De plaatjes updaten, het formaat naar 16:9 zetten en de buis opknallenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk nog niet echt zó super... Maar het idee is mooi.Nu de uitvoering nog. Deze daarentegen...
Als ik die zo zie moet ik echt haast janken, als ik daarna deze zie:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De plaatjes updaten, het formaat naar 16:9 zetten en de buis opknallen
Tja, ik vind de leader opzich er wel mooi uitzien enzo, maar toch heb ik liever het "fotoboek"quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als ik die zo zie moet ik echt haast janken, als ik daarna deze zie:
quote:Ik maak vaak geintjes dat men leaders moet gaan gebruiken die op YT staan...
Maar van deze meen ik het serieus. Hoge kwaliteit, perfecte shots, geweldige editting, breedbeeld.... Vertel me, WAT houdt RTL tegen? Serieus, ik vind dit de beste leader ooit zelf door iemand gemaakt.
Oh wow die muziek op het eind...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sowieso viel de cliffhanger van seizoen 19 tegen: de persfoto verried al teveel en de scène ging te lang door. Als ze iets eerder waren gestopt had het nog redelijk spannend kunnen zijn. De muziek onder de scène vond ik nog wel redelijk oké, zeker vergeleken met de "spannende" (AHUM!) cliffhanger van seizoen 20.
Van mij mogen ze de ingekorte leader uit seizoen 14 en 15 ook wel uit de kast trekken hoor:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
De leader wel, de tune zuigt gewoon donkeyballs.
Overigens blijf ik dit de allermooiste vinden qua opbouw. Moet nog wel iets aan gesleuteld worden, zoals het schokkerige geschuif van de foto's en de audio... Maar het logo is prachtig.
[..]
Ik vond het daar eigenlijk al minder worden. Maar ja, ieder zijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de ingekorte leader uit seizoen 14 en 15 ook wel uit de kast trekken hoor:
(En het scheelt ruim 3-4 seconden op de huidige leader)
Maar als je zou moeten kiezen tussen die en de huidige leader...?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond het daar eigenlijk al minder worden. Maar ja, ieder zijn smaak.
Tja, zou ik ook wel willen, maar de reden dat ze de leader destijds tot 30 seconden hebben ingekort is dat ze dan een halve minuut meer tijd hebben voor sommige scènes.quote:
Ja, die ze gebruiken voor het aanprijzen van Charlie's koffie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen tussen die en de huidige leader...?
[..]
Tja, zou ik ook wel willen, maar de reden dat ze de leader destijds tot 30 seconden hebben ingekort is dat ze dan een halve minuut meer tijd hebben voor sommige scènes.
Het is nonsens waarvoor ze het gebruiken, dat weet ieder mens met een beetje verstand in de hersenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, die ze gebruiken voor het aanprijzen van Charlie's koffie.
Ja, maar nu zit er ruim zeven minuten aan reclame tussenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:33 schreef Frey het volgende:
Wat een onzin vandaag de dag. Vroeger duurden sommige afleveringen nog een half uur.
Ik zit op dit moment naar een livestream van Nickelodeon USA te kijken. De reclameblokken van Nederland zijn tegenwoordig al identiek aan de Amerikaanse... Maar ik denk dat ze er over enkele jaren ook de aftitelings-indeling in gaan gooien. In Amerika krijg je een reclame voor een programma met rechts heel klein en snel (Onleesbaar gewoon) de credits van het vorige programma. Iets voor GTST?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, maar nu zit er ruim zeven minuten aan reclame tussen
En het lijkt misschien onzin, maar je ziet het vaker op tv tegenwoordig. Bij DWDD mag een artiest bijvoorbeeld niet langer dan een minuut optreden, omdat de makers anders bang zijn dat de mensen wegzappen.
De aftiteling van GTST wordt trouwens ook steeds meer ingekort; nu is het nog maar 25 seconden, niet meer.
Ik vind het ook complete onzin, maar goed, het is niet anders.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef Frey het volgende:
Nou, het is toch ook gewoon onzin?
Alles loopt toch altijd uit.
Yes, binnenkort een aftiteling van 10 secondenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment naar een livestream van Nickelodeon USA te kijken. De reclameblokken van Nederland zijn tegenwoordig al identiek aan de Amerikaanse... Maar ik denk dat ze er over enkele jaren ook de aftitelings-indeling in gaan gooien. In Amerika krijg je een reclame voor een programma met rechts heel klein en snel (Onleesbaar gewoon) de credits van het vorige programma. Iets voor GTST?
Waar we bij Goede Tijden al kijken naar Haribo-zakjes die haast bijna interessanter zijn dan sommige karakters.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:45 schreef Frey het volgende:
De afleveringen zijn trouwens alleen maar korter geworden, ondanks de kortere leader en outro. Dus niks extra scènes.
Ze verzinnen maar wat om meer reclame uit te zenden.
Waren die maar ergens te krijgen. Maar in plaats van een mooie soundtrack uit te brengen, kwamen ze met zo'n vage cd met liedjes die ze de laatste jaren gebruikt hadden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:12 schreef SSJKliko het volgende:
Misschien een rare vraag, maar kan je die achtergrondmuziek van GTST van vroeger ergens downloaden? Die vond ik echt mooi, al die tunes..
In welke? De Seizoen 1 versie, de 1996 versie of de 2001 versie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
Het valt me op dat in de volledige versies van het GTST lied wordt gezongen "verborgenheid" in plaats van "geborgenheid".
Dit zei ik om half 10, zojuist de stream afgezet, want het programma waar ik op wachtte was net pas afgelopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment naar een livestream van Nickelodeon USA te kijken.
In de eerste versie (gezongen door Lisa Boray en Louis de Vries) werd er volgens mij gewoon "geborgenheid verborgen" gezongen, in de tweede versie (met Ingrid Simons en Martijn Schimmer) werd er inderdaad "verborgenheid verborgen" gezongen.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In welke? De Seizoen 1 versie, de 1996 versie of de 2001 versie?
Dat lied is echt al 3 of 4 keer volledig ingezongen
Met nadruk op waarschijnlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 03:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ik morgen het nieuwste van het nieuwste heb en jullie dus morgen de designs van DVD-boxen seizoen 4 en 5 kan tonen. Hou het topic dus in de gaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |