Zeker een goed voorbeeld. Dat vond ik zo'n 'mis-casting'. Dat strookte totaal niet meer met elkaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Goed voorbeeld hiervan is: Milan Alberts.
Eerst een opstandige, stugge jongen (Wouter de Jong), daarna een zachtaardige pretty boy (Robin Zijlstra)![]()
Ik ken Rixt Leddy dus niet anders als Dianquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Frey het volgende:
De Rixt Leddy Dian heeft mij ook nooit echt kunnen overtuigen. Geen slechte actrice en ook nog redelijke verhaallijnen, maar het was gewoon niet "Dian".
Vooral zo'n "weerzien" sloeg nergens op. Dian die ineens voor de deur stond en Jef die opendeed... Het deed me niks, want ik had die 2 nog nooit samen gezien.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken Rixt Leddy dus niet anders als Dian
Is die zo duur dan? Is nog een oude vriend van me van vroeger. We zaten samen op de Buddys.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, nu wordt er een lading Top-40 nummers gedownload en die pleuren ze er voor het gemak maar even onder. Ronald Schilperoort inhuren is schijnbaar te duur tegenwoordig
Vraag om een GTST soundtrack.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef mirelia het volgende:
[..]
Is die zo duur dan? Is nog een oude vriend van me van vroeger. We zaten samen op de Buddys.
Ja indd. Milan was alleen maar nodig om met Sjors vreemd te gaan zodat Bing en zij uit elkaar zouden gaan...toch? Ja..quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Frey het volgende:
Ook totaal onnodige recasts, want wat gebeurde er nou helemaal met die personages?
Vooral Milan.
Omdat hij verliefd was op Sjors.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef vencodark het volgende:
Wel Milan en Charlie waarbij hij Charlie in haar rolstoel voor het altaar liet staan.
En stiekem ook een beetje omdat Charliequote:
Inderdaad een groot aantal personages om bij te watertandenquote:
Och, dat vond ik nogal meevallen, alleen die tussenwand (eigenlijk een kast) was een verschrikking. Persoonlijk zou ik nooit op de SEH van Onderweg Naar Morgen willen belanden: fluoriserende operatiekamers e.d.quote:Maar mocht er weer een kantoor komen, dan zou het me niets verbazen als het in de kleuren is van de spreekkamer van Martijn.
Geen idee, maar iTunes lijkt mij goedkoper dan een componistquote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef mirelia het volgende:
[..]
Is die zo duur dan? Is nog een oude vriend van me van vroeger. We zaten samen op de Buddys.
Gadverquote:Stel je trouwens voor dat Lucas ooit zijn eigen kantoor zou hebben: alles in fluoriserend roze
De meeste homo's hebben toch stijl? Zal dan wel meevallen met het roze fluoriserende denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je trouwens voor dat Lucas ooit zijn eigen kantoor zou hebben: alles in fluoriserend roze
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt de meest belachelijke verhaallijn op dit moment. maar toch is het hilarisch
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
daar staan homo's over het algemeen wel om bekend, al twijfel ik in het geval van Lucas daar wel een beetje aanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De meeste homo's hebben toch stijl? Zal dan wel meevallen met het roze fluoriserende denk ik.
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef PeterKelder het volgende:
Stel je trouwens voor dat Lucas ooit zijn eigen kantoor zou hebben: alles in fluoriserend roze
of zo'n gast:quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[..]
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat stond er op de notebook van wiet? Ik heb het even niet gevolgd.
hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."
De geest schrijft 'tegenhoudt' wel met dt, viel me opquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Noud wil dat je hem tegenhoudt met Nina te trouwen."
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[..]
En de eerste klant die dan komt is die gast van de roze gympies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |