Te geweldig was hetquote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet alleen Christophe, maar ook Erik en Marjolein.
quote:
Dat dus...quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef Frey het volgende:
Zo jammer dat Nick er straks weer een keer uit gaat. Wel tof dat hij echt meerdere maanden blijft en niet maar voor een maandje is teruggekomen. Maar ik wil hem er gewoon weer vast in.
Neeeequote:
Bedoel je in normale tijd of GTST jaren?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de waarheid komt altijd uit. Desnoods 2,5 jaar later ().
Helaas in normale tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:45 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Bedoel je in normale tijd of GTST jaren?
Want dat is Silquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die straks niet eens de vader blijkt te zijn
Is al ruim een maand bekend, LetsGame had het hier destijds gepostquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 5 zou toch vandaag uitkomen of vergis ik me? Op bol.com staat ineens 22-11.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing en Sjors zijn echt smerige mensen eerst poes lief over die baby etc en als ze de buit binnen hebben is het van ja je mag het kind 1 keer per maand zien. Alsof dat kan met maar 3 sets per aflevering.
Ja, ik ben juist niet van het heel jong kinderen krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef ejiraM het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 2 kinderen en een baan niet heel erg vreemd vind op je 25e hoor, Lana is ruim een jaar dus dan was ze 24 toen ze die kreeg.
Dat is juist een van de geloofwaardigere dingen aan GTST
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._o_They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
je vergeet alleen dat ze met twee kinderen wonen in een studente huis. Alsof de kinder bescherming daar mee eens is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef ejiraM het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 2 kinderen en een baan niet heel erg vreemd vind op je 25e hoor, Lana is ruim een jaar dus dan was ze 24 toen ze die kreeg.
Dat is juist een van de geloofwaardigere dingen aan GTST
idd hij kan in het rijtje Dennis, Pascalle Barbara etc en nog meer . Zo hatelijk als personages zo gaan doen over iemand anders kind.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:06 schreef Frey het volgende:
Charlie en Danny gaan eruit, maar wie verlost ons van Bing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |