Ze had ook naar de Koning kunnen gaan en Rik daar tegen het lijf lopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, natuurlijk Rikki. Dan moet je vooral naar Charlie haar zaak toe gaan.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef roos85 het volgende:
Bing was ook weer lekker op dreef met zijn betweter gedrag
hoezo stoken? ze praat toch met Rikki over de eetstoornis die ze gehad heeft, en wilt Rik alleen maar waarschuwen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
om alles te verpesten. Wilt ze nu ook al gaan stoken tussen Rik en Rikkie, maf mens.
Ik doelde meer op het "jij kiest haar kant" en niet realiseren dat ze veel te snel wil/gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoezo stoken? ze praat toch met Rikki over de eetstoornis die ze gehad heeft, en wilt Rik alleen maar waarschuwen.
Als ze niks had gezegd was het ook niet goed..
Oh help nu klink ik als een Charlie fan
aah op die fietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het "jij kiest haar kant" en niet realiseren dat ze veel te snel wil/gaat.
Rik vermoed het iig, die shortie van morgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah op die fiets, ja dat is zeker zo.
Charlie mag zich wel eens op ADHD laten testen
jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Rik vermoed het iig, die shortie van morgen![]()
![]()
TT ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hahaha die quote van Rik in de Shortieik lig in een deuk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Of de hinderlijke vlieg, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |