Misschien hebben ze hier wel een accountquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Frey het volgende:
Zouden Kennard Bos en Dag Neijzen hier ook wel eens lezen? Als je ze zoekt op google, kom je meteen hier.
Het zou gerust kunnen, want de uitvoerend producent (destijds Dag Neijzen) heeft eigenlijk de leiding over de gehele serie, dus ook over leaders e.d.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:20 schreef Frey het volgende:
Was het ook hun idee om de leader te veranderen, of waren dat weer andere mensen?
Het bezorgde me toen ook haast kippenvel toen ze de GTST achtergrond-tune bij de flashbacks van Laura's liefdes lieten horenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
Ja, die GTST tune kon op zoveel momenten gebruikt worden.![]()
"Hadden we de fanfare moeten huren?"
Sowieso viel de cliffhanger van seizoen 19 tegen: de persfoto verried al teveel en de scène ging te lang door. Als ze iets eerder waren gestopt had het nog redelijk spannend kunnen zijn. De muziek onder de scène vond ik nog wel redelijk oké, zeker vergeleken met de "spannende" (AHUM!) cliffhanger van seizoen 20.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Frey het volgende:
Soms vraag je jezelf af of ze nog wel weten wie dat allemaal waren.
Wat sinds seizoen 19 ook tegenvalt, is de cliffhanger muziek. Ze wisten toch altijd wel een geweldige tune onder de cliffhanger van een aflevering te zetten, alsof de muziek net als de aflevering explodeerde zeg maar. Zelfs als een cliffhanger niet zo spannend was, wisten ze er nog geniale muziek onder te zetten.
Vooral deze vind ik zo geniaal.![]()
Uitleg is niet meer nodig lijkt me.
Die scène is echt ongelovelijk goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef Frey het volgende:
Als je dat eindshot hier ziet, dan heeft Robert enkele maanden hierna echt een heel ander gezicht.
Nee, tegenwoordig is ze - net als Jef - een meubelstuk geworden voor de seriequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Frey het volgende:
Zo hebben we Laura al jaren niet meer gezien.
Was wel een iets beter moment ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens de eerste cliffhanger geweest van The Restless Years. Toch vele malen beter dan de onze
Nou ja, de cliff van seizoen 1 hád in principe echt goed kunnen zijn, alleen zaten Rogier Proper en co nog met die vertaling in hun maag. Als ze de verhaallijn van Simon op de boot van Joke niet erin hadden gestopt en vervolgens de cliffscène hadden laten zien, was het al vele malen spannender geweest. Nu wisten wij allang dat Simon nog leefde - wat voor de cliff een minpunt was. Maar ja, ze zaten met de vertaling.quote:
Veelal de roze gekleurde trui; dat scheen de lievelingstrui van Wibert Gieske te zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:14 schreef Frey het volgende:
Iedereen had het trouwens altijd over Jef die altijd in een pak rondliep, maar datzelfde geldt ook voor Robert in de jaren 90. Daarna zag je hem steeds in een gewone trui op kantoor.
Inderdaad, terug met de goede achtergrondmuziek!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Frey het volgende:
Hier hoor je nog diverse keren de Ludo en Janine tune tijdens hun scènes.
Terug met die vaste muziekjes.
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
geluidshengels terug in beeld, camera's die een ander shot in komen rijden, decors die bijna omdonderen...
Dat vond ik juist zo geweldig aan die eerste seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.
Maar de rest zeker wel.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
Die speciale terugblik hier was ook geweldig.
Dit is inderdaad een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef Frey het volgende:
Deze vond ik erg mooi. Rik en Anita die even terugkwamen toen en vooral de oude garde kreeg extra aandacht. Met name Harmsen.![]()
Daarbij werden ook nog eens wat bekende tunes gebruikt. De eerste Rik en Anita tune en de Ludo en Janine tune. En een flashback van Laura uit de GTST film.![]()
En nog vele andere flashbacks natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |