Ik heb dat ook: "Nee, heb ík dat geschreven? Yeah right!"quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik blader graag af en toe door wat oude topics heen. Blijft leuk om weer terug te zien. Ik moet soms ook lachen om mezelf. Dan denk ik: "Heb ik dat echt gepost? Wat erg..."![]()
Helaas zijn veel users van toen niet maar actief in de GTST topics. Was altijd lachen toen, ook met die titels enzo.
GTST #100: Al 100 topics lang 'ff lekker kletsen over gtst'
Hier werd toen echt wat van gemaakt.
Die zijn nog wel leuk inderdaad, maar dit zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
GTST #312: Met een feeks van een (schoon)moeder
GTST #316: waar de vrouwen de broek aan hebben
dankjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die zijn nog wel leuk inderdaad, maar dit zijn uitzonderingen
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
dankje![]()
sommige TT's zijn echt niet leuk inderdaad
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, en dat is jammer. De titel van dit topic had ik liever ""Wiet Draait Doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" genoemd, een verwijzing naar Matthijs van Nieuwkerk en DWDD. Maar dat is achteraf gelul
Hadden Frey en ik het laatst nog over: daar kun je bijna een hele seizoensbox voor kopenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:33 schreef roos85 het volgende:
die gtst live tickets zijn trouwens achterlijk duur
deze gtst live is volgens mij het bekijken van de cliffhanger en de vervolgaflevering.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik me er van voorstellen dan bij gtst live ?
Dat je met de acteurs oude beelden terug gaat kijken ?
En dat het bij ATWT al eens gebeurd is dat is niets nieuws de laatste tien jaar doet gtst wel vaker aan leentje pik bij ATWT.
http://www.rtl.nl//soaps/(...)1_gtstlive_event.xmlquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet ik me er van voorstellen dan bij gtst live ?
Dat je met de acteurs oude beelden terug gaat kijken ?
En dat het bij ATWT al eens gebeurd is dat is niets nieuws de laatste tien jaar doet gtst wel vaker aan leentje pik bij ATWT.
Als je de topicreeks bekijkt, dan zie je dat er nauwelijks is gepost in 2008 en 2009.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben we trouwens ooit een reboot gehad dat ze toen binnen jaar op 100 zaten en wij nu zoveel jaar verder de 400 nog niet eens hebben bereikt ?
Tja, als de inhoud van GTST destijds interessant genoeg was, was er wel gepostquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je de topicreeks bekijkt, dan zie je dat er nauwelijks is gepost in 2008 en 2009.
Nou jippie. Als ze dat nou 14 jaar geleden hadden gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze gtst live is volgens mij het bekijken van de cliffhanger en de vervolgaflevering.
en zijn acteurs die vragen beantwoorden oid
maar die tickets zijn bijna 40 euro
Nou ja, "pas"... dat betekent dat jij binnenkort een jubileum kan vieren!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:43 schreef Frey het volgende:
GTST # 39: De cock en de moord op de snol
Ik kwam er hier pas bij. Wat was ik toen blij dat Wik terug was.![]()
En wat mis ik hem nu.
7 euro is nog te duurquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou jippie. Als ze dat nou 14 jaar geleden hadden gedaan.
Ach er zijn vast genoeg gekken die daar heen gaan.
7euro komt meer in de buurt voor zo iets.
ja stelt veel voor he voor bijna 40 euroquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou jippie. Als ze dat nou 14 jaar geleden hadden gedaan.
Ach er zijn vast genoeg gekken die daar heen gaan.
7euro komt meer in de buurt voor zo iets.
maar jouw YT filmpjes zijn gewoon geweldigquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb overigens wel een titel.![]()
GTST #75: Ode aan Frey en zijn filmpjes!
en vervolgens werd je gelijk gekozen tot meest overschatte user tijdens de show awards.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja stelt veel voor he voor bijna 40 euro
kijk voor dat atwt evenement kan ik een dergelijk bedrag nog voorstellen, aangezien de acteurs ingevlogen worden
Is dat zo, nooit geweten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
en vervolgens werd je gelijk gekozen tot meest overschatte user tijdens de show awards.
Totaal onlogisch die gasten af en toe.
En wat zul je (waarschijnlijk) hiervoor terugkrijgen: Mister Mooiboy, Mister ik-kijk-alsof-ik-moet-poepen, Mevrouw Seksinhetrond en Miss Wall-ie. Nee, dáár wordt je vrolijk van!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja stelt veel voor he voor bijna 40 euro
kijk voor dat atwt evenement kan ik een dergelijk bedrag nog voorstellen, aangezien de acteurs ingevlogen worden
het scheelt geen half jaar, maar 2 dagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.
Niet naar een filmpje kijken van 20 minuten die een halfjaar laten ook op tv komt .
GTST: De Musicalquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.
Niet naar een filmpje kijken van 20 minuten die een halfjaar laten ook op tv komt .
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef roos85 het volgende:
maar jouw YT filmpjes zijn gewoon geweldig
Jou filmpjes zijn echt altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
De laatste tijd is er gelukkig ook weer wat meer up te loaden.
Dit was uiteraard nog voor de youtube tijd. Toen zette ik mijn filmpjes gewoon op een server om te downloaden. Vaak in samenwerking met de GTSTClub (inmiddels GTSTCourant). Die staat ook nog in een handjevol filmpjes vermeld. Helaas had je van die grapjassen die de filmpjes downloadden en vervolgens ergens anders uploadden met hun eigen naam erin.
Zet al mijn filmpjes van de afgelopen seizoenen op een rij en je hebt gewoon het gevoel alsof het nog steeds zo goed is als vroeger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Jou filmpjes zijn echt altijdVooral die oude afleveringen uit de goede oude tijd
En ik kijk nu ook de filmpjes van jou rondom Frederik, zo blijf ik tenminste een beetje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |