Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
geluidshengels terug in beeld, camera's die een ander shot in komen rijden, decors die bijna omdonderen...
Dat vond ik juist zo geweldig aan die eerste seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.
Maar de rest zeker wel.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
Die speciale terugblik hier was ook geweldig.
Dit is inderdaad een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef Frey het volgende:
Deze vond ik erg mooi. Rik en Anita die even terugkwamen toen en vooral de oude garde kreeg extra aandacht. Met name Harmsen.![]()
Daarbij werden ook nog eens wat bekende tunes gebruikt. De eerste Rik en Anita tune en de Ludo en Janine tune. En een flashback van Laura uit de GTST film.![]()
En nog vele andere flashbacks natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Sam-x het volgende:
Aflevering van gisteren op telefoon van Sjoerd genadeloze spam!
En Sil als daderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Toen gebeurde er ook eindelijk weer eens wat. Jammer dat Rutger meteen na de onthulling doodging. Ik had hem graag nog even als bad guy gezien. Maar toen kregen we die moordzaak met rechercheur Van Houten.![]()
![]()
Jef met die krant is ook geniaal, echt als een ouderwetse heer des huizes in pak met een krant op de bank terwijl Laura (met wie hij toen een kortstondige relatie had) het huishoudelijk werk deedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad geniaal dit.
Vooral die man met die krant achter in de Koning.
Rein Edzard vond ik destijds zo'n baas op die videoboodschap. Vond het als kind dan ook een tegenvaller toen Jules Hamel ineens die rol overnam.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je daar nog beelden van?
Ik snap eigenlijk niet waarom hij daarna werd vervangen door Jules Hamel, maar dat terzijde
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Deze vind ik ook geniaal:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in huize Alberts.
Zoiets lijkt wel overgenomen uit een comedyseriequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Deze vind ik ook geniaal:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in huize Alberts.
Op zich viel het vanaf toen wel mee met die ruzies, ze hebben daarna nog maar 1 keer echt een hele erge ruzie gehad en dat was toen Jef Robert zijn affaire met Linda verweet. Toen ging die ruzie ook echt de hele sfeer bij AA&F (inmiddels) beheersen en gingen Jef en Silvia bij Robert en Laura uit huis, uiteindelijk gooide Jef van woede een fles weg die Silvia raakte en verwondde. Ze ging toen in haar eentje naar Robert en Laura terug. Jef vertrok toen naar hun nieuwe huis in aanbouw (dat Barbara later inpiktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |