Oh, oke. Dan is het goed.quote:Op zondag 13 november 2011 13:46 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Het gaat me meer om mensen die zeggen dat ze bi zijn om te verdoezelen dat ze homoseksueel zijn. Maar uiteindelijk hebben deze bi's allen iemand van hetzelfde geslacht en gebruiken ze het woord bi omdat dat net wat beter klinkt.
heb ik zelf ook een tijdje gedaan, maar dat lost weinig op. Heeft Ferry nu ook door.
Wowquote:
Mede door een goede acteur -> Erik de Vogel.quote:Op zondag 13 november 2011 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow
Wat een prachtige wraak voor Nick, eigenlijk. Maxime legt zélf uit waarom ze haar lot verdient. Nu hoop ik echt dat ze het onrecht krijgt waar ze recht op heeft. Het zou geweldig zijn als zij de schuld blijft krijgen![]()
En Amy moet terug naar Ludo, natuurlijk.
Wat een intensieve, lange en goede scene voor GTST
Nice!quote:
Zo beter toch.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan niet quoten op fok forum mobiel, dus doe ik het even zo. Rond het einde van het vorige topic werd ik door user Knagsje uitgemaakt voor pisvlek en topichunter. Hier ben ik absoluut niet van gediend. Te meer omdat ik deze 'knagsje' zelf nooit in dit topic zie behalve om dergelijke aantijgingen te maken. Ik was overigens niet aanwezig om het nieuwe deel te openen (dat was te merken, het duurde even voor het nieuwe deel geopend werdWel een tip, kopieer in het geval van een nieuw deel de OP van Frey's website over. Nu staan die Stan Nijholt dingen namelijk weer in de OP
), ik was namelijk bezig met mijn DVD-box van seizoen 4 (thanks again FOK!). Zojuist de laatste aflevering van DVD 10 gezien. Op de helft dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:
We hopen niet dat dit de nieuwe hunk voor Lorena wordtquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef alors het volgende:
wtf is die nieuwe voor lbo zwakstromer dan?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
We hopen niet dat dit de nieuwe hunk voor Lorena wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ze nog niet gelezen. Heb je ze voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kunnen GTST beter 'The NeverEnding Sjors-wil-een-baby Story' noemen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Is het erg als ik steeds aan dit plaatje denk bij het babygezeik?
[ afbeelding ]
Dan heb je even een paar weken rouw en boosheid en daarna is het klaar. Nu gaat het gezeik sowieso maanden en misschien wel jarenlang door.
Nee, dat wens ik zelfs een soap personage niet toe.quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je even een paar weken rouw en boosheid en daarna is het klaar. Nu gaat het gezeik sowieso maanden en misschien wel jarenlang door.
Ehm, is dat niet wat Bing niet zo lang geleden met een stuur heeft gedaan? Moeten er nog meer mensen op ideeën gebracht worden?quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |