"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat stond er op de notebook van wiet? Ik heb het even niet gevolgd.
hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."
De geest schrijft 'tegenhoudt' wel met dt, viel me opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[..]
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.
Van mij mag ze.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat Wiet de komende weken helemaal gaat doordraaien.
En die vreselijk irritante Nina wat gaat aandoen.
Ik vind Wiet anders ook knap irritant, die gooit zichzelf zo in de uitverkoop. Een soort van breezersletje.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat Wiet de komende weken helemaal gaat doordraaien.
En die vreselijk irritante Nina wat gaat aandoen.
Als Wiet Nina vermoord en veroordeeld wordt voor doodslag draait ze voor lange tijd de bak in, kortom exit voor beide.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Wiet anders ook knap irritant, die gooit zichzelf zo in de uitverkoop. Een soort van breezersletje.
Waarschijnlijk komt dan grote broer en superspeurneus Jack, net op tijd in actie.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als Wiet Nina vermoord en veroordeeld wordt voor doodslag draait ze voor lange tijd de bak in, kortom exit voor beide.
Maar ik heb niks tegen Wiet, alleen tegen Nina.
Ik vind Wiet juist een fijn percentage. Eindelijk weer een losgeslagen beetje rare puber. Soort Georgina Verbaan vind ik haar ook. Daar lijkt ze ook wat op. Of hoe heette ze ook al weer. Hedwig.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Wiet anders ook knap irritant, die gooit zichzelf zo in de uitverkoop. Een soort van breezersletje.
Deze Wiet een losgeslagen puber?? heb je de oude Wiet wel meegemaakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind Wiet juist een fijn percentage. Eindelijk weer een losgeslagen beetje rare puber. Soort Georgina Verbaan vind ik haar ook. Daar lijkt ze ook wat op. Of hoe heette ze ook al weer. Hedwig.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind Wiet juist een fijn percentage.
Nina is een irritant kutkind, net als haar halfbroer, verwende nesten zijn het.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als Wiet Nina vermoord en veroordeeld wordt voor doodslag draait ze voor lange tijd de bak in, kortom exit voor beide.
Maar ik heb niks tegen Wiet, alleen tegen Nina.
Nina IS vreselijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Frey het volgende:
Ik erger me niet echt aan Wiet. Ik erger me meer aan dat geestengedoe, maar verder vind ik vooral Nina vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lau1987 op 14-06-2011 10:41:31 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Lau1987 het volgende:
[..]
Nina IS vreselijk
Trouwens het zou me echt niks verbazen dat Rikki over een paar maanden zwanger is. En ook ivm de shortie van vandaag...Daar dacht ik ook aan toen ik het zag, maar is het niet een beetje errug vroeg om dik te worden vanwege een zwangerschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
kan ook van de pil zijn hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het zag, maar is het niet een beetje errug vroeg om dik te worden vanwege een zwangerschap?
Ja, maar ook daarvoor is het veel te vroeg.quote:
Nouja ik vond gewoon afgelopen dagen dat er net iets te lang over die pil werd gezegd.... Net alsof het een big deal is.... We zullen het zien hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ook daarvoor is het veel te vroeg.
zou kunnen maar de tijdspanne in GTST is niet bepaald realistischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ook daarvoor is het veel te vroeg.
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou kunnen maar de tijdspanne in GTST is niet bepaald realistisch
We zullen zien!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het zag, maar is het niet een beetje errug vroeg om dik te worden vanwege een zwangerschap?
Uuuhm waarom moet Nick dan wraak nemen op Jack? Dan zou ie toch eerder wraak nemen op Wiet? Of gaat dit dan nog verder terug in de GTST tijd (kijk namelijk nog niet zo heel lang)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
Zou Nick soms terugkomen vanwege Nina? Dat Wiet haar wat aandoet, en dat Nick wraak op Jack gaat nemen
Vroeger is er wel een behoorlijke strijd tussen Nick en Jack geweest...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef Lau1987 het volgende:
[..]
Uuuhm waarom moet Nick dan wraak nemen op Jack? Dan zou ie toch eerder wraak nemen op Wiet? Of gaat dit dan nog verder terug in de GTST tijd (kijk namelijk nog niet zo heel lang)
Helaas geen goeie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:04 schreef roos85 het volgende:
Nick had op een gegeven moment een huurmoordenaar ingehuurd
Is niet zoveel mis mee.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]inderdaad
hoe hij dat pistool ook vasthield..
toffe filmpjes, thanx
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou kunnen maar de tijdspanne in GTST is niet bepaald realistisch
Klopt, er zal vast een reden voor zijn waarom er weer een special komt voor de jeugd (waar ze hun voordeel mee mogen doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Lau1987 het volgende:
[..]
Nouja ik vond gewoon afgelopen dagen dat er net iets te lang over die pil werd gezegd.... Net alsof het een big deal is.... We zullen het zien he
Ik ben blij dat gtst even niet into de kanker is. Ik vind ziekte-lijntjes toch altijd zo saai en treurig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:29 schreef Lau1987 het volgende:
We zullen het wel zien he of ze zwanger is, of aangekomen is door de pil...
GTST is wel weer into de pil. Ook toen destijds met Sjors en haar zwangerschap.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef alors het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan een aankomende anorexia verhaallijn toen ik die opmerking van Sjoerd hoorde.
Beide verhaallijnen waar ik totaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die scene vanaf 5.34 in Huize Sanders, te geniaal gewoon. Janine die Ludo gedoe weer te overdreven vond, maar het stiekem toch ook bewonderde en Ludo die compleet paard de woonkamer in laat komen terwijl hij een cowboy nadoetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Bij het terugkijken van afleveringen viel me op dat bij deze scène ook een oud muziekje hergebruikt was:
Wat was Nina toen bruin in die tijd zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die scene vanaf 5.34 in Huize Sanders, te geniaal gewoon. Janine die Ludo gedoe weer te overdreven vond, maar het stiekem toch ook bewonderde en Ludo die compleet paard de woonkamer in laat komen terwijl hij een cowboy nadoet
Zijn er problemen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Misschien een idee om de huidige problemen rondom Endemol te verwerken in de serie? Die problemen van Endemol zijn spannender dan GTST zelf op dit moment
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef Frey het volgende:
Ludo koopt Endemol en neemt nieuwe schrijvers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |