Hetgeen dus op zich ook voor haar andere vrienden geldt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het ook niet schandelijk of zo, maar ik vind het gewoon niet getuigen van ware vriendschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef Frey het volgende:
De cliff foto belooft in ieder geval iets beters dan vorig jaar.Misschien komt Wiet binnen en schiet Nina dood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vraag ik me ook weleens af, het lijkt net of het een sport voor haar is hem zoveel mogelijk onderuit te halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Gaat Bianca er dood aan als ze het voor haar man op neemt of zoKom op, schop die Rik ff lekker je huis uit i.p.v. het voor hem op te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat dus nog effe door ook. Wat leiden die mannen tegenwoordig een verstikkend leven zeg
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef DeLuna het volgende:
Oh mooi, ik vind overigens dat als Jef zo dadelijk weer terug is hij, Laura en Sil ook maar eens een normaal huis moeten krijgen. Een replica van Huize Alberts # decor 1 ofzo, dat ze tijdelijk hebben verhuurd en nu weer betrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
idd. ik heb het altijd jammer gevonden dat ze eruit ging.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Frey het volgende:
Karin mogen ze van mij best terughalen voor een mooie verhaallijn met Jef straks.
Henriëtte Tol
Jef Albertsquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Op 7.50
Jef als een ouderwetsere man dan Anton
In elk geval mooi dat ze dat doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Je punt dat de serie een meer volwassen karakter moet terug vinden, begrijpen wij volkomen. Hiervoor zullen we een mooie en gepaste oplossing moeten vinden. In de schrijversvergadering van aanstaande maandag zetten we jouw punt in ieder geval op de agenda.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat er echt eens iets mee gedaan wordt.
Er zijn een hoop personages die ik graag zie gaan, maar Maxime hoort daar absoluut niet bij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laten wij allen hopen dat Maxime snel het loodje legt .
Inderdaad. Charlie, Edwin, Bianca, Rik, Bing, Danny, Nina, etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:54 schreef Frey het volgende:
Ik zie op het moment liever andere personages gaan dan Maxime.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Er zijn een hoop personages die ik graag zie gaan, maar Maxime hoort daar absoluut niet bij.
Vind het ook echt leuk om haar en Lorena samen te zien spelen. Zou eigenlijk best leuk zijn als die twee vriendinnen werden, ze zijn allebei lekker verkniptquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Vind het ook echt leuk om haar en Lorena samen te zien spelen. Zou eigenlijk best leuk zijn als die twee vriendinnen werden, ze zijn allebei lekker verknipt
Liever vandaag dan morgen.quote:
Heb ik niet echt iets tegen, maar ik heb er ook niets mee.quote:Edwin
Moet meer achter haar man staan, maar hoeft van mij zeker niet weg.quote:Bianca
Zeker niet weg, maar de schrijvers zijn hem wel enorm aan het verkloten.quote:Rik
Voegt helemaal niks toe, weg graag.quote:Bing
Voegt helemaal niks toe, weg graag.quote:Danny
Is een echte zeur geworden, terwijl ze in het begin nog volledig achter haar vader stond. Hoeft niet weg van mij, maar dan moeten ze wel wat aan de houding van het personage doen.quote:Nina
Dat je Valentijn & Amy al heel lang niet meer heb gezien, kan ik wel even uitleggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef Moofasah het volgende:
Ook vind ik het ongeloofwaardig hoe weinig die kinderen een rol spelen in het verhaal. Maxime ontvangt mannen thuis voor seks, en waar Amy op dat moment is doet er natuurlijk weer niet toe. Lorena komt langs voor het bespreken van wraakacties, Amy is natuurlijk weer ''toevallig'' op school of bij een vriendinnetje slapen.
Charlie heeft een zoontje, maar de meeste tijd vergeet ik dat gewoon. Als ik dan de naam Valentijn hoor denk ik, och da's waar ook. En als je ze erover hoort praten doen ze ook nog alsof ze het bijzonder druk hebben met de opvoeding van die kinderen, yeah right
Ik hoop dat Ludo er als winnaar uitkomt en dan niet alleen ten koste van Frederik, maar ook ten koste van Maxime en Lorena.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:15 schreef Frey het volgende:
Ludo is nu eindelijk weer zichzelf. Geen gezeik meer met Maxime, Nina gewoon haar gang laten gaan en eindelijk weer eens zaken.
Ik hoop alleen dat die wraakactie van Maxime en Lorena hem niet gaat schaden, maar dat hij erbij betrokken wordt. Anders begint dat gezeik alweer.
Ludo always wins, want Ludo is de baasquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ludo er als winnaar uitkomt en dan niet alleen ten koste van Frederik, maar ook ten koste van Maxime en Lorena.
Graagquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef Frey het volgende:
Je zou beter bij die vergadering kunnen zitten.
Ging hij er toen niet op eigen verzoek uit? Ik heb hem overigens niet meegemaakt, maar het lijkt me wel een leuk karakterquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Deze meneer had ik ook terug gezien!
[ afbeelding ]
Toen ik zag dat Hugo Metsers III de broer van Ludo ging spelen, dacht echt van waarom hij?"
Maar het bleek een geniaal idee.
Heeft zeer veel leuke scènes opgelevert met Ludo, Stefano & Roxy Belinfante.
Toen keek je nog echt uit naar een nieuwe GTST aflevering!
Nu denk je waar gaat het vandaag weer over?
Het geneuzel van Wiet, Nina trekt een pruilgezicht, Rik zet zich weer eens voor lul...
Jammer, GTST schrijvers kijk eens op het FOK Forum, allemaal goede verhaallijnen en nog GRATIS ook!
Haha ja Marcus die was echt geniaal grappig. Echt een sukkel die snel geld wou verdienen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Deze meneer had ik ook terug gezien!
[ afbeelding ]
Toen ik zag dat Hugo Metsers III de broer van Ludo ging spelen, dacht echt van waarom hij?"
Maar het bleek een geniaal idee.
Heeft zeer veel leuke scènes opgelevert met Ludo, Stefano & Roxy Belinfante.
Toen keek je nog echt uit naar een nieuwe GTST aflevering!
Nu denk je waar gaat het vandaag weer over?
Het geneuzel van Wiet, Nina trekt een pruilgezicht, Rik zet zich weer eens voor lul...
Jammer, GTST schrijvers kijk eens op het FOK Forum, allemaal goede verhaallijnen en nog GRATIS ook!
Klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ging hij er toen niet op eigen verzoek uit? Ik heb hem overigens niet meegemaakt, maar het lijkt me wel een leuk karakter
Net als Bennie den Haan, Wilbert Gieske, Bruni Heinke etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Klopt.
Hij vond het na anderhalf jaar wel genoeg, maarrrr wil nu graag weer terugkomen als Marcus Sanders.
Dat heeft hij zelf aangegeven, maar is natuurlijk nooit gevraagd.
Zeker niet jong genoeg meer, volgens de schrijvers
Het probleem is dat de schrijvers als excuus hebben gebruikt dat Marcus nog een baby was ten tijde dat Maxime door Ludo werd neergeschoten als kind. Terwijl je Ludo daar als 8 jaar jongetje rond ziet lopen. Iets wat vreemd is want toen Marcus in de serie zat was hij maar een jaar of 2 jonger dan Ludo . En volgens mij heeft Hugo Metsers best een oude kop gekregen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Klopt.
Hij vond het na anderhalf jaar wel genoeg, maarrrr wil nu graag weer terugkomen als Marcus Sanders.
Dat heeft hij zelf aangegeven, maar is natuurlijk nooit gevraagd.
Zeker niet jong genoeg meer, volgens de schrijvers
Bennie den Haan was ook perfect gecast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Net als Bennie den Haan, Wilbert Gieske, Bruni Heinke etc.
Ja, inderdaad, al vond ik het wel jammer dat ze Tim Gunther (John Alberts) nooit teruggevraagd hebben in die tijd. Vond hem ook een geweldig karakterquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Bennie den Haan was ook perfect gecast.
Die jongen had echt de zoon van Bartho Braat kunnen zijn, qua uiterlijk.
Echt een jongere uitvoering van Jef en ook een leuke rol als bad guy, maar wel altijd loyaal aan z'n vader.
Nogmaals, de betere tijden!
Ja mja, het komt in het echt ook wel eens voor dat een jongere broer er ouder uitziet dan zijn oudere broersquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is dat de schrijvers als excuus hebben gebruikt dat Marcus nog een baby was ten tijde dat Maxime door Ludo werd neergeschoten als kind. Terwijl je Ludo daar als 8 jaar jongetje rond ziet lopen. Iets wat vreemd is want toen Marcus in de serie zat was hij maar een jaar of 2 jonger dan Ludo . En volgens mij heeft Hugo Metsers best een oude kop gekregen.
Maar zijn terug keer zou echt geweldig zijn. Moet je voorstellen dat hij met Nick een bedrijf heeft en dan alles verkloot. De gedachten alleen al doen me grinniken.
Ik zie het al voor me met een dronken Marcus en een woedende Nick.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zijn terug keer zou echt geweldig zijn. Moet je voorstellen dat hij met Nick een bedrijf heeft en dan alles verkloot. De gedachten alleen al doen me grinniken.
Dronken Marcusquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me met een dronken Marcus en een woedende Nick.![]()
Echt te onrealistisch, hij hoort haar naar iemands naam vragen: 1) Gaat er direct vanuit dat zij zich als diegene voordoet 2) Zaagt er onnatuurlijk lang over door. Als er niet iets aan de hand geweest was had ie helemaal niet zo doorgevraagdquote:
Och zo ging het in eerdere seizoenen ook en andere soaps gebruiken dit ook heel vaak, vind ik nog wel kunnen. Beter dan zo een einde waarbij iemand alleen emotioneel in de camera kijkt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef James1988 het volgende:
Ja hoor, te toevallig weer. Ludo die Lorena betrapt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier is zelfs een naam voor: SORAS en is op zich binnen elke soap wel aanwezig, maar het blijft inderdaad maf in bepaalde gevallen.
Jack heeft iets gehad met Anita, die 18 jaar was toen hij nog geboren moest worden en later met Janine, die al een vrouw van midden 20 was toen hij nog een baby was
[..]Blij dat ik geen last heb van SORAS, ondanks dat mn leven soms spannender is dan het script van GTSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het zou mij niks verbazen als Stefano straks even terugkomt voor het huwelijk van Nina. De band tussen Stefano en Nina is altijd wel okay geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Nog iemand die ik weer terug wil zien in GTST, Stefano Sanders!
[ afbeelding ]
Ik weet het, alweer iemand van de Sanders clan, maar dat zijn ook de leukste personages.
Lijkt me ook leuk dat Stefano gaat vaderen over Lucas.
Lucas heeft wel een leuke rol, maar sinds hij met Edwin samen is, is ie toch minder boeiend geworden.
Nog wel af en toe een scherpe opmerking.
The Sanders family
Toch benieuwd wat er nu gebeurt. Als Lorena bekent en Ludo wil meedoen kan het nog leuk worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef James1988 het volgende:
Ja hoor, te toevallig weer. Ludo die Lorena betrapt
vraag ik me toch af wat vind je dan wel interessant op dit moment in gtst ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
3/4 doorgespoeld, dat hele bruiloftsgezeik en Lorenagedoe boeit me niks
Ja, de wraakactie op Frederik lijkt me toch best interessant.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat vind je dan wel interessant op dit moment in gtst ?
Dat vond ik juist erg boeiend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
3/4 doorgespoeld, dat hele bruiloftsgezeik en Lorenagedoe boeit me niks
Nou eh, de Bouwhuisjes?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat vind je dan wel interessant op dit moment in gtst ?
Maar werken die ogen ook bij Ludo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan Lorena niet goed uitstaan, met d'r onschuldige Bambi-ogen... en dan helemaal niet hoe ze d'r moeder emotioneel chanteert
Och je hoeft je alleen je eigen filmpje te bekijken om het antwoord daarop te weten:quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och je hoeft je alleen je eigen filmpje te bekijken om het antwoord daarop te weten:
Ludo's ogen hadden in ieder geval wel een uitwerking op haar
Nieuwe set, neem ik aan. De tijd van het ombouwen van decors is wel voorbij denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Frey het volgende:
Eens kijken wat ze met het huis van de Bouwhuisjes gaan doen. Nieuwe set of bouwen ze het gewoon om?
Vandaag begint dan de bouw voor het huis van morgen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef PeterKelder het volgende:
De tijd van het ombouwen van decors is wel voorbij
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Vandaag begint dan de bouw voor het huis van morgen.
En hier het refrein:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best veel boeiende dingen de komende tijd.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En hier het refrein:
Goede Setjes, Slechte Setjes
Een set verdwijnt, een set verschijnt
Oude setjes zijn het eind
Nieuwe setjes zijn het niet
Soms goed vast en soms ook niet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:09 schreef Frey het volgende:
Hopelijk worden ze op een goede manier beëindigd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best veel boeiende dingen de komende tijd.quote:![]()
Inderdaad. En vroeger had je verschillende horecagelegenheden (Royal Prince Hotel, Hotel Het Centrum, The Blue Note, De Heavy Heaven). Nu komen ze alleen nog in De Koning, De Rozenboom en Charliesquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat me naast nog te bedenken wat vroeger beter was.
Vroeger had je nog wel eens opnames op locatie. Als er dan bijvoorbeeld iemand ontvoerd was dan gebeurde dat ergens in een loots. Nu wordt alles opgenomen in de vaste sets dus krijg je een kamer in de rosegarden.
Met de wraak op Frederik, de verdwijning van Jef en de doordraaiende Wiet zijn er eindelijk weer eens wat boeiende verhaallijnen. Ik weet nog niet precies wat we kunnen verwachten, maar ik denk in ieder geval dat het beter wordt dan de afgelopen jaren. Zeker dan vorig jaar, maar dat is ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:13 schreef PeterKelder het volgende:
Hopelijk worden ze op een goede manier beëindigd!
Nee, dat is helemaal niet moeilijk. De cliff van vorig jaar is echt de slechtste everquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Met de wraak op Frederik, de verdwijning van Jef en de doordraaiende Wiet zijn er eindelijk weer eens wat boeiende verhaallijnen. Ik weet nog niet precies wat we kunnen verwachten, maar ik denk in ieder geval dat het beter wordt dan de afgelopen jaren. Zeker dan vorig jaar, maar dat is ook niet moeilijk.
De laatste jaren komen ze echt met de meest vreselijke sets zoals die Sapoase. Die was er ook niet lang. En toen ze het huis van Jef en Sylvia ineens groen maakten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. En vroeger had je verschillende horecagelegenheden (Royal Prince Hotel, Hotel Het Centrum, The Blue Note, De Heavy Heaven). Nu komen ze alleen nog in De Koning, De Rozenboom en Charlies
Dat is inderdaad niet normaal. Volgens mij kunnen ze daar weer eens een bijeenkomst houden voor anonieme alcoholistenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan als je nagaat hoe vaak iedereen op een doordeweeks dag wel niet even bij de Koning langs gaat. Het merendeel van de cast zit er minimaal 3 keer per week daar in de Koning. stelletje zuip schuiten.
Zoals ieder jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:19 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens schijnt dat de informatie en de foto voor de aankomende zomercliff weer te vroeg naar buiten is gekomen.
De Sapoase was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef Frey het volgende:
[..]
De laatste jaren komen ze echt met de meest vreselijke sets zoals die Sapoase. Die was er ook niet lang. En toen ze het huis van Jef en Sylvia ineens groen maakten.
Sinds wanneer bestaat de cliff-foto eigenlijk? Ik kan me wel herinneren dat er een cliff-foto van seizoen 13 was (Valerie die hysterisch naast een bewusteloze Charlie zit), maar waren die daarvoor ook al?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Zoals ieder jaar.
Ik vond het dit jaar zelfs wat aan de late kant.
Het heeft zelfs al op de GTST site zelf gestaan toen het uitgelekt was. Dat is nu weer weggehaald, al is de pagina er nog wel.
Ik kan het me ook pas vanaf seizoen 13 herinneren. Dat was trouwens een slappe cliffhanger. Jammer, want ik vond het wel nog een sterk seizoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Sinds wanneer bestaat de cliff-foto eigenlijk? Ik kan me wel herinneren dat er een cliff-foto van seizoen 13 was (Valerie die hysterisch naast een bewusteloze Charlie zit), maar waren die daarvoor ook al?
De verhaallijn rondom Ray en Benjamin in de grot vond ik destijds ontzettend leuk, weet ik nog. Lachen ook dat ze als vijanden in die grot belandden en er als goede vrienden uitkwamenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik kan het me ook pas vanaf seizoen 13 herinneren. Dat was trouwens een slappe cliffhanger. Jammer, want ik vond het wel nog een sterk seizoen.
Dat Charlie het zou overleven wisten we al, want Lieke zou de rol gaan overnemen. Benjamin en Ray die tegenover elkaar stonden vond ik ook tevenvallen. Die maandag erna, dat ze van die rots af vielen, was veel spannender geweest. De bevalling van Laura vond ik ook niet zo denderend. Het meest machtige moment was de comeback van Martine Hafkamp.
Dat vond ik ook een leuke verhaallijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef PeterKelder het volgende:
De verhaallijn rondom Ray en Benjamin in de grot vond ik destijds ontzettend leuk, weet ik nog. Lachen ook dat ze als vijanden in die grot belandden en er als goede vrienden uitkwamen
quote:kwamen ze met Mister Mooiboy en Mister Ik-kijk-alsof-ik-moet-poepen
Ligt eraan hoe je dat bekijkt. Nick zat wel altijd in de laatste aflevering.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand beweerde dat sinds Nick Sanders er in zit hij in elke cliffhanger mee heeft gedaan is dat eigenlijk zo
Er zit haar in mijn sap.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef James1988 het volgende:
Het enige dat nog triester is is Charlie's... een kapsalon/sapjesbar. Alsof dat ooit zou mogen.
Ook wel een beetje terecht dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat bekijkt. Nick zat wel altijd in de laatste aflevering.
De daadwerkelijke zomercliffhangers:
14 > Brand, bijna de hele cast
15 > Had Nick de cliff met Stefano en Yasmin
16 > Wel een aandeel, maar de cliff was voor Ludo en Janine
17 > Wel een aandeel, maar de cliff was voor Vadim en Bing/Jack
18 > Nick
19 > Nick
Ik moet daarbij ook zeggen dat Nick vaak een van de boeiendste personages was in de zomercliffhangers. De rest was vaak flut.
Er werd een tijdje geleden ook wel eens gezegd dat Ludo te vaak in de zomercliffhanger zat. Maar als hij er een keer niet in zat(de 13e, net besproken), dan was het wel meteen minder.
Het idee was goed, maar de uitwerking...quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, de clif van seizoen 17, dat was me een sterke(
)
18 was ook al zo sterk met Anita en Rik die van het balkon pleuren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, de clif van seizoen 17, dat was me een sterke(
)
Toen wisten de schrijvers nog echte vriendschappen te creëren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een leuke verhaallijn.
Was ook een mooie vriendschap daarna.
Toen ik de shortie zag, kwam ik niet meer bij van zulke onzinquote:![]()
![]()
![]()
Ik zag al een beetje aankomen dat het een flutcliff zou worden, dus ik bekeek toen al de shortie. Nou, toen wist ik het wel...
Dit jaar bekijk ik die shortie niet. Hopelijk word ik aangenaam verrast.
Ik denk dat ik ga voor de preview op RTL Lounge die dag.
De schrijvers gaven achteraf toe dat ze het zelf ook geen sterke cliff vonden, maar meer een herhaling van de cliff van seizoen 16.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Het idee was goed, maar de uitwerking...
Ludo werd eindelijk weer slecht, maar de reden om wraak te nemen op Robert was belachelijk. Als hij nou zoiets bij Dian gedaan had, dan was het te begrijpen. Met Vadim had ik iets spectaculairders verwacht, komt hij met een soort zakmesje.
Klopt, maar behalve dat, ze maakten ook wel eens een eenvouding decor voor eenmalig gebruik. Bijvoorbeeld toen Robert ging solliciteren nadat ie ontslag had genomen bij Nico Stenders in seizoen 1. Of Arnie en Tim dat computerplan presenteerden aan Koen Heeze (althans de acteur die hem vertolkte). Droeg wat mij betreft bij aan een grotere en echtere gtstwereldquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. En vroeger had je verschillende horecagelegenheden (Royal Prince Hotel, Hotel Het Centrum, The Blue Note, De Heavy Heaven). Nu komen ze alleen nog in De Koning, De Rozenboom en Charlies
Ik hoop dat Lieke van Lexmond alleen maar belangrijker wordt in televisie en theaterland, dat is de enige manier waarop we mogelijk van Charlie afkomen namelijk. Tenzij ze de rol weer recasten, maarja als Tamara Brinkman de rol overneemt heb ik daar weinig problemen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ga even een voorspelling doen.
Charlie gaat Rikki enorm helpen met Rikki's eetprobleem.
Als Rikki er eindelijk vanaf is, zijn ze de grootste vriendinnen geworden en is het hele vreemdgaanverhaal vergeten & vergeven![]()
Kortom Charlie is weer eens weggekomen met haar egoïstisch & irritante gedrag.
Nina is niet de verwende prinses die altijd haar zin krijgt, maar Charlie
Het ziekenhuis leek in het eerste seizoen ook veel groter, omdat er telkens een nieuw decor werd gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar behalve dat, ze maakten ook wel eens een eenvouding decor voor eenmalig gebruik. Bijvoorbeeld toen Robert ging solliciteren nadat ie ontslag had genomen bij Nico Stenders in seizoen 1. Of Arnie en Tim dat computerplan presenteerden aan Koen Heeze (althans de acteur die hem vertolkte). Droeg wat mij betreft bij aan een grotere en echtere gtstwereld
Tamaraquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lieke van Lexmond alleen maar belangrijker wordt in televisie en theaterland, dat is de enige manier waarop we mogelijk van Charlie afkomen namelijk. Tenzij ze de rol weer recasten, maarja als Tamara Brinkman de rol overneemt heb ik daar weinig problemen mee.
Petje af hoor, het is me nooit zo opgevallen, maar zo zie je maar, met simpele middelen kan je de kijker gewoon de indruk geven dat er meer is dan alleen horeca.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het ziekenhuis leek in het eerste seizoen ook veel groter, omdat er telkens een nieuw decor werd gemaakt.
Maar ze konden ook gewoon decors twee keer gebruiken. Volgens mij is het voorbeeld van jou (Robert gaat solliciteren bij Neil van Dongen) opgenomen in het decor van Martine's kantoor bij de escortservice. Een deel van het decor van de Hogendoorn Company in seizoen 2 werd later hergebruikt voor het kantoor van Arnie's baas bij Santing Diamonds en de receptiebalie kwam van de receptie-set van het Royal Prince Hotel. In seizoen 3 werd het vakantiehuisje waar Laura met Sanneke Strijbos onderduikt twee keer opnieuw gebruikt (eerst als hotelkamer waar Frits onderduikt en later als decor waar Alice de Boer Helen gijzeld). De spreekkamer van Simon werd in seizoen 3 ook gebruit als fotostudio (er stond simpelweg een scherm voor de deur die de spreekkamer met de wachtkamer verbindt) en zo zullen er vast nog meer voorbeelden zijn
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:09 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best veel boeiende dingen de komende tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Voor mij werd het personage Charlie wel voor het eerst niet meer irritant om naar te kijken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tamara
Maar ja, een rol recasten betekent niet automatisch dat het karakter een stuk leuker wordt
Het irriteert me ook dat De Koning en De Rozenboom hun flair hebben verloren. De Koning gaat nog wel (is godzijdank redelijk hetzelfde gebleven), maar De Rozenboom vindt ik steeds minder en onrealistischer worden. Toen het alleen een restaurant was (in seizoen 1 en 2) vond ik het een geweldige set, toen het in seizoen 3 ineens een hotel werd vond ik het nog wel oké, maar sinds een paar jaar vindt ik die set niets meer in wat het ooit was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Petje af hoor, het is me nooit zo opgevallen, maar zo zie je maar, met simpele middelen kan je de kijker gewoon de indruk geven dat er meer is dan alleen horeca.Als ik kijk naar grote amerikaanse soaps dan valt het me namelijk op dat het merendeel plaatsvindt in huis, op kantoor en soms de horeca, zeker niet elke dag in ieder geval.
Het is ook een beetje jammer dat plekken als de Koning en de Rozenboom een deel van hun flair hebben verloren. De koning was ooit een echte kroeg, waar vooral jongeren kwamen en de Rozenboom echt een heel chique restaurant voor wie het kan betalen. Nu is allemaal zo alledaags geworden.
Nee, dat welquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij werd het personage Charlie wel voor het eerst niet meer irritant om naar te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik heel verbazend, Janine die bewerkstelligd dat Maxime uit balans raakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hè, begint dat mens nou weer te zeiken, ze heeft al alles verkloot wat ze kon verkloten, ze verdiende niks, maar kreeg toch weer alles en ze blijft die hooischuur maar opensperren. Kan Nick haar niet van een cliff afgooien als ie terugkomt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och jee Anton is de laatste tijd een stuk symphatieker dus ze gaan de beste man weer eens de zwarte piet toespelen
Een heer met stijl
Aukje was toch niet altijd irritant ? Persoonlijk vond ik Aukje wel leuk als Charlie,quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij werd het personage Charlie wel voor het eerst niet meer irritant om naar te kijken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zal wel een onzinnig iets zijn: dat-ie het servies in de verkeerde doos heeft gedaan oid. En vervolgens wordt er weer een hele verschrikkelijke verhaallijn aan opgehangen die minstens twee maanden gaat durenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Rozenboom lijkt meer te fungeren als een openbaar dorpsplein dan als een restaurant. In seizoen 1 was het toch al een hotel? Daar bleven Arnie en Annette slapen en toen dacht Annette nog dat Arnie misbruik van de situatie had gemaakt de volgende dag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het irriteert me ook dat De Koning en De Rozenboom hun flair hebben verloren. De Koning gaat nog wel (is godzijdank redelijk hetzelfde gebleven), maar De Rozenboom vindt ik steeds minder en onrealistischer worden. Toen het alleen een restaurant was (in seizoen 1 en 2) vond ik het een geweldige set, toen het in seizoen 3 ineens een hotel werd vond ik het nog wel oké, maar sinds een paar jaar vindt ik die set niets meer in wat het ooit was.
Helaas? Ze kwam toen Kim wegging, ging in hetzelfde huis wonen en kreeg met Jef te maken. Die vergelijking niet maken destijds was haast onmogelijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aukje was toch niet altijd irritant ? Persoonlijk vond ik Aukje wel leuk als Charlie,
Helaas heb je altijd de vergelijking Kim Charlie getrokken en dan verliest Charlie natuurlijk altijd.
Een bitcherig, verongelijkt en nog egocentrischer/egoïstisch chagerijnig ding.quote:Maar opzicht in het begin en vooral tijdens het lesbische gebeuren met Isabella vond ik Charlie altijd erg leuk om naar te kijken. Aukje was als Charlie altijd zo lekker naief maar ook vrolijk. Bij Lieke is het opeens een chagrijnig ding geworden.
Mijn god dat meisje met john in het begin wat slecht geacteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De Rozenboom lijkt meer te fungeren als een openbaar dorpsplein dan als een restaurant. In seizoen 1 was het toch al een hotel? Daar bleven Arnie en Annette slapen en toen dacht Annette nog dat Arnie misbruik van de situatie had gemaakt de volgende dag.
6.00
Wat kon die Chris Joles toch acteren zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:08 schreef Frey het volgende:
De "huidige" Rozenboom was eerst ook veel mooier.
Het was gewoon een vreselijk dieptepunt. Ik probeerde altijd vrij positief te blijven, maar hier ging ik ook alleen nog maar klagen. Sowieso vond ik seizoen 20 niet veel. Het was voor het eerst in al die jaren dat ik afleveringen oversloeg en alleen de shorties bekeek. Ook dit seizoen heb ik dat nog regelmatig gedaan, zeker in het begin. Ik kwam ook minder vaak in de topics. De laatste tijd post ik weer heel veel. Dat komt aan de ene kant door mensen als jij waarmee ik lekker over het oude GTST kan praten. Dit natuurlijk in combinatie met de komst van de dvd boxen. Aan de andere kant beginnen de huidige verhaallijnen nu ook eindelijk te lopen en de laatste tijd volg ik het weer op de voet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef PeterKelder het volgende:
Toen ik de shortie zag, kwam ik niet meer bij van zulke onzinToen stond er op zappen.blog een artikel over met de titel: "Wat een Bassie & Adriaan aflevering!" Maar zelfs een willekeurige aflevering van B&A had nog meer spanning
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat kon die Chris Joles toch acteren zeg.
Ja, dat slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/dian.xml
Schandalig dat zij en Lotte op de site niet eens meer worden genoemd. Zo gaat dat na een recast.
Dat muziekje er ook bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:25 schreef Frey het volgende:
4:35
Bassie & Adriaan en het geheim van de pony.
Pff, wat was die blonde toch een vervelend wijf. Blij dat die eruit is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:25 schreef Frey het volgende:
4:35
Bassie & Adriaan en het geheim van de pony.
Dat was ook wel een gevalletje "hoe verpest je een karakter zo snel mogelijk".quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pff, wat was die blonde toch een vervelend wijf. Blij dat die eruit is.
Hier had het moeten gebeuren, hier had Jack een bad guy moeten worden. En ik dacht ook dat het hier zou gebeuren... Verkeerd gedacht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je dit kijkt en dan realiseert wat voor idioot die Jack nu geworden is .
Ik kijk vrijwel altijd alleen de shorties, en heel af en toe kijk ik een hele aflevering terug. Ik kom hier vrijwel alleen om over het oude GTST te praten met jou, Lucas15, Heer_Van_Bartolhoven, Dr. Mikey e.a. Ik kijk dan ook erg uit naar de releases van seizoen 4 en 5, dat wordt van september t/m (sowieso) januari vrijwel alleen maar nostalgiequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was gewoon een vreselijk dieptepunt. Ik probeerde altijd vrij positief te blijven, maar hier ging ik ook alleen nog maar klagen. Sowieso vond ik seizoen 20 niet veel. Het was voor het eerst in al die jaren dat ik afleveringen oversloeg en alleen de shorties bekeek. Ook dit seizoen heb ik dat nog regelmatig gedaan, zeker in het begin. Ik kwam ook minder vaak in de topics. De laatste tijd post ik weer heel veel. Dat komt aan de ene kant door mensen als jij waarmee ik lekker over het oude GTST kan praten. Dit natuurlijk in combinatie met de komst van de dvd boxen. Aan de andere kant beginnen de huidige verhaallijnen nu ook eindelijk te lopen en de laatste tijd volg ik het weer op de voet.
Het enige wat minder is zijn de topictitels, als ik die uit de tijd van seizoen 14 en 15 zie vindt ik die erg origineel en zelfs grappig.quote:De topics lopen de laatste tijd sowieso weer net zo goed als vroeger, mede doordat het ook vaak over het oude GTST gaat. Grote kans dat het hier anders een dooie boel wordt. Vooral in 2008 en 2009 was men hier niet vooruit te branden.
Die Hans van Houten-bullshit heeft echt één van de meest grandioze scènes uit de GTST-geschiedenis gruwelijk verpestquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er nou 3 versies ?
Wat een indruk heeft die scene trouwens vroeger op mij gemaakt.
Ik kan hem nu wel duizend keer terug zien. wat een acteer spel.
De titels werden vaak gebaseerd op iets wat in het topic of in de serie gezegd was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
Het enige wat minder is zijn de topictitels, als ik die uit de tijd van seizoen 14 en 15 zie vindt ik die erg origineel en zelfs grappig.
klopt en de verhaallijn was een beetje Bassie en Adriaan stijl maar heb het net even helemaal terug zitten kijken en spannend was het wel ondanks dat het zoveel beter had kunnen zijn als het gewoon echt Frits was en niet Hans . Het kan nog steeds dat het gewoon Frits was maar dan zou hij heel de verhaallijn hebben gelogen dat is onlogisch als het maar kan helaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die Hans van Houten-bullshit heeft echt één van de meest grandioze scènes uit de GTST-geschiedenis gruwelijk verpest
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef Frey het volgende:
[..]
De titels werden vaak gebaseerd op iets wat in het topic of in de serie gezegd was.
GTST #44: Rosa: Is dit nu kubisme?
GTST #60: The Father, The Son And The Holy Bodyguard
Geweldig ja.
GTST # 39: De cock en de moord op de snolquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, inderdaadMaar ja, om nu iets leuks te linken uit het huidige GTST... dat is haast een topsport
Of Frits? Hij zei destijds (toen bleek dat Rien en hij halfbroers waren) dat Rien z'n enige broer was, maar hij moest toen al afweten van Hans' bestaan, lijkt me.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
klopt en de verhaallijn was een beetje Bassie en Adriaan stijl maar heb het net even helemaal terug zitten kijken en spannend was het wel ondanks dat het zoveel beter had kunnen zijn als het gewoon echt Frits was en niet Hans . Het kan nog steeds dat het gewoon Frits was maar dan zou hij heel de verhaallijn hebben gelogen dat is onlogisch als het maar kan helaas.
Verder doet het bestaan van Hans niet alleen afbreuk aan die scene maar ook aan Rien en Herman Hogendoorn. Vooral aan Herman waarom zou hij het altijd zo moeilijk gemaakt hebben voor Rien en Frits en waarom dan nooit bij Hans ? als Hans echt had bestaan toen die tijd waarom hebben we Herman daar dan nooit over gehoord of wat mee gezien.
Gewoon jammer maar de verhaalijn opzich vond ik wel spannend.
Ik blader graag af en toe door wat oude topics heen. Blijft leuk om weer terug te zien. Ik moet soms ook lachen om mezelf. Dan denk ik: "Heb ik dat echt gepost? Wat erg..."quote:
GTST #312: Met een feeks van een (schoon)moederquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, inderdaadMaar ja, om nu iets leuks te linken uit het huidige GTST... dat is haast een topsport
Hebben we trouwens ooit een reboot gehad dat ze toen binnen jaar op 100 zaten en wij nu zoveel jaar verder de 400 nog niet eens hebben bereikt ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blader graag af en toe door wat oude topics heen. Blijft leuk om weer terug te zien. Ik moet soms ook lachen om mezelf. Dan denk ik: "Heb ik dat echt gepost? Wat erg..."![]()
Helaas zijn veel users van toen niet maar actief in de GTST topics. Was altijd lachen toen, ook met die titels enzo.
GTST #100: Al 100 topics lang 'ff lekker kletsen over gtst'
Hier werd toen echt wat van gemaakt.
Ik heb dat ook: "Nee, heb ík dat geschreven? Yeah right!"quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blader graag af en toe door wat oude topics heen. Blijft leuk om weer terug te zien. Ik moet soms ook lachen om mezelf. Dan denk ik: "Heb ik dat echt gepost? Wat erg..."![]()
Helaas zijn veel users van toen niet maar actief in de GTST topics. Was altijd lachen toen, ook met die titels enzo.
GTST #100: Al 100 topics lang 'ff lekker kletsen over gtst'
Hier werd toen echt wat van gemaakt.
Die zijn nog wel leuk inderdaad, maar dit zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
GTST #312: Met een feeks van een (schoon)moeder
GTST #316: waar de vrouwen de broek aan hebben
dankjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die zijn nog wel leuk inderdaad, maar dit zijn uitzonderingen
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankje![]()
sommige TT's zijn echt niet leuk inderdaad
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, en dat is jammer. De titel van dit topic had ik liever ""Wiet Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" genoemd, een verwijzing naar Matthijs van Nieuwkerk en DWDD. Maar dat is achteraf gelul
Hadden Frey en ik het laatst nog over: daar kun je bijna een hele seizoensbox voor kopenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef roos85 het volgende:
die gtst live tickets zijn trouwens achterlijk duur
deze gtst live is volgens mij het bekijken van de cliffhanger en de vervolgaflevering.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik me er van voorstellen dan bij gtst live ?
Dat je met de acteurs oude beelden terug gaat kijken ?
En dat het bij ATWT al eens gebeurd is dat is niets nieuws de laatste tien jaar doet gtst wel vaker aan leentje pik bij ATWT.
http://www.rtl.nl//soaps/(...)1_gtstlive_event.xmlquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik me er van voorstellen dan bij gtst live ?
Dat je met de acteurs oude beelden terug gaat kijken ?
En dat het bij ATWT al eens gebeurd is dat is niets nieuws de laatste tien jaar doet gtst wel vaker aan leentje pik bij ATWT.
Als je de topicreeks bekijkt, dan zie je dat er nauwelijks is gepost in 2008 en 2009.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben we trouwens ooit een reboot gehad dat ze toen binnen jaar op 100 zaten en wij nu zoveel jaar verder de 400 nog niet eens hebben bereikt ?
Tja, als de inhoud van GTST destijds interessant genoeg was, was er wel gepostquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je de topicreeks bekijkt, dan zie je dat er nauwelijks is gepost in 2008 en 2009.
Nou jippie. Als ze dat nou 14 jaar geleden hadden gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze gtst live is volgens mij het bekijken van de cliffhanger en de vervolgaflevering.
en zijn acteurs die vragen beantwoorden oid
maar die tickets zijn bijna 40 euro
Nou ja, "pas"... dat betekent dat jij binnenkort een jubileum kan vieren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:43 schreef Frey het volgende:
GTST # 39: De cock en de moord op de snol
Ik kwam er hier pas bij. Wat was ik toen blij dat Wik terug was.![]()
En wat mis ik hem nu.
7 euro is nog te duurquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou jippie. Als ze dat nou 14 jaar geleden hadden gedaan.
Ach er zijn vast genoeg gekken die daar heen gaan.
7euro komt meer in de buurt voor zo iets.
ja stelt veel voor he voor bijna 40 euroquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou jippie. Als ze dat nou 14 jaar geleden hadden gedaan.
Ach er zijn vast genoeg gekken die daar heen gaan.
7euro komt meer in de buurt voor zo iets.
maar jouw YT filmpjes zijn gewoon geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb overigens wel een titel.![]()
GTST #75: Ode aan Frey en zijn filmpjes!
en vervolgens werd je gelijk gekozen tot meest overschatte user tijdens de show awards.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja stelt veel voor he voor bijna 40 euro
kijk voor dat atwt evenement kan ik een dergelijk bedrag nog voorstellen, aangezien de acteurs ingevlogen worden
Is dat zo, nooit geweten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
en vervolgens werd je gelijk gekozen tot meest overschatte user tijdens de show awards.
Totaal onlogisch die gasten af en toe.
En wat zul je (waarschijnlijk) hiervoor terugkrijgen: Mister Mooiboy, Mister ik-kijk-alsof-ik-moet-poepen, Mevrouw Seksinhetrond en Miss Wall-ie. Nee, dáár wordt je vrolijk van!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja stelt veel voor he voor bijna 40 euro
kijk voor dat atwt evenement kan ik een dergelijk bedrag nog voorstellen, aangezien de acteurs ingevlogen worden
het scheelt geen half jaar, maar 2 dagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.
Niet naar een filmpje kijken van 20 minuten die een halfjaar laten ook op tv komt .
GTST: De Musicalquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.
Niet naar een filmpje kijken van 20 minuten die een halfjaar laten ook op tv komt .
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef roos85 het volgende:
maar jouw YT filmpjes zijn gewoon geweldig
Jou filmpjes zijn echt altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
De laatste tijd is er gelukkig ook weer wat meer up te loaden.
Dit was uiteraard nog voor de youtube tijd. Toen zette ik mijn filmpjes gewoon op een server om te downloaden. Vaak in samenwerking met de GTSTClub (inmiddels GTSTCourant). Die staat ook nog in een handjevol filmpjes vermeld. Helaas had je van die grapjassen die de filmpjes downloadden en vervolgens ergens anders uploadden met hun eigen naam erin.
Zet al mijn filmpjes van de afgelopen seizoenen op een rij en je hebt gewoon het gevoel alsof het nog steeds zo goed is als vroeger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Jou filmpjes zijn echt altijdVooral die oude afleveringen uit de goede oude tijd
En ik kijk nu ook de filmpjes van jou rondom Frederik, zo blijf ik tenminste een beetje bij
Ja, dán welquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Zet al mijn filmpjes van de afgelopen seizoenen op een rij en je hebt gewoon het gevoel alsof het nog steeds zo goed is als vroeger.
Moet dat nou die GTSTCourantquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
De laatste tijd is er gelukkig ook weer wat meer up te loaden.
Dit was uiteraard nog voor de youtube tijd. Toen zette ik mijn filmpjes gewoon op een server om te downloaden. Vaak in samenwerking met de GTSTClub (inmiddels GTSTCourant). Die staat ook nog in een handjevol filmpjes vermeld. Helaas had je van die grapjassen die de filmpjes downloadden en vervolgens ergens anders uploadden met hun eigen naam erin.
maar dan met verhaallijnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet dat nou die GTSTCourant![]()
tevens we moeten weer eens zo iets doen [de uitslag] DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2006
De beste én de slechtstequote:
2. De komst van Hans van Houtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef Frey het volgende:
[..]
1. De verwisseling van Arnie en Dennis
4. De "moord" op Ludoquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2. De komst van Hans van Houten
3. De ziekte van Linda
prima planquote:
quote:Vooral het rijtje met "de slechtste" heb ik zo af, kijk gewoon even naar afgelopen 3 seizoenen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef Frey het volgende:
[..]
1. De verwisseling van Arnie en Dennis
quote:
Altijd wel genoeg kennis hier denk ik.quote:
das waar, maar is wat overzichtelijker hequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd wel genoeg kennis hier denk ik.
Alleen iemand nog die de stemmen etc wil bij houden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou zeggen als iemand een toernooitje wil doen over verhaallijnen slechtste beste personage etc .
Ik ben voor hartstikke. Altijd leuk en het is al veel te lang geleden. Benieuwt of Ludo er nog steeds altijd als nummer 1 van af komt.
Godzijdank is het GTST-topic nog niet ontdekt door al die pubermeisjes, anders was Mister Mooiboy de ongekende nr. 1 geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benieuwt of Ludo er nog steeds altijd als nummer 1 van af komt.
GTST # 80: Is het Benjamin of Yasmin???quote:De cliff-aflevering van seizoen 14 en de eerste aflevering van seizoen 15 vindt ik nog steeds de beste afleveringen van GTST.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST # 80: Is het Benjamin of Yasmin???
GTST #81: Weer even spannend als vroeger!!
Er werden daarna ook gewoon even 2 topics in een dag tijd volgeluld.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godzijdank is het GTST-topic nog niet ontdekt door al die pubermeisjes, anders was Mister Mooiboy de ongekende nr. 1 geweest
Die jagen we er dan wel uitquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Godzijdank is het GTST-topic nog niet ontdekt door al die pubermeisjes, anders was Mister Mooiboy de ongekende nr. 1 geweest
God, ja:quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
Ik had helaas niet goed gekeken.![]()
Wat was ons een hoop ellende bespaard gebleven als het had geklopt.
De wens was de vader van de gedachte.
In het begin had ik een bloedhekel aan hem, maar hij is een stuk aangenamer geworden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:32 schreef PeterKelder het volgende:
- Geen Noud (alhoewel dat wel een leuke toevoeging voor de Alberts-family is imo)
Die heb ik al een hele tijd niet gezienquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja hè?
Catwaezle zal er flink de pest in hebbenHet gaat nu vrijwel alleen om vroeger!
Jammer inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:35 schreef Frey het volgende:
[..]
In het begin had ik een bloedhekel aan hem, maar hij is een stuk aangenamer geworden.
Jammer dat hij nu nog maar zo weinig familie heeft in Meerdijk.
Zekers!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja hè?
Catwaezle zal er flink de pest in hebbenHet gaat nu vrijwel alleen om vroeger!
Juist goed toch? Was een ongelovelijke zeurquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die heb ik al een hele tijd niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
zeker, wat een trollquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Juist goed toch? Was een ongelovelijke zeur
Inderdaad zeg als Dennis toen al dood was gegaan hadden we heel dat incest gedoe etc niet gehad .quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Frey het volgende:
Ik had helaas niet goed gekeken.![]()
Wat was ons een hoop ellende bespaard gebleven als het had geklopt.
De wens was de vader van de gedachte.
LOL!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Dat zijn er 2212 teveel
Het is te hopen van wel, anders hebben we vanaf 20 september (de releasedatum van seizoen 4) wéér dat gezeik aan onze kopquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:39 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel, anders hebben we vanaf 20 september (de releasedatum van seizoen 4) wéér dat gezeik aan onze kop
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:39 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is bijna terug op zijn oude vertrouwde niveau![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ssst, dat moet nog komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is bijna terug op zijn oude vertrouwde niveau
Nou, het mag haast een wonder wezen dat Ludo in elk geval een béétje weer "zichzelf" is, de laatste tijd was-ie niets meer dan een veredelde huisvaderquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
niet te vroeg juichen als iets geleerd heb bij deze schrijvers is het dat wel.
Ja, inderdaad. Carola Gijsbers van Wijk stond ook op vele castfoto's en had nog minder zinnigs te doen dan Elly de Graaf, dus waarom niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:53 schreef Frey het volgende:
Rosa zal niet in de leader komen, maar ze mag toch echt wel eens een keer op de castfoto.
quote:Toen al Rosa.![]()
Charlie: "Charlie Fischer, vriendin van Stefano."
Rosa: "... Oh."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Charlie
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Charlie
![]()
![]()
![]()
Is de nominatieronde nu dan al voorbij????quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef roos85 het volgende:
Bedankt voor de nominaties, wat zijn er toch een hoop slechte verhaallijnen geweest
Contest is al geweest. De verwisseling van Arnie en Dennis heeft gewonnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
Is de nominatieronde nu dan al voorbij????
tuurlijk nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is de nominatieronde nu dan al voorbij????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:12 schreef PeterKelder het volgende:
Als aanvulling op post #231:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat me denken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
meest irritante personage zou ook een leuk toernooi worden.
Ik voorspel al vast de nummer 1
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jou een beetje kennende. Dacht ik aan LorenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef Frey het volgende:
Nu echt dan:JEZUS CHRISTUS!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu echt dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* PeterKelder denkt "hubba-hubba"
Nu echt dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi om te zien dat het de laatste tijd weer ouderwets gezellig is hier en er weer volop gepost wordt, dat hebben we wel een tijdje moeten missen
Zat haar net nog te bekijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voordat ik een vriendin kreeg was dit mijn achtergrond
[ afbeelding ]
Toch maar snel veranderd
Wanneer krijgen Ludo en Lorena eens een geheime affaire???quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Frey het volgende:
Behalve dat ik Gigi echt bloedmooi vind, vind ik Lorena ook nog een leuk personage.
Ik ook al was ze het leukst helemaal in het begin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Frey het volgende:
Behalve dat ik Gigi echt bloedmooi vind, vind ik Lorena ook nog een leuk personage.
Dat zie ik niet zitten. Van mij mogen Ludo en Janine lekker bij elkaar blijven. Dat gesplits tussen die twee heb ik wel gehad. Ze horen gewoon bij elkaar, klaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer krijgen Ludo en Lorena eens een geheime affaire???
Inderdaad, wellicht vinden de makers dat te saai, maar het kan op zich wel. Eigen waren Robert en Laura vanaf seizoen 1 tot halvewege 10 bij elkaar. Uiteraard met korte onderbrekingen, maar het was nooit zo Robert of Laura voor een seizoen of 2 hun hele leven gescheiden van elkaar omgooiden, hooguit een paar maanden ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zitten. Van mij mogen Ludo en Janine lekker bij elkaar blijven. Dat gesplits tussen die twee heb ik wel gehad. Ze horen gewoon bij elkaar, klaar.
Als Erik de Vogel er ook bij aanwezig is, vind ik het nog een koopjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze gtst live is volgens mij het bekijken van de cliffhanger en de vervolgaflevering.
en zijn acteurs die vragen beantwoorden oid
maar die tickets zijn bijna 40 euro
Lolwhut?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nee, en dat is jammer. De titel van dit topic had ik liever ""Wiet Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" genoemd, een verwijzing naar Matthijs van Nieuwkerk en DWDD. Maar dat is achteraf gelul
Gigi kan acteren, maar soms doet ze het echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zat haar net nog te bekijkenGigi is echt leuk, en ze acteert nog goed ook
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik kan niet meer naar scenes met Charlie kijken, dat personage is voor altijd verneukt door de afgelopen maanden. Jaren
Ze had ook naar de Koning kunnen gaan en Rik daar tegen het lijf lopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, natuurlijk Rikki. Dan moet je vooral naar Charlie haar zaak toe gaan.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef roos85 het volgende:
Bing was ook weer lekker op dreef met zijn betweter gedrag
hoezo stoken? ze praat toch met Rikki over de eetstoornis die ze gehad heeft, en wilt Rik alleen maar waarschuwen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
om alles te verpesten. Wilt ze nu ook al gaan stoken tussen Rik en Rikkie, maf mens.
Ik doelde meer op het "jij kiest haar kant" en niet realiseren dat ze veel te snel wil/gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoezo stoken? ze praat toch met Rikki over de eetstoornis die ze gehad heeft, en wilt Rik alleen maar waarschuwen.
Als ze niks had gezegd was het ook niet goed..
Oh help nu klink ik als een Charlie fan
aah op die fietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het "jij kiest haar kant" en niet realiseren dat ze veel te snel wil/gaat.
Rik vermoed het iig, die shortie van morgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah op die fiets, ja dat is zeker zo.
Charlie mag zich wel eens op ADHD laten testen
jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Rik vermoed het iig, die shortie van morgen![]()
![]()
TT ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahaha die quote van Rik in de Shortieik lig in een deuk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of de hinderlijke vlieg, natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |