het scheelt geen half jaar, maar 2 dagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.
Niet naar een filmpje kijken van 20 minuten die een halfjaar laten ook op tv komt .
GTST: De Musicalquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij 40 euro verwacht ik een soort live gtst waar ze scenes gaan spelen ofzo.
Niet naar een filmpje kijken van 20 minuten die een halfjaar laten ook op tv komt .
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:48 schreef roos85 het volgende:
maar jouw YT filmpjes zijn gewoon geweldig
Jou filmpjes zijn echt altijdquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
De laatste tijd is er gelukkig ook weer wat meer up te loaden.
Dit was uiteraard nog voor de youtube tijd. Toen zette ik mijn filmpjes gewoon op een server om te downloaden. Vaak in samenwerking met de GTSTClub (inmiddels GTSTCourant). Die staat ook nog in een handjevol filmpjes vermeld. Helaas had je van die grapjassen die de filmpjes downloadden en vervolgens ergens anders uploadden met hun eigen naam erin.
Zet al mijn filmpjes van de afgelopen seizoenen op een rij en je hebt gewoon het gevoel alsof het nog steeds zo goed is als vroeger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef PeterKelder het volgende:
Jou filmpjes zijn echt altijdVooral die oude afleveringen uit de goede oude tijd
En ik kijk nu ook de filmpjes van jou rondom Frederik, zo blijf ik tenminste een beetje bij
Ja, dán welquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Zet al mijn filmpjes van de afgelopen seizoenen op een rij en je hebt gewoon het gevoel alsof het nog steeds zo goed is als vroeger.
Moet dat nou die GTSTCourantquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
De laatste tijd is er gelukkig ook weer wat meer up te loaden.
Dit was uiteraard nog voor de youtube tijd. Toen zette ik mijn filmpjes gewoon op een server om te downloaden. Vaak in samenwerking met de GTSTClub (inmiddels GTSTCourant). Die staat ook nog in een handjevol filmpjes vermeld. Helaas had je van die grapjassen die de filmpjes downloadden en vervolgens ergens anders uploadden met hun eigen naam erin.
maar dan met verhaallijnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet dat nou die GTSTCourant![]()
tevens we moeten weer eens zo iets doen [de uitslag] DE ONM & GTST FLOP 10 - editie 2006
De beste én de slechtstequote:
2. De komst van Hans van Houtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef Frey het volgende:
[..]
1. De verwisseling van Arnie en Dennis
4. De "moord" op Ludoquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2. De komst van Hans van Houten
3. De ziekte van Linda
prima planquote:
quote:Vooral het rijtje met "de slechtste" heb ik zo af, kijk gewoon even naar afgelopen 3 seizoenen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:05 schreef Frey het volgende:
[..]
1. De verwisseling van Arnie en Dennis
quote:
Altijd wel genoeg kennis hier denk ik.quote:
das waar, maar is wat overzichtelijker hequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd wel genoeg kennis hier denk ik.
Alleen iemand nog die de stemmen etc wil bij houden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou zeggen als iemand een toernooitje wil doen over verhaallijnen slechtste beste personage etc .
Ik ben voor hartstikke. Altijd leuk en het is al veel te lang geleden. Benieuwt of Ludo er nog steeds altijd als nummer 1 van af komt.
Godzijdank is het GTST-topic nog niet ontdekt door al die pubermeisjes, anders was Mister Mooiboy de ongekende nr. 1 geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benieuwt of Ludo er nog steeds altijd als nummer 1 van af komt.
GTST # 80: Is het Benjamin of Yasmin???quote:De cliff-aflevering van seizoen 14 en de eerste aflevering van seizoen 15 vindt ik nog steeds de beste afleveringen van GTST.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef Frey het volgende:
[..]
GTST # 80: Is het Benjamin of Yasmin???
GTST #81: Weer even spannend als vroeger!!
Er werden daarna ook gewoon even 2 topics in een dag tijd volgeluld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |