu zegt dat ze doodsbang was? Ow Plz!! Nick was juist degene die zenuwachtig van haar werd.
Op die foto niet nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lucas vind ik dan weer helemaal niks.
[ afbeelding ]
Een hunk zou ik het niet noemen ..
In het echt is hij bi, dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:39 schreef loezzzje het volgende:
Lucas is wel leuk maarja die is homo
En toch sta ik aan de kant van Nick.. Maxime komt overal mee wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan kan ze nog steeds bang voor hem zijn. Hij had al eerder mensen wat aangedaan, dus ik snap heel goed dat ze bang voor hem was en is.
Ludo heeft anders heel duidelijk laten blijken dat hij het walgelijk vindt wat ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch sta ik aan de kant van Nick.. Maxime komt overal mee wegZo te zien met dit dus ook
Ik hoop gewoon dat Ludo Nick voorgoed wegstuurtLijkt me de best oplossing.
praat je jezelf niet tegen zo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
En toch sta ik aan de kant van Nick.. Maxime komt overal mee wegZo te zien met dit dus ook
Ik hoop gewoon dat Ludo Nick voorgoed wegstuurtLijkt me de best oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |