Wauw, wat is zo mooi hier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Rikki & Sjoerd zijn wel een leuk stel samen![]()
Leuke scène ook met Rikki, Sjoerd en dokter Anton.
Joep Sertons is een aanwinst voor GTST, hij acteerde al geweldig in Spijkerhoek & Westenwind.
Sowieso een toffe aflevering vandaag, want het ging NIET over Charlie en WEL over Ludo.
[ afbeelding ]
Zat ik ook al aan te denken, het Nick-Lieve verhaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, dit is puur speculeren, maar Bartho Braat beweerde destijds over zijn tijdelijke exit dat Jef niet helemaal weg is. Misschien houdt die Tanya hem wel gevangen zoals die Lieve dat met Nick deed ergens in Meerdijk en komen we daar pas achter rond zijn terugkeer.
Goh, wat geweldig, nog zo'n nono erbijquote:Nieuwe rol in Goede tijden Slechte tijden
De GTSTCourant komt vandaag met exclusief nieuws. Aan het begin van reeks 22 zal er namelijk een nieuw personage zijn opwachting maken in Meerdijk!
De afgelopen maanden werden er audities gehouden voor een nieuwe rol in de Nederlandse oersoap. Inmiddels is al enige tijd duidelijk wie het nieuwe gezicht zal worden van Goede tijden Slechte tijden. Dit blijft vooralsnog echter geheim.
Het gaat om een mannelijk heteroseksueel karakter van rond de 21 jaar. Hiermee wordt de jonge generatie van de soap opnieuw uitgebreid na de recente komst van Pip Pellens (Wiet), Robin Martens (Rikki), Guido Spek (Sjoerd) en Raynor Arkenbout (Edwin).
Ze kan zeker goed spelen. Vond ik vanaf het begin ook al. Ook bij zo'n scene toen ze woest was op Charlie, geloof ik. Zeker een aanwinst en niet zomaar een mooi meisje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi is ze zeker, maar ze kan ook goed acteren vind ik
Laten we dan maar hopen dat het een evil neefje van Ludo is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, wat geweldig, nog zo'n nono erbij![]()
Had beter Robert, Remco en Sil teruggehaald en Wiet, Bing en Danny eruit geschopt!
En in plaats van een nono moet er weer eens een karakter komen als meneer Harmsen, zo een waar je zelf graag ook een kopje thee komt doen na een zware dagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, wat geweldig, nog zo'n nono erbij![]()
Had beter Robert, Remco en Sil teruggehaald en Wiet, Bing en Danny eruit geschopt!
Het zal wel niet, het wordt eerder een niets toevoegend karakterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het een evil neefje van Ludo is.
Harmsenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En in plaats van een nono moet er weer eens een karakter komen als meneer Harmsen, zo een waar je zelf graag ook een kopje thee komt doen na een zware dag
Whehehe, Jef lijkt hier op Al Pacino.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, het Nick-Lieve verhaal.
Tanya zal er van overtuigt zijn dat Jef dood is, maarrrr natuurlijk leeft de beste man nog en heeft hij vast geheugenverlies (uiteraard van tijdelijke aard, blijft een soap, vraag maar aan Noud).
Ze vinden hem wel een keer terug in de jungle met een lange baard.
Of Jef is samen met z'n grote vriend Casper de zwerver, een grootschalige wraakactie aan het plannen![]()
[ afbeelding ]
Jef Alberts is dan ook een baas!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, Jef lijkt hier op Al Pacino.
Yep, René Retel speelde eerder de louche De Swaan in seizoen 1quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
Die Casper is dus dezelfde als die hoteleigenaar in seizoen 1?
Die had ik echt niet herkend.
Heb je daar nog beelden van?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Frey het volgende:
Rein Edzard was inderdaad de eerste Maximiliaan. Hij was alleen te zien op de eerste videoboodschap.
Jammer dat je daar niets van hebt. Misschien dat Rein Edzard later niet meer beschikbaar was ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
Nee, heb ik niets van. Weet ook niet waarom er toen een andere kwam. Dat was wel maanden later ofzo.
Heb je trouwens nog de voorbeelden bovenaan bekeken?
Misschien hebben ze hier wel een accountquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Frey het volgende:
Zouden Kennard Bos en Dag Neijzen hier ook wel eens lezen? Als je ze zoekt op google, kom je meteen hier.
Het zou gerust kunnen, want de uitvoerend producent (destijds Dag Neijzen) heeft eigenlijk de leiding over de gehele serie, dus ook over leaders e.d.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:20 schreef Frey het volgende:
Was het ook hun idee om de leader te veranderen, of waren dat weer andere mensen?
Het bezorgde me toen ook haast kippenvel toen ze de GTST achtergrond-tune bij de flashbacks van Laura's liefdes lieten horenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
Ja, die GTST tune kon op zoveel momenten gebruikt worden.![]()
"Hadden we de fanfare moeten huren?"
Sowieso viel de cliffhanger van seizoen 19 tegen: de persfoto verried al teveel en de scène ging te lang door. Als ze iets eerder waren gestopt had het nog redelijk spannend kunnen zijn. De muziek onder de scène vond ik nog wel redelijk oké, zeker vergeleken met de "spannende" (AHUM!) cliffhanger van seizoen 20.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Frey het volgende:
Soms vraag je jezelf af of ze nog wel weten wie dat allemaal waren.
Wat sinds seizoen 19 ook tegenvalt, is de cliffhanger muziek. Ze wisten toch altijd wel een geweldige tune onder de cliffhanger van een aflevering te zetten, alsof de muziek net als de aflevering explodeerde zeg maar. Zelfs als een cliffhanger niet zo spannend was, wisten ze er nog geniale muziek onder te zetten.
Vooral deze vind ik zo geniaal.![]()
Uitleg is niet meer nodig lijkt me.
Die scène is echt ongelovelijk goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef Frey het volgende:
Als je dat eindshot hier ziet, dan heeft Robert enkele maanden hierna echt een heel ander gezicht.
Nee, tegenwoordig is ze - net als Jef - een meubelstuk geworden voor de seriequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Frey het volgende:
Zo hebben we Laura al jaren niet meer gezien.
Was wel een iets beter moment ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens de eerste cliffhanger geweest van The Restless Years. Toch vele malen beter dan de onze
Nou ja, de cliff van seizoen 1 hád in principe echt goed kunnen zijn, alleen zaten Rogier Proper en co nog met die vertaling in hun maag. Als ze de verhaallijn van Simon op de boot van Joke niet erin hadden gestopt en vervolgens de cliffscène hadden laten zien, was het al vele malen spannender geweest. Nu wisten wij allang dat Simon nog leefde - wat voor de cliff een minpunt was. Maar ja, ze zaten met de vertaling.quote:
Veelal de roze gekleurde trui; dat scheen de lievelingstrui van Wibert Gieske te zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:14 schreef Frey het volgende:
Iedereen had het trouwens altijd over Jef die altijd in een pak rondliep, maar datzelfde geldt ook voor Robert in de jaren 90. Daarna zag je hem steeds in een gewone trui op kantoor.
Inderdaad, terug met de goede achtergrondmuziek!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Frey het volgende:
Hier hoor je nog diverse keren de Ludo en Janine tune tijdens hun scènes.
Terug met die vaste muziekjes.
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
geluidshengels terug in beeld, camera's die een ander shot in komen rijden, decors die bijna omdonderen...
Dat vond ik juist zo geweldig aan die eerste seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.
Maar de rest zeker wel.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
Die speciale terugblik hier was ook geweldig.
Dit is inderdaad een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef Frey het volgende:
Deze vond ik erg mooi. Rik en Anita die even terugkwamen toen en vooral de oude garde kreeg extra aandacht. Met name Harmsen.![]()
Daarbij werden ook nog eens wat bekende tunes gebruikt. De eerste Rik en Anita tune en de Ludo en Janine tune. En een flashback van Laura uit de GTST film.![]()
En nog vele andere flashbacks natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Sam-x het volgende:
Aflevering van gisteren op telefoon van Sjoerd genadeloze spam!
En Sil als daderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Toen gebeurde er ook eindelijk weer eens wat. Jammer dat Rutger meteen na de onthulling doodging. Ik had hem graag nog even als bad guy gezien. Maar toen kregen we die moordzaak met rechercheur Van Houten.![]()
![]()
Jef met die krant is ook geniaal, echt als een ouderwetse heer des huizes in pak met een krant op de bank terwijl Laura (met wie hij toen een kortstondige relatie had) het huishoudelijk werk deedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad geniaal dit.
Vooral die man met die krant achter in de Koning.
Rein Edzard vond ik destijds zo'n baas op die videoboodschap. Vond het als kind dan ook een tegenvaller toen Jules Hamel ineens die rol overnam.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je daar nog beelden van?
Ik snap eigenlijk niet waarom hij daarna werd vervangen door Jules Hamel, maar dat terzijde
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Deze vind ik ook geniaal:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in huize Alberts.
Zoiets lijkt wel overgenomen uit een comedyseriequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Deze vind ik ook geniaal:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in huize Alberts.
Op zich viel het vanaf toen wel mee met die ruzies, ze hebben daarna nog maar 1 keer echt een hele erge ruzie gehad en dat was toen Jef Robert zijn affaire met Linda verweet. Toen ging die ruzie ook echt de hele sfeer bij AA&F (inmiddels) beheersen en gingen Jef en Silvia bij Robert en Laura uit huis, uiteindelijk gooide Jef van woede een fles weg die Silvia raakte en verwondde. Ze ging toen in haar eentje naar Robert en Laura terug. Jef vertrok toen naar hun nieuwe huis in aanbouw (dat Barbara later inpiktequote:
En dat is ook echt zo, zelfs de aftitelingsmuziek die je NU nog hoort bij de aftiteling, is gewoon rechtenvrijemuziek.quote:Frey laat een geluidsfragmentje horen van epische Ludo-tune
J zegt:
Ja, TOEN was het echt geniaal
Robert door de spiegel perikelen...
midden in het seizoen, zoiets
jammer dat het niet midden in de week was
maar die muziek man... misschien wel beste moment van Goede tijden in de afgelopen 5 jaar
[c=4]Frey[/c] [c=12][/c] zegt:
dit is langer geleden.
J zegt:
2006 toch?
2002
J zegt:
huh
ik dacht dat het de comeback van Ludo was
Ludo terug uit de dood enzo
nee
J zegt:
...owh.
wat is het dan?
2 janinen
J zegt:
OOOOOOOOOOOOOWH
...beste moment uit de afgelopen 10 jaar dan.
J zegt:
mij hoor je niet klagen.
eerste aflevering na de zomer meteen
J zegt:
uhuh
dat HAD de cliff kunnen zijn weet je, die ontmoeting tussen Sofia en Janine
de cliff was Janine die begraven werd
als dit in 2010 was geweest hadden ze ervan gemaakt;
Janine wordt begraven, komt de kist uit, en dan staat ze tegenover Sofia
CLIFF
...nah wacht dat was sowieso ook nog te awesome geweest
Je ziet Sofia wegrijden in een cabrio en haar vervolgens Ludo aankijken. Cliff.
ja
cliff muziek was vroeger altijd goed
J zegt:
ontelbaar keren beter dan nu
ja toen was het gewoon gemaakt voor de serie, nu is het gekocht of freeplaymusic...
fuck it, zelfs de aftitelingsmuziek is free play music
not kidding
Ik ook, die Rein Edzard kwam echt dreigend, berekend en lichtelijk gestoord over met een sadistische ondertoon in zijn handelen. Echt iemand die Ludo mishandeld zou kunnen hebben, hoewel Jules Hamel een goede acteur was, kwam die daarna een beetje mat over. Ik snap niet waarom die rol vervangen is overigens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rein Edzard vond ik destijds zo'n baas op die videoboodschap. Vond het als kind dan ook een tegenvaller toen Jules Hamel ineens die rol overnam.
Zeg dat asjeblieft nu niet. Ik zie ze serieus Nick laten terugkomen, door zijn kop laten schieten na 5 minuten en dan dood laten bloeden... Waarna pas na een eeuwige pieptoon de aftiteling wordt ingezet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
Nou 1 ding is zeker, de cliff kan niet slechter worden als die dan vorig seizoen
Rein Edzard ís dreigend. Kijk alleen al maar eens naar de eerste aflevering van Goudkust, zat hij ook in.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook, die Rein Edzard kwam echt dreigend, berekend en lichtelijk gestoord over met een sadistische ondertoon in zijn handelen. Echt iemand die Ludo mishandeld zou kunnen hebben, hoewel Jules Hamel een goede acteur was, kwam die daarna een beetje mat over. Ik snap niet waarom die rol vervangen is overigens.
dat is echt the worst case scenarioquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg dat asjeblieft nu niet. Ik zie ze serieus Nick laten terugkomen, door zijn kop laten schieten na 5 minuten en dan dood laten bloeden... Waarna pas na een eeuwige pieptoon de aftiteling wordt ingezet.
De vraag die wij ons de hele zomer afvragen is; Zal Nick het overleven?
daar heb je zeker een puntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
I know. Ik zie het ze daarom ook echt doen.
Wat een geweldige expressie had Tom van Beekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De volledige scene begin seizoen 3 staat inmiddels online:
Opmerkelijke dingen:
* De pure schrik en vrees in Martines ogen als Herman op staat
* Dat lachje van Frits als Martine wegrent en hij de deur sluit
*Herman heel verwonderd en niet onvriendelijk op het eind tegen Arnie: "Hee!? Wat kom jij hier eigenlijk doen"
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Opmerkelijke dingen:
*Herman heel verwonderd en niet onvriendelijk op het eind tegen Arnie: "Hee!? Wat kom jij hier eigenlijk doen"
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rein Edzard ís dreigend. Kijk alleen al maar eens naar de eerste aflevering van Goudkust, zat hij ook in.
Die vind ik persoonlijk nog niet echt zó super... Maar het idee is mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over de aftiteling gesproken, hoe het had kunnen zijn:
(die beste man heeft er ook in een intro bij gemaakt overigens)
Vooral dankzij de vervolgscène vond ik de cliff van seizoen 2 spannendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Opmerkelijke dingen:
De plaatjes updaten, het formaat naar 16:9 zetten en de buis opknallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk nog niet echt zó super... Maar het idee is mooi.Nu de uitvoering nog. Deze daarentegen...
Als ik die zo zie moet ik echt haast janken, als ik daarna deze zie:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De plaatjes updaten, het formaat naar 16:9 zetten en de buis opknallen
Tja, ik vind de leader opzich er wel mooi uitzien enzo, maar toch heb ik liever het "fotoboek"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ik die zo zie moet ik echt haast janken, als ik daarna deze zie:
quote:Ik maak vaak geintjes dat men leaders moet gaan gebruiken die op YT staan...
Maar van deze meen ik het serieus. Hoge kwaliteit, perfecte shots, geweldige editting, breedbeeld.... Vertel me, WAT houdt RTL tegen? Serieus, ik vind dit de beste leader ooit zelf door iemand gemaakt.
Oh wow die muziek op het eind...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso viel de cliffhanger van seizoen 19 tegen: de persfoto verried al teveel en de scène ging te lang door. Als ze iets eerder waren gestopt had het nog redelijk spannend kunnen zijn. De muziek onder de scène vond ik nog wel redelijk oké, zeker vergeleken met de "spannende" (AHUM!) cliffhanger van seizoen 20.
Van mij mogen ze de ingekorte leader uit seizoen 14 en 15 ook wel uit de kast trekken hoor:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
De leader wel, de tune zuigt gewoon donkeyballs.
Overigens blijf ik dit de allermooiste vinden qua opbouw. Moet nog wel iets aan gesleuteld worden, zoals het schokkerige geschuif van de foto's en de audio... Maar het logo is prachtig.
[..]
Ik vond het daar eigenlijk al minder worden. Maar ja, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de ingekorte leader uit seizoen 14 en 15 ook wel uit de kast trekken hoor:
(En het scheelt ruim 3-4 seconden op de huidige leader)
Maar als je zou moeten kiezen tussen die en de huidige leader...?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het daar eigenlijk al minder worden. Maar ja, ieder zijn smaak.
Tja, zou ik ook wel willen, maar de reden dat ze de leader destijds tot 30 seconden hebben ingekort is dat ze dan een halve minuut meer tijd hebben voor sommige scènes.quote:
Ja, die ze gebruiken voor het aanprijzen van Charlie's koffie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen tussen die en de huidige leader...?
[..]
Tja, zou ik ook wel willen, maar de reden dat ze de leader destijds tot 30 seconden hebben ingekort is dat ze dan een halve minuut meer tijd hebben voor sommige scènes.
Het is nonsens waarvoor ze het gebruiken, dat weet ieder mens met een beetje verstand in de hersenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, die ze gebruiken voor het aanprijzen van Charlie's koffie.
Ja, maar nu zit er ruim zeven minuten aan reclame tussenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Frey het volgende:
Wat een onzin vandaag de dag. Vroeger duurden sommige afleveringen nog een half uur.
Ik zit op dit moment naar een livestream van Nickelodeon USA te kijken. De reclameblokken van Nederland zijn tegenwoordig al identiek aan de Amerikaanse... Maar ik denk dat ze er over enkele jaren ook de aftitelings-indeling in gaan gooien. In Amerika krijg je een reclame voor een programma met rechts heel klein en snel (Onleesbaar gewoon) de credits van het vorige programma. Iets voor GTST?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit er ruim zeven minuten aan reclame tussen
En het lijkt misschien onzin, maar je ziet het vaker op tv tegenwoordig. Bij DWDD mag een artiest bijvoorbeeld niet langer dan een minuut optreden, omdat de makers anders bang zijn dat de mensen wegzappen.
De aftiteling van GTST wordt trouwens ook steeds meer ingekort; nu is het nog maar 25 seconden, niet meer.
Ik vind het ook complete onzin, maar goed, het is niet anders.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Frey het volgende:
Nou, het is toch ook gewoon onzin?
Alles loopt toch altijd uit.
Yes, binnenkort een aftiteling van 10 secondenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment naar een livestream van Nickelodeon USA te kijken. De reclameblokken van Nederland zijn tegenwoordig al identiek aan de Amerikaanse... Maar ik denk dat ze er over enkele jaren ook de aftitelings-indeling in gaan gooien. In Amerika krijg je een reclame voor een programma met rechts heel klein en snel (Onleesbaar gewoon) de credits van het vorige programma. Iets voor GTST?
Waar we bij Goede Tijden al kijken naar Haribo-zakjes die haast bijna interessanter zijn dan sommige karakters.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
De afleveringen zijn trouwens alleen maar korter geworden, ondanks de kortere leader en outro. Dus niks extra scènes.
Ze verzinnen maar wat om meer reclame uit te zenden.
Waren die maar ergens te krijgen. Maar in plaats van een mooie soundtrack uit te brengen, kwamen ze met zo'n vage cd met liedjes die ze de laatste jaren gebruikt hadden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef SSJKliko het volgende:
Misschien een rare vraag, maar kan je die achtergrondmuziek van GTST van vroeger ergens downloaden? Die vond ik echt mooi, al die tunes..
In welke? De Seizoen 1 versie, de 1996 versie of de 2001 versie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
Het valt me op dat in de volledige versies van het GTST lied wordt gezongen "verborgenheid" in plaats van "geborgenheid".
Dit zei ik om half 10, zojuist de stream afgezet, want het programma waar ik op wachtte was net pas afgelopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment naar een livestream van Nickelodeon USA te kijken.
In de eerste versie (gezongen door Lisa Boray en Louis de Vries) werd er volgens mij gewoon "geborgenheid verborgen" gezongen, in de tweede versie (met Ingrid Simons en Martijn Schimmer) werd er inderdaad "verborgenheid verborgen" gezongen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In welke? De Seizoen 1 versie, de 1996 versie of de 2001 versie?
Dat lied is echt al 3 of 4 keer volledig ingezongen
Met nadruk op waarschijnlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik morgen het nieuwste van het nieuwste heb en jullie dus morgen de designs van DVD-boxen seizoen 4 en 5 kan tonen. Hou het topic dus in de gaten!
Dat is inderdaad wel jammer. Alleen de eerste akkoorden (als het beeld naar Charlie's foto vliegt) klinken nog wel naar de akkoorden van de eerste vijf seizoenen (als het GTST omhoog komt na foto 12).quote:Op zondag 12 juni 2011 11:36 schreef Frey het volgende:
Het ergste van deze leader is nog wel dat er helemaal niets van de oude melodie over is.
Mensen die al een tijdje niet meer kijken en nu weer eens de tv aanzetten, zeggen dat ze echt niets meer herkennen.
En Winston Post die nog steeds weigert toe te geven dat hij ontslagen is.quote:Op zondag 12 juni 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh, en de exit van Benjamin, met Pascale die hem meenam naar boven blijf ik een bazenexit vinden. De lijn als geest vond ik.... Minder.... Maar wel de entree van Dorothea als regular, na haar komische tussenkomsten bij Catch en Match.
Zoals bij As The World Turns. Dat moeten ze echt nóóit doen.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:29 schreef PeterKelder het volgende:
Nog even over de leader:
In feite mogen we blij zijn dat er nog een leader ís. Heel veel informatie voegt-ie namelijk niet toe (de namen van de acteurs staan op de aftiteling), dus de makers zouden kunnen zeggen: "Na de wat-vooraf-ging laten we het logo een seconde of vijf zien en gaan we verder met de aflevering."
Ik hoop dat de zomercliff met Frederik en Maxime te maken heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:58 schreef Frey het volgende:
Nu op naar hopelijk weer eens een goede zomercliff. De verhaallijnen zijn er, nu nog een goede uitwerking.
Is-ie ontslagen dan? Volgens mij wilde hij gewoon andere dingen gaan doen. Als ze hem ontslagen hebben is dat ook een grote faal geweest, hij was namelijk wel een belangrijk én populair karakter geworden.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Winston Post die nog steeds weigert toe te geven dat hij ontslagen is.
Och, ik zie ze dat wel doen bij het 25-jarig jubileumquote:Zoals bij As The World Turns. Dat moeten ze echt nóóit doen.
Van mij hoeft het niet zo'n superieure cliffhanger met explosies, moorden en ongelukken te worden:quote:Ik hoop dat de zomercliff met Frederik en Maxime te maken heeft.
Maar ik ben wel bang dat die verhaallijn niet goed gaat eindigen ...
quote:Jan Kooijman geraakt door poep
AMSTERDAM - Jan Kooijman dacht zondagmiddag eens lekker te gaan hardlopen. De acteur was echter niet snel genoeg om een lading poep te ontwijken..
Jan Kooijman. "Hardlopen en ondergescheten worden (door een vogel welteverstaan)," twitterde Jan aan zijn ruim vijftigduizend volgers. Waar de vogel hem geraakt heeft schrijft hij er helaas niet bij.
Op medelijden hoeft het So You Think You Can Dance-jurylid niet te rekenen. Zijn vrienden vinden het vooral erg grappig.
Tja, je zegt het zelf al: "Volgens de geruchten..."quote:Op zondag 12 juni 2011 16:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens de geruchten werd Winston Post ontslagen omdat hij altijd te laat op de set kwam.
Dan snap ik wel dat ze hem ontslagen hebben. Met sommige personen valt gewoon niet te werken.
Gewoon een basissalaris, denk ik. Al snap ik niet waarom die er nog steeds in zit. Hij hoort wat meer thuis in van die dure dramaseries en goede toneelstukken, in mijn ogen.quote:Ik vraag me wel echt af hoeveel ze Erik de Vogel wel niet betalen om in GTST te blijven spelen.
Het zou me niet verbazen als hij het meeste geld krijgt.
Was het Erik de Vogel?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef PeterKelder het volgende:
Zelfs vogels hebben al (letterlijk) een schijthekel aan "Mister Mooiboy" (AHUM!!!!) Jan Kooijman:
[..]
De vogel in kwestie verdient in mijn ogen een ridderorde
Misschien wel: hij loopt immers ieder jaar dankzij dat Playmobielhoofd de nummer 1-positie in de Hitkrant Hittegolfhunk-competitie misquote:
Dat klinkt alsof de redacteurs daar op de grond hebben gepoept, het hebben opgeraapt, en het daarna naar meneer Kooijman hebben gegooid.quote:Jan Kooijman geraakt door poep van onze redactie
Och, het is al komkommertijd, dus ze moeten wel wat doen om nieuws te krijgenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof de redacteurs daar op de grond hebben gepoept, het hebben opgeraapt, en het daarna naar meneer Kooijman hebben gegooid.
In GTST wordt dat eerder Ninaatje tegen Danny, omdat d'r schermpje waarop d'r site wordt gepresenteerd drie mm scheef hangtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is-ie ontslagen dan? Volgens mij wilde hij gewoon andere dingen gaan doen. Als ze hem ontslagen hebben is dat ook een grote faal geweest, hij was namelijk wel een belangrijk én populair karakter geworden.
[..]
Och, ik zie ze dat wel doen bij het 25-jarig jubileum
[..]
Van mij hoeft het niet zo'n superieure cliffhanger met explosies, moorden en ongelukken te worden:
Zoiets mag ook gerust: Ludo, Maxime, Lorena en Rosa vs. Frederik
Hoho, ik heb dat nog nooit gezegd!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef Frey het volgende:
En iedereen zegt hier steeds dat Bing een poephoofd heeft.
En dát noemen de huidige schrijvers nou "Spectaculaire en superieure en zinderende" verhaallijnenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In GTST wordt dat eerder Ninaatje tegen Danny, omdat d'r schermpje waarop d'r site wordt gepresenteerd drie mm scheef hangt![]()
Hidde Maasquote:
Inderdaadquote:
Goed, dan wordt het Onderweg naar Goede Tijden in de Spijkerhoek waar de Westenwind richting de Goudkust gaatquote:
Ja, of dat Arnie bij het "Welkom in Meerdijk"-bord aan de rand van Meerdijk staat en vervolgens Meerdijk inloopt, en de camera dan omhoog gaat voor een mooi panoramashot van Meerdijk.quote:Zoiets zou wel mooi zijn bij GTST met Arnie.
Bij deze heb jij dat dus ook gezegdquote:Op zondag 12 juni 2011 16:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoho, ik heb dat nog nooit gezegd!
Maar het is wel zo
Ja, inderdaad. Je krijgt niet inhoudelijk te zien wat voor personages het waren. Frits kennen we als een oplichter en dat is niet in het filmpje te zien, helaas.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Frey het volgende:
Jammer dat de fragmenten hier zo kort waren.
Eigenlijk onvoorstelbaar dat hier het nageslacht zit van de schurken van toen.
Hij was eerst ontslagen. Toen hij in de serie met die negerin mee ging .quote:Op zondag 12 juni 2011 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is-ie ontslagen dan? Volgens mij wilde hij gewoon andere dingen gaan doen. Als ze hem ontslagen hebben is dat ook een grote faal geweest, hij was namelijk wel een belangrijk én populair karakter geworden.
Voor mij ook. Hun twee zijn meer "De Koning" dan Jef. Sinds Jef er werkt is hij gedegradeerd tot edelfigurantquote:Op zondag 12 juni 2011 18:38 schreef Frey het volgende:
Naast Rik is Benjamin voor mij ook verbonden aan de Koning.
Zelfs Rien was nog slechter dan Jackquote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Frey het volgende:
Jammer dat de fragmenten hier zo kort waren.
Eigenlijk onvoorstelbaar dat hier het nageslacht zit van de schurken van toen.
Benjamin vond ik een van de beste personages van die generatie. Mooie ontwikkeling ook: eerst een oplichter en later de barman die voor iedereen klaar stond. Vooral Oom Govert zag het goede in hem. Uiteindelijk ook als een held gestorven.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:58 schreef PeterKelder het volgende:
Voor mij ook. Hun twee zijn meer "De Koning" dan Jef. Sinds Jef er werkt is hij gedegradeerd tot edelfigurant
Ik vond in die tijd Benjamin het leukste personage, en die ontwikkeling van hem was inderdaad ook fantastisch. Ik weet nog goed dat ik het klote vond dat Benjamin toen om het leven kwam. Het gekke eraan is dat hij in de cliffhanger van seizoen 14 het leven niet meer zag zitten en de anderen hem uiteindelijk overhaalde niets stoms te doen, en dat-ie in de eerste aflevering van seizoen 15 meteen om het leven kwam.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Benjamin vond ik een van de beste personages van die generatie. Mooie ontwikkeling ook: eerst een oplichter en later de barman die voor iedereen klaar stond. Vooral Oom Govert zag het goede in hem. Uiteindelijk ook als een held gestorven.
Was het maar Dennis geweest, hadden we die achterlijke babywisseling-verhaallijn niet gehadquote:Op zondag 12 juni 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
Bijna iedereen baalde hier wel dat hij doodging. We hoopten allemaal Dennis ofzo, maar helaas.
Tja, dat is wat een echte held doet; zijn leven geven, ook al is het voor de grootste klootzak van de wereld.quote:En dan te bedenken dat hij zijn leven heeft gegeven door het redden van die trutten die verantwoordelijk waren voor alles.
Nee, dat is waar, maar als ik zou moeten kiezen tussen hem of een - jawel, daar is-ie weer - Jan Kooijman, dan zie ik liever Winston Post weer in de seriequote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik zou niet weten wat Winston Post nog kan doen in GTST. Benjamin is dood en een andere rol zie ik niet zitten. En als Benjamin niet dood was, dan zou het ook niet veel meer zijn. Al zijn vrienden zijn inmiddels uit de serie.
Rop was inderdaad geweldig, knap ook dat hij die rol zo geloofwaardig wist over te brengen. En ook een pluim voor de mensen die besloten hebben om hem in de serie te schrijven, dat liet namelijk zien dat er in GTST-land niet alleen "normale" personen zijn.quote:Rop Verheijen vond ik trouwens echt zo geweldig als Robin.
Soms worden er wel goede nummers gekozen inderdaad, maar veelal is het werkelijk wanstaltigquote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef Frey het volgende:
Wat ik trouwens wel een schitterend gekozen nummer vond, was "Zinloos" van Lange Frans en Baas B. toen Ray Dennis in elkaar had geslagen. Dat paste echt perfect bij die scène met op het eind van die blauwe zwaailichten.
Yep, nu wordt er een lading Top-40 nummers gedownload en die pleuren ze er voor het gemak maar even onder. Ronald Schilperoort inhuren is schijnbaar te duur tegenwoordigquote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Frey het volgende:
Maar toen werden er ook alleen nog voor speciale momenten nummers gekozen die ook nog eens geweldig bij de situatie pasten.
Slechts mijn bescheiden mening, maar ik vind dat als personages terugkeren dan moet het gewoon in hun eigen rol zijn (geen acher-stief-half-tweelingbroer gedoe), dezelfde acteur zijn en moeten de factoren ook weer zo geschapen worden dat die rol een inhoud heeft. Daarom is de recast van Martine Hafkamp zo goed geslaagd en die terugkeer van bijvoorbeeld Linda Dekker niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik zou niet weten wat Winston Post nog kan doen in GTST. Benjamin is dood en een andere rol zie ik niet zitten. En als Benjamin niet dood was, dan zou het ook niet veel meer zijn. Al zijn vrienden zijn inmiddels uit de serie.
Rop Verheijen vond ik trouwens echt zo geweldig als Robin.
Die verhaallijn van Linda was echt om te janken, zeker die schijndoodziekte van d'rquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slechts mijn bescheiden mening, maar ik vind dat als personages terugkeren dan moet het gewoon in hun eigen rol zijn (geen acher-stief-half-tweelingbroer gedoe), dezelfde acteur zijn en moeten de factoren ook weer zo geschapen worden dat die rol een inhoud heeft. Daarom is de recast van Martine Hafkamp zo goed geslaagd en die terugkeer van bijvoorbeeld Linda Dekker niet.
Benjamin was inderdaad een belangrijke schakel: hij was van alle drie door jou genoemde een goede vriend.quote:Benjamin was overigens wel een mooi samenbindend personage tussen Dennis, Ray en Stefano die stukken minder chemie samen hadden nadat Benjamin dood was.
Kijk, ik snap ook niet waarom Janine het nooit over hun, of in ieder geval Marieke, heeft. Toen Nina verkracht was door René Meijer had een verwijzing naar Marieke's verkrachting in seizoen 5 een prima aanleiding geweest (plus een flashback waarin Janine de Heavy Heaven in de fik zet).quote:
dat zijn de huidige schrijvers gewoon vergetenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, ik snap ook niet waarom Janine het nooit over hun, of in ieder geval Marieke, heeft. Toen Nina verkracht was door René Meijer had een verwijzing naar Marieke's verkrachting in seizoen 5 een prima aanleiding geweest (plus een flashback waarin Janine de Heavy Heaven in de fik zet).
Ik zou ze bijna de eerste vijf seizoenen cadeau doenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zijn de huidige schrijvers gewoon vergeten
Ik ook nietquote:kan trouwens niet wachten op de terugkeer van Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ze moeten sowieso veel seizoenen terugkijken, Jef als "De Koning" wegzettenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou ze bijna de eerste vijf seizoenen cadeau doen
'quote:[..]
Ik ook niet
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Frits" vertelt dat toch de hele tijd aan Wiet?
Zelfs al is het personage niet in beeld, nog weten de schrijvers een personage geweldig te verpesten. De échte Frits zou zich niet bezighouden met de liefdesperikelen van één van zijn kinderen
![]()
dat ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs al is het personage niet in beeld, nog weten de schrijvers een personage geweldig te verpesten. De échte Frits zou zich niet bezighouden met de liefdesperikelen van één van zijn kinderen
Ja, dat ze hier Frits voor gebruiken is echt triest gewoonquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Nick Sanders weet nog wel een goed adresjequote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja!
Maar hopelijk komt er een twist dat Wiet waanbeelden heeft, en dat ze weer lekker terug naar de kliniek mag
Het wordt steeds duidelijker dat ze niet weten wie Frits ooit wás. Ze denken nu alleen maar: "Oh, hij is de vader van Jack, Sjors en Wiet, en een echte vader wil dat zijn dochter bij een goede jongen terechtkomt."quote:Op maandag 13 juni 2011 10:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat ze hier Frits voor gebruiken is echt triest gewoon
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:44 schreef PeterKelder het volgende:
Maar er zijn nog wel een aantal oud-personages die ik graag zie terugkeren:
- Jan-Henk Gerritse, zodat Jack wat meer over zijn familie van zijn moeders kant te weten komt.
- Robert, Sil en Remco: om Jef en Laura uit respectievelijk De Koning en De Rozenboom te halen en een doorstart van A&A te maken.
- Marieke en Mark: heeft Janine ook weer eens familie op bezoek en misschien blijven de kiddo's van M&M nog wel plakken
- Martine Hafkamp: uitleg niet nodig
- Nico Stenders: mag die Ludo effe lekker dwars gaan zitten op zakelijk gebied, en later gaat hij met Ludo samenwerken, omdat ze beiden niet blij zijn met de doorstart van A&A
Ik denk dat Wiet gewoon doordraait hoor, dit is vast Frits niet of een andere geest.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zal niet gebeuren, Wiet is here to stay.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja!
Maar hopelijk komt er een twist dat Wiet waanbeelden heeft, en dat ze weer lekker terug naar de kliniek mag
Zeker een goed voorbeeld. Dat vond ik zo'n 'mis-casting'. Dat strookte totaal niet meer met elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Goed voorbeeld hiervan is: Milan Alberts.
Eerst een opstandige, stugge jongen (Wouter de Jong), daarna een zachtaardige pretty boy (Robin Zijlstra)![]()
Ik ken Rixt Leddy dus niet anders als Dianquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
De Rixt Leddy Dian heeft mij ook nooit echt kunnen overtuigen. Geen slechte actrice en ook nog redelijke verhaallijnen, maar het was gewoon niet "Dian".
Vooral zo'n "weerzien" sloeg nergens op. Dian die ineens voor de deur stond en Jef die opendeed... Het deed me niks, want ik had die 2 nog nooit samen gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken Rixt Leddy dus niet anders als Dian
Is die zo duur dan? Is nog een oude vriend van me van vroeger. We zaten samen op de Buddys.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, nu wordt er een lading Top-40 nummers gedownload en die pleuren ze er voor het gemak maar even onder. Ronald Schilperoort inhuren is schijnbaar te duur tegenwoordig
Vraag om een GTST soundtrack.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef mirelia het volgende:
[..]
Is die zo duur dan? Is nog een oude vriend van me van vroeger. We zaten samen op de Buddys.
Ja indd. Milan was alleen maar nodig om met Sjors vreemd te gaan zodat Bing en zij uit elkaar zouden gaan...toch? Ja..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Frey het volgende:
Ook totaal onnodige recasts, want wat gebeurde er nou helemaal met die personages?
Vooral Milan.
Omdat hij verliefd was op Sjors.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef vencodark het volgende:
Wel Milan en Charlie waarbij hij Charlie in haar rolstoel voor het altaar liet staan.
En stiekem ook een beetje omdat Charliequote:
Inderdaad een groot aantal personages om bij te watertandenquote:
Och, dat vond ik nogal meevallen, alleen die tussenwand (eigenlijk een kast) was een verschrikking. Persoonlijk zou ik nooit op de SEH van Onderweg Naar Morgen willen belanden: fluoriserende operatiekamers e.d.quote:Maar mocht er weer een kantoor komen, dan zou het me niets verbazen als het in de kleuren is van de spreekkamer van Martijn.
Geen idee, maar iTunes lijkt mij goedkoper dan een componistquote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef mirelia het volgende:
[..]
Is die zo duur dan? Is nog een oude vriend van me van vroeger. We zaten samen op de Buddys.
Gadverquote:Stel je trouwens voor dat Lucas ooit zijn eigen kantoor zou hebben: alles in fluoriserend roze
De meeste homo's hebben toch stijl? Zal dan wel meevallen met het roze fluoriserende denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je trouwens voor dat Lucas ooit zijn eigen kantoor zou hebben: alles in fluoriserend roze
Echt de meest belachelijke verhaallijn op dit moment. maar toch is het hilarisch
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
daar staan homo's over het algemeen wel om bekend, al twijfel ik in het geval van Lucas daar wel een beetje aanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De meeste homo's hebben toch stijl? Zal dan wel meevallen met het roze fluoriserende denk ik.
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je trouwens voor dat Lucas ooit zijn eigen kantoor zou hebben: alles in fluoriserend roze
of zo'n gast:quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[..]
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat stond er op de notebook van wiet? Ik heb het even niet gevolgd.
hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."
De geest schrijft 'tegenhoudt' wel met dt, viel me opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[..]
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.
Van mij mag ze.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat Wiet de komende weken helemaal gaat doordraaien.
En die vreselijk irritante Nina wat gaat aandoen.
Ik vind Wiet anders ook knap irritant, die gooit zichzelf zo in de uitverkoop. Een soort van breezersletje.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop dat Wiet de komende weken helemaal gaat doordraaien.
En die vreselijk irritante Nina wat gaat aandoen.
Als Wiet Nina vermoord en veroordeeld wordt voor doodslag draait ze voor lange tijd de bak in, kortom exit voor beide.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Wiet anders ook knap irritant, die gooit zichzelf zo in de uitverkoop. Een soort van breezersletje.
Waarschijnlijk komt dan grote broer en superspeurneus Jack, net op tijd in actie.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als Wiet Nina vermoord en veroordeeld wordt voor doodslag draait ze voor lange tijd de bak in, kortom exit voor beide.
Maar ik heb niks tegen Wiet, alleen tegen Nina.
Ik vind Wiet juist een fijn percentage. Eindelijk weer een losgeslagen beetje rare puber. Soort Georgina Verbaan vind ik haar ook. Daar lijkt ze ook wat op. Of hoe heette ze ook al weer. Hedwig.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Wiet anders ook knap irritant, die gooit zichzelf zo in de uitverkoop. Een soort van breezersletje.
Deze Wiet een losgeslagen puber?? heb je de oude Wiet wel meegemaakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind Wiet juist een fijn percentage. Eindelijk weer een losgeslagen beetje rare puber. Soort Georgina Verbaan vind ik haar ook. Daar lijkt ze ook wat op. Of hoe heette ze ook al weer. Hedwig.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind Wiet juist een fijn percentage.
Nina is een irritant kutkind, net als haar halfbroer, verwende nesten zijn het.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als Wiet Nina vermoord en veroordeeld wordt voor doodslag draait ze voor lange tijd de bak in, kortom exit voor beide.
Maar ik heb niks tegen Wiet, alleen tegen Nina.
Nina IS vreselijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:10 schreef Frey het volgende:
Ik erger me niet echt aan Wiet. Ik erger me meer aan dat geestengedoe, maar verder vind ik vooral Nina vreselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Lau1987 op 14-06-2011 10:41:31 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef Lau1987 het volgende:
[..]
Nina IS vreselijk
Trouwens het zou me echt niks verbazen dat Rikki over een paar maanden zwanger is. En ook ivm de shortie van vandaag...Daar dacht ik ook aan toen ik het zag, maar is het niet een beetje errug vroeg om dik te worden vanwege een zwangerschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
kan ook van de pil zijn hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het zag, maar is het niet een beetje errug vroeg om dik te worden vanwege een zwangerschap?
Ja, maar ook daarvoor is het veel te vroeg.quote:
Nouja ik vond gewoon afgelopen dagen dat er net iets te lang over die pil werd gezegd.... Net alsof het een big deal is.... We zullen het zien hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ook daarvoor is het veel te vroeg.
zou kunnen maar de tijdspanne in GTST is niet bepaald realistischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar ook daarvoor is het veel te vroeg.
Dat is zeker waar!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou kunnen maar de tijdspanne in GTST is niet bepaald realistisch
We zullen zien!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het zag, maar is het niet een beetje errug vroeg om dik te worden vanwege een zwangerschap?
Uuuhm waarom moet Nick dan wraak nemen op Jack? Dan zou ie toch eerder wraak nemen op Wiet? Of gaat dit dan nog verder terug in de GTST tijd (kijk namelijk nog niet zo heel lang)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
Zou Nick soms terugkomen vanwege Nina? Dat Wiet haar wat aandoet, en dat Nick wraak op Jack gaat nemen
Vroeger is er wel een behoorlijke strijd tussen Nick en Jack geweest...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef Lau1987 het volgende:
[..]
Uuuhm waarom moet Nick dan wraak nemen op Jack? Dan zou ie toch eerder wraak nemen op Wiet? Of gaat dit dan nog verder terug in de GTST tijd (kijk namelijk nog niet zo heel lang)
Helaas geen goeie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:04 schreef roos85 het volgende:
Nick had op een gegeven moment een huurmoordenaar ingehuurd
Is niet zoveel mis mee.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef roos85 het volgende:
[..]inderdaad
hoe hij dat pistool ook vasthield..
toffe filmpjes, thanx
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou kunnen maar de tijdspanne in GTST is niet bepaald realistisch
Klopt, er zal vast een reden voor zijn waarom er weer een special komt voor de jeugd (waar ze hun voordeel mee mogen doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Lau1987 het volgende:
[..]
Nouja ik vond gewoon afgelopen dagen dat er net iets te lang over die pil werd gezegd.... Net alsof het een big deal is.... We zullen het zien he
Ik ben blij dat gtst even niet into de kanker is. Ik vind ziekte-lijntjes toch altijd zo saai en treurig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:29 schreef Lau1987 het volgende:
We zullen het wel zien he of ze zwanger is, of aangekomen is door de pil...
GTST is wel weer into de pil. Ook toen destijds met Sjors en haar zwangerschap.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:48 schreef alors het volgende:
Ik dacht eigenlijk meer aan een aankomende anorexia verhaallijn toen ik die opmerking van Sjoerd hoorde.
Beide verhaallijnen waar ik totaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die scene vanaf 5.34 in Huize Sanders, te geniaal gewoon. Janine die Ludo gedoe weer te overdreven vond, maar het stiekem toch ook bewonderde en Ludo die compleet paard de woonkamer in laat komen terwijl hij een cowboy nadoetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:32 schreef Frey het volgende:
Bij het terugkijken van afleveringen viel me op dat bij deze scène ook een oud muziekje hergebruikt was:
Wat was Nina toen bruin in die tijd zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die scene vanaf 5.34 in Huize Sanders, te geniaal gewoon. Janine die Ludo gedoe weer te overdreven vond, maar het stiekem toch ook bewonderde en Ludo die compleet paard de woonkamer in laat komen terwijl hij een cowboy nadoet
Zijn er problemen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Misschien een idee om de huidige problemen rondom Endemol te verwerken in de serie? Die problemen van Endemol zijn spannender dan GTST zelf op dit moment
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef Frey het volgende:
Ludo koopt Endemol en neemt nieuwe schrijvers.
http://zappen.blog.nl/alg(...)ncieel-in-zwaar-weerquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef Frey het volgende:
Ludo koopt Endemol en neemt nieuwe schrijvers.
Vergeet niet dat gezonde vrouwen met 15 km. per uur aangereden kunnen worden en sterven aan hun verwondingen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik Charlie was, zou ik maar even met Valentijn naar dokter Anton gaan.
Er is iets niet in orde met dat kind, terwijl Sil & Rikki al bijna volwassen zijn, is hij nog een klein jochie gebleven.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als zijn vader Nick weer terug is binnenkort, hij opeens ook 16 jaar oud is![]()
We hebben hem tenslotte al een tijdje niet meer gezien.
Zal niet de eerste keer zijn in de GTST geschiedenis.
Toen Nina, na haar ontvoering door Isabella, uit de kliniek terug kwam, was zij opeens iets van 7 jaar ouder.
Gebeuren toch vreemde dingen daar in Meerdijk: blinden die weer kunnen zien, verlamden mensen die weer kunnen lopen (ook al zegt de arts dat de schade permanent is en ze NOOIT meer kunnen lopen), opeens jaren ouder zijn, geesten die rondspoken... scary shit!
Die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vergeet niet dat gezonde vrouwen met 15 km. per uur aangereden kunnen worden en sterven aan hun verwondingen!
1 alleen Sjors tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Die was ik nog vergeten![]()
Laura, die al meedoet vanaf het hele begin, zou nu ook al in de 100 moeten zijn.
Ze was al wat ouder in het begin en hoeveel kinderen zijn er daarna niet geboren in GTST, die nu volwassen zijn en zelf al weer kinderen hebben.
Wat te denken van Jack en Sjors, die lang geleden als baby begonnen zijn in de serie. Gelukkig gaat ons veroudering-proces niet zo snelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Als ik Charlie was, zou ik maar even met Valentijn naar dokter Anton gaan.
Er is iets niet in orde met dat kind, terwijl Sil & Rikki al bijna volwassen zijn, is hij nog een klein jochie gebleven.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als zijn vader Nick weer terug is binnenkort, hij opeens ook 16 jaar oud is![]()
We hebben hem tenslotte al een tijdje niet meer gezien.
Zal niet de eerste keer zijn in de GTST geschiedenis.
Toen Nina, na haar ontvoering door Isabella, uit de kliniek terug kwam, was zij opeens iets van 7 jaar ouder.
Gebeuren toch vreemde dingen daar in Meerdijk: blinden die weer kunnen zien, verlamden mensen die weer kunnen lopen (ook al zegt de arts dat de schade permanent is en ze NOOIT meer kunnen lopen), opeens jaren ouder zijn, geesten die rondspoken... scary shit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ziet er spannender uit dan de laatste jaren, dus ik ben benieuwd.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Oeh, de cliff foto.....................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ziet er spannender uit dan de laatste jaren, dus ik ben benieuwd.
Ik vrees het ergste ... voor een bepaald personage.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Frey het volgende:
Oeh, de cliff foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het ziet er spannender uit dan de laatste jaren, dus ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef roos85 het volgende:
en heb nog wat gelezen over volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Of ze blijkt door een of andere onbegrijpelijke reden een kind te hebben. Zou wel een stunt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze er niet al te lang in blijft zitten. Sommige mensen kun je niet voor spek en bonen laten rondlopen. Ik denk wel dat die zaak met Fredrik nog wel uitgespeeld moet worden en Nick natuurlijk.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Dan liever anorexia dan àlweer een zwangerschap.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Beide verhaallijnen waar ik totaal niet op zit te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
Ik hoop echt van niet ... de serie was allang niet meer geloofwaardig, maar dan al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of ze blijkt door een of andere onbegrijpelijke reden een kind te hebben. Zou wel een stunt zijn.
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze er niet al te lang in blijft zitten. Sommige mensen kun je niet voor spek en bonen laten rondlopen. Ik denk wel dat die zaak met Fredrik nog wel uitgespeeld moet worden en Nick natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aanslag? Mag hopen dat het een kruising wordt tussen de cliffhanger van seizoen 8 en seizoen 14, want dan wordt het echt spannend![]()
Dat denk ik ook. Maar de uitvoering kan natuurlijk nog steeds een tegenvaller worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah we zullen wel zien. Ze hebben zo te zien wel iets gedaan met de kritiek van de cliffhanger op vorig jaar zo lijkt het.
Hier is zelfs een naam voor: SORAS en is op zich binnen elke soap wel aanwezig, maar het blijft inderdaad maf in bepaalde gevallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat te denken van Jack en Sjors, die lang geleden als baby begonnen zijn in de serie. Gelukkig gaat ons veroudering-proces niet zo snel.
Als Valentijn ineens ouder zou moeten worden mogen ze Amy eerst maar eens een puber maken, anders hebben we straks helemaal scheve verhoudingen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef roos85 het volgende:
en heb nog wat gelezen over volgend seizoen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-06-2011 19:46:24 ]Een heer met stijl
Beter doen ze een nieuwe chickquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier is zelfs een naam voor: SORAS en is op zich binnen elke soap wel aanwezig, maar het blijft inderdaad maf in bepaalde gevallen.
Jack heeft iets gehad met Anita, die 18 jaar was toen hij nog geboren moest worden en later met Janine, die al een vrouw van midden 20 was toen hij nog een baby was
[..]
[spoiler]Waarschijnlijk een vriendje voor Wiet, die uiteindelijk richting Nina gaat als Wiet Noud weet te bemachtigen[spoiler]
Of gewoon wat mensen van in de 40 met een boeiend leven, sprak laatst nog iemand die het vroeger volgde en die zei letterlijk 'ach ik kijk niet meer omdat het alleen nog om die kinderen gaat en de rest is naar de achtergrond verschoven'. Een persoon is niet echt representatief, maar de kans acht ik groot dat meer oudere kijkers zo denken.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
Of ze gaat geesten oproepen op een duisterder en gevaarlijker niveau en er barst een gigantisch orkaan los of regenbui of een andere vorm van onheil, waar ze Wiet niet de schuld van kunnen geven omdat niemand in geesten geloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een aanslag? Mag hopen dat het een kruising wordt tussen de cliffhanger van seizoen 8 en seizoen 14, want dan wordt het echt spannendEen heer met stijl
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of ze gaat geesten oproepen op een duisterder en gevaarlijker niveau en er barst een gigantisch orkaan los of regenbui of een andere vorm van onheil, waar ze Wiet niet de schuld van kunnen geven omdat niemand in geesten geloofd.
Zou me op zich een mooie apoclyps lijken waarbij bepaalde personages wegspoelen (Charlie, Danny, Bing en meer van die onzinfiguren) en als de storm weer over is zie je aan de horizon oude bekenden (uit seizoen 1-9) naderen onder aanvoering van Jef Alberts die de boel weer komen overnemen, allemaal zich voortbewegend op een soort agent Smith-achtige manier met een zonnebril op.quote:
Behalve Bing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of ze gaat geesten oproepen op een duisterder en gevaarlijker niveau en er barst een gigantisch orkaan los of regenbui of een andere vorm van onheil, waar ze Wiet niet de schuld van kunnen geven omdat niemand in geesten geloofd.
Dat ze jou nog niet hebben benaderd om hoofdschrijver te worden is een groot raadselquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou me op zich een mooie apoclyps lijken waarbij bepaalde personages wegspoelen (Charlie, Danny, Bing en meer van die onzinfiguren) en als de storm weer over is zie je aan de horizon oude bekenden (uit seizoen 1-9) naderen onder aanvoering van Jef Alberts die de boel weer komen overnemen, allemaal zich voortbewegend op een soort agent Smith-achtige manier met een zonnebril op.
Ik weet het, soms laat ik mijn fantasie even de vrije loop gaan
Nou dit is was eigenlijk niet geheel bedoeld als serieuze verhaallijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ze jou nog niet hebben benaderd om hoofdschrijver te worden is een groot raadsel![]()
![]()
Eerlijk gezegd hoop ik wel dat Nina er iets ernstigs aan overhoudt (doodgaan mag ook natuurlijk)
Tis in elk geval leuker dan de meuk die Van der Meer, Gottschalk en Van Steijn voorschotelenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Sjoerd is echt handig met opmerkingen
[..]
Nou dit is was eigenlijk niet geheel bedoeld als serieuze verhaallijn![]()
Misschien de moeder van Noud.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, misschien roept ze wel een kwade geest in Bing wakker
Nooit eerder opgevallen dat alle ouders nauwelijks werken sinds ze jongeren-ondersteunende hulpverleners zijn of slechts meubilair?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Heeft Janine haar J-Mag opgedoekt of dergelijk. Het lijkt wel een wanhopig huisvrouwtje de laatste seizoenen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor de mannen die zich weer als kleuters gedragen en de vrouw die ze tot rede brengt, past prima in het huidige manonvriendelijke gtst
Inderdaad verschrikkelijk. Oké, de serie heeft altijd al gedraaid om een groepje jongeren (erfenisje van The Restless Years), maar de oudere karakters boden altijd het nodige tegenwicht qua verhaallijnen. Ook konden jongere en oudere karakters in een verhaallijn zitten (zoals Mickey en Janine in de CELU-verhaallijn).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit eerder opgevallen dat alle ouders nauwelijks werken sinds ze jongeren-ondersteunende hulpverleners zijn of slechts meubilair?![]()
Sowieso waren die jongeren uit die tijd geen pubers inderdaad, maar wel allen 18+, wat mij betreft is die leeftijd sowieso boeiender omdat daar minder programma's over zijn op de huidige televisie. Series op Nickolodeon en Jetix zitten vol met pubers en hun nodige worstelingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk. Oké, de serie heeft altijd al gedraaid om een groepje jongeren (erfenisje van The Restless Years), maar de oudere karakters boden altijd het nodige tegenwicht qua verhaallijnen. Ook konden jongere en oudere karakters in een verhaallijn zitten (zoals Mickey en Janine in de CELU-verhaallijn).
Nu draait het om een stel pubers óf adolescenten die de pubertijd nog lang niet ontgroeid zijn en is het zelfs zo erg dat als een volwassen karakter (tijdelijk) niet meer te zien is in de serie, zoals Jef, dan wél een verhaallijn heeft, maar als-ie er niet is, is-ie niet meer dan een simpele edelfigurant
Precies. Dit is gewoon een volwassen versie van Spangasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso waren die jongeren uit die tijd geen pubers inderdaad, maar wel allen 18+, wat mij betreft is die leeftijd sowieso boeiender omdat daar minder programma's over zijn op de huidige televisie. Series op Nickolodeon en Jetix zitten vol met pubers en hun nodige worstelingen.
Lucas???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Wiet draait echt volledig door.
Volgens mij krijgt Sjors toch gelijk.
Maar Lucas werkt ook niet echt mee. Ze waren toch zulke goede vrienden?
En hij ziet dat het slecht met haar gaat, maar laat haar gewoon stikken.
Dat is het domste wat je kunt doen.
Als het niet goed met iemand gaat, heeft die persoon juist steun nodig.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies. Dit is gewoon een volwassen versie van Spangas
quote:
Ik vind dat Lucas Wiet wel wat meer mag steunen. Ze waren zogenaamd beste vrienden, en nu laat hij haar gewoon keihard vallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lucas???![]()
Hmm Lucas de schuld geven in deze lijkt me niet helemaal juist mocht je dat doen, zo niet dan heb ik uiteraard niks gezegd.
Dat vind ik ook niet fijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor de mannen die zich weer als kleuters gedragen en de vrouw die ze tot rede brengt, past prima in het huidige manonvriendelijke gtst
Maar dit geldt dan ook voor al haar andere vrienden en ook voor Jack en Sjors en zelfs voor Lorena die ook min of meer haar vriendin is. Ik vind niet dat Lucas zich in deze buitengewoon schandelijk gedraagt eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind dat Lucas Wiet wel wat meer mag steunen. Ze waren zogenaamd beste vrienden, en nu laat hij haar gewoon keihard vallen.
En als het al duidelijk slecht met iemand gaat, wordt het op die manier alleen maar erger.
Helaas doen heel veel mensen dat.
[..]
Dat vind ik ook niet fijn.
In The Young & The Restless is precies het tegenovergestelde aan de hand: alle vrouwen daar worden afgeschilderd als zwak, promiscue of labiel.
Ik weet niet waarom schrijvers dat nodig vinden.
Alsof elke man onder plak zit en elke vrouw zonder man niks kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |