Wauw, wat is zo mooi hier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Rikki & Sjoerd zijn wel een leuk stel samen![]()
Leuke scène ook met Rikki, Sjoerd en dokter Anton.
Joep Sertons is een aanwinst voor GTST, hij acteerde al geweldig in Spijkerhoek & Westenwind.
Sowieso een toffe aflevering vandaag, want het ging NIET over Charlie en WEL over Ludo.
[ afbeelding ]
Zat ik ook al aan te denken, het Nick-Lieve verhaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, dit is puur speculeren, maar Bartho Braat beweerde destijds over zijn tijdelijke exit dat Jef niet helemaal weg is. Misschien houdt die Tanya hem wel gevangen zoals die Lieve dat met Nick deed ergens in Meerdijk en komen we daar pas achter rond zijn terugkeer.
Goh, wat geweldig, nog zo'n nono erbijquote:Nieuwe rol in Goede tijden Slechte tijden
De GTSTCourant komt vandaag met exclusief nieuws. Aan het begin van reeks 22 zal er namelijk een nieuw personage zijn opwachting maken in Meerdijk!
De afgelopen maanden werden er audities gehouden voor een nieuwe rol in de Nederlandse oersoap. Inmiddels is al enige tijd duidelijk wie het nieuwe gezicht zal worden van Goede tijden Slechte tijden. Dit blijft vooralsnog echter geheim.
Het gaat om een mannelijk heteroseksueel karakter van rond de 21 jaar. Hiermee wordt de jonge generatie van de soap opnieuw uitgebreid na de recente komst van Pip Pellens (Wiet), Robin Martens (Rikki), Guido Spek (Sjoerd) en Raynor Arkenbout (Edwin).
Ze kan zeker goed spelen. Vond ik vanaf het begin ook al. Ook bij zo'n scene toen ze woest was op Charlie, geloof ik. Zeker een aanwinst en niet zomaar een mooi meisje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooi is ze zeker, maar ze kan ook goed acteren vind ik
Laten we dan maar hopen dat het een evil neefje van Ludo is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, wat geweldig, nog zo'n nono erbij![]()
Had beter Robert, Remco en Sil teruggehaald en Wiet, Bing en Danny eruit geschopt!
En in plaats van een nono moet er weer eens een karakter komen als meneer Harmsen, zo een waar je zelf graag ook een kopje thee komt doen na een zware dagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, wat geweldig, nog zo'n nono erbij![]()
Had beter Robert, Remco en Sil teruggehaald en Wiet, Bing en Danny eruit geschopt!
Het zal wel niet, het wordt eerder een niets toevoegend karakterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:29 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen dat het een evil neefje van Ludo is.
Harmsenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En in plaats van een nono moet er weer eens een karakter komen als meneer Harmsen, zo een waar je zelf graag ook een kopje thee komt doen na een zware dag
Whehehe, Jef lijkt hier op Al Pacino.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:19 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, het Nick-Lieve verhaal.
Tanya zal er van overtuigt zijn dat Jef dood is, maarrrr natuurlijk leeft de beste man nog en heeft hij vast geheugenverlies (uiteraard van tijdelijke aard, blijft een soap, vraag maar aan Noud).
Ze vinden hem wel een keer terug in de jungle met een lange baard.
Of Jef is samen met z'n grote vriend Casper de zwerver, een grootschalige wraakactie aan het plannen![]()
[ afbeelding ]
Jef Alberts is dan ook een baas!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Whehehe, Jef lijkt hier op Al Pacino.
Yep, René Retel speelde eerder de louche De Swaan in seizoen 1quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Frey het volgende:
Die Casper is dus dezelfde als die hoteleigenaar in seizoen 1?
Die had ik echt niet herkend.
Heb je daar nog beelden van?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Frey het volgende:
Rein Edzard was inderdaad de eerste Maximiliaan. Hij was alleen te zien op de eerste videoboodschap.
Jammer dat je daar niets van hebt. Misschien dat Rein Edzard later niet meer beschikbaar was ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef Frey het volgende:
Nee, heb ik niets van. Weet ook niet waarom er toen een andere kwam. Dat was wel maanden later ofzo.
Heb je trouwens nog de voorbeelden bovenaan bekeken?
Misschien hebben ze hier wel een accountquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef Frey het volgende:
Zouden Kennard Bos en Dag Neijzen hier ook wel eens lezen? Als je ze zoekt op google, kom je meteen hier.
Het zou gerust kunnen, want de uitvoerend producent (destijds Dag Neijzen) heeft eigenlijk de leiding over de gehele serie, dus ook over leaders e.d.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:20 schreef Frey het volgende:
Was het ook hun idee om de leader te veranderen, of waren dat weer andere mensen?
Het bezorgde me toen ook haast kippenvel toen ze de GTST achtergrond-tune bij de flashbacks van Laura's liefdes lieten horenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
Ja, die GTST tune kon op zoveel momenten gebruikt worden.![]()
"Hadden we de fanfare moeten huren?"
Sowieso viel de cliffhanger van seizoen 19 tegen: de persfoto verried al teveel en de scène ging te lang door. Als ze iets eerder waren gestopt had het nog redelijk spannend kunnen zijn. De muziek onder de scène vond ik nog wel redelijk oké, zeker vergeleken met de "spannende" (AHUM!) cliffhanger van seizoen 20.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Frey het volgende:
Soms vraag je jezelf af of ze nog wel weten wie dat allemaal waren.
Wat sinds seizoen 19 ook tegenvalt, is de cliffhanger muziek. Ze wisten toch altijd wel een geweldige tune onder de cliffhanger van een aflevering te zetten, alsof de muziek net als de aflevering explodeerde zeg maar. Zelfs als een cliffhanger niet zo spannend was, wisten ze er nog geniale muziek onder te zetten.
Vooral deze vind ik zo geniaal.![]()
Uitleg is niet meer nodig lijkt me.
Die scène is echt ongelovelijk goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:01 schreef Frey het volgende:
Als je dat eindshot hier ziet, dan heeft Robert enkele maanden hierna echt een heel ander gezicht.
Nee, tegenwoordig is ze - net als Jef - een meubelstuk geworden voor de seriequote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:07 schreef Frey het volgende:
Zo hebben we Laura al jaren niet meer gezien.
Was wel een iets beter moment ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
Dit is trouwens de eerste cliffhanger geweest van The Restless Years. Toch vele malen beter dan de onze
Nou ja, de cliff van seizoen 1 hád in principe echt goed kunnen zijn, alleen zaten Rogier Proper en co nog met die vertaling in hun maag. Als ze de verhaallijn van Simon op de boot van Joke niet erin hadden gestopt en vervolgens de cliffscène hadden laten zien, was het al vele malen spannender geweest. Nu wisten wij allang dat Simon nog leefde - wat voor de cliff een minpunt was. Maar ja, ze zaten met de vertaling.quote:
Veelal de roze gekleurde trui; dat scheen de lievelingstrui van Wibert Gieske te zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:14 schreef Frey het volgende:
Iedereen had het trouwens altijd over Jef die altijd in een pak rondliep, maar datzelfde geldt ook voor Robert in de jaren 90. Daarna zag je hem steeds in een gewone trui op kantoor.
Inderdaad, terug met de goede achtergrondmuziek!!!!!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef Frey het volgende:
Hier hoor je nog diverse keren de Ludo en Janine tune tijdens hun scènes.
Terug met die vaste muziekjes.
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
geluidshengels terug in beeld, camera's die een ander shot in komen rijden, decors die bijna omdonderen...
Dat vond ik juist zo geweldig aan die eerste seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nu ook weer niet meteen.
Maar de rest zeker wel.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:51 schreef Frey het volgende:
Die speciale terugblik hier was ook geweldig.
Dit is inderdaad een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:16 schreef Frey het volgende:
Deze vond ik erg mooi. Rik en Anita die even terugkwamen toen en vooral de oude garde kreeg extra aandacht. Met name Harmsen.![]()
Daarbij werden ook nog eens wat bekende tunes gebruikt. De eerste Rik en Anita tune en de Ludo en Janine tune. En een flashback van Laura uit de GTST film.![]()
En nog vele andere flashbacks natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:04 schreef Sam-x het volgende:
Aflevering van gisteren op telefoon van Sjoerd genadeloze spam!
En Sil als daderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:58 schreef Frey het volgende:
Toen gebeurde er ook eindelijk weer eens wat. Jammer dat Rutger meteen na de onthulling doodging. Ik had hem graag nog even als bad guy gezien. Maar toen kregen we die moordzaak met rechercheur Van Houten.![]()
![]()
Jef met die krant is ook geniaal, echt als een ouderwetse heer des huizes in pak met een krant op de bank terwijl Laura (met wie hij toen een kortstondige relatie had) het huishoudelijk werk deedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad geniaal dit.
Vooral die man met die krant achter in de Koning.
Rein Edzard vond ik destijds zo'n baas op die videoboodschap. Vond het als kind dan ook een tegenvaller toen Jules Hamel ineens die rol overnam.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Heb je daar nog beelden van?
Ik snap eigenlijk niet waarom hij daarna werd vervangen door Jules Hamel, maar dat terzijde
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Deze vind ik ook geniaal:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in huize Alberts.
Zoiets lijkt wel overgenomen uit een comedyseriequote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:12 schreef Frey het volgende:
Deze vind ik ook geniaal:
[ afbeelding ]
Wat een gezelligheid in huize Alberts.
Op zich viel het vanaf toen wel mee met die ruzies, ze hebben daarna nog maar 1 keer echt een hele erge ruzie gehad en dat was toen Jef Robert zijn affaire met Linda verweet. Toen ging die ruzie ook echt de hele sfeer bij AA&F (inmiddels) beheersen en gingen Jef en Silvia bij Robert en Laura uit huis, uiteindelijk gooide Jef van woede een fles weg die Silvia raakte en verwondde. Ze ging toen in haar eentje naar Robert en Laura terug. Jef vertrok toen naar hun nieuwe huis in aanbouw (dat Barbara later inpiktequote:
En dat is ook echt zo, zelfs de aftitelingsmuziek die je NU nog hoort bij de aftiteling, is gewoon rechtenvrijemuziek.quote:Frey laat een geluidsfragmentje horen van epische Ludo-tune
J zegt:
Ja, TOEN was het echt geniaal
Robert door de spiegel perikelen...
midden in het seizoen, zoiets
jammer dat het niet midden in de week was
maar die muziek man... misschien wel beste moment van Goede tijden in de afgelopen 5 jaar
[c=4]Frey[/c] [c=12][/c] zegt:
dit is langer geleden.
J zegt:
2006 toch?
2002
J zegt:
huh
ik dacht dat het de comeback van Ludo was
Ludo terug uit de dood enzo
nee
J zegt:
...owh.
wat is het dan?
2 janinen
J zegt:
OOOOOOOOOOOOOWH
...beste moment uit de afgelopen 10 jaar dan.
J zegt:
mij hoor je niet klagen.
eerste aflevering na de zomer meteen
J zegt:
uhuh
dat HAD de cliff kunnen zijn weet je, die ontmoeting tussen Sofia en Janine
de cliff was Janine die begraven werd
als dit in 2010 was geweest hadden ze ervan gemaakt;
Janine wordt begraven, komt de kist uit, en dan staat ze tegenover Sofia
CLIFF
...nah wacht dat was sowieso ook nog te awesome geweest
Je ziet Sofia wegrijden in een cabrio en haar vervolgens Ludo aankijken. Cliff.
ja
cliff muziek was vroeger altijd goed
J zegt:
ontelbaar keren beter dan nu
ja toen was het gewoon gemaakt voor de serie, nu is het gekocht of freeplaymusic...
fuck it, zelfs de aftitelingsmuziek is free play music
not kidding
Ik ook, die Rein Edzard kwam echt dreigend, berekend en lichtelijk gestoord over met een sadistische ondertoon in zijn handelen. Echt iemand die Ludo mishandeld zou kunnen hebben, hoewel Jules Hamel een goede acteur was, kwam die daarna een beetje mat over. Ik snap niet waarom die rol vervangen is overigens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rein Edzard vond ik destijds zo'n baas op die videoboodschap. Vond het als kind dan ook een tegenvaller toen Jules Hamel ineens die rol overnam.
Zeg dat asjeblieft nu niet. Ik zie ze serieus Nick laten terugkomen, door zijn kop laten schieten na 5 minuten en dan dood laten bloeden... Waarna pas na een eeuwige pieptoon de aftiteling wordt ingezet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
Nou 1 ding is zeker, de cliff kan niet slechter worden als die dan vorig seizoen
Rein Edzard ís dreigend. Kijk alleen al maar eens naar de eerste aflevering van Goudkust, zat hij ook in.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook, die Rein Edzard kwam echt dreigend, berekend en lichtelijk gestoord over met een sadistische ondertoon in zijn handelen. Echt iemand die Ludo mishandeld zou kunnen hebben, hoewel Jules Hamel een goede acteur was, kwam die daarna een beetje mat over. Ik snap niet waarom die rol vervangen is overigens.
dat is echt the worst case scenarioquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg dat asjeblieft nu niet. Ik zie ze serieus Nick laten terugkomen, door zijn kop laten schieten na 5 minuten en dan dood laten bloeden... Waarna pas na een eeuwige pieptoon de aftiteling wordt ingezet.
De vraag die wij ons de hele zomer afvragen is; Zal Nick het overleven?
daar heb je zeker een puntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
I know. Ik zie het ze daarom ook echt doen.
Wat een geweldige expressie had Tom van Beekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De volledige scene begin seizoen 3 staat inmiddels online:
Opmerkelijke dingen:
* De pure schrik en vrees in Martines ogen als Herman op staat
* Dat lachje van Frits als Martine wegrent en hij de deur sluit
*Herman heel verwonderd en niet onvriendelijk op het eind tegen Arnie: "Hee!? Wat kom jij hier eigenlijk doen"
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Opmerkelijke dingen:
*Herman heel verwonderd en niet onvriendelijk op het eind tegen Arnie: "Hee!? Wat kom jij hier eigenlijk doen"
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rein Edzard ís dreigend. Kijk alleen al maar eens naar de eerste aflevering van Goudkust, zat hij ook in.
Die vind ik persoonlijk nog niet echt zó super... Maar het idee is mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over de aftiteling gesproken, hoe het had kunnen zijn:
(die beste man heeft er ook in een intro bij gemaakt overigens)
Vooral dankzij de vervolgscène vond ik de cliff van seizoen 2 spannendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Opmerkelijke dingen:
De plaatjes updaten, het formaat naar 16:9 zetten en de buis opknallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk nog niet echt zó super... Maar het idee is mooi.Nu de uitvoering nog. Deze daarentegen...
Als ik die zo zie moet ik echt haast janken, als ik daarna deze zie:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De plaatjes updaten, het formaat naar 16:9 zetten en de buis opknallen
Tja, ik vind de leader opzich er wel mooi uitzien enzo, maar toch heb ik liever het "fotoboek"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ik die zo zie moet ik echt haast janken, als ik daarna deze zie:
quote:Ik maak vaak geintjes dat men leaders moet gaan gebruiken die op YT staan...
Maar van deze meen ik het serieus. Hoge kwaliteit, perfecte shots, geweldige editting, breedbeeld.... Vertel me, WAT houdt RTL tegen? Serieus, ik vind dit de beste leader ooit zelf door iemand gemaakt.
Oh wow die muziek op het eind...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso viel de cliffhanger van seizoen 19 tegen: de persfoto verried al teveel en de scène ging te lang door. Als ze iets eerder waren gestopt had het nog redelijk spannend kunnen zijn. De muziek onder de scène vond ik nog wel redelijk oké, zeker vergeleken met de "spannende" (AHUM!) cliffhanger van seizoen 20.
Van mij mogen ze de ingekorte leader uit seizoen 14 en 15 ook wel uit de kast trekken hoor:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
De leader wel, de tune zuigt gewoon donkeyballs.
Overigens blijf ik dit de allermooiste vinden qua opbouw. Moet nog wel iets aan gesleuteld worden, zoals het schokkerige geschuif van de foto's en de audio... Maar het logo is prachtig.
[..]
Ik vond het daar eigenlijk al minder worden. Maar ja, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de ingekorte leader uit seizoen 14 en 15 ook wel uit de kast trekken hoor:
(En het scheelt ruim 3-4 seconden op de huidige leader)
Maar als je zou moeten kiezen tussen die en de huidige leader...?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het daar eigenlijk al minder worden. Maar ja, ieder zijn smaak.
Tja, zou ik ook wel willen, maar de reden dat ze de leader destijds tot 30 seconden hebben ingekort is dat ze dan een halve minuut meer tijd hebben voor sommige scènes.quote:
Ja, die ze gebruiken voor het aanprijzen van Charlie's koffie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen tussen die en de huidige leader...?
[..]
Tja, zou ik ook wel willen, maar de reden dat ze de leader destijds tot 30 seconden hebben ingekort is dat ze dan een halve minuut meer tijd hebben voor sommige scènes.
Het is nonsens waarvoor ze het gebruiken, dat weet ieder mens met een beetje verstand in de hersenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, die ze gebruiken voor het aanprijzen van Charlie's koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |