Ik vond in die tijd Benjamin het leukste personage, en die ontwikkeling van hem was inderdaad ook fantastisch. Ik weet nog goed dat ik het klote vond dat Benjamin toen om het leven kwam. Het gekke eraan is dat hij in de cliffhanger van seizoen 14 het leven niet meer zag zitten en de anderen hem uiteindelijk overhaalde niets stoms te doen, en dat-ie in de eerste aflevering van seizoen 15 meteen om het leven kwam.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Benjamin vond ik een van de beste personages van die generatie. Mooie ontwikkeling ook: eerst een oplichter en later de barman die voor iedereen klaar stond. Vooral Oom Govert zag het goede in hem. Uiteindelijk ook als een held gestorven.
Was het maar Dennis geweest, hadden we die achterlijke babywisseling-verhaallijn niet gehadquote:Op zondag 12 juni 2011 20:08 schreef Frey het volgende:
Bijna iedereen baalde hier wel dat hij doodging. We hoopten allemaal Dennis ofzo, maar helaas.
Tja, dat is wat een echte held doet; zijn leven geven, ook al is het voor de grootste klootzak van de wereld.quote:En dan te bedenken dat hij zijn leven heeft gegeven door het redden van die trutten die verantwoordelijk waren voor alles.
Nee, dat is waar, maar als ik zou moeten kiezen tussen hem of een - jawel, daar is-ie weer - Jan Kooijman, dan zie ik liever Winston Post weer in de seriequote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik zou niet weten wat Winston Post nog kan doen in GTST. Benjamin is dood en een andere rol zie ik niet zitten. En als Benjamin niet dood was, dan zou het ook niet veel meer zijn. Al zijn vrienden zijn inmiddels uit de serie.
Rop was inderdaad geweldig, knap ook dat hij die rol zo geloofwaardig wist over te brengen. En ook een pluim voor de mensen die besloten hebben om hem in de serie te schrijven, dat liet namelijk zien dat er in GTST-land niet alleen "normale" personen zijn.quote:Rop Verheijen vond ik trouwens echt zo geweldig als Robin.
Soms worden er wel goede nummers gekozen inderdaad, maar veelal is het werkelijk wanstaltigquote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef Frey het volgende:
Wat ik trouwens wel een schitterend gekozen nummer vond, was "Zinloos" van Lange Frans en Baas B. toen Ray Dennis in elkaar had geslagen. Dat paste echt perfect bij die scène met op het eind van die blauwe zwaailichten.
Yep, nu wordt er een lading Top-40 nummers gedownload en die pleuren ze er voor het gemak maar even onder. Ronald Schilperoort inhuren is schijnbaar te duur tegenwoordigquote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Frey het volgende:
Maar toen werden er ook alleen nog voor speciale momenten nummers gekozen die ook nog eens geweldig bij de situatie pasten.
Slechts mijn bescheiden mening, maar ik vind dat als personages terugkeren dan moet het gewoon in hun eigen rol zijn (geen acher-stief-half-tweelingbroer gedoe), dezelfde acteur zijn en moeten de factoren ook weer zo geschapen worden dat die rol een inhoud heeft. Daarom is de recast van Martine Hafkamp zo goed geslaagd en die terugkeer van bijvoorbeeld Linda Dekker niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Frey het volgende:
Ik zou niet weten wat Winston Post nog kan doen in GTST. Benjamin is dood en een andere rol zie ik niet zitten. En als Benjamin niet dood was, dan zou het ook niet veel meer zijn. Al zijn vrienden zijn inmiddels uit de serie.
Rop Verheijen vond ik trouwens echt zo geweldig als Robin.
Die verhaallijn van Linda was echt om te janken, zeker die schijndoodziekte van d'rquote:Op maandag 13 juni 2011 00:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Slechts mijn bescheiden mening, maar ik vind dat als personages terugkeren dan moet het gewoon in hun eigen rol zijn (geen acher-stief-half-tweelingbroer gedoe), dezelfde acteur zijn en moeten de factoren ook weer zo geschapen worden dat die rol een inhoud heeft. Daarom is de recast van Martine Hafkamp zo goed geslaagd en die terugkeer van bijvoorbeeld Linda Dekker niet.
Benjamin was inderdaad een belangrijke schakel: hij was van alle drie door jou genoemde een goede vriend.quote:Benjamin was overigens wel een mooi samenbindend personage tussen Dennis, Ray en Stefano die stukken minder chemie samen hadden nadat Benjamin dood was.
Kijk, ik snap ook niet waarom Janine het nooit over hun, of in ieder geval Marieke, heeft. Toen Nina verkracht was door René Meijer had een verwijzing naar Marieke's verkrachting in seizoen 5 een prima aanleiding geweest (plus een flashback waarin Janine de Heavy Heaven in de fik zet).quote:
dat zijn de huidige schrijvers gewoon vergetenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, ik snap ook niet waarom Janine het nooit over hun, of in ieder geval Marieke, heeft. Toen Nina verkracht was door René Meijer had een verwijzing naar Marieke's verkrachting in seizoen 5 een prima aanleiding geweest (plus een flashback waarin Janine de Heavy Heaven in de fik zet).
Ik zou ze bijna de eerste vijf seizoenen cadeau doenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat zijn de huidige schrijvers gewoon vergeten
Ik ook nietquote:kan trouwens niet wachten op de terugkeer van Nick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ze moeten sowieso veel seizoenen terugkijken, Jef als "De Koning" wegzettenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou ze bijna de eerste vijf seizoenen cadeau doen
'quote:[..]
Ik ook niet
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Frits" vertelt dat toch de hele tijd aan Wiet?
Zelfs al is het personage niet in beeld, nog weten de schrijvers een personage geweldig te verpesten. De échte Frits zou zich niet bezighouden met de liefdesperikelen van één van zijn kinderen
![]()
dat ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs al is het personage niet in beeld, nog weten de schrijvers een personage geweldig te verpesten. De échte Frits zou zich niet bezighouden met de liefdesperikelen van één van zijn kinderen
Ja, dat ze hier Frits voor gebruiken is echt triest gewoonquote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Nick Sanders weet nog wel een goed adresjequote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja!
Maar hopelijk komt er een twist dat Wiet waanbeelden heeft, en dat ze weer lekker terug naar de kliniek mag
Het wordt steeds duidelijker dat ze niet weten wie Frits ooit wás. Ze denken nu alleen maar: "Oh, hij is de vader van Jack, Sjors en Wiet, en een echte vader wil dat zijn dochter bij een goede jongen terechtkomt."quote:Op maandag 13 juni 2011 10:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat ze hier Frits voor gebruiken is echt triest gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |