quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Edwin![]()
Je kunt hetzelfde zeggen van de "NickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."- en "Bing
"-berichten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef DeLuna het volgende:
Edwin![]()
Ja, sorry. Maar hij deed toch ook niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Neuh maar de hele situatie is niet zo leuk.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, sorry. Maar hij deed toch ook niet leuk
Ik ben ook klaar met de "baby gezeikquote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt hetzelfde zeggen van de "Nick"- en "Bing
"-berichten.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef alors het volgende:
Maar Edwin had gister wel Blistex/Labello/Purol op
Dat bleek wel bij de dood van Rosa.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niks mis met Gigi's uiterlijk, maar ik vind Lorena zo overdreven gespeeld en ietwat kinderlijk neergezet. Ze heeft soms het serieusheidsgehalte van Myriam van der Pol, als ze haar nou wat echtere en serieuzere verhaallijnen zouden geven dan kwam Gigi ook wat meer tot haar recht.
Jonge, hij ging de aardappels afgietenquote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Weten ze wel zeker of Valentijn er echt eentje van de Sanders clan is?
Hij kan alleen maar onzin brabbelen en schaapachtig lachen.
Volgens mij is de Charlie-gen het meest dominant aanwezig.
Toen Rik, Charlie uitnodigde voor pizza, was mijn eerste gedachte: Thuisbezorgd.nl.
Maar dat viel me nog reuze mee.
Ik heb een sterk vermoeden, dat Hugo eventjes ging fappen op het toilet van De Koning.
Ik vind dit ook weer zo ver gezocht.. Een foute man goed proberen te maken, okay, maar wat moet je in godsnaam nou met iemand die nog net niet te dom is om te poepen en sociaal 10 jaar achterloopt? En zeker Lorena, die zeker wel beter kan krijgen. Het enige wat dit personage nog kan redden is dat het een psychopaat blijkt te zijn, maar daar kan ik me bijzonder weinig bij voorstellen...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Niks mis met Gigi's uiterlijk, maar ik vind Lorena zo overdreven gespeeld en ietwat kinderlijk neergezet. Ze heeft soms het serieusheidsgehalte van Myriam van der Pol, als ze haar nou wat echtere en serieuzere verhaallijnen zouden geven dan kwam Gigi ook wat meer tot haar recht.
Inderdaad. De Sanders verhaallijn blijft leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:25 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad. De Sanders verhaallijn blijft leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha idd, hij heeft volgens mij echt maar 1 hersencel!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dit ook weer zo ver gezocht.. Een foute man goed proberen te maken, okay, maar wat moet je in godsnaam nou met iemand die nog net niet te dom is om te poepen en sociaal 10 jaar achterloopt? En zeker Lorena, die zeker wel beter kan krijgen. Het enige wat dit personage nog kan redden is dat het een psychopaat blijkt te zijn, maar daar kan ik me bijzonder weinig bij voorstellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind hem wel mega grappig. Ik heb hem liever dan Edwin, Bing & Sjors
aflevering van morgen:Ja ik moest ook wel kostelijk om hem lachen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag toch hopen dat het een gast rol isquote:Op donderdag 17 november 2011 09:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is hugo een gast rol of hebben we weer een ergenis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |