Inderdaad. Wat een verschrikkelijk figuur is dat. Het zal je zoon maar zijn ...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lucas: Edwin, wat kijk je moeilijk en wat doe je raar?
Beste Lucas, jij moet je pas zorgen gaan maken als Edwin een keer NIET raar & moeilijk doet!
Anton had Edwin vroeger eens wat vaker een schop onder z'n kont moeten geven!
Eens, Bing begon leuk, maar ik vind hem al een egoïstische debiel sinds Sjors vreemdging met Milan en hij wekenlang nietszeggend boos bleef doen. Sinds Dorotea overleden is, is hij nog veel erger geworden vind ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef Madame_Paon het volgende:
En Bing is echt een enorme eikel.
ik vind bianca nog het meest sympatiek in deze kwestie.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:17 schreef kissaa het volgende:
Pa en ma Bouman komen me ook de neus uit. Ze bemoeien zich overal mee.
Het kinsje-gedoe was ook weer tenenkrommend.
En ik blijf stug doorkijken, al 20 jaar lang
Ik zag het ook!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend te zien dat ze een lege vorm in de oven stoptemaar ik weet het niet zeker.
Jij bedoel seks. Nee daar doet ie niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:12 schreef ZaZoe het volgende:
Lorena stort zich op een bouwvakker die nog maagd is, kan nog leuk worden.
Nog niet nee,...nog niet..quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Jij bedoel seks. Nee daar doet ie niet aan.
Gelukkig mag hij niet te veel in beeld komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef James1988 het volgende:
Godsamme, Valentijn is echt niet goed wijs zeg.
Die zoen ligt ook echt alleen aan Ron volgens hem.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is Edwin toch een verschrikkelijke egocentrische zak.![]()
![]()
![]()
![]()
Het meest walgelijke personage dat ik ooit in GTST gezien heb.
En hij wordt elke aflevering erger.
Natuurlijk ligt het alleen aan Ron. Edwin heeft immers altijd gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Die zoen ligt ook echt alleen aan Ron volgens hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |