Inderdaad!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi om te zien dat het de laatste tijd weer ouderwets gezellig is hier en er weer volop gepost wordt, dat hebben we wel een tijdje moeten missen
Zat haar net nog te bekijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voordat ik een vriendin kreeg was dit mijn achtergrond
[ afbeelding ]
Toch maar snel veranderd
Wanneer krijgen Ludo en Lorena eens een geheime affaire???quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Frey het volgende:
Behalve dat ik Gigi echt bloedmooi vind, vind ik Lorena ook nog een leuk personage.
Ik ook al was ze het leukst helemaal in het begin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Frey het volgende:
Behalve dat ik Gigi echt bloedmooi vind, vind ik Lorena ook nog een leuk personage.
Dat zie ik niet zitten. Van mij mogen Ludo en Janine lekker bij elkaar blijven. Dat gesplits tussen die twee heb ik wel gehad. Ze horen gewoon bij elkaar, klaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer krijgen Ludo en Lorena eens een geheime affaire???
Inderdaad, wellicht vinden de makers dat te saai, maar het kan op zich wel. Eigen waren Robert en Laura vanaf seizoen 1 tot halvewege 10 bij elkaar. Uiteraard met korte onderbrekingen, maar het was nooit zo Robert of Laura voor een seizoen of 2 hun hele leven gescheiden van elkaar omgooiden, hooguit een paar maanden ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zitten. Van mij mogen Ludo en Janine lekker bij elkaar blijven. Dat gesplits tussen die twee heb ik wel gehad. Ze horen gewoon bij elkaar, klaar.
Als Erik de Vogel er ook bij aanwezig is, vind ik het nog een koopjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze gtst live is volgens mij het bekijken van de cliffhanger en de vervolgaflevering.
en zijn acteurs die vragen beantwoorden oid
maar die tickets zijn bijna 40 euro
Lolwhut?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nee, en dat is jammer. De titel van dit topic had ik liever ""Wiet Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" genoemd, een verwijzing naar Matthijs van Nieuwkerk en DWDD. Maar dat is achteraf gelul
Gigi kan acteren, maar soms doet ze het echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zat haar net nog te bekijkenGigi is echt leuk, en ze acteert nog goed ook
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:22 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik kan niet meer naar scenes met Charlie kijken, dat personage is voor altijd verneukt door de afgelopen maanden. Jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |