http://zappen.blog.nl/alg(...)ncieel-in-zwaar-weerquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef Frey het volgende:
Ludo koopt Endemol en neemt nieuwe schrijvers.
Vergeet niet dat gezonde vrouwen met 15 km. per uur aangereden kunnen worden en sterven aan hun verwondingen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik Charlie was, zou ik maar even met Valentijn naar dokter Anton gaan.
Er is iets niet in orde met dat kind, terwijl Sil & Rikki al bijna volwassen zijn, is hij nog een klein jochie gebleven.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als zijn vader Nick weer terug is binnenkort, hij opeens ook 16 jaar oud is![]()
We hebben hem tenslotte al een tijdje niet meer gezien.
Zal niet de eerste keer zijn in de GTST geschiedenis.
Toen Nina, na haar ontvoering door Isabella, uit de kliniek terug kwam, was zij opeens iets van 7 jaar ouder.
Gebeuren toch vreemde dingen daar in Meerdijk: blinden die weer kunnen zien, verlamden mensen die weer kunnen lopen (ook al zegt de arts dat de schade permanent is en ze NOOIT meer kunnen lopen), opeens jaren ouder zijn, geesten die rondspoken... scary shit!
Die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet niet dat gezonde vrouwen met 15 km. per uur aangereden kunnen worden en sterven aan hun verwondingen!
1 alleen Sjors tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Die was ik nog vergeten![]()
Laura, die al meedoet vanaf het hele begin, zou nu ook al in de 100 moeten zijn.
Ze was al wat ouder in het begin en hoeveel kinderen zijn er daarna niet geboren in GTST, die nu volwassen zijn en zelf al weer kinderen hebben.
Wat te denken van Jack en Sjors, die lang geleden als baby begonnen zijn in de serie. Gelukkig gaat ons veroudering-proces niet zo snelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik Charlie was, zou ik maar even met Valentijn naar dokter Anton gaan.
Er is iets niet in orde met dat kind, terwijl Sil & Rikki al bijna volwassen zijn, is hij nog een klein jochie gebleven.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als zijn vader Nick weer terug is binnenkort, hij opeens ook 16 jaar oud is![]()
We hebben hem tenslotte al een tijdje niet meer gezien.
Zal niet de eerste keer zijn in de GTST geschiedenis.
Toen Nina, na haar ontvoering door Isabella, uit de kliniek terug kwam, was zij opeens iets van 7 jaar ouder.
Gebeuren toch vreemde dingen daar in Meerdijk: blinden die weer kunnen zien, verlamden mensen die weer kunnen lopen (ook al zegt de arts dat de schade permanent is en ze NOOIT meer kunnen lopen), opeens jaren ouder zijn, geesten die rondspoken... scary shit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ziet er spannender uit dan de laatste jaren, dus ik ben benieuwd.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Oeh, de cliff foto.....................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ziet er spannender uit dan de laatste jaren, dus ik ben benieuwd.
Ik vrees het ergste ... voor een bepaald personage.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Oeh, de cliff foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ziet er spannender uit dan de laatste jaren, dus ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef roos85 het volgende:
en heb nog wat gelezen over volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Of ze blijkt door een of andere onbegrijpelijke reden een kind te hebben. Zou wel een stunt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze er niet al te lang in blijft zitten. Sommige mensen kun je niet voor spek en bonen laten rondlopen. Ik denk wel dat die zaak met Fredrik nog wel uitgespeeld moet worden en Nick natuurlijk.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dan liever anorexia dan àlweer een zwangerschap.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Beide verhaallijnen waar ik totaal niet op zit te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
Ik hoop echt van niet ... de serie was allang niet meer geloofwaardig, maar dan al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of ze blijkt door een of andere onbegrijpelijke reden een kind te hebben. Zou wel een stunt zijn.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze er niet al te lang in blijft zitten. Sommige mensen kun je niet voor spek en bonen laten rondlopen. Ik denk wel dat die zaak met Fredrik nog wel uitgespeeld moet worden en Nick natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aanslag? Mag hopen dat het een kruising wordt tussen de cliffhanger van seizoen 8 en seizoen 14, want dan wordt het echt spannend![]()
Dat denk ik ook. Maar de uitvoering kan natuurlijk nog steeds een tegenvaller worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah we zullen wel zien. Ze hebben zo te zien wel iets gedaan met de kritiek van de cliffhanger op vorig jaar zo lijkt het.
Hier is zelfs een naam voor: SORAS en is op zich binnen elke soap wel aanwezig, maar het blijft inderdaad maf in bepaalde gevallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat te denken van Jack en Sjors, die lang geleden als baby begonnen zijn in de serie. Gelukkig gaat ons veroudering-proces niet zo snel.
Als Valentijn ineens ouder zou moeten worden mogen ze Amy eerst maar eens een puber maken, anders hebben we straks helemaal scheve verhoudingen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef roos85 het volgende:
en heb nog wat gelezen over volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-06-2011 19:46:24 ]Een heer met stijl
Beter doen ze een nieuwe chickquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier is zelfs een naam voor: SORAS en is op zich binnen elke soap wel aanwezig, maar het blijft inderdaad maf in bepaalde gevallen.
Jack heeft iets gehad met Anita, die 18 jaar was toen hij nog geboren moest worden en later met Janine, die al een vrouw van midden 20 was toen hij nog een baby was
[..]
[spoiler]Waarschijnlijk een vriendje voor Wiet, die uiteindelijk richting Nina gaat als Wiet Noud weet te bemachtigen[spoiler]
Of gewoon wat mensen van in de 40 met een boeiend leven, sprak laatst nog iemand die het vroeger volgde en die zei letterlijk 'ach ik kijk niet meer omdat het alleen nog om die kinderen gaat en de rest is naar de achtergrond verschoven'. Een persoon is niet echt representatief, maar de kans acht ik groot dat meer oudere kijkers zo denken.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
Of ze gaat geesten oproepen op een duisterder en gevaarlijker niveau en er barst een gigantisch orkaan los of regenbui of een andere vorm van onheil, waar ze Wiet niet de schuld van kunnen geven omdat niemand in geesten geloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aanslag? Mag hopen dat het een kruising wordt tussen de cliffhanger van seizoen 8 en seizoen 14, want dan wordt het echt spannendEen heer met stijl
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of ze gaat geesten oproepen op een duisterder en gevaarlijker niveau en er barst een gigantisch orkaan los of regenbui of een andere vorm van onheil, waar ze Wiet niet de schuld van kunnen geven omdat niemand in geesten geloofd.
Zou me op zich een mooie apoclyps lijken waarbij bepaalde personages wegspoelen (Charlie, Danny, Bing en meer van die onzinfiguren) en als de storm weer over is zie je aan de horizon oude bekenden (uit seizoen 1-9) naderen onder aanvoering van Jef Alberts die de boel weer komen overnemen, allemaal zich voortbewegend op een soort agent Smith-achtige manier met een zonnebril op.quote:
Behalve Bing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of ze gaat geesten oproepen op een duisterder en gevaarlijker niveau en er barst een gigantisch orkaan los of regenbui of een andere vorm van onheil, waar ze Wiet niet de schuld van kunnen geven omdat niemand in geesten geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |